Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
150. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    82 54.67%
  • Uafgjort!

    44 29.33%
  • BIF Sejr!

    24 16.00%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 128 af 128

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Du har aldrig mødt ham i virkeligheden og så hader du ham? Helt ærligt.
    Jeg kommer sgu aldrig helt til at forstå folk, som kommer med påstande de på ingen måde har en jordisk chance for at vide noget om og i dette tilfælde ramte du så også helt ved siden af.

    Og jeg hader stadig zohore og alle de andre misbrugere i gult og blåt, hvis ikke endnu mere end i går. Jeg hader helt oprigtigt, både deres spillere, deres fans og alle deres fantasier om hvad de selv mener de er og alle deres forsøg på at diktere hvad vi er, overfor både os selv og alle andre.

    Og selvom du ramte ved siden af ved zohore, så kan jeg da godt løfte sløret for at jeg også hader alle deres spillere og fans af deres forening jeg ikke har mødt, da jeg hader dem for det de repræsentere når de iklæder sig deres farver og symboler, hvilket på ingen måder styres af om du eller andre har det på samme måde. At du har det fint med zohore og andre vestegns tosser, er da fint for dig, men lad nu være med at diktere hvorvidt jeg skal slappe af eller ej, hade mere eller mindre og andre roligan-pegefingre, det rykker ikke på noget i mig, kære med-FCK'er. :)
    Sidst redigeret af skroder : 30.09.13 kl. 14:30
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Angående kampen og spillerne, så er jeg dybt utilfreds med Ståles startformation og hans skyklapper, når det kommer til en spiller som Bolaños. Ud af denne sæsons 12 kampe, har han kun spillet 1 god kamp i Viborg og en ok kamp i CL. Det er mig ubegribeligt at man som træner på topplan kan være SÅ blind overfor Bolaños ultra lave bundniveau og næsten lige så lave gennemsnitlige niveau og så hjælpe det ikke på vurderingen af Ståle's dispositioner, når han har en sprudlende Gislasson og super spilleglade Toutouh til sin rådighed. Sidst men ikke mindst, forstår jeg ikke at trænere på Ariel og Ståle's niveau, kan blive ved med at se en eller anden god grund til at placere NJ på andre pladser end venstre kant, når han ikke har spillet en eneste god kamp, på andre pladser end venstrekanten.

    Spillere som burde sorteres fra truppen:

    Lars Jacobsen - Er blevet for langsom, mangler selvtillid og gå-på mod. Alle hans indlæg er dropbolde, som oftest er flere meter for korte og når han skal sætte sin medspiller ude på kanten i scene, vælger han også alt for ofte at forsøge en dropbold om bag forsvaret, som så er så mange meter for korte, at forsvareren den skulle hen over, nærmest bare kan blive stående og tæmme den med brystet. Der mangler vilje og så mangler han engagementet i sin anfører rolle, som bør gå forrest og agere indpisker, i stedet er han bare tørre Lars fra sindige Fyn. Han skulle have stoppet på toppen, så assistkongen Remmer kunne have været spillet langsomt ind, hen over foråret og i endnu højere grad dette efterårs kampe.

    Bolaños - Mangler spillelyst, mangler indstilling i kampene og så er han enten holdt op med at prøve at præstere for FCK, eller også besidder han bare ikke længere de evner der gjorde ham relevant for startformationen for et par sæsoner siden. Vi har både Gislasson og Toutouh siddende på bænken, som begge gør det MEGET bedre og helt klart burde få lov til at høste frugten af deres arbejdsindsats, på bekostning af Bolaños, som ikke gider det nok mere.

    TK - Skulle aldrig have været signet til at starte med, skulle ikke have spillet 130+ kampe og burde på INGEN måde blive ved med at figurere i de 18 mands store trupper der udtages til kampene i suppen. Han koster som regel et mål eller to, fordi han ikke går 100% ind i de handlinger han udføre på banen. I gårsdagens derby investerede han vel 30-40% i at modtage en høj bold og forærede således en friløber til zohore, som endte med et rødt kort til Pierre og dermed kostede os det comeback som var under opsejling. Riv nu den kontrakt i stykker og betal de penge det koster, så det ikke bliver endnu dyrere gennem hans aktioner på banen. Selv Wohlgemuth ville jeg være mere tryg ved, men så afgjort helst at vi investerede nogle ekstra nuller på en transfersum til købet af en central midtbanespiller.

    Santin - Burde have været sendt afsted i et af de to seneste transfer vinduer, så lad os det bliver her til vinter han endelig smutter. Indtil da, så jeg gerne at man kun gjorde brug af ham på højre kant, hvor han har vist lidt af sit gamle jeg, i nogle af kampene i denne sæson. På angrebspladserne syntes jeg Adi, Igor, Pourie eller sågar Toutouh, er foran Santin, omend ingen af dem heller har imponeret hidtil, men til forskel fra Santin, så er der trods alt perspektiv i de spillere qua deres yngre ben og knapt så mange brændte "100% chancer".

    Spillere som ikke levere det man burde kunne forvente:

    Mellberg - Laver alt for ofte store begynderfejl, hvilket man burde kunne forvente sig fri for, når man signer en forsvarsspiller i pensionsalderen, fordi han har så meget rutine, at han skulle kunne kompensere for sin manglende fart, gennem rutine og fornemmelse for placering. Han har fejlet stort og har kun leveret en rigtig god kamp imod Juve og så et par andre ok præstationer, mens resten af kampene har været af alt for lav kvalitet og med alt for mange begynderfejl.

    Claudemir - Han var en KÆMPE overraskelse, da han kom til København og tog os alle med storm. Så faldt han til, lod sig omringe af lystige blonde kvinder og begyndte en fast tradition med de øvrige spillere fra syd- og mellemamerika, kaldet Tequila Tirsdag. Vi har ikke set ham stabil siden de to kampe imod Chelsea og de sporadiske pragtkampe er ganske enkelt bare ikke godt nok for F. C. København. Så prøv at sælge ham og så køb 2 spillere til den centrale midtbane, som kan supplere Delaney nu og Wohlgemuth på sigt.

    Braaten - Han bidrager simpelthen med alt for lidt. Han bremser spillet, er for længe om at beslutte sig for hvad han vil gøre med bolden når han får den. Jeg er ligeledes sindssygt træt af at se den ligegyldighed han udstråler. Det er som om han ikke rigtig bekymre sig over det når han taber bolden og det ses alt for ofte at han ikke forsøge at generobre bolden ved mislykkede driblinger eller lignende. Lige præcis på de pladser han spiller, har vi flere spillere som har bevist de er klar til at kæmpe for point hver gang de får chancen, så jeg har svært ved at se gode grunde for at lade ham blive ved med at starte, før han har vist noget vilje og vildskab, eventuelt gennem indhop sidst i kampene.

    Spillere som har brug for lidt ekstra rådgivning og opmærksomhed fra trænerteamet:

    Adi - Startede rigtig godt, viste målfarlighed, hovedstødsstyrke, at han er sindssygt kropsstærk, havde blik for sine medspillere og bare lige skulle lære holdets og egen positions løbemønstre. Adi har dog senere vist en fuldstændig håbløs iver for at søge ud i siderne, i stedet for at søge ind i boksen. Han er nærmest stoppet med at søge hovedstødsdueller på de lange bolde fra eget forsvar og målmand, da han i stedet forsøger at få bolden med kroppen og alt for sjældent får den under kontrol. Han er for langsom i tanke og handling, hvilken udstilles gennem hans manglende blik for- og forståelse af medspilleres løbemønstre, så han ikke formår at lægge ordentlig af eller spille chancer større, ved at sætte sine medspillere op. Han kan helt sikkert gøre det meget bedre, det har vi jo også set eksempler på, men det kræver at trænerteamet investere timer i ham, på at lære ham nogle af mønstrene udenad.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Meget enig i overstående, undtagen kritikken af Braatens manglende vildskab i genpresset. Hvis der er noget den mand skal have ros for, er det da netop dette? - han var elendig mod Brøndby, stopper vores opspil hver gang han fik den, spiller langsommere end 1. divisions fodbold og taber den en million gange. Men alle gangene får han enten sat et frispark ind, eller sat et hurtigt genpres ind for at genvinde den.

    Det var ikke ligesom Bolanos, der hver gang han tabte den bare slog ud på armene, eller stod stille og kigget undrende på resten af holdet. Det førte bl.a. til et godt skud fra Durmisi, hvor Wiland redder os.

    Mht. Adi - ro på, manden er 22 år og har ikke prøvet meget fodbold på højt niveau, giv nu lige manden en chance. Han har mange mangler, men han har også rigtig mange ting vi kan bruge. Jeg kan ikke vente med at se hvad Ståle kan få ud af hans potentiale. Mange havde håbet på en ny Corner der leverede fra dag 1, men sandheden er - Corner er ude af denne verden, han var frelseren der nærmest ene mand skaffede os mesterskabet. Måske overpræsterede han, og måske bliver det ved den ene sæson, men jeg tror aldrig det kommer til at ske igen at en så ung fyr går ind og præsterer på den måde som Corner gjorde.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Enig, Ståle har vist en del at skulle have sagt angående forstærkende spillerindkøb til truppen. Billiger selv en stor udrensning af metaltrætte spillere.

    Måske det er på tide at genoverveje hele idéen med at have en manager a la i England. Det var jo det, der var meningen, da CV blev indsat. Idéen ville så selvfølgelig være, at det var Ståle, der fik den nye post.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Meget enig i overstående, undtagen kritikken af Braatens manglende vildskab i genpresset. Hvis der er noget den mand skal have ros for, er det da netop dette? - han var elendig mod Brøndby, stopper vores opspil hver gang han fik den, spiller langsommere end 1. divisions fodbold og taber den en million gange. Men alle gangene får han enten sat et frispark ind, eller sat et hurtigt genpres ind for at genvinde den.

    Det var ikke ligesom Bolanos, der hver gang han tabte den bare slog ud på armene, eller stod stille og kigget undrende på resten af holdet. Det førte bl.a. til et godt skud fra Durmisi, hvor Wiland redder os.

    Mht. Adi - ro på, manden er 22 år og har ikke prøvet meget fodbold på højt niveau, giv nu lige manden en chance. Han har mange mangler, men han har også rigtig mange ting vi kan bruge. Jeg kan ikke vente med at se hvad Ståle kan få ud af hans potentiale. Mange havde håbet på en ny Corner der leverede fra dag 1, men sandheden er - Corner er ude af denne verden, han var frelseren der nærmest ene mand skaffede os mesterskabet. Måske overpræsterede han, og måske bliver det ved den ene sæson, men jeg tror aldrig det kommer til at ske igen at en så ung fyr går ind og præsterer på den måde som Corner gjorde.
    Vi er uenige angående Braaten, omend vi er enige om at han er mere aktiv for at få bolden tilbage lige efter han har tabt den, end Bolaños. Det siger bare ikke ret meget og ændre heller ikke på at Braaten udstråler ligegyldighed i forbindelse med alt hvad han mislykkes med. Når man ser hans ansigtsudtryk og kropssproget, så er det ikke til at se på ham, at han dyrker konkurrencesport på højeste plan. Så vil jeg langt hellere se Gislasson og Toutouh på banen, da de viser hver gang, at det er der de helst vil være og at den slags smitter af på resten af truppen.

    Angående Adi, så kan jeg ikke se hvad det er du er uenig med mig i? Prøv at genlæse det jeg skriver, jeg skriver jo netop at der er meget mere i ham end vi ser lige nu og at han viste det i sine første kampe. Så tid og opmærksomhed fra trænerteamet, ville give os en VILD angriber/targetman på sigt. Han mangler ikke en gang ret meget, så han skal nok nå derop i denne sæson, hvis trænerteamet investere i ham med intensiv træning af løbemønstre og blik for medspillere, samt hovedstødsdueller mod Ragnar og Olof eksempelvis. Jeg har troen på at han når længere end Damen, som jeg nærer stor kærlighed for. Hans indstilling og sindelag minder meget om Cornelius, hvilket vil bringe ham rigtig langt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Meget enig i din karakteristik af de spillere, der fejlede ude på Hjalte Park, skroder. Synes selv, at især Lars J. burde skamme sig 200% over sin indsats. Han er holdets kaptajn, det er ham der sætter dagsordenen tempoet for, hvor hurtigt FCK skal komme flyvende ud af starthullerne. Og når holdet ikke giver den fuld roulade samtlige 90 minutter, så beder de selv om at få en skideballe af Ståle i pausen.

    TK - igen et bevis for, at manden ikke hører til i FCK. De sidste to år har jeg krummet tæer over, hvordan den mand har kunnet få spilletid med den alt for høje udfald i kampene. Han kan hverken tackle eller spille offensivt (fremad), kun til siden eller bagud. Og han har kostet mange dumme boldtab og mål, så han skal bare RAUS... og det kan ikke gå hurtigt nok.

    Jeg er meget spændt på, hvilken trup Ståle udtager til kampen mod SønderjyskE på søndag, da holdet er pisket til at rejse sig mentalt og sportsligt i tabellen. Så høj som lav: ALLE MÆND OG KVINDER I PARKEN PÅ SØNDAG. I medgang og modgang vi står sammen. SITLIF = Succes Is Temporary, Loyalty Is Forever.
    Casper the ghost

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det var ikke ligesom Bolanos, der hver gang han tabte den bare slog ud på armene, eller stod stille og kigget undrende på resten af holdet. Det førte bl.a. til et godt skud fra Durmisi, hvor Wiland redder os.
    Hvilket giver det hjørnespark der bliver scoret på i øvrigt.

    Han er også hovedansvarlig for det første mål. Han dropper bare helt at løbe med Szymanowski i en situation der ikke burde være blevet farlig.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    219

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (28.09.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af André 3000/Icecold Se meddelelser
    Hvilket giver det hjørnespark der bliver scoret på i øvrigt.

    [...] Han dropper bare helt at løbe med Szymanowski i en situation der ikke burde være blevet farlig.
    I øvrigt efter en situation, hvor han langt oppe på Brøndbys banehalvdel har en god mulighed for at slå et indlæg i feltet, men ikke formår at få bolden ordentligt ind i feltet. Nu vi er ved det, var det også hans manglende tilbageløb, der medvirkede til, at presset blev så markant i anden halvleg af Juventus-kampen. Pudsigt nok kom det indlæg, der førte til Juventus' mål, fra vores højre forsvarsside. Jeg håber inderligt, at han har spillet sin sidste kamp for FCK!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 26.08.13, 23:03
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB (12.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.05.13, 14:07
  3. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (05.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.05.13, 09:21
  4. Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 31.08.12, 12:25
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Lille OSC (21.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 22.08.12, 13:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •