Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
150. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    82 54.67%
  • Uafgjort!

    44 29.33%
  • BIF Sejr!

    24 16.00%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 128

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Han har meget ret.. Bif har uden tvivl flere end fans end os, og de har i den grad også flere engageret fans end vi har.
    Og det er absolut ikke noget jeg misunder dem.

    /Jesper
    cossie's Avatar


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Med al respekt: Whaaaaaat?

    Jeg ved, der er folk der siger at "det er en fri verden" og at man må skrive med den klub man vil. Hvis det er tilfældet, er der dæleme også frihed til at sige sin mening om det på stadion.
    Naturligvis. Og man har således frihed til at vælge om man vi give Kenneth Zohore anden og mere opmærksomhed end for eksempel Makienok og Kahlenberg. Jeg synes, det signalerer noget i retning af at råbe "Du har svigtet os, dit røvhul! Og det gør ondt!!" - af en spiller, som FC København ikke ønskede at skrive kontrakt med.

    Jeg ville undlade.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    Naturligvis. Og man har således frihed til at vælge om man vi give Kenneth Zohore anden og mere opmærksomhed end for eksempel Makienok og Kahlenberg. Jeg synes, det signalerer noget i retning af at råbe "Du har svigtet os, dit røvhul! Og det gør ondt!!" - af en spiller, som FC København ikke ønskede at skrive kontrakt med.

    Jeg ville undlade.
    Hvad det signalerer er "Vi bryder os ikke om din nye klub, og vi bryder os endnu mindre om at du spiller for den når du spillede for vores før". Ganske enkelt.

    Og ja, det er at give mere opmærksomhed end til de andre. Af den meget enkle grund, at de ikke har skiftet over.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Zohore er FCK-avl behandl ham ordentligt...
    Han er bif-spiller og fortjener derfor kun vores foragt. Nu kunne jeg aldrig selv finde på at sætte mine ben på Brøndby stadion, men de der måtte have det anderledes, har da al mulig god grund til at sende eder og forbandelser i retning af denne personage, Zohore.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Med al respekt: Whaaaaaat?

    Det er 'BIF-niveau' at vise sin ganske klare utilfredshed med at en spiller skifter til Brøndby kort efter at have været hos os? Er navne som Mark Strudal, Peter Møller, Sebastian Svärd og Thomas Rytter helt glemt - eller spilleren der gik under navnet Allan Judas? Først og fremmest er det en selvgodhed at tale om "BIF-niveau", der ikke har basis i historien.

    Og for det andet er selvgodheden netop dette - selvgod og frelst. Der er jo ikke tale om en spiller, der som f.eks. Albrechtsen nærmest måtte vælge mellem karrierestop eller en kontrakt i Brøndby. Han er på en velbetalt kontrakt i Firenze, som han har skaffet sig med vores klub og dens ungdomsarbejde som springbræt. Han er kommet med vidtløftigt bullshit om at han hellere ville stille støvlerne på hylden end spille for Brøndby. Og så skulle man ikke markere det med noget tydelig lyd til ham? Hvorfor ikke bare bede folk om at komme i halve Brøndby/Kbh-trøjer, så ...

    Og at han skulle have ekstra ret til god behandling fordi han er egen avl? Det er da lige præcis modsat!

    Jeg ved, der er folk der siger at "det er en fri verden" og at man må skrive med den klub man vil. Hvis det er tilfældet, er der dæleme også frihed til at sige sin mening om det på stadion.
    Vi er lodret uenige! En del af hans udvikling er spilletid. Den får han ikke hos Fiorentina og det er fint at han får chancen i suppen. Jeg havde hellere set ham i 11 andre klubber end hos BiF, men jeg tvivler i den grad på at han har haft muligheden! Jeg har kun set nogenlunde fornuftige udtalelser fra knægten og hvis han gør det godt - ja så kan han rent faktisk havne hos os efter denne sæson.

    Jeg så gerne et lidt større niveau hos mine medfans og det synes jeg ikke en buen af Zohore viser!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MBS

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    En del af hans udvikling er spilletid. Den får han ikke hos Fiorentina og det er fint at han får chancen i suppen.
    Han er 19 år. Når nu han havde så travlt med at komme ud i verden, så kunne han jo også udvise lidt tålmodighed, idet det hele tiden var planen, at han skulle tilvænne sig landet og spillestilen på klubbens Primavera-hold. Han kunne jo udvise lidt coglioni og blive og kæmpe for sin chance. Og lur mig om ikke han kunne være blevet udlejet til en anden italiensk klub. I stedet valgte han at skifte til en reservetjans i bif af alle klubber efter blot 1,5 år. Jeg har ærlig talt svært ved at se, hvordan man bare kan trække på skuldrene af hans valg.


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Er der nogen der ved hvor mange billetter der er solgt til vores afsnit på lørdag? Er vi meget langt fra udsolgt eller hvordan? Lidt en skam hvis vi er, med tanke på vigtigheden af opgøret..

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Hvis man synes der skal siges endnu flere ord om Brøndby og hvor de står før den her kamp, så har jeg sagt et par:

    http://otdansen.tumblr.com/post/6232...6/f-r-l-rdagen

    Og eller bare: Go' kamp!
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har kun set nogenlunde fornuftige udtalelser fra knægten og hvis han gør det godt - ja så kan han rent faktisk havne hos os efter denne sæson.!
    Ellers tak!
    Han kan tage tilbage til Italien, blive fritstillet og derefter signe en kontrak hos BØF, hvor han passende kan varme bænken i 1. division.
    Tilbage til FCK, skal han ABSOLUT(!) ikke!
    BAH!
    SYKE's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Og det er absolut ikke noget jeg misunder dem.
    Jeg er fuldstændig ligeglad med at de har flere fans end vi har. Jeg kunne godt godt tænke mig, at de fans vi har, de var en del mere engageret.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hans udtalelser er ganske fornuftige og hvad fanden skal knægten gøre! Det er fint nok at buhe, hvis man mener det hjælper, men omvendt - skal vi frygte ham? Hvis han nu scorer imod os og spurter rundt med maven bar og en BiF tatto - ja ok, så er det en anden sag, men hvad nu hvis han har lidt stil og nægter at juble?

    Zohore er FCK-avl behandl ham ordentligt, han er sku nok ikke endt i BiF pga han ville pisse os fans af!
    Come again?

    Zohore siger i interviewet at han ikke skylder FCK eller Ståle noget som helst, på trods af at vi fik ham frem i lyset og gav ham spilletid, på trods af at han rent faktisk var ekstremt middelmådig på daværende tidspunkt.

    Derudover så teede han sig ikke særlig respektfuldt overfor FCK efter kampen i Aarhus i sidste weekend, hvor han klappede af de sange BIF nu sang om os.

    Zohore er fra egen avl ja, det gør det bare endnu mere pinagtigt at en spiller der er opvokset på vores græs, kan finde på at trække den pisgule trøje over hovedet.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    Naturligvis. Og man har således frihed til at vælge om man vi give Kenneth Zohore anden og mere opmærksomhed end for eksempel Makienok og Kahlenberg. Jeg synes, det signalerer noget i retning af at råbe "Du har svigtet os, dit røvhul! Og det gør ondt!!" - af en spiller, som FC København ikke ønskede at skrive kontrakt med.

    Jeg ville undlade.
    Meget enig!

    Sagen er nemlig den, at det ikke gør en skid ondt at en middelmådig angriber, på trods af hans FCK-fortid, er skiftet til BIFs udskiftningsbænk.

    Var jeg Zohore, ville jeg nærmest føle mig beæret over diverse vrede gloser og buh-råb. At folk gider bruge tid og energi på noget så fuldstændigt ligegyldigt som Zohore undrer jeg mig lidt over.

    Bevars, jeg har intet imod at svine spillere til - og jeg er slet ikke med på "egen avl skal behandles ordentligt"-slæden. Personligt ser jeg bare ikke nogen grund til at bruge energi på noget jeg VIRKELIG IKKE misunder dem; lejeaftalen med Zohore.

    Når det så er sagt, må folk buhe og råbe ligeså tosset de vil. Som en klog mand nævner tidligere i debatten; alle i den pis-gule trøje fortjener vores foragt! Zohore har bare hverken kompetencer eller noget som helst andet, der fremkalder samme vrede som en patetisk lille puddelhund (Rytter) og et provinsfjols af anden verden (Mike Jensen). Det formåede de trods alt...

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 26.09.13 kl. 14:53

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Meget enig!

    Sagen er nemlig den, at det ikke gør en skid ondt at en middelmådig angriber, på trods af hans FCK-fortid, er skiftet til BIFs udskiftningsbænk.

    Var jeg Zohore, ville jeg nærmest føle mig beæret over diverse vrede gloser og buh-råb. At folk gider bruge tid og energi på noget så fuldstændigt ligegyldigt som Zohore undrer jeg mig lidt over.

    Bevars, jeg har intet imod at svine spillere til - og jeg er slet ikke med på "egen avl skal behandles ordentligt"-slæden. Personligt ser jeg bare ikke nogen grund til at bruge energi på noget jeg VIRKELIG IKKE misunder dem; lejeaftalen med Zohore.

    Når det så er sagt, må folk buhe og råbe ligeså tosset de vil. Som en klog mand nævner tidligere i debatten; alle i den pis-gule trøje fortjener vores foragt! Zohore har bare hverken kompetencer eller noget som helst andet, der fremkalder samme vrede som en patetisk lille puddelhund (Rytter) og et provinsfjols af anden verden (Mike Jensen). Det formåede de trods alt...

    Zan
    Jeg kan simpelthen ikke se, at man som fan af Football Club København (så I den? Uha!) kan tage så let på det. Zohore er en spiller af egen avl, der tilmed fik spilletid i Champions League i en meget ung alder. Som det allerede er nævnt, så sagde han som spiller i vores klub, at han hellere ville sætte støvlerne på hylden, end at spille i Brøndby, hvilket han så gør nu.

    Hvis ikke det er at pisse på vores klub og ikke fortjener ekstraordinære buh-råb fra vores side, så ved jeg simpelthen ikke, hvad der skal til. Det er fandme en skam og tilmed historieløst, at hadet til Brøndby gang på gang kan blive nedprioriteret af fans af København.


  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Zohore er i BIF - Vi er FCK! Glem ham.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af McMac Se meddelelser
    Jeg kan simpelthen ikke se, at man som fan af Football Club København (så I den? Uha!) kan tage så let på det. Zohore er en spiller af egen avl, der tilmed fik spilletid i Champions League i en meget ung alder. Som det allerede er nævnt, så sagde han som spiller i vores klub, at han hellere ville sætte støvlerne på hylden, end at spille i Brøndby, hvilket han så gør nu.

    Hvis ikke det er at pisse på vores klub og ikke fortjener ekstraordinære buh-råb fra vores side, så ved jeg simpelthen ikke, hvad der skal til. Det er fandme en skam og tilmed historieløst, at hadet til Brøndby gang på gang kan blive nedprioriteret af fans af København.

    Den knækker for dig/jer der kalder det en nedprioritering af hadet til BIF. At jeg finder Zohore som en fuldstændig ligegyldig spiller, har intet med mit had til BIF at gøre. Jeg har jo ikke tænkt mig at stå og klappe af manden. At jeg ikke nødvendigvis vil bruge ekstra energi på ham, handler på ingen måde om at "han fortjener god behandling, da han var én af vor egne". Den vil jeg gerne slå fast med det samme!

    Lad mig prøve med en, indrømmet, lidt sløj og meget hypotetisk sammenligning:

    - Kim Christensen skifter ved kontraktudløb til Brøndby --> Jeg bliver ikke vred, jeg bliver ikke DYBT foraget, jeg føler mig ikke nedgjort og ydmyget. Derimod trækker jeg lidt på smilebåndet, og tænker "jaja, det gør i da bare.." (henvendt til både Kim C og BIF).

    - Johan Wiland bliver købt af BIF, og skriver kontrakt med fjolserne (ja, jeg sagde hypotetisk) --> Jeg ville koge over, blive meget provokeret. Jeg ville inderligt håbe at der i næste derby fløj et halv-liters ølkrus, indeholdende betændt urin, lige ned i nøden på manden. (Måske endda håbe på det der var værre).

    Med andre ord, der er en forskel på den enkelte spiller/situation.

    Konklusionen er at jeg selvfølgelig vil svine samtlige BIF-spillere til (inkl Zohore)! Men han er bare ikke spilleren på dét hold der får mit pis mest i kog. Igen, fordi han simpelthen ikke er noget jeg misunder dem overhovedet. (Og hvor mærkeligt det end lyder, kan jeg nærmest ikke se hvorfor han skal have den sejr og føle at vi er dybt misundelige og krænkede over dette skifte. For det er jeg ærlig talt ikke).

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 26.09.13 kl. 15:42

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 26.08.13, 23:03
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB (12.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.05.13, 14:07
  3. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (05.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.05.13, 09:21
  4. Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 31.08.12, 12:25
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Lille OSC (21.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 22.08.12, 13:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •