Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 68

Emner: FCK's transfervindue sommeren 2013

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Det med rettidig omhu, at CV sørge for så mange som muligt har kontraktudløb på samme tid.
    Er en del af hans plan at skifte så meget som muligt, minder i hvert fald om noget vi har set før...
    Denne kommentar er jo helt væk. Ja vi så i 2010 / 2011 at vi mistede 4 startere fra truppen. Dette kan ikke diskuteres, men motivet bagved kan, og at forudsætte at det bare viser CV inkompetence er lidt plat.

    Og ja det er en del af hans plan at have spillerne spille deres kontrakter færdigt.

    Hvis vi forudsætter den præmis, at FCK stadig ønsker at præsterer internationalt, så har CV for lang tid siden været ude og konstaterer hvordan dette lader sig gøre.
    Det kræver at vi kører en "farum" model, det vil sige at vi bygger et hold op over en 3 sæsoner, og så sørger for at have spillerne i alle 3 sæsoner så de bliver sammenspillet og kender hinandens løbemønstrer i blinde.
    Da en typisk kontrakt vare 3 år og spillerne gerne vil have nye oplevelser, vil en model hvor man satser på at have et hold der gerne vinder mesterskabet hvert år og skal præstere over liganiveau internationalt, desværre betyde at man er nød til at kører med en holdopbyggende model.
    Vi havde et toppende hold i 2006/2007 og igen i 2010 /2011. Dette betyder at dette hold egentlig skulle toppe 2014 / 2015. Men Ståle har fået 3 sæsoner, så mon ikke vi skal sætte næsen op efter at næste kanon sæson bliver 2015/2016.
    Da vi hverken sportligt eller økonomisk kan tiltrække kvalivare set i europæisk perspektiv, er vi nød til selv at udvikle disse spillere. Det betyder blandt andet at man køber en 22 årig angriber som passer ind i det system klubben kender indefra. Og det betyder også at man er nød til at se på en sådan spiller langsigtet og at han ikke skal præsterer fra day 1, men gerne må udvikle sig. Og der er positioner hvor FCK, kun har selvudvikler metoden, og der er primært den defensive midtbane. Er der styr på denne, så fungere et hold. Det betyder samtidigt at dygtige DM, er noget af det sværeste at finde på markedet.

    Og hvis du kigger på Lars J, TK og Bolanos, så tilhører alle disse spillere en tidligere 'generation', mens en spiller som Delany skal gå ind og være styrmand på det nye hold.

    Man kan sammenligne med Arsenal i england, der ikke har de nødvendige økonomiske ressourcer, til at spille med om mesterskabet hvert år, men er nød til at samle et hold over tre sæsoner og satse på at kollektivet slår individuelle kræfter.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Rigtig god artikel og en helt fantastisk transferoversigt til sidst!

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...by-brugte-mest

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Rigtig god artikel og en helt fantastisk transferoversigt til sidst!

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...by-brugte-mest
    Oversigten er "okay", men jeg forstår ikke hvorfor man skal læse nedefra og op, samt fra højre mod venstre (i kolonnerne). Derudover forstår jeg ikke hvilket kriterie holdene i de forskellige årstider er sorteret efter : /

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Man kan sige meget om John. Men nu har jeg siddet og set 1. halveg af FC Muuh-Farum, og han ville i DEN grad have pyntet på vores hold.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Man kan sige meget om John. Men nu har jeg siddet og set 1. halveg af FC Muuh-Farum, og han ville i DEN grad have pyntet på vores hold.
    Ser ikke kampen, men synes bestemt, at JJ overbeviste i sin første periode i FCN. Han havde måske et mindre godt forår, men i CL var han den eneste af deres offensive spillere, der havde noget at byde ind med. Når det er sagt, så gad han ikke FCK, og motivationen skal jo være der.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ser ikke kampen, men synes bestemt, at JJ overbeviste i sin første periode i FCN. Han havde måske et mindre godt forår, men i CL var han den eneste af deres offensive spillere, der havde noget at byde ind med. Når det er sagt, så gad han ikke FCK, og motivationen skal jo være der.
    Jeg nægter at tro på at han ikke gad FCK. Der må stikke noget andet under, ellers vælger man ikke at tage til Farum, længere er den egentlig ikke.

    Mht. dagens kamp, så er han RENDYRKET klasse, med et kongemål til følge.

    Jeg siger bare, ham på venstrekanten hos os havde været ondt, også selvom vi måtte finde en anden plads til Nicolaj.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Åh gud, nej.

    Ser i rent faktisk hvad det er John laver? - han er klisteret op af sidelinjen, og står højere end Nordstrand - den ville aldrig gå hos os. Derudover så er han jo næsten Superligaens Ronaldo, det kan godt være at han er fantastisk (hvilket jeg er enig i), men han arbejder SLET ikke defensivt, og lunter tilbage hvis han taber bolden. Han skyder på alt der kan skydes på, og har vel nok en 10 skud idag, med ét mål til følge.

    Han er god ja, men han ville SLET ikke passe ind i FCK.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Åh gud, nej.

    Ser i rent faktisk hvad det er John laver? - han er klisteret op af sidelinjen, og står højere end Nordstrand - den ville aldrig gå hos os. Derudover så er han jo næsten Superligaens Ronaldo, det kan godt være at han er fantastisk (hvilket jeg er enig i), men han arbejder SLET ikke defensivt, og lunter tilbage hvis han taber bolden. Han skyder på alt der kan skydes på, og har vel nok en 10 skud idag, med ét mål til følge.

    Han er god ja, men han ville SLET ikke passe ind i FCK.
    Så så du ikke aftenens kamp. Der var op til flere gange i kampen at han var nede og støtte pigebarnet Farum har på venstre backen. Og jeg tror da pokker at han afslutter, han har jo ikke andet alternativ, jo, slå den tilbage i banen så modstanderen har mulighed for at komme ned og stå. John ville have været klasse, og ville have passet lige så fint ind på holdet som Bola og Nicolaj gør pt. De to herrer underpræsterer i den grad. Sat lidt på spidsen, så kræerer John i dag mere offensivt, end hvad Bola og Nicolaj ville nå på en hel kamp.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Jeg så kampen, og kan slet ikke følge dig. Han mistede bolden et par gange, og var dernæst rimelig ligeglad med genpresset.

    Det er så typisk os FCK'ere at se en spiller gøre det godt, og så forvente at han ville have samme klasse i FCK. Se Pape, han var fantastisk i Molde, men passede rent ud sagt bare ikke til vores system, hvilket John heller ikke gør. Som sagt før, så står han konstant oppe ved midterlinjen, og venter bare på at kunne løbe dybt. Det er ikke sådan vi spiller fodbold i FCK. Det er så en anden diskussion om vi burde gøre det.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg så kampen, og kan slet ikke følge dig. Han mistede bolden et par gange, og var dernæst rimelig ligeglad med genpresset.

    Det er så typisk os FCK'ere at se en spiller gøre det godt, og så forvente at han ville have samme klasse i FCK. Se Pape, han var fantastisk i Molde, men passede rent ud sagt bare ikke til vores system, hvilket John heller ikke gør. Som sagt før, så står han konstant oppe ved midterlinjen, og venter bare på at kunne løbe dybt. Det er ikke sådan vi spiller fodbold i FCK. Det er så en anden diskussion om vi burde gøre det.
    Prøv evt. at gense kampen. Den er altså god nok. Han var nede flere gange, specielt i 2. halveg. At han fra tid til anden "sparrer" sig er ok. Det gør vores egne kanter også, specielt Nicolaj. Mht. Pape, så er det helt ude i hampen at nævne ham i denne sammenhæng. John har præsteret i Suppen før, og sågar også internationalt. Så den må du længere ud på landet med :-)

    Jeg synes stadigvæk at det er sindssygt at vi ikke tilknyttede ham, specielt med tanke på den pris det var fremme i medierne. Omvendt er der ikke meget der kan komme bag på mig længere, så længe det er Carsten Vagn der bestemmer.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Prøv evt. at gense kampen. Den er altså god nok. Han var nede flere gange, specielt i 2. halveg. At han fra tid til anden "sparrer" sig er ok. Det gør vores egne kanter også, specielt Nicolaj. Mht. Pape, så er det helt ude i hampen at nævne ham i denne sammenhæng. John har præsteret i Suppen før, og sågar også internationalt. Så den må du længere ud på landet med :-)

    Jeg synes stadigvæk at det er sindssygt at vi ikke tilknyttede ham, specielt med tanke på den pris det var fremme i medierne. Omvendt er der ikke meget der kan komme bag på mig længere, så længe det er Carsten Vagn der bestemmer.
    Hvad er det du ikke forstod i mit indlæg? - jeg er sgu godt klar over at John er klasse over Pape, det er deres spillestil jeg sætter spørgsmålstegn ved kan gå i vores system.

    John spiller decideret wing i FCN, og har også gjort det for Twente, fuldstændig som Pape. Derfor stiller jeg spørgsmålstegn ved at John kunne begå sig i vores formation.

    Men du har da fuldstændig ret i at til 4-5 mio. så kunne vi have købt John, og så sat ham på bænken for den sags skyld. Røverkøb.

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    26

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvad er det du ikke forstod i mit indlæg? - jeg er sgu godt klar over at John er klasse over Pape, det er deres spillestil jeg sætter spørgsmålstegn ved kan gå i vores system.

    John spiller decideret wing i FCN, og har også gjort det for Twente, fuldstændig som Pape. Derfor stiller jeg spørgsmålstegn ved at John kunne begå sig i vores formation.

    Men du har da fuldstændig ret i at til 4-5 mio. så kunne vi have købt John, og så sat ham på bænken for den sags skyld. Røverkøb.
    Gætter på, Braaten har været det absolutte førstevalg, og hvis det var glippet med ham, at man havde taget John i stedet. Nu lykkedes det heldigvis at signe Braaten.
    BIF - gaven der bliver ved med at gi´.
    Rachmanski's Avatar

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Hvis dette er rigtigt, og han ryger til Brøndby - så går jeg personligt ud og lægger en dej foran vores scouting-teams kontor. Det må da for helvede kunne vække dem fra Tornerose-søvnen.

    Men det må da for fanden være en and.

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby...med-Boulahrouz

    Zan

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    4

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis dette er rigtigt, og han ryger til Brøndby - så går jeg personligt ud og lægger en dej foran vores scouting-teams kontor. Det må da for helvede kunne vække dem fra Tornerose-søvnen.

    Men det må da for fanden være en and.

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby...med-Boulahrouz

    Zan

    http://brondby.com/article.asp?aid=75182&id=145

    Per Rud bekræfter at Brøndby er i dialog med Boulahrouz.

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis dette er rigtigt, og han ryger til Brøndby - så går jeg personligt ud og lægger en dej foran vores scouting-teams kontor. Det må da for helvede kunne vække dem fra Tornerose-søvnen.

    Men det må da for fanden være en and.

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby...med-Boulahrouz

    Zan
    Med mindre Per Rud er fuld af løgn, er det ingen and: http://www.bold.dk/nyt/Broendby-bekr...lahrouz-dialog

    Jeg kender ham ikke, men hans CV er jo pænt. Og CV (FCK's, som ikke er særlig pæn) har endnu engang dumpet et transfervindue - om end det (endnu engang) primært er på midtbanen, hans undladelsessynd gør ondt - så ja, den ville sgu svide lidt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Superliga om sommeren
    By Joe186 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.07.05, 11:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •