Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 68 af 68

Emner: FCK's transfervindue sommeren 2013

  1. #61
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Jeg kender ham ikke, men hans CV er jo pænt. Og CV (FCK's, som ikke er særlig pæn) har endnu engang dumpet et transfervindue - om end det (endnu engang) primært er på midtbanen, hans undladelsessynd gør ondt - så ja, den ville sgu svide lidt.
    Vi har trods alt hentet 2 forsvarer mens vinduet var åbent. Ifølge Wiki blev hans kontrakt med Sporting først ophævet d. 3/9 altså efter lukketid. Jeg kan ikke helt fortænke CV i ikke at ville gå ud og smide løn-$$$$ + sign-on-fee efter ham.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Vi har trods alt hentet 2 forsvarer mens vinduet var åbent. Ifølge Wiki blev hans kontrakt med Sporting først ophævet d. 3/9 altså efter lukketid. Jeg kan ikke helt fortænke CV i ikke at ville gå ud og smide løn-$$$$ + sign-on-fee efter ham.
    Ok, efter at have sunket den...

    At kontrakten først er ophævet 3/9 har selvfølgelig ikke givet CV mulighed for at reagere (før nu).

    Der er heller ingen tvivl om at sådan en spiller kommer til at sprænge løn-rekorden i Superligaen. Så man skal selvfølgelig virkelig ville det...

    Men jeg må da alligevel konkludere (såfremt han skriver med BIF, hvilket der nok er et stykke vej til...), at jeg vil stå med store misundelige hundeøjne.

    De fik Boulahrouz på 31 (der dækker både CF og VB).

    Vi fik Mellberg på (nu 36...?) og en semi-skrottet spiller fra League One...

    Det er meget muligt jeg lader mig forføre af det eksotiske CV, og ytrer mig en smule naivt og unuanceret. Men jeg ville da til enhver tid mene at sådan en fyr kan forstærke ethvert Supersligahold. Væsentligt!

    Nå, men lad os nu se om han ikke ender i en tyrkisk klub vi aldrig har hørt om.

    Zan

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Kan ikke se hvad i vil med Khalid Boulahrouz. hvorfor? ja nu skal jeg sige det:

    1. Han kommer til at være dyr i løn.

    2. Han været skadet rigtig meget de sidste par år. så hvad skal vi med en spiller der er mere skadet end NJ ?
    http://www.transfermarkt.co.uk/en/kh...eler_4489.html

    3. hans skader har været problemer med musklerne og det er et problem som man ikke bare lige kommer over, når man vil op i form igen.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Man kan da i hvert fald konstaterer, at bif's filosofi om nu at satse på egne talenter, holdt lige præcis indtil de havde råd til at gøre noget andet.


  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,866

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Vi skulle åbenbart have vendt tommelfingeren nedad, da "Kannibalens" rådgiver henvendte sig. Med hans skadeshistorik og løn in mente, ser jeg det som en ultra klog disposition.

    http://m.bt.dk/?article=26912764-Bou...ndbys-historie

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #66
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Tror grunden til at John valgte FCN i større grad hænger sammen med udsigten til fast spilletid på venstrekanten hos dem, hvorimod NJ har været selvskrevet til den plads hos os, hvorfor han ikke var garanteret spilletid. Det har vist også været debatteret tidligere.

    Så jeg mener ikke at det hænger sammen med hvilken klub er størst osv., og FCN har jo også et par millioner til løn efter deres CL eventyr, der gør at de kan konkurrere med os hvis de virkelig vil på en spiller eller to.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    6

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    Hvordan tror i vores ledelse forholder sig til den massive oprustning ude BIF ?
    Er vi bare haft det for nemt, eller kan det være en positiv udvikling.

    Man må sku sige at der er gang i den, vi mangler ihvertfald et vindue med samme gang iden rygter og gang i dendet er ikke set siden Don Ø var på posten ;-)

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: FCK's transfervindue sommeren 2013

    En signing af Boulahrouz til Brøndby vil ikke få mig til at ryste i bukserne. Det bliver jo bare noget, vi har set før. En skadesplaget spiller til en ekstrem høj løn. Det Nye Brøndby er ikke så nyt endda. Det er de gode gamle uofficielle dyder, der stadig hersker på gangene i Brøndby. En masse penge lige ud af kassen, når man har nok af dem uden et langsigtet syn på økonomien et år frem.

    Jeg håber næsten, at de signer ham... :)

  13. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  2. Superliga om sommeren
    By Joe186 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.07.05, 11:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •