Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
175. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    35 20.00%
  • Uafgjort!

    13 7.43%
  • Real Madrid Sejr!

    127 72.57%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 81

Emner: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Den formodentlig største kamp i sæsonen for vores hold spilles i 2 runde af Champions League-gruppespillet på selveste Bernabeu onsdag kl20.45, når der er kamp mellem:
    Real Madrid vs. FC København

    Optakt:
    FC København lagde godt ud i Champions League og med forrygende støtte i PARKEN lykkedes det at få uafgjort mod det italienske storhold Juventus. Derfor ser stillingen i gruppespillet inden 2. runde således ud:
    1. Real Madrid, 1 Kamp, 1 sejr, 3 point (målscore: 6-1)
    2. FC København, 1 Kamp, 1 uafgjort, 1 point (1-1)
    3. Juventus, 1 Kamp, 1 uafgjort, 1 point (1-1)
    4. Galatasaray, 1 Kamp, 1 nederlag, 0 point (1-6)

    Fra pub/bar-tråden i Home&Away-underfora'et har jeg lånt billedet af samlingsstedet, Plaza Mayor:
    Det giver nemlig et godt indtryk af den fantastiske by, som alle medrejsende fans skal besøge. At det er formodentlig den største kamp skyldes den ukuelige optimistiske tanke om at der er en lille bitte minimal chance for at FC København senere i turneringen skal til endnu større forhold i en umulig kamp efter gruppespillet. Når man taler om kampens størrelse hentydes der også til kulissen og ikke på kampens vigtighed, da en eventuel kamp der kan give medaljer eller pokal vil have større betydning. Til gengæld er kampens rammer enorme!

    Klubben Real Madrid C.F. er grundlagt i 1902 og er den klub der har vundet flest Champions League-titler gennem historien, nemlig 9. Real Madrid var det første hold til at vinde turneringen i sæsonen 1955/1956 og har siden grundlæggelsen af FC København vundet Champions League 3 gange - i 1997/1998, 1999/2000 og 2001/2002. Som alle ved er Real Madrid et af verdens største og verdens rigeste hold, og udover de mange Champions League-titler har Los Blancos vundet det Spanske Mesterskab hele 32 gange - senest i 2011/2012. Kulissen er som nævnt enorm og alle i og omkring FC København glæder sig nok til at opleve Estadio Santiago Bernabéu, hvor kampen selvfølgelig skal spilles. Stadionet er bygget i 1947 og er opkaldt efter klubbens formand i perioden 1943-1978, Santiago Bernabéu Yeste. Han spillede blandt andet en vigtig rolle i klubbens gennembrud i de europæiske turneringer. Endvidere er Santiago Bernabéu kendt for sin kapacitet, som før den blev reduceret i 1998 på grund af internationale regler som krævede siddepladser, var helt oppe omkring 125.000 tilskuere - i dag er den 85,454 siddepladser.

    Real Madrid har kvalificeret sig til Champions League i denne sæson via en 2.plads i den spanske Primera Division, hvor man endte på 85 point med et godt stykke op til vinderne - ærkerivalerne FC Barcelona, selvfølgelig. Sidste sæson havde man indtrådt i Champions League via mesterskabet i Spanien, hvor Real Madrid havde endt med 100 point. Los Blancos kom endnu en gang i en dødsgruppe, som udover spanierne bød på Manchester City, Ajax Amsterdam og Dortmund. Tyskerne endte med at vinde gruppen med 14 point herunder med en sejr og en uafgjort over Real Madrid. Nederlaget til Dortmund blev Real Madrids eneste i gruppen og man endte med hele 11 point på en 2.plads. Real Madrid trak i 1/8-finalen Manchester United og kampene mellem de to blev set som de største i denne runde. Via en uafgjort hjemme og en nervepirrende sejr i England gik Real Madrid videre og trak i kvartfinalen Galatasaray. Mod tyrkerne startede Real Madrid hjemme og efter 3-0 her burde det aldrig blive spændende i Istanbul. Dette blev styrket i højere grad, da Christiano Ronaldo bragte Los Blancos foran mod Gala efter blot 7 minutter, men tyrkerne ville det alligevel anderledes og efter 72 minutter var de kommet på 3-1. Kampen sluttede dog med at Ronaldo reducere, så samlet blev det aldrig rigtig farligt. Semifinalerne blev Real Madrid mod Dortmund og Barcelona mod Bayern München - og mange talte om en ren spansk finale. Real Madrid vandt også sikkert 2-0 hjemme i returen, men havde et nærmest umuligt udgangspunkt efter at det var lykkedes Dortmunds Lewandowski at score 4 gange i det første opgør. Med 4-1 på udebane og 2-0 på hjemmebane var Real Madrid faktisk ikke så langt fra finalen, men måtte alligevel erkende at netop finalen skulle blive et rent tysk opgør.

    Den mest prestigefyldte udebanetur med de største rammer - Det SKAL opleves og drengene skal støttes hele vejen - ALLE MAND TIL BERNABÉU!!!

    Officiel optakt:
    FCK-TV: Ståle - svært at stoppe Ronaldo helt.
    FCK-TV: Nicolai J - Vi skal kæmpe.
    FCK-TV: Olof Mellberg - en kæmpe opgave mod Real Madrid.
    FCK-TV: Wiland ser tilbage på sin store aften.
    FCK.DK: FC København mod spanske hold.
    FCK.DK: Danske klubber mod Real Madrid CF.
    FCK-TV: Flyturen til Madrid.

    Optakt fra indkast.dk.

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    21. Johan Wiland
    31. Jakob Busk

    02. Lars Jacobsen
    03. Pierre Bengtsson
    04. Kris Stadsgaard
    05. Olof Mellberg
    15. Georg Margreitter
    17. Ragnar Sigurdsson
    25. Christoffer Remmer
    34. Mads Aaquist

    06. Claudemir
    08. Thomas Delaney
    16. Thomas Kristensen
    18. Nicolai Jørgensen
    19. Rúrik Gíslason
    22. Daniel Braaten
    30. Christian Bolanos

    09. Igor Vetokele
    11. César Santin
    12. Fanendo Adi
    23. Marvin Pourié
    24. Youssef Toutouh
    32. Danny Amankwaa

    Karantæner: Ingen

    Real Madrid:
    01. Iker Casillas
    25. Diego López
    13. Jesus Fernandez

    02. Raphael Varane
    03. Pepe
    04. Sergio Ramos
    05. Fabio Coentrao
    12. Marcelo
    15. Daniel Carvajal
    17. Alvaro Arbeloa
    18. Nacho Fernandez

    06. Sami Khedira
    16. Casemiro
    19. Luka Modric
    22. Angel Di Maria
    23. Isco
    24. Asier Illarramendi

    07. Cristiano Ronaldo
    09. Karim Benzema
    20. Jesé
    21. Alvaro Morata

    Karantæner: Ingen

    Forventede startopstillinger:
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Georg Margreitter – Olof Mellberg – Pierre Bengtsson
    Christian Bolaños – Claudemir – Thomas Delaney – Daniel Braaten
    Nicolai Jørgensen
    Fanendo Adi

    Alvaro Morata
    Cristiano Ronaldo – Isco – Gareth Bale
    Asier Illarramendi – Luka Modric
    Marcelo – Raphael Varane – Sergio Ramos – Daniel Carvajal
    Diego Lopez


    Form:
    FC København:
    V-U-U-V-T (Målscore: 10 - 6)

    01. Sep 2013 Viborg FF – FC København 1-4
    14. Sep 2013 FC København – Esbjerg fB 1-1
    17. Sep 2013 FC København – Juventus 1-1 (Champions League)
    22. Sep 2013 FC København – OB 2-1
    28. Sep 2013 BIF – FC København 3-2

    Real Madrid:
    U-V-V-V-T (Målscore: 14 - 6)

    14. Sep 2013 Villarreal – Real Madrid 2-2
    17. Sep 2013 Galatasaray – Real Madrid 1-6 (Champions League)
    22. Sep 2013 Real Madrid – Getafe 4-1
    25. Sep 2013 Elche – Real Madrid 1-2
    28. Sep 2013 Real Madrid – Atletico Madrid 0-1

    Se kampen:
    På Santiago Bernabéu:

    Såfremt man rejser med FCKFC er mødetiden kl.6 i Kastrup Lufthavn og husk at Plaza Mayor er samlingssted i Madrid. De der misser den legendariske oplevelse af at se FC København fra tribunen på Bernabeu har flere muligheder: TV3+ viser kampen med optakt fra kl.19.30, og derudover kan man endnu en gang opleve en kamp med FC København i biografen.

    Vejret:

    Vejret er ikke en af de største grunde til at tage derned, men sammenlignet med den tidligere kulde i Danmark bliver det fuldstændigt fantastisk for alle solhungrende FC København-fans.

    Oddset:
    Real Madrid – FC København: 1 - X - 2
    Danske Spil: 1.08 - 12.00 - 23.00
    Unibet: 1.07 - 14.00 - 28.00
    Betsafe: 1.05 - 14.50 - 27.00

    FC København bliver Champions League-mestre: 600
    Real Madrid bliver Champions League-mestre: 5,50


    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.


    Den mest prestigefyldte udebanetur med de største rammer - Det SKAL opleves og drengene skal støttes hele vejen
    ALLE MAND TIL BERNABÉU - VI SES I MADRID!!!

    /Steffen.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 02.10.13 kl. 05:53

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Kan ikke sige andet end: Jeg glæder mig fucking meget til RM away!

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kan ikke sige andet end: Jeg glæder mig fucking meget til RM away!
    Kan ikke sige andet end: Frygter virkelig RM away. 8-0 er et godt bud.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Frygter denne her kamp mere end da vi mødte Barcelona ude.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Hvis vi kan holde os til maks 4-0 og min. ét skud på mål, så er jeg tilfreds.


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Jeg er også godt tilfreds med 4-0. Lors har tidligere haft fint fat på Ronaldo, men Ronaldo har til dels noget at bevise - til dels har Lors bare været decideret dårlig. Så det bliver rent nedsabling i vores højreside. Evt børe vi stille med både Remmer og Lars, begge som HB.

    Det her kan også meget vel være kampen hvor Bale kan få sin succesoplevelse. Pierre havde meget dårligt fat rente defensivt i Juve-kampen, så det kan blive en meget lang kamp. Real kommer buldrende fra minut 1 og vi har flere huller end Lyngby på en dårlig dag
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Jeg får ticks, grå hår og åndedrætsbesvær bare jeg tænker på denne kamp...

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kan ikke sige andet end: Jeg glæder mig fucking meget til RM away!
    Jeg glæder nig som et lille bare til juleaften, der er længe til onsdag syntes jeg !
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Frygter kampen, men tror nu hellere ikke at vi bliver totalt slagtet. Bortset fra udekampen i Tyrkiet, så er det ikke et Real Madrid hold i målhumør endnu. Det var dog en voldsom streg i regningen at de tabte til Atletico i weekenden. Det betyder de har noget at bevise mod os i foran deres hjemmepublikum. Motivationen hos FCKs stiller må være helt i top, da det måske er eneste gang i deres fodboldliv de kommer til at spille mod Real Madrid og det bliver med garanti den klassiske FCK CL defensive opstilling, hvor det mere handler om at komme fra Madrid med skindet på næsen end at få et resultat.

    Tror på en respektfuld nederlag på 3-0 til Real Madrid
    - Torben

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Kan sgu slet rigtigt sætte mig op til denne kamp, må jeg indrømme.
    Vi ligger under stregen i ligaen (efter 10 runder!), hvilket overskygger alt andet.

    Men god tur til dem, der skal til Madrid.


  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Jeg har stemt sejr, men det er nu mest et spørgsmål om at jeg altid stemmer FCK sejr.
    Kan vi undgå en nedslagtning ville det være rart.
    På den positive side: alle os som skal derned, vi kan nærmest kun blive glædeligt overrasket, da et 6-0 nederlag er at forvente.
    Jeg tror ikke vi kommer til at se Real for fuld udblæsning, men mindre kan nok også gøre det.

    Men det bliver en fed tur, under alle omstændigheder. Glæder mig til onsdag.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har stemt sejr, men det er nu mest et spørgsmål om at jeg altid stemmer FCK sejr.
    Kan vi undgå en nedslagtning ville det være rart.
    På den positive side: alle os som skal derned, vi kan nærmest kun blive glædeligt overrasket, da et 6-0 nederlag er at forvente.
    Jeg tror ikke vi kommer til at se Real for fuld udblæsning, men mindre kan nok også gøre det.

    Men det bliver en fed tur, under alle omstændigheder. Glæder mig til onsdag.
    Jeg er ikke enig. Jeg tror vi kommer til at se et Real Madrid hold med 120 km/h. De har på det seneste ikke kunnet få det til at fungere. De vil hente den selvtillid det giver at maltraktere et hold som vores. De stiller med hele stjerneparaden. Jeg frygter VIRKELIG onsdag aften :-(

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Kan ikke sige andet end: Frygter virkelig RM away. 8-0 er et godt bud.
    Ja det er et godt bud på en halvlegsstilling, spørgsmålet er hvad kampen ender :o)

    Jeg frygter at vi kommer til at sætte en ny rekord på onsdag, og betagter alt andet end et 2-cifret nederlag som nådigt. Så kan jeg da forhåbentlig ikke blive skuffet...
    - We'll Sing on our own! -

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    vi vinder 2-1 færdig bum.

  24. De følgende 13 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Kan sgu slet rigtigt sætte mig op til denne kamp, må jeg indrømme.
    Vi ligger under stregen i ligaen (efter 10 runder!), hvilket overskygger alt andet.

    Men god tur til dem, der skal til Madrid.
    Carsten Vagn Jensen har på relativ kort tid ødelagt alt - der går desværre nok et par år før der er rettet op på de utallige fejl han har begået.

    CV raus.

    -orb.

  26. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 23.09.13, 16:17
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 08.12.10, 12:49
  3. Optakts- og kamptråd: Rubin Kazan-FCK (Champions League)
    By PremiAir in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 26.11.10, 11:23
  4. [Champions League] Celtic FC - FC København
    By FCKdeutsch in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 19:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •