Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
150. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    82 54.67%
  • Uafgjort!

    44 29.33%
  • BIF Sejr!

    24 16.00%
Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 128

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Jeg kan ikke lade vær med at grine lidt af Dario dumbass's udtalelser, da tilskuerstatestikken taler sit tydelige sprog om at Brøndby har de mest medløbende fans - de har fra sidste år til nu oplevet en samlet tilskuer fremgang på 69 % på hjemmebane .. (Kilde. Danskfodbold.com)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af McMac Se meddelelser
    Jeg kan simpelthen ikke se, at man som fan af Football Club København (så I den? Uha!) kan tage så let på det.
    Nu kan jeg kun tale for mig selv, men Zohore var ikke god nok til at tilspille sig en plads i vores startopstilling, og derfor skulle han videre. Hvad han så vælger at gøre derefter, kunne i virkeligheden ikke rage mig mindre. Og at hans såkaldte talent ikke rækker længere til en lejeaftale derude, bekræfter mig i at han ikke er god nok. Og når situationen er den, så er jeg pænt ligeglad med hvad han render og foretager sig, så længe han ikke taler grimt om vores klub.

    Spillere som Judas, Møller, og Strudal, var nogen der var gode nok til at spille for os, men valgte os fra til fordel for dem. Og oven i købet med så stor succes, at de rev det ene mesterskab efter det andet, imens vi lå og rodede rundt på de pladser bifferne har sat sig på i de seneste år. Dvs. det var spillere der potentielt kunne have spillet os op hvor jeg følte vi hørte hjemme, der svigtede os. Der ligger den store forskel for mig. At Zohore i et desperat håb om at få bare lidt spilletid, smutter på en lejeaftale hos en klub der år efter år ligger og kæmper for at overleve i Superligaen, kunne ikke rage mig mindre.

    Og at du så mener at jeg derfor er historieløs, rager mig i virkeligheden lige så meget (men fik alligevel fremprovokeret en reaktion :o) )
    - We'll Sing on our own! -

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Kommentaren omkring manglende had var ment som en generel beklagelse over tingenes tilstand og var ikke udelukkende knyttet til eksemplet Zohore.

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Jeg hader ikke Zohore fordi jeg gerne ville se ham spille for F. C. København, men fordi jeg ALDRIG!! vil se spillere, som har spillet i vores hvide trøje, trække vestegnens gule trøje over hovedet. Derfor hader jeg ham. Vi ved endda at han er klar over hvad det betyder for fans osv., at skifte til dem, når man har repræsenteret os, eftersom han selv har påpeget at han hellere ville droppe fodbolden end at iklæde sig deres trøjer. Så der er rigeligt grundlag for at hade tossen og ønske hans "karriere" aldrig når længere end en nedrykning med vestegnen.

    Til helvede med ungen, til helvede med den forening han spiller for og det bondesamfund den udspringer fra.

    Jeg håber de spillere Ståle hiver med derud er i overdådigt spillehumør og river dem midtover på lørdag. De må bare ikke overleve nedrykningsracet for 3. sæson i træk.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg kan ikke lade vær med at grine lidt af Dario dumbass's udtalelser, da tilskuerstatestikken taler sit tydelige sprog om at Brøndby har de mest medløbende fans - de har fra sidste år til nu oplevet en samlet tilskuer fremgang på 69 % på hjemmebane .. (Kilde. Danskfodbold.com)
    Er du helt væk? Brøndby har sgu ingen medløberfans - kun de ægte. At der kommer fremgang er selvfølgelig bare de ægte der vender tilbage - selvfølgelig forlod de ikke holdet pga. krisen, men af andre årsager!!

    På den seriøse side, så har brøndby rigtig mange medløber fans. De er ikke nødvendigvis medløbere grundet klubbens sportslige succes, men mange holder også med brøndby pga den stemning fansene er med til at skabe og så er klubben/holdet sekundært. Man kan vel kalde dem kulturmedløbere.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Efter hvad jeg lige kan huske har Brøndby højest vundet to kampe i træk i lange tider ! Er der mig der tager fejl, eller ? Hvornår har Brøndby sidst vundet tre kampe i træk ?
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Efter hvad jeg lige kan huske har Brøndby højest vundet to kampe i træk i lange tider ! Er der mig der tager fejl, eller ? Hvornår har Brøndby sidst vundet tre kampe i træk ?
    Pas nu på JINX


  11. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Pas nu på JINX
    Præcis, sidder også med den meget ubehagelige fornemmelse at vi rent faktisk kan komme hjem fra betonen uden points, hvilket vil være det mest ubehagelige resultat i meget lange tider! FUCK hvor har jeg bare lange løg op til det derby her!

    Jeg vil derudover opfordre til at alle opfører sig i henhold til love og regler, uanset hvor meget resultatet ellers giver lyst til at slå på ting!
    Jeg vil også meget gerne være fri for pyro (Øv, det er nok utopi), men om ikke andet for smadrede sæder og anden ballade.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Efter hvad jeg lige kan huske har Brøndby højest vundet to kampe i træk i lange tider ! Er der mig der tager fejl, eller ? Hvornår har Brøndby sidst vundet tre kampe i træk ?
    JINX!
    Hvornår har vi selv vundet to i træk i Suppen???
    BAH!
    SYKE's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #40
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af SYKE Se meddelelser
    JINX!
    Hvornår har vi selv vundet to i træk i Suppen???
    I morgen :)

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #41
    BigDumbFate Slettet

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Heller ikke plads til Pourie i denne omgang. Gad vide hvad fanden han har sagt eller gjort...

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2013/09/27...od-broendby-if

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Heller ikke plads til Pourie i denne omgang. Gad vide hvad fanden han har sagt eller gjort...

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2013/09/27...od-broendby-if
    Hæfter mig mere ved at Jørgensen er klar. HVOR ER DET KONGE!


  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    11

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Det virker efterhånden personligt fra Ståles side. Hvis det så var fordi, at de øvrige angribere toppræsterede, så kunne det forsvares. Og hvis Santin ovenikøbet døjer med en mindre skade, så virker det underligt, at Pourie ikke er truppen. Ærgeligt, tror han kunne have gjort en forskel på i morgen...

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af _hola18_ Se meddelelser
    Det virker efterhånden personligt fra Ståles side. Hvis det så var fordi, at de øvrige angribere toppræsterede, så kunne det forsvares. Og hvis Santin ovenikøbet døjer med en mindre skade, så virker det underligt, at Pourie ikke er truppen. Ærgeligt, tror han kunne have gjort en forskel på i morgen...
    Hvis man nu tager kampen mod OB som udgangspunkt, så må man da sige at Santin og Vetokele fik ret afgørende roller ift. kampens udfald. Mod Esbjerg gjorde Santin også en forskel med sit indhop. Jeg synes det er lidt svært at kigge på 18-mandstruppen og pege på en spiller, der oplagt kunne fjernes for at gøre plads til Pourié. Hvis han var decideret lagt på is pga. bataljer, så havde han vel heller ikke fået spilletid i onsdags.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hæfter mig mere ved at Jørgensen er klar. HVOR ER DET KONGE!
    For ikke at nævne nr. 21 Wiland .oO(Håber han holder Juventus - niveauet) Busk skal nok blive god, men det er nok liiiige lovlig tidligt at smide ham i startopstillingen på Hjalte Park og ikke mindst... nå ja... Bernabeu

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 26.08.13, 23:03
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB (12.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.05.13, 14:07
  3. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (05.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.05.13, 09:21
  4. Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 31.08.12, 12:25
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Lille OSC (21.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 22.08.12, 13:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •