Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 68

Emner: FCK's transfervindue sommeren 2013

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Ovenpå landskampen igår så må jeg bare sige at jeg er glad for at William ikke ville tilbage til os. Hold da helt fast en alibi spiller.
    Manden kan KUN sparke bolden til siden eller helst bagud. Flere gange gjorde han nærmest en indsats for at kunne sparke bolden bagud, i situationer hvor det ville være nemmere for ham at spille den fremad.
    Pt ligner han ikke en væsentlig forstærkning til vores midtbane. Det er sgu en skam at det har udviklet sig i den retning for en ellers sympatisk spiller!

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ovenpå landskampen igår så må jeg bare sige at jeg er glad for at William ikke ville tilbage til os. Hold da helt fast en alibi spiller.
    Manden kan KUN sparke bolden til siden eller helst bagud. Flere gange gjorde han nærmest en indsats for at kunne sparke bolden bagud, i situationer hvor det ville være nemmere for ham at spille den fremad.
    Pt ligner han ikke en væsentlig forstærkning til vores midtbane. Det er sgu en skam at det har udviklet sig i den retning for en ellers sympatisk spiller!
    Han lignede ikke en der havde troen på sig selv og sit spil, han kunne godt bruge et selvtillids boost, håber for ham at hans nye træner ser hvilken spiller han kan være.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ovenpå landskampen igår så må jeg bare sige at jeg er glad for at William ikke ville tilbage til os. Hold da helt fast en alibi spiller.
    Manden kan KUN sparke bolden til siden eller helst bagud. Flere gange gjorde han nærmest en indsats for at kunne sparke bolden bagud, i situationer hvor det ville være nemmere for ham at spille den fremad.
    Pt ligner han ikke en væsentlig forstærkning til vores midtbane. Det er sgu en skam at det har udviklet sig i den retning for en ellers sympatisk spiller!
    Uden at have set kampen, kunne det vel også have noget med træneren og det taktiske oplæg at gøre? William er jo ikke ligefrem kendt for at være en alibi spiller, mens Hr. Olsen er mere end kendt for sin ufattelige kedelige og kontrollerende spillestil.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ovenpå landskampen igår så må jeg bare sige at jeg er glad for at William ikke ville tilbage til os. Hold da helt fast en alibi spiller.
    Manden kan KUN sparke bolden til siden eller helst bagud. Flere gange gjorde han nærmest en indsats for at kunne sparke bolden bagud, i situationer hvor det ville være nemmere for ham at spille den fremad.
    Pt ligner han ikke en væsentlig forstærkning til vores midtbane. Det er sgu en skam at det har udviklet sig i den retning for en ellers sympatisk spiller!
    Øhm, hvilken retning? Kvist har ALDRIG været andet end en alibi spiller rent offensivt. Kvist var til gengæld et monster i defensiven og en motor af rang. Den type spiller som alle trænere ville dø for at have på sit hold.

    kvist ville være en kæmpe forstærkning, da han ikke tillader at en spiller får frit løb fra midten mod vores forsvar. Noget vores nuværende midtbane er rimelig ligeglade med.


  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Øhm, hvilken retning? Kvist har ALDRIG været andet end en alibi spiller rent offensivt. Kvist var til gengæld et monster i defensiven og en motor af rang. Den type spiller som alle trænere ville dø for at have på sit hold.

    kvist ville være en kæmpe forstærkning, da han ikke tillader at en spiller får frit løb fra midten mod vores forsvar. Noget vores nuværende midtbane er rimelig ligeglade med.
    Jeg mærker godt ironien i din afskedssalut, selvom jeg nægter at tro på at de skulle være ligeglade :-)

    De centrale midtbanespillere vi er i besiddelse af nu, har bare ikke den samme næse for at placere sig rigtigt (intelligens???), dette var Kvists spitzenkompetence hos os, til sidst! Jeg håber at Ståle får banket lidt overblik ind i knolden på Delaney, for så kan han blive bedre end Kvist. De tekniske færdigheder hos Delaney er ihvertfald væsentligt bedre, dette gælder både i spillet på jorden og i luften.

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser

    De centrale midtbanespillere vi er i besiddelse af nu, har bare ikke den samme næse for at placere sig rigtigt (intelligens???), dette var Kvists spitzenkompetence hos os, til sidst! Jeg håber at Ståle får banket lidt overblik ind i knolden på Delaney, for så kan han blive bedre end Kvist. De tekniske færdigheder hos Delaney er ihvertfald væsentligt bedre, dette gælder både i spillet på jorden og i luften.
    Hvis vi sammenligner Kvist og Delaneys historik er nøgleordet erfaring.

    Kvist havde mere end 200 kampe i bagagen (som højre midt, højre back og central midt) før han til sidst manifesterede sig som midtbanegeneralen i den gyldne 2010/11-sæson.
    Delaney spillede sin kamp nummer 100 mod Viborg, så der skal nok mere til end coaching fra Ståles side - erfaring, erfaring og mere erfaring.
    Men vi kan jo håbe på at han lærer hurtigere end Kvist, og der kommer spilintelligensen så ind i billedet, og den har jeg svært ved at lave en seriøs vurdering af på stående fod.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    I går sagde jeg også Norge spille hvor vores Daniel Braathen spillede, han virker i overraskende god form og spillede en solid kamp.Skal blive intresant at hvem af ham og Bolanos der kommer til at spille.Findes der er side hvor man kan se FCKs kontrakt udløb ?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Findes der er side hvor man kan se FCKs kontrakt udløb ?
    Ja, og den er rigtig fin og vist nok opdateret.

    https://spreadsheets.google.com/pub?...esjZd7IcECHMZQ

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Mange tak :)
    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Ja, og den er rigtig fin og vist nok opdateret.

    https://spreadsheets.google.com/pub?...esjZd7IcECHMZQ

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg håber at Ståle får banket lidt overblik ind i knolden på Delaney, for så kan han blive bedre end Kvist. De tekniske færdigheder hos Delaney er ihvertfald væsentligt bedre, dette gælder både i spillet på jorden og i luften.
    Arh, Kvist var allerede tidligt bedre til at fastholde/vende med bolden. Måske bl.a. p.gr. af bedre fysik.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af k b hagen Se meddelelser
    Arh, Kvist var allerede tidligt bedre til at fastholde/vende med bolden. Måske bl.a. p.gr. af bedre fysik.
    Jeg må også sige, at Kvists vendinger var helt sublime og hans overblik var enormt godt især i hans sidste tid. Men derfor håber jeg stadig på, at Delaney indhenter ham.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    I går sagde jeg også Norge spille hvor vores Daniel Braathen spillede, han virker i overraskende god form og spillede en solid kamp.Skal blive intresant at hvem af ham og Bolanos der kommer til at spille.Findes der er side hvor man kan se FCKs kontrakt udløb ?
    Det er godt at høre at hans form er nogenlunde, der var ellers god grund til at frygte det modsatte.

    Uden at kende ret meget til Braathen, kan han så ikke spille positionen som hængende angriber, og dermed give plads til Bolanos og ham samtidig? Jeg tror ihvertfald roligt man kan forvente, at Ståle(ligesom førhen) vil spille 4-5-1 i Europakampene, og givetvis også i de sværere udebanekampe i ligaen. Det vil overraske mig en del, hvis Santin, Vetokele eller Marvin når at overbevise Ståle om deres kvaliteter i en sådan grad, at de får lov at starte inde i nogen af disse kampe.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Det er godt at høre at hans form er nogenlunde, der var ellers god grund til at frygte det modsatte.

    Uden at kende ret meget til Braathen, kan han så ikke spille positionen som hængende angriber, og dermed give plads til Bolanos og ham samtidig? Jeg tror ihvertfald roligt man kan forvente, at Ståle(ligesom førhen) vil spille 4-5-1 i Europakampene, og givetvis også i de sværere udebanekampe i ligaen. Det vil overraske mig en del, hvis Santin, Vetokele eller Marvin når at overbevise Ståle om deres kvaliteter i en sådan grad, at de får lov at starte inde i nogen af disse kampe.

    Vh. Simon
    Bestemt.. Jeg ser det absolut ikke som en kamp mellem Bolanos og Braaten. Slet ikke. Tror vi kommer til at se mange kampe med Braaten på venstrekanten og Nicolai Jørgensen som hængende angriber - eller omvendt, og så med Bolanos som fast mand på højrekanten. Han har dels en stor stjerne hos Ståle og så må man også bare sige at han har lignet en helt ny spiller i de to kampe han har spillet under Ståle indtil videre og så skal der selvfølgelig være plads til ham i startelleveren. Tror sorteper bliver Gislason, som ellers har haft en fornuftig sæsonstart, men som har lidt problemer med at gøre tingene færdigt.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Men det er også mange der er væk næste sommer eller har kontrakt udløb, forlængelse er selvsagt en mulighed.Lars J,Bengtsson,TK,Bolanos,Braathe n og ham fra Østrig. De sidste 2 skal have chancen for at vise hvad de er værdt, de andre kan egentlig godt sige tak for sig efter min mening.

  21. #45
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Det med rettidig omhu, at CV sørge for så mange som muligt har kontraktudløb på samme tid.
    Er en del af hans plan at skifte så meget som muligt, minder i hvert fald om noget vi har set før...

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Superliga om sommeren
    By Joe186 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.07.05, 11:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •