Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
150. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    82 54.67%
  • Uafgjort!

    44 29.33%
  • BIF Sejr!

    24 16.00%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 128

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)

    Sæsonens første Derby spilles i den 10.runde af SuperLigaen, når man lørdag kl. 16 på Hjalte Park kan opleve:
    Brøndby IF vs. FC København
    Optakt:
    Optakten til det ekstremt vigtige derby begyndte allerede under midtugens udekamp i DBU Pokalen på netop vestegnen:
    ♪♪Are You Watching?? Brøndby?? Are You Watching??♪♪
    Således lød det på "lægterne" i Hvidovre og det stemte jo fint overens med at vigtigheden af dette opgør allerede under HIF-kampen skubbede denne lidt i baggrunden for os fans, at holdets form så fin ud kort før BIF-kampen, og ikke mindst at HIF tidligere havde slået netop BIF ud af Pokalen og nu måtte sande at de ikke havde niveauet mod Mesterne. Som alle ved er denne kamp meget anderledes end hvad man har set de seneste sæsoner, hvor Derby selvfølgelig også har været en kamp mellem top og bund. Nu har en skidt sæsonstart desværre sendt FC København resultatmæssigt ned på BIFs niveau i SuperLigaen. Inden vi går videre skal lige nævnes at chantet under Hvidovrekampen fik sit svar, da man i Tipsbladet kunne læse at BIF-træner Thomas Frank har forberedt sig til lørdagens kamp ved blandt andet at se Pokalkampen i fjernsynet onsdag.

    Brøndbyernes IF blev grundlagt 3. december 1964 ved sammenslutning mellem Brøndbyøster IF og Brøndbyvester IF. Deres gennemsnitlige placering gennem de sidste 10 sæsoner er mellem 4 og 5.pladsen, og mens topplaceringer ligger længst tilbage i tiden endte BIF på en 9.plads i begge de 2 forrige sæsoner. Man kan ikke nævne BIF uden at huske at de sidste sæson i kampen mod AC Horsens var minutter fra at rykke ned i 1.division. Målet som dømte AC Horsens ude og BIF inde faldt kort før dommeren fløjtede af og det så derfor længe ud til at AC Horsens ville klare den - især efter Quincy Antipas var blevet udvist i 72.minut. Til sidst hjalp Martin Spelmann sjovt nok ikke AC Horsens specielt meget i den kamp og er jo efterfølgende skiftet til OB. I denne sæson har man især lagt mærke til at BIF har meldt ud at de ville satse på talenter og derefter har hentet en masse spillere ind som har givet de samme talenter lang vej til førsteholdet. Om dette "strategiskifte" eller "løftebrud" vil betyde at BIF ikke denne gang skal kæmpe for overlevelse indtil sæsonens allersidste minut vil tiden vise.

    For FC København har Ståle udtaget den samme trup, som sidste SuperLiga-kamp mod OB og da det virkede til at Nicolai Jørgensen blev sparet i denne tyder det på at startopstillingens eneste ændring bliver Nicolai's startplads. Et bud her er at det betyder at Igor må starte på bænken. På trods af at disse opgør ofte siges at have deres eget liv (FC København har trods alt vundet klart flest af de seneste 10 opgør) må man håbe at Ståle-effekten betyder at spillerne sættes op i en grad der viser forskellen i styrkeforholdet på papiret. Her argumentere både superstrella i nærværende tråd og ikke mindst Antipas for at FC København bør være væsentligt bedre. En sejr vil bringe FC København op i den bedste halvdel af SuperLigaen, hvilket vil være ekstremt vigtigt - derfor skal der endnu en gang lyde opfordringen: Alle mand til Hjalte Park - Holdet skal støttes hele vejen! Vi mødes alle kl.11 på Halmtorvet og tager samlet derud fra Dybbølsbro kl.13.

    Officiel optakt:
    FCK-TV: Ståle - Ekstra tænding mod brøndby.
    FCK.DK: Modstanderen.
    FCK.DK: Løvetimen sender optakt til brøndby-kampen.
    Optakt fra tipsbladet.dk.
    Optakt fra indkast.dk.

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    21. Johan Wiland
    31. Jakob Busk

    02. Lars Jacobsen
    03. Pierre Bengtsson
    05. Olof Mellberg
    15. Georg Margreitter
    25. Christoffer Remmer

    06. Claudemir
    08. Thomas Delaney
    16. Thomas Kristensen
    18. Nicolai Jørgensen
    19. Rúrik Gíslason
    22. Daniel Braaten
    30. Christian Bolanos

    09. Igor Vetokele
    11. César Santin
    12. Fanendo Adi
    24. Youssef Toutouh

    Skader: Kris Stadsgaard
    Karantæner: Ragnar Sigurdsson

    Brøndby IF:
    01. Lukas Hradecky
    16. Michael Falkesgaard

    05. Martin Albrechtsen
    12. Frederik Holst
    17. Riza Durmisi
    20. Dario Dumic
    23. Patrick da Silva
    26. Mads Nielsen

    06. Martin Ørnskov
    07. Thomas Kahlenberg
    08. Alexander Szymanowski
    15. Mikkel Thygesen
    18. Lebogang Phiri
    19. Christian Nørgaard
    22. Ferhan Hasani
    31. Andrew Hjulsager (U19)

    09. Simon Makienok
    10. Martin Bernburg
    11. Kenneth Zohore
    80. Quincy Antipas

    Skader: Michael Almebäck og Daniel Stenderup.
    Karantæner: Ingen

    Forventede startopstillinger:
    Jakob Busk
    Lars Jacobsen – Olof Mellberg – Georg Margreitter – Pierre Bengtsson
    Christian Bolaños – Claudemir – Thomas Delaney – Daniel Braaten
    Nicolai Jørgensen
    Fanendo Adi

    Simon Makienok
    Quincy Antipas
    Alexander Szymanowski – Thomas Kahlenberg – Martin Ørnskov – Mikkel Thygesen
    Riza Durmisi – Martin Albrechtsen – Dario Dumic – Frederik Holst
    Lukas Hradecky

    Form:
    FC København:
    V-U-U-V-V(Målscore: 12 - 6)

    01. Sep 2013 Viborg FF – FC København 1-4
    14. Sep 2013 FC København – Esbjerg fB 1-1
    17. Sep 2013 FC København – Juventus 1-1 (Champions League)
    22. Sep 2013 FC København – OB 2-1
    25. Sep 2013 Hvidovre IF – FC København 2-4

    Brøndby IF:
    U-T-T-V-V(Målscore: 7-6)

    25. Aug 2013 BIF – Randers FC 0-0
    28. Aug 2013 Hvidovre IF – BIF 2-1
    01. Sep 2013 AaB – BIF 2-1
    15. Sep 2013 BIF – OB 2-1
    22. Sep 2013 AGF – BIF 1-3

    Statistik:
    Alle kampe:
    Kampe: 82
    Sejr: 38
    Uafgjorte: 19
    Nederlag: 25
    Målscore: 109-95
    Pointsnit: 1,62
    KBH-målsnit: 1,33

    Kampe på Hjalte Park:
    Kampe: 42
    Sejr: 17
    Uafgjorte: 8
    Nederlag: 17
    Målscore: 48-51
    Pointsnit: 1,40
    KBH-målsnit: 1,14

    Seneste 5 kampe:
    Kampe: 5
    Sejr: 2
    Uafgjorte: 2
    Nederlag: 1
    Målscore: 5-3
    Pointsnit: 1,60
    KBH-målsnit: 1,00

    Seneste kamp:
    05. Maj 2013 BIF – FC København 0-0
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Kris Stadsgaard – Ragnar Sigurdsson – Pierre Bengtsson
    Christian Bolaños – Claudemir – Thomas Kristensen – Thomas Delaney
    Nicolai Jørgensen – Andreas Cornelius

    Mindeværdig kamp på Hjalte Park:
    18. Juni 2003 BIF – FC København 0-1
    ”92 0-1 Hjalte Bo Nørregaard
    Balász Rabóczki
    Peter Christiansen – Martin Albrechtsen – Bora Zivkovic – Bo Svensson
    Morten Bisgaard – Erik Mykland – Peter Nielsen – Thomas Røll
    Sibusiso Zuma – Todi Jónsson

    Dommeren:
    Jakob Kehlet dømmer på Hjalte Park.

    Se kampen:
    På Hjalte Park:

    Kampen vises også på TV3+ med optakt fra kl.15.35. DER ER MØDETID KL.11 PÅ HALMTORVET. KL.13 KØRER VI MED SÆRTOG FRA DYBBØLSBRO ST. TIL GLOSTRUP ST.

    Vejret:


    Oddset:
    BIF – FC København: 1 - X - 2
    Danske Spil: 3.35 - 3.45 - 2.15
    Unibet: 3.20 – 3.40 - 2.20
    Betsafe: 3.25 - 3.40 - 2.21

    FC København, som mester 2013/2014: 3,20
    BIF, som mester 2013/2014: 25,00

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk, copje m.fl.


    DETTE ER ET EKSTREMT VIGTIGT DERBY, OG HOLDET SKAL DERFOR HAVE MAX OPBAKNING
    - ALLE MAND TIL HJALTE PARK - VI SES PÅ HALMTORVET KL.11!!!

    /Steffen.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 28.09.13 kl. 08:42

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Tror ikke der er nogle der kan være i tvivl om, hvor vigtig denne kamp er. Et derby der har været så tæt og uforudsigeligt, kan jeg ikke mindes vi har haft længe.

    Denne kamp kan meget vel definere resten af vores sæson. Et nederlag kan virkelig koste i både tabellen og på selvtilliden (som er ved at blive opbygget igen).

    Det er LIIIIIIGE før at jeg stiller mig tilfreds med en uafgjort. Men en sejr er selvfølgelig at fortrække.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Lige præcis dette derby er hæsligt!

    Som scoring nævner er der virkelig noget på spil denne gang (og jeg bryder mig ikke om derby's med noget på spil. Var lige begyndt at vende mig til at det var nr 1 imod nummer 10, og vi kører en stille og rolig sejr hjem..).

    Jeg er generelt meget enig i ovenstående. Taber vi, er det (udover at blive nakket af BIF), som om vi ryger lidt tilbage i sølet og nærmest skal starte forfra. Vinder vi, er det VIRKELIG et boost, og så tror jeg så småt lokomotivet kører igen!

    Men BIF bliver giftige på lørdag; de har 2 sejre i baggagen, har (tilsyneladende) haft et meget bedre/interessant transfervindue (hvis man spørger mig), der er udsolgt på deres afsnit hvor vi ikke engang kan fylde vores afsnit. Tsk tsk tsk.
    Der er bare i det hele taget lidt dårligt karma omkring denne kamp...

    Derfor stiller jeg mig også tilfreds med et X. Ligesom jeg har spillet 200 kr på BIF. 200 kr jeg naturligvis vil være OVENUD LYKKELIG for at give afkald på!!! Har bare fundet ud af det bringer held - en slags ofring til guderne... Eller noget:-/

    Jeg håber virkelig nogen kan komme med noget mere positivt input end dette. (Fx at vi er ubesejrede i nu 6 kampe..?)

    Zan - I øvrigt, kampen spilles vist kl 16 og ikke kl 19, som der står i den ellers glimrende optakt

    PS. Her en hilsen fra Dumic. Som ofte før udstilles deres mindreværdskomplekser, på den anden side har idioten jo lidt at have det i...

    http://www.bold.dk/nyt/BIFer-Gang-i-...-medloeberfans
    Sidst redigeret af zan : 26.09.13 kl. 09:06

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    PS. Her en hilsen fra Dumic. Som ofte før udstilles deres mindreværdskomplekser, på den anden side har idioten jo lidt at have det i...

    http://www.bold.dk/nyt/BIFer-Gang-i-...-medloeberfans
    Han har meget ret.. Bif har uden tvivl flere end fans end os, og de har i den grad også flere engageret fans end vi har.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Som allerede skrevet i denne tråd, kan dette derby meget vel afgøre hvorvidt vi for alvor kan blande os i toppen i år. Der er altså tale om et sportsligt meget meget vigtigt derby. Derudover er det for Brøndby uden sammenligning den vigtigste kamp indtil videre i sæsonen. Hvor vi har CL, Pokal etc. Er derbys det eneste store de har tilbage.
    Jeg håber derfor inderligt at folk vil bruge deres lørdag eftermiddag på en til Brøndby for at støtte drengene. Hiv dine københavner-venner med, køb billet online eller på dagen (90kr!) og hjælp drengene til en derbysejr!! Det skal i hvertfald ikke være grundet manglende støtte at vi ikke vinder.

    Der vil som altid være fælles togtur. Vi mødes ved halmtorvet fra kl. 11.00 og tager sammen toget Dybbelsbro St. Ca. 13.30. Præcise tider kommer op her på siden senere.

    Vel mødt !

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Det er det sportligt mest interessante derby længe. Ingen hold kan tåle at tabe dette opgør. Der er alt at tabe og vel også alt at vinde for begge hold i denne kamp. Jeg tror der kommer mange mål i kampen. Ingen af holdene kan lukke af bag til.
    Jeg hæfter mig ved at vi spillede op mod Juventus i første halvleg. Vi knuste viborg, som måske var svagt spillende, eller som vi gjorde svagt spillende og
    vi kom igen mod OB. Vi skal undgå at give dem det obligatorisk mål med løb fra midterlinien.
    Vi skal have førstegangsafleveringerne til at køre, og mon ikke Nikolaj stod over mod odense for at være klar på lørdag.
    En fræk opstilling til lørdag kunne være:

    -----------------Busk---------------------
    Lars - Margreiter - Melberg - Bengtson
    ----------------Delany--------------------
    -------Claudemir-------Braaten--------
    Santin-----------Adi-----------Jørgensen

    Synes Santin har gjort det rigtig godt på fløjen som indskifter, og havde en klar rolle i at vi kom tilbage mod både Esbjerg og OB. Synes man skulle prøve at flytte ham derud og i en lidt mere defensiv rolle end som den rene angriber.
    Så en art 4-3-3 som vi har set mod FCN i sidste sæson. Måske med både Delany og Claudemir som defensive og så bytte rundt på Jørgensen og Braaten.

    Med den opstilling og hvis vi kommer op i det rigtig boldtempo med at flytte bolden med førstegangsafleveringer, som så småt er ved at blive implementeret, så er jeg fortrøstningsfuld.

    Og så skal Delany lige hive en kanon kamp op af ærmet igen.

    Men ja, man ville nok gerne sælge den for en uafgjort, da et nederlag ikke ville være til at bære. Omvendt burde ovenstående opstilling have den offensive kvalitet til at score flere mål end vores modstander.

  12. #7
    copje er offline Frihed til at vælge .....
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    488

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Karantænesituation inden kampen

    Se her

    Ragnar er stadig i karantæne
    I 4-2 sejren over OB fik Da F.C København hele fire gule kort, og alle kort var af den dyreste slags til seks strafpoint. De fire mand der fik gult var Claudemir, Thomas Delaney, Daniel Braaten og Rúrik Gíslason. For de to førstnævnte var det henholdsvis det 2. og 5. kort, mens det for Braaten og Gislason var sæsonens første kort.

    Fordelingen af karantænepoint i F.C. København: Ragnar Sigurdsson (30 strafpoint), Thomas Delaney (24 strafpoint), César Santin (12 strafpoint), Claudemir (12 strafpoint), Christian Bolaños (6 strafpoint), Johan Wiland (6 strafpoint), Daniel Braaten (6 strafpoint) og Rúrik Gíslason (6 strafpoint), Fanendo Adi (4 strafpoint) og Marvin Pourié (3 strafpoint).

    Brøndby IF har ingen spillere siddende udenfor med karantæne.


    Advarsler udløser 3 (mild), 4 (middel) eller 6 (grov) strafpoint, og der gives 9 strafpoint i tillæg ved to gule kort. Rent rødt giver udover de 3/4/6 strafpoint også 24 point i tillæg.

    En spiller får karantæne, når disse strafpointgrænser passeres: 15, 30, 44, 58, 72, 86, 100, 114, 128 og derefter individuelt.
    "Don't judge a man by the color of his skin, but by the content of his character." Martin Luther King

    "I'm sorry, Frank, I think you missed it. Queen to bishop three, bishop takes queen, knight takes bishop, mate." Stanley Kubrick

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Lidt mere om, hvordan du kommer derud ligger under 'Home And Away':
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...8rdagens-Derby!

    Der er også togtider, businformationer mm :)

    Når ja, og så vil vi som også proklameret her, sælge lodder i vores lotteri om 2 ture til madrid!

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    EkstraBladet melder at Wiland allerede træner igen: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2107329.ece

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    EkstraBladet melder at Wiland allerede træner igen: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2107329.ece
    Og lige en efterfølger til den: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-til-broendby

    Håber sgu han har en god kamp - vi har før set hvad skader har gjort ved Wiland. Men Busk er næsten ligeså lotto.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Judas er klar til derby, hvis den blonde targetman ikke bliver klar. Ståle satsede jo meget på Zohore dengang, hvor klimaks må have været indskiftningen mod Barcelona som hvad, 17årig?
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-staale-og-fck

    "De buher nok lidt, når jeg har bolden, men sådan er det. Jeg tror ikke, det kommer til at påvirke mig. Det går mig overhovedet ikke på. Der er ikke så meget at gøre."
    Lad os nu se.. Tevez blev da rimelig påvirket på sine friløbere :D

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af klint Se meddelelser
    Judas er klar til derby, hvis den blonde targetman ikke bliver klar. Ståle satsede jo meget på Zohore dengang, hvor klimaks må have været indskiftningen mod Barcelona som hvad, 17årig?
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-staale-og-fck

    "De buher nok lidt, når jeg har bolden, men sådan er det. Jeg tror ikke, det kommer til at påvirke mig. Det går mig overhovedet ikke på. Der er ikke så meget at gøre."
    Lad os nu se.. Tevez blev da rimelig påvirket på sine friløbere :D

    Ahhh skal vi nok ikke holde os væk fra BiF-niveau. Havde Zohore valgt BiF fremfor FCK - ja så kan man diskutere Judas, men sandheden er jo at han mangler spilletid og er blevet udlejet til BiF, hvor Thomas Frank kender ham og visa versa. Hans udtalelser er ganske fornuftige og hvad fanden skal knægten gøre! Det er fint nok at buhe, hvis man mener det hjælper, men omvendt - skal vi frygte ham? Hvis han nu scorer imod os og spurter rundt med maven bar og en BiF tatto - ja ok, så er det en anden sag, men hvad nu hvis han har lidt stil og nægter at juble?

    Zohore er FCK-avl behandl ham ordentligt, han er sku nok ikke endt i BiF pga han ville pisse os fans af!

    Jeg ser virkelig frem til den her kamp - den SKAL virkelig vindes, ufatteligt meget står på spil.

    - Pointmæssigt skal vi vinde, vinde og blive ved med at vinde
    - BiF har fået en naiv og falsk selvtilid (som enhver anden forstads-tøs med falske patter for lånte penge). De ligger i bunden igen-igen, de er røget ud af pokalen til Hvidovre og nu har de vundet 2 kampe og tror de kan gå på vandet! Det ville være passende at drukne dem...
    - Vi har i årevis trampet på dem, imens de lå ned. Velfortjent, men det er nu altid sjovere at trampe på dem, nu når de er kommet op på knæ!


  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af klint Se meddelelser
    Judas er klar til derby, hvis den blonde targetman ikke bliver klar. Ståle satsede jo meget på Zohore dengang, hvor klimaks må have været indskiftningen mod Barcelona som hvad, 17årig?
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-staale-og-fck

    "De buher nok lidt, når jeg har bolden, men sådan er det. Jeg tror ikke, det kommer til at påvirke mig. Det går mig overhovedet ikke på. Der er ikke så meget at gøre."
    Lad os nu se.. Tevez blev da rimelig påvirket på sine friløbere :D
    Dette kan heller ikke rigtigt hidse mig op... Nok fordi at jeg er sådan cirka 350 pct sikker på at vi kunne have hentet ham tilbage for næsen af BIF - hvis vi havde nogen som helst interesse i det!
    Ligeledes har Zohore vel ikke haft noget der ligner et gennembrud - så lad bare ham agere lidt marginalspiller derude. Fint for mig.

    Tag fat i mig når han har scoret 15-20 kasser for BIF (hvorefter han sandsynligvis begynder at té sig BIF-style) - så har jeg sandsynligvis et andet syn på sagen;-)

    Zan

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Noget tyder på at han bærer nag til Ståle:

    "Jeg føler, at jeg hundrede procent kan takke Ståle for, at jeg er, hvor jeg er i dag.."

    Nu kan det citat selvfølgelig tolkes på flere måder, men jeg vælger at tolke det som om at han er rigtigt ærgerlig over at spille i BIF, og at han mener at det er Ståles skyld at han er havnet der :o)
    - We'll Sing on our own! -


  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ahhh skal vi nok ikke holde os væk fra BiF-niveau. Havde Zohore valgt BiF fremfor FCK - ja så kan man diskutere Judas, men sandheden er jo at han mangler spilletid og er blevet udlejet til BiF, hvor Thomas Frank kender ham og visa versa. Hans udtalelser er ganske fornuftige og hvad fanden skal knægten gøre! Det er fint nok at buhe, hvis man mener det hjælper, men omvendt - skal vi frygte ham? Hvis han nu scorer imod os og spurter rundt med maven bar og en BiF tatto - ja ok, så er det en anden sag, men hvad nu hvis han har lidt stil og nægter at juble?

    Zohore er FCK-avl behandl ham ordentligt, han er sku nok ikke endt i BiF pga han ville pisse os fans af!
    Med al respekt: Whaaaaaat?

    Det er 'BIF-niveau' at vise sin ganske klare utilfredshed med at en spiller skifter til Brøndby kort efter at have været hos os? Er navne som Mark Strudal, Peter Møller, Sebastian Svärd og Thomas Rytter helt glemt - eller spilleren der gik under navnet Allan Judas? Først og fremmest er det en selvgodhed at tale om "BIF-niveau", der ikke har basis i historien.

    Og for det andet er selvgodheden netop dette - selvgod og frelst. Der er jo ikke tale om en spiller, der som f.eks. Albrechtsen nærmest måtte vælge mellem karrierestop eller en kontrakt i Brøndby. Han er på en velbetalt kontrakt i Firenze, som han har skaffet sig med vores klub og dens ungdomsarbejde som springbræt. Han er kommet med vidtløftigt bullshit om at han hellere ville stille støvlerne på hylden end spille for Brøndby. Og så skulle man ikke markere det med noget tydelig lyd til ham? Hvorfor ikke bare bede folk om at komme i halve Brøndby/Kbh-trøjer, så ...

    Og at han skulle have ekstra ret til god behandling fordi han er egen avl? Det er da lige præcis modsat!

    Jeg ved, der er folk der siger at "det er en fri verden" og at man må skrive med den klub man vil. Hvis det er tilfældet, er der dæleme også frihed til at sige sin mening om det på stadion.


Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 26.08.13, 23:03
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB (12.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.05.13, 14:07
  3. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (05.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.05.13, 09:21
  4. Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 31.08.12, 12:25
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Lille OSC (21.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 22.08.12, 13:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •