Side 3 af 53 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Hvis man lige kunne leje ham ud, så han kan genfinde sin form og målnæse, og der også var en klausul om daglig styrketræning i lejekontrakten, så ville jeg være tilfreds. Jeg har en fin tiltro til, at han fortsat kan bidrage med en masse.

    Jeg kan ikke se, hvad Santin har, som Mos ikke også har. Og Santin er mig bekendt All-time FCK-topscorer.
    Teknik frem for alt. Cesar kan afdrible sin direkte modstander, ihvertfald i Suppen. Her har hans lave tyngdepunkt været en stor hjælp. De samme færdigheder er Mos ikke i nærheden af.

    Mos er typen (ihvertfald i sin tid i Norge), der placere sig fornuftigt i boksen. Men internationalt vil han endnu mere end Santin, komme til kort.

    Fremadrettet skal vi altså have spillere ind, der som minimum kan gøre sig i vores europæiske kampagner. Her har jeg et lille håb om at Ståle kan være med til at præge den udvikling.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Det er selvfølgelig svært at vide, hvad Ståle har i tankerne. Men mon ikke vi henter Sloth og en højre/venstre kant? Håber i hvert fald han henter et eller andet til central midt. Kunne også være ham Stefan/Steffen fra Norge...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Er Morten gamst Pedersen mulige transfer til FC død ?

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Ståle starter med NJ i angrebet til dagens kamp og har samtidig sendt Vetokele på tribunen og santin på bænken. Jeg kan ikke helt lure hvad det skal betyde, er der en udrensning igang og mangler vi stadig en angriber eller mener han NJ virkelig skal spille den position ?

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Nogle der er gode til hollandsk, eller følger med i Twente?

    Jeg har så godt jeg nu kunne fulgt med i Twente over Facebook, Twitter og deres hjemmeside den sidste måned for at følge op på Joshua Johns situation, da han selv har udtalt at han gerne vil genoverveje et skifte til FCK, hvis han får mindre spilletid end forventet.

    Han har fungeret som indskfiter i de sidste 30 minutter i de 2 sidste kampe, men i dagens kamp var han slet ikke at finde hverken i startopstillingen eller på bænken. Nogle der ved om han er skadet?

    Jeg kunne sagtens forstille mig at John ikke var tilfreds som indskifter, når han kunne blive fast mand hos os og få CL med.

    Læste også i går at Twente også var ude efter ham argentineren som Brøndby er ude efter, som spiller samme position som John. Glæder mig i hvert fald til næste uge!!

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af renekok Se meddelelser
    Er Morten gamst Pedersen mulige transfer til FC død ?
    Ja der var ihvertfald en historie om at Ståle ikke ville have ham..
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Med frygt for at det allerede står i en af de mange transfer tråde, i så fald beklager jeg, men jeg så en twitter tråd i dag, hvor der står at vi har fået afvist et bud på kr. 10 mio for Casper Sloth. Nogen der kender noget til den historie?
    Linderoth tilbage!

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Det tåbelige ville netop bestå i at gå ud og love fx en stærk central midtbanespiller med kort tid tilbage af transfervinduet, og dermed signalere at man ikke har tillid til de nuværende midtbanespillere. For hvis man ikke lykkes med at skaffe en ny midtbanespiller vil man stå med et gevaldigt forklaringsproblem. Rent pressemæssigt gør CV det eneste han kan, nemlig at sørge for at være så lidt konkret som muligt angående mulige tilgange og signalere tillid til den nuværende spillertrup. Det har intet at gøre med at "virke som en sinke". Men thumbs up for også at være perfid.

    Vh. Simon
    Nej. Det tåbelige ville være, at man forsøgte at opretholde en illusion om, at man rent faktisk kunne få omverdenen til at tro, at man havde tillid til sine eksisterende spillere og ikke var totalt desperat efter at få løst det mest åbenlyse problem i Superligaen. Ingen kan på nogen måde være i tvivl om, at FCK har et enormt og årelangt problem på den centrale midtbane og er vanvittigt pressede for at få problemet løst. En professionelt kommunikerende virksomhed, eller chef, vælger i den situation at anerkende problemets eksistens offentligt, fordi den klassiske benægtelse netop får virksomheden, eller ham selv, til at fremstå som en sinke.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Nej. Det tåbelige ville være, at man forsøgte at opretholde en illusion om, at man rent faktisk kunne få omverdenen til at tro, at man havde tillid til sine eksisterende spillere og ikke var totalt desperat efter at få løst det mest åbenlyse problem i Superligaen. Ingen kan på nogen måde være i tvivl om, at FCK har et enormt og årelangt problem på den centrale midtbane og er vanvittigt pressede for at få problemet løst. En professionelt kommunikerende virksomhed, eller chef, vælger i den situation at anerkende problemets eksistens offentligt, fordi den klassiske benægtelse netop får virksomheden, eller ham selv, til at fremstå som en sinke.
    Det er jeg helt uenig med dig i. At holde en vis facade ud af til - også selvom man kommer man så kommer til at fremstå som en "sinke" - er for mig at se det eneste fornuftige, især i den nuværende situation. Hvad skulle CV ellers gøre? Offentligt kritisere konkrete spillere og på den måde risikere at skabe mistillid og dårligt arbejdsmiljø i organisationen? Og samtidig forværre sin forhandlingsposition på transfermarkedet, fordi klubberne, vi handler med, ved, at vi er desperate for at hente/komme af med spillere?

    Jeg er helt overbevist om, at CV er ligeså opmærksom på midtbane-problemet, som Sideliniens brugere er. Men hans opgave er ikke at please os ved at gå offentlig ud med den ellers berettigede kritik af spillertruppens kvalitet. Hans opgave er at forbedre kvaliteten og finde dygtige spillere til klubben, og den opgave har han helt åbenlyst fejlet - og det er det, man skal kritisere ham for.


  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af renekok Se meddelelser
    Er Morten gamst Pedersen mulige transfer til FC død ?
    Google Translate er crap, men ifølge denne artikel er transferen røget på gulvet, efter at Gamst har besøgt tyrkiske Karabük:
    http://translate.google.com/translat..._dondu-1147602

    Tyrkerne udtaler, at Gamst stadig har nogle uenigheder med Blackburn, som han skal have løst, før han kan skifte til den tyrkiske klub. De håber i al fald på, at han vender tilbage på onsdag og skriver under.
    Sandheden er nok nærmere, at forholdene i klubben har fået Gamst til at stikke af.

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Så kom der endelig højdepunkter fra gårsdagens kamp mellem Strømsgodset og Molde.

    Stefan Johansen leverede 2 assist, blandt andet på et rigtig flot frispark.

    http://www.dagbladet.no/2013/08/25/s...olde/28887269/

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Et lille kig i den krystalkugle, som nok er blevet byttet ud siden vores trænerskifte.

    Efter Ståles ankomst må man formode vi, i forhold til kommende transfers, starter lidt fra scratch. Med det mener jeg at de signings der måske / måske ikke var under opsejling, sandsynligvis ikke er lige så varme som før:

    Joshua John - Et (imo) oplagt bud før Ståles ankomst.

    Gamsten - Ståle har vel endegyldigt selv dræbt denne mulighed. Om han før dette var tæt på FCK, kan vi kun gisne om.

    Lamal - Var nok et temmelig koldt rygte hele vejen igennem. Lod til at være en journalists egen opfindelse, udfra følgende formel: "Ahaa, FCK har belgisk træner. ahaa, Michael Laudrup er dansker. Ahaa, Lamal er belgier og får ikke så meget spilletid = FCK vil have fat i ham."

    Og hvem kunne så være muligheder efter ansættelsen af Ståle... Jeg synes godt nok den er svær!

    Casper Sloth - Hans form, situation i AGF samt position, gør ham til en rimelig realistisk mulighed. Jeg har ingen idé om Ståles kendskab til manden, og netop et manglende kendskab kunne sætte en stopper for dette skifte. I denne tråd går der et rygte, at vi har fået afvist et bud på 10 mio. Hvis man lægger 5 oveni det, er det nok en anden sag. Men så skal den sportslige sektor virkelig også VILLE Casper Sloth!

    Stefan Johansen - Han virker spændende, og ham ved vi Ståle har et indgående kendskab til (det må man da i hvert fald gå stærkt ud fra...). Jeg synes dog ikke han lyder særlig realistisk. Han skulle være lidt af en (sikkert dyr) komet, som bl.a. rygtes til Milan. Det behøver man selvføgelig ikke lægge så meget i, og det er muligt han er en mand der arbejdes på i Parken i disse dage.

    William Kvist - Har det næsten dårligt med at nævne ham, for han er vel totalt urealistisk! Det skulle lige være en lejeftale, såfremt han ikke får noget i stand inden vinduet lukker. Meeeeen mon ikke han ryger til Olympiakos eller lign i løbet af denne uge.

    Så er der selvfølgelig de muligheder Ståle har fra hans tid i Köln og Wolves. Ikke nødvendigvis fra de to klubber, men evt noget han har fået scoutet i forbindelse med hans tid i klubberne... Så mest sandsynligt er det vel at vi ser en kanin inden indenfor den næste uges tid...

    Men de har fandme da travlt, hva'?

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 26.08.13 kl. 08:46

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Stefan J er opmærksom på os, just putting it out there.



    Overlyattachedgirlfriend.jpg osv.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Hvis vi kunne sende nogle penge, en videresalgsklausul og Remmer på lejekontrakt til Esbjerg, kunne det være fantastisk.

    Som Ankersen spiller, så er han alligevel solgt videre inden for 2 år. Og så har vi enten Remmer som erstatning eller 1.reserve i samme periode (efter det ene års udlejning), mens Aaquist banker på. Eneste taber bliver Lars, som kan få en plads som spillende træner, så længe han bare holder sig på bænken.

    Edit: Måske vi skulle snuppe Lekven, når vi er igang med at handle i Esbjerg. Han er da et af de bedste bud i Suppen på den midtbanemand, vi mangler
    Nu er det jo muligt at Ankersen vil kunne spille højre midt, hvilket hans offensive kvaliteter kunne sammenlignes med Bale, altså droslet ned til Superliga-niveau:-)
    Han vil helt sikkert være bedre på højre midt end Bolanos, og vi mangler en som kan sparke den ind fra afstanden...
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Det er jeg helt uenig med dig i. At holde en vis facade ud af til - også selvom man kommer man så kommer til at fremstå som en "sinke" - er for mig at se det eneste fornuftige, især i den nuværende situation. Hvad skulle CV ellers gøre? Offentligt kritisere konkrete spillere og på den måde risikere at skabe mistillid og dårligt arbejdsmiljø i organisationen? Og samtidig forværre sin forhandlingsposition på transfermarkedet, fordi klubberne, vi handler med, ved, at vi er desperate for at hente/komme af med spillere?

    Jeg er helt overbevist om, at CV er ligeså opmærksom på midtbane-problemet, som Sideliniens brugere er. Men hans opgave er ikke at please os ved at gå offentlig ud med den ellers berettigede kritik af spillertruppens kvalitet. Hans opgave er at forbedre kvaliteten og finde dygtige spillere til klubben, og den opgave har han helt åbenlyst fejlet - og det er det, man skal kritisere ham for.
    Der kan i nogle situationer være en pointe i opretholde en facade. Den tidsramme, hvor dette giver mening ift. FCKs behov for at købe ind til den centrale midtbane, er dog overskredet med flere år. Ingen klubber eller agenter, der får en henvendelse fra C.V. om en midtbanespiller, kan være i tvivl om, at C.V. er desperat. Ingen tilskuer, journalist, træner eller scout, der har set bare en enkelt FCK-kamp siden Kvist forlod os, kan være i tvivl om, at vores midtbane ikke fungerer med de nuværende spillere. Alle har set, at kejseren ikke har tøj på. I den situation giver det absolut ingen mening at prøve at opretholde en facade. I den situation kan man lige så godt sige tingene, som de er: "Ja, vi har et problem på den centrale midtbane og det skal vi have løst". Der skal selvfølgelig ikke kommenteres på konkrete spillers osv. men ved at forsøge at opretholde en umulig facade, bærer C.V. blot ved til bålet om sin inkompetence og understreger, at han ikke helt forstår at kommunikere professionelt. Og jo, C.V.s opgave er til dels også at please os - ellers skal han finde arbejde i en branche, der har en væsentligt anderledes forhold til sine kernekunder, end fodboldklubber normalt har.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 3 af 53 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •