Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 29

Emner: Fanendo Adi:)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Fanendo Adi:)

    Hold kæft en dygtig og sympatisk spiller vi har fået! Har siddet o g set interviews med ham fra fck.dk
    Han har en fantastisk positiv indstilling og et kæmpe potentiale! Jeg har meget store forventninger til ham og vil vove at påstå at vi om 1 år har en bedre spiller end Damen var på sit højeste i fck :)
    Hvad synes i andre om vores nye vfm/dame :)?

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Fanendo Adi:)

    Han virker rigtig lovende, meeeen bedre en N'Doye var på sit højeste? Det tør jeg altså ikke håbe på.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Hold kæft en dygtig og sympatisk spiller vi har fået! Har siddet o g set interviews med ham fra fck.dk
    Han har en fantastisk positiv indstilling og et kæmpe potentiale! Jeg har meget store forventninger til ham og vil vove at påstå at vi om 1 år har en bedre spiller end Damen var på sit højeste i fck :)
    Hvad synes i andre om vores nye vfm/dame :)?
    Jeg kan kun give dig ret i, at han virker utrolig sympatisk. Herudover har han den her lidt gæve, men ydmyge gadedrenge attitude- lidt ala N'doye. Det kan jeg virkelig godt lide.

    På banen har han haft et kæmpe impact. Han har gjort, at måden vi spiller på, giver mening igen. Vi var klart handicappede af, at vi manglede en targetman idet en stor del af vores spillestil var lagt an på indlæg mod, ja, en stor/stærk targetman. Jeg synes han har udfyldt rollen glimrende, so far. Nuvel, der er plads til forbedringer, men andet ville også være underligt. Han skal blive bedre til at blive i feltet og altså lade vær med at søge ud med kanterne for at modtage bolden, hvilket han har gjort nogle gange. Han kan forbedre sin teknik, men jeg er egentlig ganske imponeret, hans størrelse taget i begtragtning.

    Herudover skal han roses for sine evner til at modtage bolden og ligge den fornuftigt af. Det var kun i kampen mod Juventus at afleveringerne ikke lå lige i skabet, men det er jo forståeligt.

    Alt i alt har han gjort det rigtig fint. Han kommer ikke til at ramme N'Doye niveau over det næste år, men om et par år kan han meget vel være lige så god.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Jeg kan kun give dig ret i, at han virker utrolig sympatisk. Herudover har han den her lidt gæve, men ydmyge gadedrenge attitude- lidt ala N'doye. Det kan jeg virkelig godt lide.

    På banen har han haft et kæmpe impact. Han har gjort, at måden vi spiller på, giver mening igen. Vi var klart handicappede af, at vi manglede en targetman idet en stor del af vores spillestil var lagt an på indlæg mod, ja, en stor/stærk targetman. Jeg synes han har udfyldt rollen glimrende, so far. Nuvel, der er plads til forbedringer, men andet ville også være underligt. Han skal blive bedre til at blive i feltet og altså lade vær med at søge ud med kanterne for at modtage bolden, hvilket han har gjort nogle gange. Han kan forbedre sin teknik, men jeg er egentlig ganske imponeret, hans størrelse taget i begtragtning.

    Herudover skal han roses for sine evner til at modtage bolden og ligge den fornuftigt af. Det var kun i kampen mod Juventus at afleveringerne ikke lå lige i skabet, men det er jo forståeligt.

    Alt i alt har han gjort det rigtig fint. Han kommer ikke til at ramme N'Doye niveau over det næste år, men om et par år kan han meget vel være lige så god.
    Ved nærmere eftertanke tror jeg du har ret i at han ikke rammer Damens niveau indenfor et år. Jeg blev lidt grebet af hans fantastiske interview :) Men jeg mener dog stadig han er bedre end Damen var da han kom. Han er ikke ligeså "doven" :p...og han lader også til at være en spiller der ved hvad det handler om...nemlig hård træning...Som jeg har skrevet herinde tidl. (kan ikke finde linket mere) men der blev han udråbt som den nye "Kanu" - hvis folk husker ham :) Jeg ser altså et større potentiale i ham en i Damen + han er 6 cm højere :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Han virker rigtig lovende, meeeen bedre en N'Doye var på sit højeste? Det tør jeg altså ikke håbe på.
    Tingene kan gå rigtigt stærkt i fodbold. Bare se Cornelius, hvor pokker kom han lige fra? På et halvt år fra totalt ukendt til landsholdsemne og N'Doye viskelæder...
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    29

    Re: Fanendo Adi:)

    Og så skal vi huske på han kun er 22 år (håber ikke på papir fusk). Og når han nu kun Er 22 år, så tror jeg han kan nå langt, rigtig rigtig langt, jeg tror også han kan blive bedre end n'doye, men om det bliver om 1 år eller om 6 år vil kun tiden vise, men kan kun håbe det bliver inden for de 4 år som vi har skrevet med ham.

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    33

    Re: Fanendo Adi:)

    Jeg er fan af Fanendo Adi :D ... Fra det første øjeblik jeg så ham i FCK trøjen var jeg vild med ham :) Her har CV i den grad overrasket mig positivt, for hvem havde overhovedet hørt om denne spiller?
    Han viser allerede nu et langt større potentiale og fightervilje end Damen gjorde på noget som helst tidspunkt. Han har ikke fået alt for mange kampe endnu, og trods en arbejds tilladelses situation i starten, har den unge mand allerede tilspillet sig en startplads i Ståles starter, sågar skubbet Pourie helt ud på tribunerne.(men det vidste største delen af os vel ville ske på et tidspunkt ;)) og alligevel er han ydmyg og sympatisk i medierne og han kæmper sgu r..... ud af bukserne hver kamp. Han kan sagtens gå hen og blive helt uvurderlig for vores "nye" hold.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pr4nkster Se meddelelser
    Han viser allerede nu et langt større potentiale og fightervilje end Damen gjorde på noget som helst tidspunkt.
    Enig mht at han er sympatisk osv. Men ovenstående er alligevel godt nok noget af en konklusion at komme til allerede!


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af Boulevardigan Se meddelelser
    Enig mht at han er sympatisk osv. Men ovenstående er alligevel godt nok noget af en konklusion at komme til allerede!
    Helt enig. Det er ALT for tidligt at vurdere. Indrømmet, N'Doye havde en MEGET tung start hos os, hvor man tog sig til hovedet og tænkte, N'Doye, FCK-materiale, seriously?

    Samme tagen til hovedet har jeg ikke helt med Adi. Dog skal han spille simpelt, dvs. pille læderet ned og lægge af, og så komme i boksen. Mht. boksen, så er det ALT for ofte at han flagrer ude på kanten, her tager jeg mig dog til hovedet! Kom nu ind i boksen for hulen da!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    126

    Re: Fanendo Adi:)

    Der er to niveauer hvor jeg ikke forstår sammenligningen med N'Doye:

    1. Tesen om at Adi bliver super fordi N'Doye var en langsom starter - eller at det i det hele taget er særligt relevant i bedømmelsen af Adi at N'Doye ikke havde den bedste start.

    2. Sammenligningen mellem de to spillere i det hele taget. Udover at de er store og kommer Vestafrika synes jeg ikke de har meget til fælles. Hvis jeg skal beskrive mit indtryk lidt allegorisk, så ligner N'Doye en stridshingst og Adi en bryggerhest. N'Doye kom - helt fra starten - ind i nærkampene med et helt andet 'smæld' og han opsøgte de fysiske konfrontationer, hvor konfrontationerne mere kommer til Adi. Han kommer meget sjældent ind i hovedstødsduellerne med den fart og kraft der gjorde N'Doye og Cornelius i stand til så mange gange fuldstændigt at overmatche opdækningen. N'Doye kom fra starten til mange afslutninger (med ringe effektivitet), hvor jeg synes Adi er kommet til meget lidt, men med stor effektivitet har scoret tre mål. De få chancer er selvfølgelig til dels en afspejling af holdets tilstand, men jeg synes stadig det er foruroligende lidt. Det mest bekymrende ved Adi er at han ikke virker særligt atletisk. Han accelererer langsomt, har langsomme fødder og hopper ikke særligt højt. Til gengæld virker han ret moden og stærk i spillet med ryggen mod mål og solid teknisk for sin størrelse. Alt i alt dog mindre alsidig og sværere at bygge videre på end N'Doye, hvis ikke der er et uforløst fysisk potentiale. Af tidligere FCK-spillere minder han mig mest om en opgraderet Pascal Simpson.


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ceta Se meddelelser
    Der er to niveauer hvor jeg ikke forstår sammenligningen med N'Doye:

    1. Tesen om at Adi bliver super fordi N'Doye var en langsom starter - eller at det i det hele taget er særligt relevant i bedømmelsen af Adi at N'Doye ikke havde den bedste start.

    2. Sammenligningen mellem de to spillere i det hele taget. Udover at de er store og kommer Vestafrika synes jeg ikke de har meget til fælles. Hvis jeg skal beskrive mit indtryk lidt allegorisk, så ligner N'Doye en stridshingst og Adi en bryggerhest. N'Doye kom - helt fra starten - ind i nærkampene med et helt andet 'smæld' og han opsøgte de fysiske konfrontationer, hvor konfrontationerne mere kommer til Adi. Han kommer meget sjældent ind i hovedstødsduellerne med den fart og kraft der gjorde N'Doye og Cornelius i stand til så mange gange fuldstændigt at overmatche opdækningen. N'Doye kom fra starten til mange afslutninger (med ringe effektivitet), hvor jeg synes Adi er kommet til meget lidt, men med stor effektivitet har scoret tre mål. De få chancer er selvfølgelig til dels en afspejling af holdets tilstand, men jeg synes stadig det er foruroligende lidt. Det mest bekymrende ved Adi er at han ikke virker særligt atletisk. Han accelererer langsomt, har langsomme fødder og hopper ikke særligt højt. Til gengæld virker han ret moden og stærk i spillet med ryggen mod mål og solid teknisk for sin størrelse. Alt i alt dog mindre alsidig og sværere at bygge videre på end N'Doye, hvis ikke der er et uforløst fysisk potentiale. Af tidligere FCK-spillere minder han mig mest om en opgraderet Pascal Simpson.
    Derudover lader Adi til kun at halvt så hurtig som N'Doye, hvilket nok er hans største problem Europæisk.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Fanendo Adi:)

    Og så er Adi alt, alt, alt for glad for de sidelinier... Kom nu ind i det felt!!

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Og så er Adi alt, alt, alt for glad for de sidelinier... Kom nu ind i det felt!!
    Fuldstændig enig, og det er udover min fatteevne at Ståle endnu ikke har dunket ham oven i hovedet, og har forklaret ham hans bevægelsesmønstre. Det kan ihvertfald ikke være meningen at han konstant skal søge ud til flagstængerne.

    Noget der slog mig under kampen mod SøndertyskE, var at kameraet et par gange zoomede ind på Ståle og Riemer når Adi havde præsteret noget håbløst. De kiggede på hinanden, og det stod bare malet i fjæset på dem at arbejdet der ligger og venter med den sympatiske afrikaner, ikke bare er op af bakke, det er op af Mount Everest. Bekymrende!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Noget der slog mig under kampen mod SøndertyskE, var at kameraet et par gange zoomede ind på Ståle og Riemer når Adi havde præsteret noget håbløst. De kiggede på hinanden, og det stod bare malet i fjæset på dem at arbejdet der ligger og venter med den sympatiske afrikaner, ikke bare er op af bakke, det er op af Mount Everest. Bekymrende!
    SønderjyskE-kampen var så også Adis suverænt dårligste, så prøv nu lige - for én gangs skyld - at tage den lidt med ro. Alle kan have en off-day.

    Selvom han ikke sprudler lige nu og har tendens til at fejlplacere sig, så holder jeg stadig på at han viser ret lovende takter, trods en lav alder og kun få måneder i klubben.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af jon85 Se meddelelser
    SønderjyskE-kampen var så også Adis suverænt dårligste, så prøv nu lige - for én gangs skyld - at tage den lidt med ro. Alle kan have en off-day.

    Selvom han ikke sprudler lige nu og har tendens til at fejlplacere sig, så holder jeg stadig på at han viser ret lovende takter, trods en lav alder og kun få måneder i klubben.
    Jeg nævnte SøndertyskE-kampen fordi det simpelthen var så slående at produceren fokuserede på trænerbænken, når Adi IGEN havde fucket up. Det var ærligt talt tragikomisk :-)

    Men jeg håber for alt i verden at han bare har en tung start fodboldmæssigt, for scoringsmæssigt er det vel egentlig godkendt når man kigger på snittet. Men som tidligere nævnt, så er der RIGTIG mange ting han skal forbedre, og jeg kan godt have min tvivl omkring hans evner.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale
    By Steffen_Corleone in forum Transferforum
    Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 03.09.13, 08:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •