Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
150. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    82 54.67%
  • Uafgjort!

    44 29.33%
  • BIF Sejr!

    24 16.00%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 128

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Heller ikke plads til Pourie i denne omgang. Gad vide hvad fanden han har sagt eller gjort...

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2013/09/27...od-broendby-if
    Ja, jeg synes sgu også den er lidt hård.

    Omvendt giver det vel heller ikke mening at have 3 strikers på bænken (Ståle spiller formentlig med NJ som hængende / europæisk, hvilket ikke giver plads til Igor eller Santin i starteren). Så lige netop dette opgør + CL, finder jeg det ikke så mærkværdigt.

    Håber dog Pourie får chancen i næste Superliga-kamp. Om ikke andet som indskifter.

    Zan - som ekstremt nervøs for et nederlag imorgen. Jeg anti-jinx'er big time!!

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #47
    copje er offline Frihed til at vælge .....
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    488

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Thomas Kahlenberg står foran sin første kamp mod FC København i over otte år, men han glemmer aldrig sidst, han ramlede ind i Brøndbys ærkerivaler.

    På det punkt er han ikke den eneste ....
    "Don't judge a man by the color of his skin, but by the content of his character." Martin Luther King

    "I'm sorry, Frank, I think you missed it. Queen to bishop three, bishop takes queen, knight takes bishop, mate." Stanley Kubrick

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af copje Se meddelelser
    Thomas Kahlenberg står foran sin første kamp mod FC København i over otte år, men han glemmer aldrig sidst, han ramlede ind i Brøndbys ærkerivaler.

    På det punkt er han ikke den eneste ....
    Jeg husker tydeligt denne forfærdelige dag. Jeg arbejde på en cafe på frederiksberg som viste den. Så da de få Bøf-fans der var der blev lige lovlig kække, blev der slukket for fjernsynet med et: "desværre vi viser ikke mere af kampen".
    Dårligt for business, men kunne ikke holde ud at se på det.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg synes det er lidt svært at kigge på 18-mandstruppen og pege på en spiller, der oplagt kunne fjernes for at gøre plads til Pourié.
    /Simon
    T ... K ! ;)

    (Ønsketænkning er tilladt)

    Må man egentlig stadig have ekstra spillere med, hvis der er tale om spillere af egen avl og under en bestemt alder? Eller husker jeg helt forkert, når jeg mindes at en sådan regel blev lavet for nogle år siden, for at fremme brugen af egne talenter?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og ja, det er at give mere opmærksomhed end til de andre. Af den meget enkle grund, at de ikke har skiftet over.
    Jeg respekterer følelsen. Jeg finder den bare svær rent personligt. For mig er det Brøndbyernes IF, der er fjenden. Ikke Kenneth Zohore specielt. At spillere ser på professionel fodbold med andre øjne, end fans gør, er næppe breaking news. I virkeligheden har jeg det også bedst med, at de to ting ikke blandes alt for meget sammen. For de er faktisk ikke særligt sammenlignelige. Makienok kan bo på Frederiksberg, Mike og Delaney kan drikke rosé sammen på en sommeraften. De er kolleger mere end dødsfjender. Jeg holder med København og jeg hader bøf. Længere er den altså ikke. Men det tænder mig ikke at gå i kødet på en 19-årig spiller, der har fået kontrakt nær sit bopæl og som ønsker spilletid og gang i karrieren. Godt vi ikke er Læsø, og at der er højt til loftet i Parken. Vi er fans på forskellig måde. For mig betyder resultaterne mest. Personfnidder mindst.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)

    Trupperne er udtaget og BiF har naturligvis udtaget 20 mand, da deres profiler altid er "Per Nielsen" tvivlsomme op til derby'et. Jeg har faktisk fulgt meget lidt med BiF's hold de seneste mange år, så mit bud på en startopstilling kan være mere eller mindre væk! Meeeen lad os da lave en god gammeldags sammenligning (så kan vi også komme væk fra den Zohore diskussion, som er ligegyldig og hvor vi alligevel ikke bliver enige!):

    På mål:

    Johan Wiland Vs Lukas Hradecky

    Ingen af de to har haft den bedste sæsonstart, men Wiland kom i den grad igang imod Juventus og er bedre og har bevist mere end Hradecky (som jeg synes er spændene)

    Forsvaret:

    Lars Jacobsen vs Patrick da Silva
    Pierre Bengtsson vs Riza Durmisi
    Olof Mellberg vs Martin Albrechtsen
    Georg Margreitter vs Dario Dumic

    Det må være 1,2,3,4-0 i FCK's favør. Jeg synes bestemt ikke BiF's forsvar ser skræmmende ud. Ok - jeg har ikke fulgt dem og kender meget lidt til deres backer og hellere ikke for meget til Dummenic! Margreitter er ikke faldet igennem og kan sagtens blive en gevinst, men jeg synes ikke han har været super duper indtil nu - men kvaliteten er der og han skal bare have tid.

    Midten:

    Claudemir vs Thomas Kahlenberg
    Thomas Delaney vs Martin Ørnskov
    Daniel Braaten vs Alexander Szymanowski
    Christian Bolanos vs Mikkel Thygesen

    Den er virkelig svær - NJ er tilbage og Gisla er måske bedre defensivt end Bolanos. Midtbanen ser ret lige ud på parpiret. Kahlenberg er virkelig god og har vel også imponeret, men FCK har bestemt flere strenge at spiller på og hvis NJ er i topform, så er midten også bedre end hos BiF. Jeg ser dog et stort plus i, at jeg mener vores midtbane er mere kontrollerende.

    Angrebet:

    Igor Vetokele vs Quincy Antipas
    Fanendo Adi vs Simon Makienok

    Antipas så jeg gerne hos FCK. Han er lynende hurtig og giver mig altid grå hår - Makienok er simplethen utålelig. Hans talent er overvurderet og han har reelt kun sin størrelse - den må Mellberg tage sig af og så må Mergreitter løbe om kamp med Antipas. Jeg vil egentlig hellere se Santin som starter, men måske er Vetokele for alvor kommet i gang - jeg tvivler bare stadig på ham. Egentlig er der indtil nu ikke så stor forskel på angrebet - de minder en del om hinanden, men hvor vi har en stor dejlig boldfast neger, så har BiF en tåbelig og ufattelig dum whitey, der tror han er gangsterrapper!

    Kampen:

    Bliver som altid tæt og spændene, sådan har det på papiret ikke været i lang tid og hvis ikke BiF havde vundet de seneste 2, så havde det stadig ikke været spændene. Helt ærligt: BiF er røget ud af pokalen til Hvidovre og ligger til nedrykning! Meeeeeen de har en mærkelig stor selvtillid og 2 sejre i træk tæller også - måske giver det en falsk trykhed, men kan kun håbe for FCK er begyndt at vise sig fra Ståles smukkeste side. Vi er begyndt at spille hurtigere og trykke modstanderen! Der er simplethen kommet vilje ind og VI SKAL VINDE. Kampen er den første vigtige kamp i tider på Pestegnen (sådan rent resultatsmæssigt). Der er simpelthen ALT at vinde. Vi kan slå BiF "hjem", rykke op i tabellen og vi har bare ikke råd til at sætte point til pt.

    KOM NU KOM NU KOM NU KOM NU KOM NU


  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    ... det tænder mig ikke at gå i kødet på en 19-årig spiller...
    For pokker Maarum, diskussionen gik på hvorvidt man skulle buhe af ham eller ej. Helt ærligt!

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    ... jeg hader bøf. Længere er den altså ikke ... Vi er fans på forskellig måde ... For mig betyder resultaterne mest ... Personfnidder mindst ...
    Aha.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Selvfølgelig skal der da piftes af Zohore.
    Han er bif spiller, der oven i købet tidligere har spillet for FCK. Han har tilmed tidligere sagt, at han aldrig ville spille for bif.

    Svin ham til...
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    5

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Er der udsolgt til vores afsnit?

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser

    Til helvede med ungen, til helvede med den forening han spiller for og det bondesamfund den udspringer fra.
    Slap nu af altså.... Jeg kan sagtens forstå folk pifter, jeg gør det selv.... Men at du "hader" ham og de andre ting du siger, det synes jeg er liiige en tand voldsomt nok. Du har aldrig mødt ham i virkeligheden og så hader du ham? Helt ærligt....


    Til helvede med BIF ? Er du også en af de der typer som ikke kan have venner der er brøndby fans?

    Nå det jeg bare ville frem til er at der er nok folk på tribunerne som går over stregen, vi behøver ikke svine folk til på et forum også... Jeg hader hverken BIF eller Zohore, jeg bryder mig bare ikke om dem :P

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Wow, Brøndby spiller dårligt, men vi spiller bare endnu dårligere.

    Jeg ved ikke hvilken spiller, der spiller dårligst, så slemt er det.

    Håber Braaten og Bolanos bliver bedt om at forlade stadion af Ståle her i halvlegen.

    Dispositionen fra Ståles side, til denne her kamp har været så langt ved siden af at det er helt vildt.

    Til gengæld en genistreg af Frank, at stille sig ned og spille på omstillingerne - det ville man normalt ikke regne med på hjemmebane foran et udsolgt stadion.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Bolanos har fået nok chancer. Skal bare ud.... NJ skal spille venstrekant i Suppen. Det andet er for defensivt. Virker som om de ikke fatter alvoren. Ingen af de 11 skal starte på Bernabeu hvis det er niveauet. KOM NU I GANG!!!!
    FORZA L'EQUIPE FC

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Ud med Bolanos - Ind med Gislason.
    Ud med Braaten - Ind med Santin.
    Nicolai Jørgensen ned på kanten.
    ...

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Straffesparket er, hvad der kan ske. Selvfølgelig endnu en personlig fejl til samlingen, men dog ikke udtryk for strukturelle problemer på holdet. Målet efter hjørnesparket er endnu et eksempel på, at vi forsvarer aldeles håbløst. Ham østarbejderen må jo ikke stå så fri inde i feltet. Sløjt. BIF har jo ikke engang været gode. Udover et afrettet spark efter unødvendigt boldtab af Bolaños, har de ingenting haft.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 26.08.13, 23:03
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB (12.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.05.13, 14:07
  3. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (05.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.05.13, 09:21
  4. Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 31.08.12, 12:25
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Lille OSC (21.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 22.08.12, 13:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •