Side 5 af 53 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #61
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg drømmer og jeg indrømmer det gerne:

    Sloth for 10 millioner + TK
    Johansen for 10-15 millioner

    Få nu styr på dn midtbane! CV kan vi diskutere andetsteds, men hvor er det forfærdeligt at CV er den eneste på denne klode, der ikke se hvor galt det står til!
    Selvfølgelig kan CV også se, at det står skidt til med midtbanen, og jeg er sikker på, at der bliver arbejdet på højtryk i kulissen for at finde en. Om det så munder ud i, at vi rent faktisk får hentet en, skal være usagt.

    Det er en meget vigtig plads på holdet, og derfor kan vi ikke bare hente hvem som helst. Vi troede, vi havde en ny midtbanegeneral i Grindheim, men han faldt jo igennem. De forsøger helt sikkert at finde den helt rette denne gang.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Stefan Johanssen er en fantastisk spiller, men vil være lidt mere forsigtig hvis forsætter i vores 4-4-2 system.Han spiller 4-3-3 i Norge som stort set alle hold gør der oppe.
    Syntes virkelig det er på tide vi overvejer vores system vi er jo læst af samtlige modstander i ligaen efter hånden.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Et par konkrete eksempler til midtbanen. Begge er nævnt med udgangspunkt i, at Delaney er "the next big thing". De begge er lidt oppe i alderen, men de kender til den "skandinaviske" spillstil, og så kommer de begge med en god portion erfaring:

    - Teemu Tainio (snart 34 år og spiller i HJK i Finland). Stik ham en 2-årig kontrakt, og brug ham fast i år og nedtrappende næste år, mens Delaney så får mere og mere ansvar.

    - Helgi Danielsson (32 år og spiller i Portugal og for det islandske landshold). Høj, stærk, god bolderobrer, hårdtarbejdende og godt langskud.

    Ikke nogen spektakulære spillere, men de ville kunne bidrage med en masse, og vigtigst af alt er de realistiske.

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Selvfølgelig kan CV også se, at det står skidt til med midtbanen, og jeg er sikker på, at der bliver arbejdet på højtryk i kulissen for at finde en. Om det så munder ud i, at vi rent faktisk får hentet en, skal være usagt.

    Det er en meget vigtig plads på holdet, og derfor kan vi ikke bare hente hvem som helst. Vi troede, vi havde en ny midtbanegeneral i Grindheim, men han faldt jo igennem. De forsøger helt sikkert at finde den helt rette denne gang.
    Uden direkte at være uenig, så har vi vidst i et år at Grindheim ikke var manden. Sloth, Albæk har vel nærmest sagt de var interesseret og de kunne godt være på plads tidligere. Det nytter ikke at vi er så sent ude, når købet er ettientielle. 6-10 kampe er spillet når købet kommer, yderligere 5-10 kampe skal bruges på at spille ham ind. Nu er vi long gone i ligaen og er blevet ydmyget i CL. Det indkøb kommer bare aktant for sent i år!

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg drømmer og jeg indrømmer det gerne:

    Sloth for 10 millioner + TK
    Johansen for 10-15 millioner

    Få nu styr på dn midtbane! CV kan vi diskutere andetsteds, men hvor er det forfærdeligt at CV er den eneste på denne klode, der ikke se hvor galt det står til!

    Det er mega fedt vi laver overskud, altså BiF-style der hvert halve år skal have indført 100 millioner og fanme endnu en millionærtumpe, der smider penge efter det sorte hul og kræver millionindkøb, jeg er så glad for det ikke er os, men vi bliver nød til at investere NU!
    Er de ikke begge to overvejende offensive i deres spil og placeret på den centrale midtbane? I såfald efterlader det os jo stadig med et gabende hul mellem forsvaret og midtbanen.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Et par konkrete eksempler til midtbanen. Begge er nævnt med udgangspunkt i, at Delaney er "the next big thing". De begge er lidt oppe i alderen, men de kender til den "skandinaviske" spillstil, og så kommer de begge med en god portion erfaring:

    - Teemu Tainio (snart 34 år og spiller i HJK i Finland). Stik ham en 2-årig kontrakt, og brug ham fast i år og nedtrappende næste år, mens Delaney så får mere og mere ansvar.

    - Helgi Danielsson (32 år og spiller i Portugal og for det islandske landshold). Høj, stærk, god bolderobrer, hårdtarbejdende og godt langskud.

    Ikke nogen spektakulære spillere, men de ville kunne bidrage med en masse, og vigtigst af alt er de realistiske.
    Jeg synes, det ville være rart med en midtbaneforstærkning, der havde lidt længere løbetid - ikke mindst fordi jeg ikke er sikker på, at Delaney er "the next big thing", og selv hvis han er, har han ikke de offensive evner, som vores midtbane (også) skriger på. I den perfekte verden købte CV to nye midtbanespillere, henholdsvis en kreatør og en oprydder, som havde niveauet til at gå direkte ind i startopstillingen. Men det er naturligvis meget optimistisk at håbe på. Hvis vi bare får én central midtbaneforstærkning, vil CV have overrasket mig positivt.

    Nå ja, og så ville et formationsskifte i samme ombæring heller ikke være at kimse af.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Et par konkrete eksempler til midtbanen. Begge er nævnt med udgangspunkt i, at Delaney er "the next big thing". De begge er lidt oppe i alderen, men de kender til den "skandinaviske" spillstil, og så kommer de begge med en god portion erfaring:

    - Teemu Tainio (snart 34 år og spiller i HJK i Finland). Stik ham en 2-årig kontrakt, og brug ham fast i år og nedtrappende næste år, mens Delaney så får mere og mere ansvar.

    - Helgi Danielsson (32 år og spiller i Portugal og for det islandske landshold). Høj, stærk, god bolderobrer, hårdtarbejdende og godt langskud.

    Ikke nogen spektakulære spillere, men de ville kunne bidrage med en masse, og vigtigst af alt er de realistiske.
    Danielsson er skiftet til Belenenses for en måned siden, så hvad får dig til at tro, at han pludselig skulle tage tilbage til Skandinavien? (hvis han overhovedet er spilleberettiget efter at have repræsenteret to klubber i denne halvsæson). Tainio vendte hjem til Finland for kun et halvt år siden, formodentlig for at slutte karrieren der. Jeg tvivler på, at han skulle have lyst til at tage ud igen, medmindre der kom et ekstremt godt tilbud, hvilket vi naturligvis ikke skal give til en aldrende og lettere skadeplaget spiller, som har spillet 15 ud af 24 ligakampe for HJK i denne sæson og ikke spiller fuld tid hver gang.

    Jeg er sikker på, at der bliver arbejdet på at skaffe en central midtbanespiller, og hvad der er sandsynligt, er det svært at gisne om. Vi må formentlig væbne os med tålmodighed frem til mandag aften, før vi får svaret, men hvis Kvists nye træner heller ikke kan bruge ham, og det ikke er lykkedes at afsætte ham til anden side, kunne en lejeaftale måske stadig komme på tale. Kim Källström kan stå i en lignende situation, men der er mange ting, der skal gå galt, før han ender her.
    HIC SUNT LEONES

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Har haft ham oppe og vende før.

    Oviedo har ikke fået spilletid for Everton i sæsonens første par kampe. En fast starter bliver han næppe forløbigt, da Baines sidder temmelig tungt på VB.

    - Jeg er helt med på der aldrig bliver tale om en permanent løsning!
    - Oviedo havde en god pre-season, hvilket kan gøre at han får lidt flere kampe end sidste sæson. Men Baines har for vane at spille mange af sæsonens kampe.
    - Det kunne give mening med en lejeaftale; han får spilletid på højt niveau (CL), Everton får en skarpere spiller hjem. Dermed er han også pudset af når de simpelthen ikke KAN holde på Baines mere. Oviedo selv kender København, holdet, træneren osv. Win-win-win
    - Jeg er dog helt med på der er flere argumenter der taler imod: Såfremt han er 2. valg Everton (hvad jeg ikke kan gennemskue?), er det selvfølgelig naturligt at blive. En tung løn... Og ja, nok bare det faktum at han har meget tålmodighed i Everton, og har det fint nok med den nuværende situation. Han er trods alt kun 23 år.

    Men så sgu gerne noget rotation på den VB! Skønt jeg er helt med på en central midt er absolut første prioritet!

    Zan

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Et par konkrete eksempler til midtbanen. Begge er nævnt med udgangspunkt i, at Delaney er "the next big thing". De begge er lidt oppe i alderen, men de kender til den "skandinaviske" spillstil, og så kommer de begge med en god portion erfaring:

    - Teemu Tainio (snart 34 år og spiller i HJK i Finland). Stik ham en 2-årig kontrakt, og brug ham fast i år og nedtrappende næste år, mens Delaney så får mere og mere ansvar.

    - Helgi Danielsson (32 år og spiller i Portugal og for det islandske landshold). Høj, stærk, god bolderobrer, hårdtarbejdende og godt langskud.

    Ikke nogen spektakulære spillere, men de ville kunne bidrage med en masse, og vigtigst af alt er de realistiske.
    Og når vi nu er i gang på den hylde...:

    http://www.bold.dk/nyt/Allbaeck-come...nsk-5-division

    Zan


  16. #70
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Stefan Johanssen er en fantastisk spiller, men vil være lidt mere forsigtig hvis forsætter i vores 4-4-2 system.Han spiller 4-3-3 i Norge som stort set alle hold gør der oppe.
    Syntes virkelig det er på tide vi overvejer vores system vi er jo læst af samtlige modstander i ligaen efter hånden.
    Vi har lige tegnet en tre år lang kontrakt med Ståle Solbakken.

    Og Ståle er hardcore 4-4-2 fan, hvilket jeg forøvrigt også er (jeg hader Hjulmand, Bordinggård og Olsens 4-3-3), så de næste tre år står den på 4-2-2 i FCK.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Vi har lige tegnet en tre år lang kontrakt med Ståle Solbakken.

    Og Ståle er hardcore 4-4-2 fan, hvilket jeg forøvrigt også er (jeg hader Hjulmand, Bordinggård og Olsens 4-3-3), så de næste tre år står den på 4-2-2 i FCK.
    Nu skal det lige slåes fast med syvtommer søm, at 4-4-2, 4-3-3 osv. er når DE (modstanderen) har bolden. Dvs. når man forsvarer/generobrer.

    Når VI (de boldførende) har kuglen, er opbygnings- og afslutningsspillet knapt så struktureret, da man gerne skulle kunne overraske en modstander :-)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    ...så de næste tre år står den på 4-2-2 i FCK.
    Forhåbentlig da ikke. Med mindre selvfølgelig man kan slippe for TK og Bolanos på den måde. Hmmm... ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Vi har lige tegnet en tre år lang kontrakt med Ståle Solbakken.

    Og Ståle er hardcore 4-4-2 fan, hvilket jeg forøvrigt også er (jeg hader Hjulmand, Bordinggård og Olsens 4-3-3), så de næste tre år står den på 4-2-2 i FCK.
    Også det der er min bekymring med Johanssen , mener ikke han er stærk nok defensiv i en flad 4-4-2

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Også det der er min bekymring med Johanssen , mener ikke han er stærk nok defensiv i en flad 4-4-2
    Ståle er visst av en annen oppfatning ;)

    http://www.nrk.no/sport/fotball/solb...sen-1.11205244

    Om jeg skulle tippe på andre Ståle ønsker seg, så tror jeg Bjørn Bergmann Sigurdarson står høyt på lista hans.

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Det var vel også bare et spørgsmål om tid, før Ståle blev spurgt om Johansen. Han er norsk (som Ståle) og nok Norges varmeste navn lige pt. - hvor Ståle har haft rig mulighed for at se nærmere på ham i det halve år han har ageret som fodbold ekspert på norsk TV. Vores midtbane har skreget efter en ny midtbane mand i 2 sæsoner, en der både kan noget defensivt men også offensivt. Johansen er den spiller - derfor skal han vist ikke være bange for en bænk plads, da alt fornyelse nærmest kan bruges.

    Jeg frygter dog som andre, at han ikke er SÅ god defensivt. Her ville Izunna f.eks. være mere oplagt. Nu har jeg kun set få kampe med ham, men synes han minder utrolig meget om en ung Stokholm.

    Johansen virker bestemt heller ikke afvisende overfor at træne under Ståle. Positivt vil jeg mene.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 53 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •