Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
175. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    35 20.00%
  • Uafgjort!

    13 7.43%
  • Real Madrid Sejr!

    127 72.57%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 81

Emner: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Jeg håber bare på vi kan få en del frispark og hjørnespark, for de så godt nok sløje ud mod Atletico på dødbolde, og stort set alle dødbolde blev farlige mod Real.

    Der skal max gas på tribunen så spillerne kan høre at vi er til stede og stadig støtter dem selvom det pinlige nederlag i weekenden.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Staale og holdet er ude på en umulig opgave. Real Madrid mærker allerede lidt af røgen fra Barcalona og Atletico Madrid der har max point efter 7 kampe. Det kommer naturligvis til at gå ud over os. Tager til Madrid i håb om et nederlag ala det mod Barca. Men forventer afklapsning efter spillet i lørdags. Jeg håber Staale er modig nok til at skifte ud på centrale pladser. Men mon ikke man skal forvente at der ikke sker de store ændringer fordi han frygter at blive kørt over. Det er med god grund. Men det må snart være tid til at flere stamspillere bliver bænket. Imens bliver de grå hår på tribunen flere og flere

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Jeg har også ufattelig svært ved at sætte mig op til kampen - og det er virkelig ærgerlig når vi spiller CL mod så seværdige hold. Jeg er ærgerlig over vi halter så sindsygt meget i ligaen at det skal tage noget af CL-glæden fra mig.
    Hvad nu hvis vi faktisk vinder over Real, selvom det er yderst utænkeligt...? Så ligner vi stadig lort i ligaen. Det vil jo næsten være til grin og få os til at ligne cirkusklovne... Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal tænke om den her kamp. Nogen der kan tænde min CL-gnist? :(((((

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Hvad nu hvis vi faktisk vinder over Real, selvom det er yderst utænkeligt...? Så ligner vi stadig lort i ligaen. Det vil jo næsten være til grin og få os til at ligne cirkusklovne...:(((((
    Det er nok ikke et scenarie, du bør bruge specielt meget energi på at bekymre dig om.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Vides det hvor mange vi bliver i Madrid ?
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Jeg har også ufattelig svært ved at sætte mig op til kampen - og det er virkelig ærgerlig når vi spiller CL mod så seværdige hold. Jeg er ærgerlig over vi halter så sindsygt meget i ligaen at det skal tage noget af CL-glæden fra mig.
    Jeg har det på samme måde. Man burde glæde sig helt vildt til de her kampe, men sådan har jeg det slet ikke nu. Jeg vil bare have CL kampene overstået. Vores placering i ligaen tager alt glæden væk fra CL. Jeg føler næsten at FCK spillerne ikke har fortjent at få CL oplevelsen med. Jeg håber næsten at vi bliver ydmyget, så CV kan blive smidt på porten og truppen kan få en udrensning af de større.

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Kom nu ind i kampen folkens. Vi skal spille på en af de helt store arenaer i Europa. Ja vi spillede en dårlig 1. halvleg i Brøndby, og med fare for at få hele sidelinien på nakken, så kan man ikke regne med at vi altid vil vinde ude i Brøndby. Desværre.

    Det bliver en konge tur, dem der ikke kan sætte sig op, det kan jeg ikke rigtig tage seriøst.
    Det er Champions League, det er det vi ser fodbold for. Tænk på dengang en top (spændingsmæssigt) kamp, var mod Viborg. Ja det er 10 år siden. Vi står sgu et andet sted idag. Op med humøret, og nej, skulle det utænkelig ske at vi vinder imorgen, så bekræfter det ikke at vi er cirkus klovne, men dog at psyken spiller os et pus i ligaen. Vi skal nok komme tilbage og er vi inden for 10 point af førstepladsen til vinter, er alt muligt. Vi er i den dårligste form længe. Det skal et vinter vindue med Ståle i spidsen nok rette op på.

    Alle Mand til Madrid.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Hvad nu hvis vi faktisk vinder over Real, selvom det er yderst utænkeligt...? Så ligner vi stadig lort i ligaen. Det vil jo næsten være til grin og få os til at ligne cirkusklovne...
    Hvis vi vinder over Real, vil jeg ligge søvnløs i min seng - med en stor knude i maven - og tude over at vi ligner cirkusklovne..?!? :-/ Hmm, ok...

    Håber og satser på max 4-0 - det vil jeg kunne leve med. På en eller anden måde en ret luksuriøs situation at sidde i; først begynde at få noia på når vi er bagud 0-3;-D NYD DET, det hører til sjældenhederne!

    Og ja, man har temmelig dårlig smag i munden pt, men vi skal da selvfølgelig bare suge denne CL-kampagne til os! Come on! Jeg er ikke jubeloptimist, og deler i den grad folks frustrationer. Men jeg er kraftedeme ikke for fin til at sætte pris på en CL-kampagne! (Specielt når jeg ved det er den sidste i mange år).

    Indrømmet, scorer Madrid til 7-0 begynder den nok at gøre lidt ondt - ok, måske virkelig ondt. Men lad os nu liiiige se...

    Zan - der også ærgrer sig lidt over Gala's nye træner hedder Mancini:-( Havde ellers lige håbet på de valgte at satse på 1landen klublegende, som kunne finde på at sejle rundt (Hakan Sukur eller lign.)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Jeg glæder mig voldsomt til kampen, men jeg bliver syg i maven når jeg tænker på, at Bolaños og Claudemir starter inde, for de har på ingen måde fortjent det. Claudemir kan vi være nødsaget til at smide ind (tak for det CV), men Bola burde ikke engang være med i truppen med den indstilling han lægger for dagen i Superligaen.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Nu var det jo også ham der byggede FCK op stort set, så giv nu også noget kredit til CV.

    Tror sgu vi får en ordentlig lammer idag. 3-4-5 måls nederlag forventer jeg. Og ronaldo skiller os ad, for Jakobsen kan slet ikke følge med
    Spil gratis managerspil på Transferfury.com

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Det er nok ikke et scenarie, du bør bruge specielt meget energi på at bekymre dig om.
    Gu fanden er det da yderst utænkeligt og jeg bruger intet krudt på at spekulere den vej. Det var skam blot for at understrege at problemer med resultater i ligaen for mig overskygger denne kamp... Det giver ikke så meget mening, og der er ikke så meget at juble over, når vi roder rundt hvor vi gør i ligaen... Fortjent eller ej... Sorry

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Gu fanden er det da yderst utænkeligt og jeg bruger intet krudt på at spekulere den vej. Det var skam blot for at understrege at problemer med resultater i ligaen for mig overskygger denne kamp... Det giver ikke så meget mening, og der er ikke så meget at juble over, når vi roder rundt hvor vi gør i ligaen... Fortjent eller ej... Sorry
    Godt du ikke har det på sammen måde med pokal turneringen, når vi har Ståle ved roret.
    Fordi vi klare os af lort i en turnering, kan en anden og vigtigere turnering være ligegyldig?
    Jeg forstår ikke ræsonnementet.

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Godt du ikke har det på sammen måde med pokal turneringen, når vi har Ståle ved roret.
    Fordi vi klare os af lort i en turnering, kan en anden og vigtigere turnering være ligegyldig?
    Jeg forstår ikke ræsonnementet.
    Jeg kan som sådan godt forstå de følelsesmæssige mekanismer. Man bliver jo dælme vred, provokeret, frustreret, irritereret og vel nærmest krænket når spillerne render rundt som en flok idioter (for at bruge en lidt primitiv vending..). Derfor suger det en del engagement og optimisme ud af én, og gør at man sidder med en lidt mærkelig smag i munden når man pludselig skal se éns hold (der ligger under stregen i Superligaen(!)) spille imod de største af de største... Jeg kan også godt trække lidt på smilebåndet, og faktisk finde det en anelse komisk.

    Når det så er sagt!! Når tingene på et tidspunkt vender er det da fa'ens ærgeligt ikke at have givet sig selv lov til at juble over en hæderlig CL-kampagne (hov, der var jeg alligevel lige lovligt optimistisk...).
    Med andre ord, det er nu Europa kigger med. De kigger sgu ikke på stillingen i Superligaen. Så det er selvfølgelig nu vi skal håbe på hæderlige præstationer på banen og ikke mindst tribunerne.
    Og hey, vores ene point imod Juve (heldigt eller ej), er der ingen der kan tage fra os. Så et eller andet har vi jo for fa'en at gøre i den turnering....

    Så den dér med at Champions League nærmest er noget der bare skal overståes, forstår jeg simpelthen ikke... Og Kjoeller, det er det dit indlæg giver udtryk for. (Uden dog at tage dine rettigheder til at føle sådan, fra dig;-))

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 01.10.13 kl. 11:21

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Godt du ikke har det på sammen måde med pokal turneringen, når vi har Ståle ved roret.
    Fordi vi klare os af lort i en turnering, kan en anden og vigtigere turnering være ligegyldig?
    Jeg forstår ikke ræsonnementet.
    Jeg tror der er nogle fans som vil mene at Superligaen i sidste ende betyder mere end Champions League. Eller som i hvert fald ikke regner CL for "vigtigere". Ideelt set skulle man gerne gøre det godt i begge turneringer, det siger sig selv. Det er jo heller ikke sådan at der er nogen form for gensidig udelukkelse af bedrifterne i de to turneringer. Snarere tværtimod: Hvis vi havde fundet et ordentligt niveau i Superligaen, ville sandsynligheden for og troen på succes i CL alt andet lige være langt større.

    Selvfølgelig skal det da nydes at vi spiller Champions League i år, men der er for mig at se ikke noget underligt i at folk har lidt vanskeligt ved at glæde sig helt så meget, når vi samtidig laller rundt i ligaen og kan få mere end svært ved overhovedet at komme i EL-kvalen næste år.

    /Simon

    PS! Og den dér med at en kamp mod Viborg var toppen af spænding for 10 år siden - helt ærligt, mand :-) I efteråret for 10 år siden havde vi et større drama i CL-kvalen mod Rangers og fik i øvrigt 4p i to udekampe mod bøf på vejen mod vores fjerde DM
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  22. De følgende 14 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser

    PS! Og den dér med at en kamp mod Viborg var toppen af spænding for 10 år siden - helt ærligt, mand :-) I efteråret for 10 år siden havde vi et større drama i CL-kvalen mod Rangers og fik i øvrigt 4p i to udekampe mod bøf på vejen mod vores fjerde DM
    På samme tid virker det måske en smule storladent at se ned på en kamp mod Viborg. Netop Viborg var det første hold, vi klarede at slå sidste måned – i 13. forsøg.

    Og vi er derfor under stregen. Det er det sted, vi står i dag. Ikke med et hold der nærmest er for godt til Danmark, og ikke med et hold der er nogen grund til at tro giver en reel modstand til Madrid i Champions League. I stedet ser det ud som vi blot skal gøre nederlagene hæderlige og tage alle de penge for at deltage, som vi kan få, uden et forstærket hold.

    Og derfor er det en smule svært at gå ind til dette med ret meget begejstring.


Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 23.09.13, 16:17
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 08.12.10, 12:49
  3. Optakts- og kamptråd: Rubin Kazan-FCK (Champions League)
    By PremiAir in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 26.11.10, 11:23
  4. [Champions League] Celtic FC - FC København
    By FCKdeutsch in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 19:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •