Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 68

Emner: FCK's transfervindue sommeren 2013

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne godt tænke mig at spørge cv om han syntes vi er dækket godt ind på CM Pladsen ?,han virker jo strålende fornøyd mit sit eget arbejde
    Kunne jo virke som om det faktisk er Ståles beslutning, da han tror på Delaney: http://www.bold.dk/nyt/Staale-Delane...edre-end-Kvist

    Selvom jeg stadig mener vi godt kan bruge en, er det da i det mindste en grund til hvorfor vi ikke har hentet en til.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Kunne jo virke som om det faktisk er Ståles beslutning, da han tror på Delaney: http://www.bold.dk/nyt/Staale-Delane...edre-end-Kvist

    Selvom jeg stadig mener vi godt kan bruge en, er det da i det mindste en grund til hvorfor vi ikke har hentet en til.
    Vi mangler helt bestemt stadigt en central midtbane spiller mere, jeg tror også at der enten kommer en på fritransfer eller i vinter transfervinduet,.... der burde dog have været en på plads nu.

    I øvrigt var vi åbenbart tæt på en anden central forsvarsspiller inden Ståle kom til.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2087248.ece

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Vi var åbenbart tæt på tdiligere en anden central forsvarsspiller inden Ståle kom til.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2087248.ece
    Han kunne have været ond at få tilført truppen. Han ville simpelthen have spist sine modstandere i Suppen. Forstår egentlig ikke hvorfor man ikke hentede ham. En super dygtig og atletisk forsvarsspiller.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Det giver jo fin mening at de vil satse på ham,så skulle han jo bare have haft en lang kontrakt i stedet for 2 år tilbage
    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Kunne jo virke som om det faktisk er Ståles beslutning, da han tror på Delaney: http://www.bold.dk/nyt/Staale-Delane...edre-end-Kvist

    Selvom jeg stadig mener vi godt kan bruge en, er det da i det mindste en grund til hvorfor vi ikke har hentet en til.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han kunne have været ond at få tilført truppen. Han ville simpelthen have spist sine modstandere i Suppen. Forstår egentlig ikke hvorfor man ikke hentede ham. En super dygtig og atletisk forsvarsspiller.
    Hvis man læser artiklen står der jo at Ståle hellere ville have Margrethe, så han må jo have foretaget en vurdering af de kompetencer de hver især er i besiddelse af, i forhold til det vi skal bruge.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det giver jo fin mening at de vil satse på ham,så skulle han jo bare have haft en lang kontrakt i stedet for 2 år tilbage
    Nu blev kontraktforlængelsen jo underskrevet før Ståle kom til klubben. Det virkede ikke som om at Delaney havde samme stjerne hos havfruen, og det kan jo være derfor man "kun" gav ham en kontraktforlængelse til 2015. Ville dog undre mig meget, hvis ikke der kommer endnu en kontraktforlængelse.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Hvis man læser artiklen står der jo at Ståle hellere ville have Margrethe, så han må jo have foretaget en vurdering af de kompetencer de hver især er i besiddelse af, i forhold til det vi skal bruge.
    Desuden har pris og alder sikkert spillet en rolle. Margreitter kommer fra et mislykket Wolves eventyr samt en skade, hvilket nok har haft stor inflydelse på prisen
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Desuden har pris og alder sikkert spillet en rolle. Margreitter kommer fra et mislykket Wolves eventyr samt en skade, hvilket nok har haft stor inflydelse på prisen
    Speaking of which; er der en købsoption på Georg, eller er der ren Hoovied vi har gang i?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Speaking of which; er der en købsoption på Georg, eller er der ren Hoovied vi har gang i?
    http://youtu.be/FJ2OmuHvGPI


    Ud fra hvad CV siger i den her video, så lyder det som om vi har en købsoption på ham :)

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Nøj, hvor er jeg træt af at læse om, at Joshua John blev stresset af FCK, ikke havde den rigtige følelse osv.!
    Spillemæssigt havde han da været en rigtig god spiller at få til FC, men med tiden lignede han bestemt ikke en, der var top motiveret, hvilket jeg godt kunne forestille mig, at Ståle også har bemærket...

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af august Se meddelelser
    Nøj, hvor er jeg træt af at læse om, at Joshua John blev stresset af FCK, ikke havde den rigtige følelse osv.!
    Spillemæssigt havde han da været en rigtig god spiller at få til FC, men med tiden lignede han bestemt ikke en, der var top motiveret, hvilket jeg godt kunne forestille mig, at Ståle også har bemærket...
    Mener at have læst i BT at FCKs første prio var Daniel B ....og bagefter JJ her til sidst i vinduet.

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af peb Se meddelelser
    Mener at have læst i BT at FCKs første prio var Daniel B ....og bagefter JJ her til sidst i vinduet.
    Fair nok. Mon ikke Ståle har været med til at ændre prioriteten. JJ kunne så pludselig mærke, at han ikke var så hot længere.

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    tjo og FCN begynder jo så småt at ligne FCK.s overskudslager anyway :-))

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af august Se meddelelser
    Nøj, hvor er jeg træt af at læse om, at Joshua John blev stresset af FCK, ikke havde den rigtige følelse osv.!
    Spillemæssigt havde han da været en rigtig god spiller at få til FC, men med tiden lignede han bestemt ikke en, der var top motiveret, hvilket jeg godt kunne forestille mig, at Ståle også har bemærket...
    JJ skal blive voksen og stoppe med at tude. Jeg havde gerne set ham i FCK, men hans førsteprioritet var Twente og det er helt ok - derfor siger FCK "det er nu eller aldrig, vi venter ikke til 2359 søndag". At han så ikke kunne gennemskue at hans pris var sat efter "not needed", det er jo ham og hans agent skyld. CV gjorde det rigtige i den situation og JJ ville ikke FCK nok - slut prut, velkommen til Braaten.


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Tror også at FCK er bedre tjent med Braaten qua hans kropsstyrke. FCK skal være et hold der moser modstanderne med styrke og udholdenhed bare holde pres pres pres hele tiden. Tror ikke det passer JJ at deltage i det kollektive presspil.
    Glæder mig til at byde Braaten velkommen i Parken.
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Superliga om sommeren
    By Joe186 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.07.05, 11:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •