Side 50 af 53 FørsteFørste ... 4047484950515253 SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Det ser fandeme sort ud, hvis vi skal til at købe ind i 1. division. Den eneste spiller der har været bare en lille smule interessant i 1. division, har været Yussuf Poulsen - og han virkede mere opsat på udlandet.

    Det værste ved at Bendtner er et urealistisk køb, er at han så overdrevet perfekt til vores hold. Han er så sublim i luften, at jeg næsten godt tør sige en af de bedste i verdenen. Det er forfærdeligt at han skal være så pengefikseret - ét år kunne være ekstremt interessant i København, både for ham og for os. Havde alle fodboldspillere ikke accepteret en lønnedgang i ÉT enkelt år, for at kick starte karrieren, komme hjem til fædrelandet samt spille CL for første gang (forhåbentlig, eftersom både 1. og 2. pladsen kan kvalificere sig dette år).
    Sidst redigeret af scoring : 05.12.13 kl. 08:46

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det værste ved at Bendtner er et urealistisk køb, er at han så overdrevet perfekt til vores hold. Han er så sublim i luften, at jeg næsten godt tør sige en af de bedste i verdenen. Det er forfærdeligt at han skal være så pengefikseret - ét år kunne være ekstremt interessant i København, både for ham og for os. Havde alle fodboldspillere ikke accepteret en lønnedgang i ÉT enkelt år, for at kick starte karrieren, komme hjem til fædrelandet samt spille CL for første gang (forhåbentlig, eftersom både 1. og 2. pladsen kan kvalificere sig dette år).
    Bendtner har nu spillet Champions League flere gange med Arsenal.

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Bendtner har nu spillet Champions League flere gange med Arsenal.
    Ved ikke hvad jeg tænkte på - min fejl - men det er da et stykket tid siden, at han har fået lov som starter. Det ville da stadig være et trækplaster, at spille CL som starter hver evig eneste gang.

  5. #739
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Her er mit bud/håb på hvor vi kommer til at handle i vinter transfervinduet:

    Mål - Wiland, Busk, Christensen - På trods af at Wiland har været svingende i efteråret og ikke vist sit normale storspil synes jeg vi er godt dækket både på starter, back up og talentsiden. Ingen indkøb
    Højre back - Lars, Remmer, Aaquist - Jeg må desværre sige at Lars synger på sidste vers, men det positive er at vi har to fuldblodstalenter klar til at tage over. Mange har set Remmer, men Aaquist er også et rigtig stort talent. Tror ikke der bliver købt noget her i dette vindue da man vil se Remmer an.
    Midtstoppere - Oluf, Ragnar, Stadsgaard, Margreitter - Synes vi er godt besat her så ingen indkøb. Vi får højst sandsynligt også Jakobsen tilbage fra FCN, men kan ikke se nogen plads til ham så evt. skal han prøves på back.
    Venstre back - Bengtsson - Her skal der uden tvivl ske noget. Jeg tror ikke Bengtsson forlænger så alternativerne er Margreitter som jeg ikke ser som back og evt. Jakobsen når han kommer retur som jeg heller ikke ser som højre back. Der skal ihvertflad købes 1 mand og alternativt 2 hvis man vil gardere sig mod sommersalg af Bengtsson, men jeg tror på 1.
    Højre midt - Gisla, Bolanos - Her skal vi have sendt Bola afsted da jeg ikke kan holde ud at se på manden mere og derfor skal vi have en mand hertil. Tror dog ikke vi køber nogen, men trækker Braaten ned.
    Midt midt - TK, Claudemir, Delaney, Toutouh - Efter Toutouh er blevet en del af vores centrale midt og TK er blevet "super" sub ser det meget bedre ud, men vi skal stadigvæk have en mand mere her. Håber stadigvæk vi skipper TK afsted selvom der har været fremgang.
    Venstre midt - NJ og Amankwaa - Egentlig ok tilfreds med begge spillere, men med NJ's skadehistorik og forskellige pladser han spiller skal vi have en ekstra her
    Angreb - Igor, Marvin, Adi, Braaten og Santin - Santin skal afsted nu og så skal der købes et ordenligt køleskab til foran. Jeg har stadigvæk stor tiltro til Marvin som jeg ikke synes har fået chancen og det er alt for tidligt af afskrive Adi, men vi skal have en mand her som er første priotet sammen med en central midt.

    Alt i alt skal vi have 4 mand ind (Hvilket passer meget godt med CVs udtalelser)
    1 Venstre back
    1 Central Midtbane
    1 venstre kant
    1 angriber

    UD:
    Bolanos!
    TK
    Santin
    Diouf - bliver svært at komme af med ham
    Mos - Bliv i OB

    Jeg så gerne Stefan Johansen til den central og så vores nye kinesiske ven til kanten. Nogen gode bud på en tank angriber udover Bendtner?

  6. #740
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ribz Se meddelelser
    Her er mit bud/håb på hvor vi kommer til at handle i vinter transfervinduet:

    Mål - Wiland, Busk, Christensen - På trods af at Wiland har været svingende i efteråret og ikke vist sit normale storspil synes jeg vi er godt dækket både på starter, back up og talentsiden. Ingen indkøb
    Højre back - Lars, Remmer, Aaquist - Jeg må desværre sige at Lars synger på sidste vers, men det positive er at vi har to fuldblodstalenter klar til at tage over. Mange har set Remmer, men Aaquist er også et rigtig stort talent. Tror ikke der bliver købt noget her i dette vindue da man vil se Remmer an.
    Midtstoppere - Oluf, Ragnar, Stadsgaard, Margreitter - Synes vi er godt besat her så ingen indkøb. Vi får højst sandsynligt også Jakobsen tilbage fra FCN, men kan ikke se nogen plads til ham så evt. skal han prøves på back.
    Venstre back - Bengtsson - Her skal der uden tvivl ske noget. Jeg tror ikke Bengtsson forlænger så alternativerne er Margreitter som jeg ikke ser som back og evt. Jakobsen når han kommer retur som jeg heller ikke ser som højre back. Der skal ihvertflad købes 1 mand og alternativt 2 hvis man vil gardere sig mod sommersalg af Bengtsson, men jeg tror på 1.
    Højre midt - Gisla, Bolanos - Her skal vi have sendt Bola afsted da jeg ikke kan holde ud at se på manden mere og derfor skal vi have en mand hertil. Tror dog ikke vi køber nogen, men trækker Braaten ned.
    Midt midt - TK, Claudemir, Delaney, Toutouh - Efter Toutouh er blevet en del af vores centrale midt og TK er blevet "super" sub ser det meget bedre ud, men vi skal stadigvæk have en mand mere her. Håber stadigvæk vi skipper TK afsted selvom der har været fremgang.
    Venstre midt - NJ og Amankwaa - Egentlig ok tilfreds med begge spillere, men med NJ's skadehistorik og forskellige pladser han spiller skal vi have en ekstra her
    Angreb - Igor, Marvin, Adi, Braaten og Santin - Santin skal afsted nu og så skal der købes et ordenligt køleskab til foran. Jeg har stadigvæk stor tiltro til Marvin som jeg ikke synes har fået chancen og det er alt for tidligt af afskrive Adi, men vi skal have en mand her som er første priotet sammen med en central midt.

    Alt i alt skal vi have 4 mand ind (Hvilket passer meget godt med CVs udtalelser)
    1 Venstre back
    1 Central Midtbane
    1 venstre kant
    1 angriber

    UD:
    Bolanos!
    TK
    Santin
    Diouf - bliver svært at komme af med ham
    Mos - Bliv i OB

    Jeg så gerne Stefan Johansen til den central og så vores nye kinesiske ven til kanten. Nogen gode bud på en tank angriber udover Bendtner?
    Mht. at Diouf kommer tilbage fra Esbjerg, så kunne man evt. snakke med jyderne omkring at sende Adi på leje hos dem, så han kan vende sig til Suppen.

    Jeg er enig med dig i, at vi skal af med de nævnte spillere du skriver. Dog kan også Michael Jakobsen skrives på den liste. Kort og godt, så har han ikke hvad der skal til i Kbh. Stadsgaard er jeg også lidt lunken over for, men omvendt, hvis han kan stille sig tilfreds som reservens reserve, så er det ok. Hvis Margrethe fik lov at spille mere, så er jeg overbevist om, at vi har en kommende klassespiller gemt der. Han har ihvertfald alle forudsætninger.

    Et bud på en spids, er gårmand Björn fra ulvene i det engelske, når de på et tidspunkt er nået til enighed økonomisk, hvilket jeg tror at de gør på et tidspunkt.

  7. #741
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Kim C har kontraktudløb her om en måneds tid. Men vi har et stort talent i Verspakovskis, så mon ikke han kan agere 3. valg. Chancen for at 3. valget får spilletid er alligevel forsvindende lille.

    Venstreback: Find en spiller, der kan spilles ind og overtage for Bengtsson til sommer, hvor han sælges. Og enten udlej Højer indtil sommer, eller hold ham i klubben hvor han kan lære af Bengtsson og den nye, så han bliver 2. valg efter sommer... Håber Juelsgaard eller Knudsen bliver den nye. Ellers ville Simon Poulsen måske være et fint navn at hente hjem (får sikkert skæld ud nu)... Måske skulle vi prøve at hente DC fra SE og se, om han har talentet (han ville være mega billig!), og hvis ikke, kan vi hente Riise fra sommer.

    Midtbane: Lad os få ham kineseren eller Emil Larsen til kanterne (eller måske Thomsen fra AaB, som er langt mere talentfuld en Kusk), og så Johansen ​(Norge) eller Sloth til den centrale. Eller hvad med ham Guira fra SønderjyskE. Der skal arbejdes med ham, men han har talent til at blive vores egen Patrick Viera.

    Angreb: Sigurddarsson fra Wolves er en fin mulighed. Ellers kunne Brock-Madsen fra Randers også udvikle sig til en god spiller med videresalgspotentiale, og med sine 190 cm er han et fint lokum.
    Sidst redigeret af vestjyde-fcker : 05.12.13 kl. 12:26

  8. #742
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Den dag Jonas Knudsen, Nicolai Brock-Madsen,Guira og Daniel Christensen bliver hentet til FCk så løfter vi da overliggeren til uanede højder....Kom nu lige lidt seriøst her....

    Juelsgaard ok, men ser ham ikke som oplagt
    Emil Larsen ja tak og Stefan Johansen JATAK


  9. #743
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg synes nu, at Jonas Knudsen falder lidt udenfor her, da han rent faktisk har potentialet til at blive en meget dygtig venstre back. Men ja, DC (eller bagerens søn, som de kalder ham i Sønderjyske) kan vi godt blive enige om.

  10. #744
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Kim C har kontraktudløb her om en måneds tid. Men vi har et stort talent i Verspakovskis, så mon ikke han kan agere 3. valg. Chancen for at 3. valget får spilletid er alligevel forsvindende lille.

    Venstreback: Find en spiller, der kan spilles ind og overtage for Bengtsson til sommer, hvor han sælges. Og enten udlej Højer indtil sommer, eller hold ham i klubben hvor han kan lære af Bengtsson og den nye, så han bliver 2. valg efter sommer... Håber Juelsgaard eller Knudsen bliver den nye. Ellers ville Simon Poulsen måske være et fint navn at hente hjem (får sikkert skæld ud nu)... Måske skulle vi prøve at hente DC fra SE og se, om han har talentet (han ville være mega billig!), og hvis ikke, kan vi hente Riise fra sommer.

    Midtbane: Lad os få ham kineseren eller Emil Larsen til kanterne (eller måske Thomsen fra AaB, som er langt mere talentfuld en Kusk), og så Johansen ​(Norge) eller Sloth til den centrale. Eller hvad med ham Guira fra SønderjyskE. Der skal arbejdes med ham, men han har talent til at blive vores egen Patrick Viera.

    Angreb: Sigurddarsson fra Wolves er en fin mulighed. Ellers kunne Brock-Madsen fra Randers også udvikle sig til en god spiller med videresalgspotentiale, og med sine 190 cm er han et fint lokum.
    Med fare for at gentage mig selv fra tidligere debatter mellem os to, så synes jeg du sætter overliggeren alt for lavt. Det er næsten skræmmende lavt. Jonas Knudsen og Jesper Juelsgaard kan jeg måske se en idé med, men ellers kan jeg virkelig ikke se at nogle af de nævnte spillere kan løfte vores hold. Ståle har sagt at der skal tilføres kvalitet, og de spillere du nævner med undtagelse af JK og JJ, er jo kun fyld og kan absolut intet tilføre holdet, efter min mening.

    Nu kender jeg ikke noget til kineseren og hans niveau, men han lyder spændende og der bliver i det mindste tænkt ud af boksen. Stefan Johansen er også en mulighed, men han ser dog ud til at kunne være svær og tiltrække da flere tilsyneladende er ude efter ham, men okay vi har jo Ståle.

    Kender ikke så meget til Sigurddarsson, men lad os nu se. Hvis vi endelig skal hente en "udviklingsspiller", burde man kigge på Jonas Svensson, en ung gut med masser af kampe for Rosenborg, og han er en typisk boks til boks spiller, og minder i spillestil lidt om William Kvist.

  11. #745
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg ser ikke Bendtner som et urealistisk køb til sommer. Udover tidligere nævnte fordele, (kæreste i KBH, fast spilletid, FCK som springbræt, osv), så er det væsentligt at påpege:

    - at Bendtner til sommer har været bosat 10 år i udlandet (1/7-2014), og kan derfor komme ind under forskerordningen (25% skat/tre år)
    - at Bendtner, trods skandale efter skandale, stadig har et kæmpe brand herhjemme. Der burde være muligheder for at supplere lønnen yderligere via det brand. (overtage head & shoulders fra Mikkel Hansen?)

    Vi har(og kommer sandsynligvis aldrig til igen) at have så gode forudsætninger for, at hente en spiller af Bendtners kaliber i så ung en alder. Frygter at CV ødelægger det/ikke engang prøver.
    .........

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #746
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af AktieemissionFTW Se meddelelser
    kæreste i KBH
    Hans kæreste bor med ham i London.
    Citat Oprindeligt indsendt af AktieemissionFTW Se meddelelser
    fast spilletid, FCK som springbræt
    Disse er, efter min mening, de bedste argumenter for et skifte, men det er også forbundet med usikkerhed. Hvis han ikke får den forventede succes, vil hans muligheder for at komme videre være forringede. Bendtner vil være 26 år næste sommer, og jeg tror ikke, at han er parat til at opgive sine fodboldmæssige drømme.

    Citat Oprindeligt indsendt af AktieemissionFTW Se meddelelser
    - at Bendtner til sommer har været bosat 10 år i udlandet (1/7-2014), og kan derfor komme ind under forskerordningen (25% skat/tre år)
    Hans nettoløn vil med al sandsynlighed stadig være markant lavere, end hvad han kan hive hjem i udlandet.
    Citat Oprindeligt indsendt af AktieemissionFTW Se meddelelser
    - at Bendtner, trods skandale efter skandale, stadig har et kæmpe brand herhjemme.
    Mon ikke der er flere sponsorpenge i at være spiller i Premier League fremfor Superligaen?
    Citat Oprindeligt indsendt af AktieemissionFTW Se meddelelser
    Frygter at CV ødelægger det/ikke engang prøver.
    Han kan jo også ødelægge det ved at prøve. Udover at Bendtner har spillet for KB og har udtrykt ønske om at slutte af i FCK, er der jo som sådan intet, der knytter Bendtner og FCK i særlig grad. Ingen personlige relationer á la Ståle og Grønkjær at trække på. Nogle personer skal håndteres med fløjshandsker, og det er langt fra givet, at en henvendelse vil blive taget godt imod.

  14. #747
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Morten Krone skriver på Twitter, at Kasper Kusk kan erhverves for 3 mio kroner.

    Bolanos ud, Kusk ind?

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #748
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Morten Krone skriver på Twitter, at Kasper Kusk kan erhverves for 3 mio kroner.

    Bolanos ud, Kusk ind?
    Fuldstændig enig :-)
    CV, se du bare at få fingeren ud. Hvis prisen er rigtig skulle han have været signet i går.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #749
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Kender ikke så meget til Sigurddarsson, men lad os nu se. Hvis vi endelig skal hente en "udviklingsspiller", burde man kigge på Jonas Svensson, en ung gut med masser af kampe for Rosenborg, og han er en typisk boks til boks spiller, og minder i spillestil lidt om William Kvist.
    Sigurdarson har jeg tidligere nevnt som en mann jeg regnet med Solbakken kom til å ville hente. Han er en riktig klassespiller som kan tilføre dere svært mye både som spiss og kantspiller, men han er ingen typisk måljeger. Jonas Svensson er oppskrytt og ikke en mann som kommer til å tilføre dere noe, til det er han for dårlig med ballen.

  19. #750
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Morten Krone skriver på Twitter, at Kasper Kusk kan erhverves for 3 mio kroner.

    Bolanos ud, Kusk ind?
    Det sover CV for meget i timen til at udnytte, næh heller en lotto kupon fra Norge til små 15-20 mil

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •