Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 29 af 29

Emner: Fanendo Adi:)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Fanendo Adi:)

    Fanendo Adi er million gange bedre end de andre angribere, synes han selv.

    Det tænkte jeg umuligt kan bære ham tættere på truppen og slet ikke banen.

    Men i bedste landsholds/morten olsen-stil har det givet ham en plads i truppen til udekampen mod AaB. En plads han ikke har haft længe og han har ikke spillet siden 30. oktober sidste år. Det er blevet til 3 superligakampe so far og en enkelt pind. Det kunne da være spændende om han kunne få lov til at udbygge denne statistik - både hvad angår spilletid og så sandelig osse kasser.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Fanendo Adi er million gange bedre end de andre angribere, synes han selv.

    Det tænkte jeg umuligt kan bære ham tættere på truppen og slet ikke banen.

    Men i bedste landsholds/morten olsen-stil har det givet ham en plads i truppen til udekampen mod AaB. En plads han ikke har haft længe og han har ikke spillet siden 30. oktober sidste år. Det er blevet til 3 superligakampe so far og en enkelt pind. Det kunne da være spændende om han kunne få lov til at udbygge denne statistik - både hvad angår spilletid og så sandelig osse kasser.
    Ved ikke helt hvor du får den statistik fra, men i følge nipserstat og min egen hukommelse, er det nu blevet til lidt mere.
    6 superliga kampe fra start, og én hvor han blev skiftet ind. I de kampe er det lykkedes ham at score 3 mål og lave 2 assists.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Fanendo Adi:)

    Han har scoret imod Vestsjælland i debuten, til 4-1 imod Viborg og på straffe imod BIF i 3-2 nederlaget.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Ved ikke helt hvor du får den statistik fra, men i følge nipserstat og min egen hukommelse, er det nu blevet til lidt mere.
    6 superliga kampe fra start, og én hvor han blev skiftet ind. I de kampe er det lykkedes ham at score 3 mål og lave 2 assists.
    Jeg glemte at citere Nipserstat og tydeligvis osse hvordan man bruger det. Så meget desto bedre. Både for Nipser og Adi.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Men i bedste landsholds/morten olsen-stil har det givet ham en plads i truppen til udekampen mod AaB. En plads han ikke har haft længe....
    Længe? Han var senest i truppen mod Sønderjyske den 14. marts - 2 uger før dit indlæg. Ligesom mod OB kampen forinden.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Fanendo Adi:)

    Man kan sige meget om Adi, men han levere en solid præsentation på reserveholdet uge efter uge med mål til følge. Det burde give et skulderklap i form af en plads i startopstillingen.
    Fedt med en angriber der mener han er bedst, det gør ikke spor med en masse selvtillid.
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #22
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af sweetfc Se meddelelser
    men han levere en solid præsentation på reserveholdet uge efter uge med mål til følge.
    Det gjorde Pape nu også ;) Men forhåbentlig er Adi ikke så ringe som Pape (åbenbart?) var og får lidt flere indhop snart, så vi nemmere kan bedømme selv.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Det gjorde Pape nu også ;) Men forhåbentlig er Adi ikke så ringe som Pape (åbenbart?) var og får lidt flere indhop snart, så vi nemmere kan bedømme selv.
    Til forskel fra Pape, så er flere af Adis mål rene perler.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Fanendo Adi:)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Til forskel fra Pape, så er flere af Adis mål rene perler.
    Målene mod Brøndby fra Pape var også rene perler.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Fanendo Adi:)

    Jeg kan forstå at han er frustreret over den manglende spilletid. Men at han er begyndt at øffe sig i pressen, klæder ikke en professionel sportsmand. Hvis han er citeret korrekt, synes jeg det virker som nogle lettere nedladende stikpiller, som han sender i retning mod sin chef, hvilket nok ikke hjælper ham i hans situation.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...gtig-situation

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCKs-Adi-...elig-situation

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Fanendo Adi:)

    Hvad spillerne udtaler i pressen har som sådan aldrig interesseret mig, da de som regel ikke har noget spændende eller nyttigt at byde ind med. Så såfremt han ikke direkte kritiserer eller sviner nogen andre på holdet til kan jeg ikke se hvorfor han ikke må beklage sig over sin situation. Om det er klogt eller professionelt kan jeg ikke afgøre, men man forstår godt hans frustration, selvom jeg personligt mener, at nyindkøbte spillere bør væbne sig med tålmodighed, inden de kan forvente at spille fra start.

    Det er desuden værd at bemærke at den ene kilde siger grinagtigt, mens den anden siger ubegribeligt. Det virker mest sandsynligt at han har sagt ubegribeligt, da han jo tidligere har sagt at han er en million gange bedre end de andre (hvilket jeg i øvrigt ikke mener er en acceptabel udtalelse, da den indirekte kritiserer sine medpsillere).

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Fanendo Adi:)

    Det gavner aldrig en fck spiller at gå til pressen. Det er den sikre vej ud af truppen.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Fanendo Adi:)

    Det håber jeg ikke ! Kan skide godt lide ham og tror stadig der en n'doye gemt i ham :)

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Fanendo Adi:)

    Det er mig en gåde, at Adi ikke får chancen pt - Corner spiller jo skrækkeligt! Enten laver han frispark, giver op eller snitter bolden videre til... Ingen!

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Officielt: Fanendo Adi til FC København på 4-årig aftale
    By Steffen_Corleone in forum Transferforum
    Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 03.09.13, 08:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •