Side 8 af 53 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Bare et eller andet snart, ville være glædeligt. Jeg er ganske tilfreds med bare ÉN spiller der kan gøre en forskel.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg vil mene Braaten er en kanon signing, tingene taget i betragtning så må vi nok indse at det er noget at det bedste vi kan i denne sommer, der kommer ikke til at ske noget stort... ind med ham....

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Er godt nok utålmodig i forhold til at få de sidste spillere til FCK, men de kommer jo nok alligevel ikke til at spille på søndag, så om de kommer i dag eller mandag må jeg jo nok affinde mig med ikke betyder det store. Vigtigst er nok central midtbane som nok næsten alle FCK'er ønsker sig, MEN flere offensive muligheder skal være meget velkommen.
    - Torben

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Spillede han ikke primært højre wing for Rosenborg? Men han kan vel dække begge kanter. Synes det er lidt perspektivløst og uambitiøst. Når man kun vil give ham en 1-årig kontrakt, er det vel også tegn på, at man ikke helt tror på ham.
    Underligt ihvertfald set i lyset af at CV før har afblæst jagten på en kant. Er sikker på dette er en stærkt Ståle-influeret interesse. Hvad der reelt ligger bag er svært at sige. Kan være Ståle ser behovet for en rutineret rotte, en såkaldt Leistungsträger, som den største mangel København anno 2013 har? Mellberg var i høj grad tiltænkt den rolle i bageste geled. Men succesen er som bekendt udeblevet, Mellberg er hverken en styrkelse eller en stabiliserende kraft endnu. Måske lurer der et salg af Bolanos? Hvis Braaten kommer til får man en forholdsvis hurtig, stabil, rutineret, hårdarbejdende, pasningssikker dribler med teknisk flair og et fremragende første touch. Og mon ikke en given aftale let kan forlænges udover et år?
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Jeg ser også meget hellere JJ end Braaten, så det er positivt. Hvis vi kunne få nogle rygter om Annan eller et par andre klasse-CMere ville det også være fedt.
    Tja, rygter kan man ikke bruge til ret meget. Jeg tror ikke på noget, før det er officielt meldt ud.

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    For at tale om noget helt, helt andet (og det er ikke underbyget af nogetsomhelst link-agtigt), så ville jeg bare lige pege på EfB efter gårsdagens excellente resultat og sige, at vi måske skulle overveje Kian Hansen, Ankersen-brødrene, Jonas Knudsen eller måske endda Magnus Lekven. Der er virkelig kvalitet, speed og europæisk snit over EfB for tiden (dét havde jeg ALDRIG troet jeg skulle høre mig selv sige...). Meget af det vi mangler, faktisk.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #112
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    For at tale om noget helt, helt andet (og det er ikke underbyget af nogetsomhelst link-agtigt), så ville jeg bare lige pege på EfB efter gårsdagens excellente resultat og sige, at vi måske skulle overveje Kian Hansen, Ankersen-brødrene, Jonas Knudsen eller måske endda Magnus Lekven. Der er virkelig kvalitet, speed og europæisk snit over EfB for tiden (dét havde jeg ALDRIG troet jeg skulle høre mig selv sige...). Meget af det vi mangler, faktisk.
    Jonas Knudsen ville være en fint back-up/rotationsspiller, mens jeg mener, alle de andre ville kunne styrke os.

    Men pas på, hvad du siger. Jeg har flere gange fået høvl for at nævne Lekven og i særdeleshed Kian Hansen.

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Den eneste spiller fra Esbjerg som jeg synes vil kunne styrke os lige p.t. er Peter Ankersen. De andre er udviklingsspillere som på sigt og med lidt held kan blive gode nok. Det kan gå begge veje. Hvis vi havde haft et godt hold som sidste gang vi var i CL kunne vi godt have satset på dem, men i og med at vi er i krise tror jeg ikke at det er nogen god ide at satse på esbjerg spillere.

    En anden Esbjerg spiller som ser meget interessant ud er Mick van Buren. Han har virkelig overrasket mig positivt og rigtig flot at Esbjerg har fundet ham på en fri transfer. Det er godt nok lang tid siden vi har lavet sådan en signing.

  13. #114
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Uagtet er Esbjerg vel næppe interesseret i at sælge deres bedste spillere til en stor konkurrent når de netop for første gang nogensinde skal ud og spille europæisk gruppespil.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Altså det er rigtigt at Esbjerg leverede nogle rigtig gode præstationer mod Etienne, men rolig nu for Etienne spillede helt enormt dårligt. Hver gang de havde bolden i venstre side blev den losset over til højre side som stort set aldrig fik fat i bolden. Etienne brændte også rigtig mange chancer.
    Så synes man skal passe på med at udnævne så mange Esbjerg spillere igen for deres spillestil minder på ingen måde om vores. Esbjerg lever på omstillinger og på at fange modstandere ude af balance.

    Men når det er sagt, så er jeg også vild med Peter Ankersen og til dels Lekven.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Men når det er sagt, så er jeg også vild med Peter Ankersen og til dels Lekven.
    De ville da være nogle gode spillere at få til klubben, men hvis jeg skal være helt ærlig så vil jeg heller have at Esbjerg spiller godt i EL og skaffer Danmark point. Det ville hjælpe FCK i det lange løb (Hvis vi kommer op i gear igen)
    .

    Ang. JJ så ville det da give mening at CV lige hører om han har skiftet mening efter Twente har meldt ud at han skal finde sig en anden klub, på den anden side så har jeg også en ide om at der har siddet en journalist og tænkt. "Hmm Twente vil ikke have JJ og FCK mangler stadig forstærkning og det har jo prøvet at hente ham før, så CV prøver sikkert igen, jeg skriver lige en artikel om at han forhandler med FCK igen". Vi så det jo lidt med Gamst, det var ikke CV der havde kontaktet Gamst's agent, men agenten som havde kontaktet CV og fremlagt ham Gamst, men medierne vente den jo så den anden vej omkring og såvidt jeg kan forstå på CV har de aldrig nået til forhandling med Gamst.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    Vi så det jo lidt med Gamst, det var ikke CV der havde kontaktet Gamst's agent, men agenten som havde kontaktet CV og fremlagt ham Gamst, men medierne vente den jo så den anden vej omkring og såvidt jeg kan forstå på CV har de aldrig nået til forhandling med Gamst.
    Var det ikke med Kahlenberg? Eller var det den samme historie om igen med Gamst?
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    Vi så det jo lidt med Gamst, det var ikke CV der havde kontaktet Gamst's agent, men agenten som havde kontaktet CV og fremlagt ham Gamst, men medierne vente den jo så den anden vej omkring og såvidt jeg kan forstå på CV har de aldrig nået til forhandling med Gamst.
    Er det ikke forløbet med Kahlenberg du beskriver der? Men ellers kan jeg sagtens følge dig, for den ligger i hvert fald lige til højrebenet for journalisten.

    Rettelse: too slow!

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kasper! Se meddelelser
    Var det ikke med Kahlenberg? Eller var det den samme historie om igen med Gamst?
    Det må I undskylde, var så sikker på det var Gamst, men det var kahlenberg måtte lige se videoen igennem igen og jeg tog fejl.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    May 2013
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Djiby Fall til Randers, så er den mulighed også endegyldigt udelukket - hvilket den egentligt nok allerede var ved indkøbet af Adi. Men stærk handel af Randers!

Side 8 af 53 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •