Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 68

Emner: FCK's transfervindue sommeren 2013

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    FCK's transfervindue sommeren 2013

    Kun spillere omkring førsteholdet er medtaget.

    Spillere solgt/kontraktudløb:

    - Sølvi Ottesen, måske ville han blive brugt hos Ståle, men jeg synes ikke han var den stærkeste længere og han viste bestemt ikke den rigtigte attitude. Fint at han er ude.

    - Daniel Jensen, tja jeg synes egentlig godt vi kunne ha' brugt ham 1/2 længere siden det ikke lykkedes at få en ny til midten - men det er selvfølgelig stadig muligt!

    - Christian Grindheim, et af de køb jeg troede på, men han slog bare ikke til. Det er fint at han er blevet solgt, det gør plads til nye - som så ikke kom!

    - Martin Vingård, det gør lidt ondt at han ikke er hos os længere. Jeg synes ikke han kom ordentlig igang og det er måske en rigtig fornuftig transfer, når vi ser på hans lønomkostninger og hvor meget han blev brugt. Han er bare yderst sympatisk og har det rette talent - nøj, hvor den skade ødelagde ham.

    - Andreas Cornerlius, det vildeste salg ever. Det er virkelig flot at få ca 75 millioner for en spiller, der har præsteret rigtig godt i 6 mdr og mindre godt i 6 mdr. Han var den vigtigste brik i en mesterskabssæson og jeg ville gerne se ham i CL - men pengene var for store til at holde på ham.

    Spillere lejet ud:

    - Michael Jacobsen, jeg har meget svært ved at se logiken i dette. Han dækkede venstre back og centerforsvaret og kunne sagtens agere 4. og 2. valg på de pladser. Jeg havde meget større forventninger til ham, men tog åbenbart fejl. Han har ikke virket alt for sikker, men omvendt hellere ikke fuldstændig blank. Nå vi så samtidig skal leje en spillere (bedre eller ej) for at dække hans plads og vi har forstærket FCN, så synes jeg det er en underlig handel.


    Pape Pate Diouf, den er vel ikke længere at han ikke passer til FCK. Det er det mærkeligste køb i historien.

    Mustafa Abdellaoue, en breddespiller som skal have spilletid. Udemærket at sende ham afsted, men han skulle aldrig ha' været købt og måtte gerne ha' været blevet solgt.

    Spillere købt/signet:

    - Olof Mellberg, en klassesigning. Han er godt nok 35 år, men de 35 år kan blive meget vigtig i CL. Han er startet lidt usikkert, hvor han har lavet nogle fejl. Fejl der gerne skulle forsvinde med Ståle og et bedre kendskab til vores taktik. Desuden en trussel på dødbolde. Rigtig godt køb.

    - Marvin Pourié, lad os se. Talentet fejler intet, det har hans ydmyghed hellere ikke gjort, men den manglede virkelig i Silkeborg, hvor han havde en ringe attitude. Jeg tror på hans talent og på at Ståle kan styre ham, det skal nok blive spændene. I mine øjne en starter.

    - Fanendo Adi, den tankcenterforward som vi bare skal have minimum en af. Han er stor, stærk, en god spillestation og indtil nu har han scoret 2 mål i 2 kampe. Det ser fornuftigt ud og selvom han ikke virker på samme niveau som Corner og N'Doye - så er han ung og kan udvikle sig. Det kan vise sig som en rigtig flot "opdagelse" af CV.

    - Daniel Braaten, jeg har ønsket ham siden han var 19. Et kæmpe talent, som nu er blevet rutineret, men ikke dårligere. Han har teknik og hurtighed. Han kan bruges på begge kanter og som hængende angriber. Han er vores nye Grønkjær (ikke samme niveau). Jeg er meget glad for det køb og han skal nok sikre os point.

    Spillere lejet:

    Georg Margeitter, har ingen ide. Fint at Ståle kender ham og fint at se ham an på en lejeaftale. Rygterne siger at han kan dække en defensiv midtbane og det gør ham måske brugbar, men ellers unødvendigt, hvis man ikke havde udlejet MJ. Han ser som sådan interessant ud og har en god alder, så han skal have chancen for at bevise sit værd.

    Spillere retur fra leje/egen avl:

    - Danny Amankwaa, ungt talent som har haft fine indhop. Skal nok blive spændene at følge, men jeg ved ikke om han har klassen til FCK i det lange løb - dertil mangler han stadig at vise noget.

    - Youssef Toutouh, han viste sig værd i Esbjerg og jeg er glad for at han stadig er i FCK. Han kunne måske være blevet udlejet endnu en sæson, men håber han får chancen.


    Truppen ser sådan ud:

    Målmænd:
    Willand
    Christensen
    Busk

    Fint sammensat og fin kvalitet

    Forsvar:
    LJ
    Remmer
    Bengtsson
    Stadsgård
    Mellberg
    Sigurdsson
    Margreitter

    Stor kvalitet på alle pladser, men der mangler en backup på venstre back

    Central midt:
    TK
    Delaney
    Claudemir

    Her mangler der virkelig endnu en spiller. 3 er for lidt og kvaliteten er ok i Superligaen, men der mangler noget mere. Havde gerne set Annan og Sloth og TK ud.

    Kantspillere:
    NJ
    Bolanos
    Gislasson
    Braaten
    Toutouh

    Fin sammensætning og god kvalitet

    Angreb:
    Santin
    Adi
    Pourie
    Vetokele
    Amankwaa

    Det er ok - men her er plads til forandringer til vinter. Santin ud, Vetokele og Amankwaa skal vise mere. Egentlig er jeg fint tilfreds med sammensætningen og kvaliteten.


    Så kan vi så diskutere de faktiske køb/salg og manglerne nedenunder!


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Jeg er virkelig glad for, at vi beholdte Toutouh. Han har en dejlig fart og vilje i sit spil, og hans teknik og driblefærdigheder lader til at være mere end fornuftige. Jeg forstår ikke at vi indtil nu ikke har benyttet os af ham noget mere (især med tanke på den elendige attitude vores øvrige start ellever udviste under Jacobs), men forhåbentlig er der en åbning nu hvor Jørgensen er blevet skadet. Held i uheld, om man vil.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg er virkelig glad for, at vi beholdte Toutouh. Han har en dejlig fart og vilje i sit spil, og hans teknik og driblefærdigheder lader til at være mere end fornuftige. Jeg forstår ikke at vi indtil nu ikke har benyttet os af ham noget mere (især med tanke på den elendige attitude vores øvrige start ellever udviste under Jacobs), men forhåbentlig er der en åbning nu hvor Jørgensen er blevet skadet. Held i uheld, om man vil.
    Jeg er specielt super glad for, at vi kunne holde på Toutouh.

    Det var sgu tæt på, at han røg til Esbjerg igen.

    Han er sgu en pænt alsidig spiller, som jeg håber vi ser meget mere på banen under Ståle.


    Guldland

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Kunne godt tænke mig at spørge cv om han syntes vi er dækket godt ind på CM Pladsen ?,han virker jo strålende fornøyd mit sit eget arbejde

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    33

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af guldland Se meddelelser
    Jeg er specielt super glad for, at vi kunne holde på Toutouh.

    Det var sgu tæt på, at han røg til Esbjerg igen.

    Han er sgu en pænt alsidig spiller, som jeg håber vi ser meget mere på banen under Ståle.


    Guldland
    Helt enig! håber at han vil få spilletid

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Er det for sindsygt at sige at jeg håber vi henter Daniel Jensen igen? og hvad er reglerne mht transferfrie spillere? kan man nå at skrive dem ind i vores cl-trup?

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Jeg er også en af dem der hælder lidt til, at tilbyde Daniel Jensen en ny mulighed, men jeg tror ikke det sker for det virker lidt som en falliterklæring - både for CV og DJ.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er også en af dem der hælder lidt til, at tilbyde Daniel Jensen en ny mulighed, men jeg tror ikke det sker for det virker lidt som en falliterklæring - både for CV og DJ.
    Mon ikke klubløse Daniel Jensen kan overbevises alligevel.

    For CV er det selvfølgelig lidt af en bet, men det er nu ikke større end at skulle gå igennem et helt efterår med kun tre mand til midtbanen. En kontrakt med Daniel Jensen året ud er langtfra tilfredsstillende, men alternativerne er som bekendt temmelig få.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    37

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Ja, men hvis Daniel har valget imellem et halvt år hos os og en fast kontrakt hos fcm, så kan det ikke være svært at vælge

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    5

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    Georg Margeitter, har ingen ide. Fint at Ståle kender ham og fint at se ham an på en lejeaftale. Rygterne siger at han kan dække en defensiv midtbane og det gør ham måske brugbar, men ellers unødvendigt, hvis man ikke havde udlejet MJ. Han ser som sådan interessant ud og har en god alder, så han skal have chancen for at bevise sit værd.
    Må indrømme at jeg heller ikke kender noget til ham, men han får her en ganske lovende omtale:

    http://www.bold.dk/nyt/SE-spiller-FC...-er-rigtig-god

    Han kan meget vel overraske positivt.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    http://www.bold.dk/nyt/Daniel-J-undrer-sig-over-FCK

    Det lader ikke til at Daniel Jensen er kontakt ud fra den her udmelding. Hvilket vil sige man nok søger efter forstærkninger andetstedets.


    http://www.youtube.com/watch?v=F0mQDkXzy_I

    - eller som dette interview kunne indikere; søger man slet ikke....
    Sidst redigeret af Wonderboy : 04.09.13 kl. 19:48

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    6

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af thorbs Se meddelelser
    Ja, men hvis Daniel har valget imellem et halvt år hos os og en fast kontrakt hos fcm, så kan det ikke være svært at vælge

    Han har udtalt at han helst vil blive i Kbh, Jeg ved ikke hvad der ellers er af kontraktløse midtbanespillere, men han må da være absolut sidste mulighed

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    tror CV skal bruge alle sine overtalesevner til overtale Daniel Jensen.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    tror CV skal bruge alle sine overtalesevner til overtale Daniel Jensen.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn
    Syntes slet ikke CV skal bruge tid på ham, han leverede ikke varen da han var hos os, derfor fik han ikke en ny kontrakt.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Det var der ligesom heller ingen andre, der gjorde - det kunne jo være af samme årsag?

    Bortset fra det tvivler jeg på, at han overhovedet har lyst, han føler sig tydeligvis dårligt behandlet.
    Sidst redigeret af guldsmed : 05.09.13 kl. 06:21 Årsag: stvaeeflj
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Superliga om sommeren
    By Joe186 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.07.05, 11:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •