Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
175. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    35 20.00%
  • Uafgjort!

    13 7.43%
  • Real Madrid Sejr!

    127 72.57%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 81

Emner: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg tror der er nogle fans som vil mene at Superligaen i sidste ende betyder mere end Champions League. Eller som i hvert fald ikke regner CL for "vigtigere".
    Lige præcis... Simon og Smølle i rammer mine betragtninger spot on.

    Djurlander: misforstå mig ikke - jeg har ikke tabt min motivation for fodbold, FCK og hvad der dertil tilhører (excl CL), tvært imod... CL er bare mindre betydningsfuld for mig i øjeblikket...

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Lige præcis... Simon og Smølle i rammer mine betragtninger spot on.

    Djurlander: misforstå mig ikke - jeg har ikke tabt min motivation for fodbold, FCK og hvad der dertil tilhører (excl CL), tvært imod... CL er bare mindre betydningsfuld for mig i øjeblikket...
    Om ikke andet burde CL have en større betydning for dig nu. Hvem ved hvornår vi kommer til, at opleve et CL gruppespil igen?

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Om ikke andet burde CL have en større betydning for dig nu. Hvem ved hvornår vi kommer til, at opleve et CL gruppespil igen?
    Det kræver sådan set "bare" at vi tager os sammen og vinder DM 2015 og klarer de to kvalrunder i mestervejen til CL, hvor vi har udmærkede chancer for seeding. Selv hvis vi taber resten af CL-kampene i år og slet ikke spiller europæisk næste sæson, vil vi have en koefficient på over 35 i 2015/2016, hvilket havde været rigeligt til seeding i år.

    Bare lige for at prøve at stoppe den der mytedannelse om at CL-deltagelsen i år kan blive den sidste meget længe, fordi det vil blive meget vanskeligt at komme i CL fremover. Det behøver det på ingen måde.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Om ikke andet burde CL have en større betydning for dig nu. Hvem ved hvornår vi kommer til, at opleve et CL gruppespil igen?
    Spillerne "oplever" Champions League. Som fan er det da kun en oplevelse, hvis det hold man følger har en reel chance for at spille med i kampene. Man skal ikke sælge ørnen før skinnet er blødt, men når vi er ringe, som vi er for tiden, så er oplevelsen jo ikke meget anderledes end enhver CL kamp på TV; hymnen, stjernespillere og f.eks. Santiago Bernabeu. Der er ikke meget "oplevelse" over, at se TK, Bolanos og Santin halse rundt efter en bold som små opmærksomhedshungrende gravhunde i løbetid.

    Granted, hjemmekampende er en oplevelse. Stemning er unik, og vi har det jo med ikke at tabe CL kampe i Parken. Men udekampene? Glæder mig helt oprigtigt meget mere til weekendens superligakampe.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    For mig, får vores nuværende præstationer i ligaen, ingen indflydelse på min begejstring for at skulle ned og se fodbold på Bernabeu.

    Med hensyn til viborg bemærkningen, så var det et hint til at en kamp mod superligahold, gode som middelmådige, fik mig mere op at ringe, før vi fik prøvet suset i champions league.

    Det er jo klart for enhver at det er præstationer i ligaen som forudsætter at vi kan få de gode oplevelser i europa. Men lad os da nu nyde dem mens de er der, og så kan vi bekymre os om ligaen på søndag når vi har tabt til sønderjyske.

    At kalde os for cirkusklovne hvis vi vinder i Madrid, er da at presse citronen

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser

    At kalde os for cirkusklovne hvis vi vinder i Madrid, er da at presse citronen
    Når du (og Tommo) vælger at saxe det ud fra en kontekst, så ja... Selvfølgelig vil jeg da værdsætte en sejr over Madrid men se det nu ud fra CL vs Liga perspektivet og situationen dette efterår

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Om ikke andet burde CL have en større betydning for dig nu. Hvem ved hvornår vi kommer til, at opleve et CL gruppespil igen?
    Som nævnt ovenfor - forhåbentlig i 2015, når vi har haft fokus på ligaen et stykke tid! :-)

    For i øvrigt lige bare at strejfe Champions League-kampen – så florerer der rygter om at Toutouh efter de to mål i to kampe køres i stilling til holdet, der starter nede i Mordor i morgen aften. Det lyder ret interessant. Uden at nævne nogen costaricanske spilleres navne, så er der nogle, der snart ikke kan trække den længere på fortidens meritter.

    Jeg ser ham dog hellere som offensiv midt foran Delaney og Claudemir, med Rurik og Jørgensen i hver sin side, end som kant.


  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Spillerne "oplever" Champions League. Som fan er det da kun en oplevelse, hvis det hold man følger har en reel chance for at spille med i kampene. Man skal ikke sælge ørnen før skinnet er blødt, men når vi er ringe, som vi er for tiden, så er oplevelsen jo ikke meget anderledes end enhver CL kamp på TV; hymnen, stjernespillere og f.eks. Santiago Bernabeu. Der er ikke meget "oplevelse" over, at se TK, Bolanos og Santin halse rundt efter en bold som små opmærksomhedshungrende gravhunde i løbetid.

    Granted, hjemmekampende er en oplevelse. Stemning er unik, og vi har det jo med ikke at tabe CL kampe i Parken. Men udekampene? Glæder mig helt oprigtigt meget mere til weekendens superligakampe.
    Hmm, tror nu også de mange fans der får en tur til Madrid/Torino/Istanbul får sig hvad de vil kalde en "oplevelse." Om ikke andet indtil nedslagtningen på banen begynder...

    Og så synes jeg vi er ved at rode os ud i en lidt underlig tilgang til tingene: "Hjemmekampene er unikke og her taber vi normalt ikke. Udekampene er bare noget lort, for der er vi på skideren uden de store chancer for at vinde". Skal det forstås sådan at CL ville være vildt fedt og unikt, såfremt vi kun spillede på hjemmebane!? Den variant kommer vi næppe til at se...

    Anyway, at du ser mere frem til en overskuelig hjemmekamp vs. SønderJyske, bunder vel i din angst for at se dit hold blive maltrakteret. Den kan jeg sådan set godt have forståelse for. Den angst deler vi sgu nok allesammen lige præcis op til onsdagens opgør. Men det er og bliver den gambling der ligger i at spille Champions League, og vel lige præcis det som gør det hele så unikt når vi rent faktisk henter point imod Barca, Man U, Juve osv.
    Og hey, onsdagens eventuelle nedslagtning havde altså stadigvæk været en reel mulighed OGSÅ hvis vi havde signet Jakob Ankersen + Kim Johansen + Fall og ligget i toppen af Superligaen.

    Jeg køber dog at det er svært at trylle de optimistiske peptalks frem pt, men det var det jo også før Juve-kampen (skønt jeg er helt på det rene med at denne kamp er en anden, hvor det bare handler om at overleve med lidt skind på næsen. Men igen, det havde 2-3 nyindkøb ikke ændret meget på).

    Zan

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hmm, tror nu også de mange fans der får en tur til Madrid/Torino/Istanbul får sig hvad de vil kalde en "oplevelse." Om ikke andet indtil nedslagtningen på banen begynder...

    Og så synes jeg vi er ved at rode os ud i en lidt underlig tilgang til tingene: "Hjemmekampene er unikke og her taber vi normalt ikke. Udekampene er bare noget lort, for der er vi på skideren uden de store chancer for at vinde". Skal det forstås sådan at CL ville være vildt fedt og unikt, såfremt vi kun spillede på hjemmebane!? Den variant kommer vi næppe til at se...
    Uhm. Nej.



    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Anyway, at du ser mere frem til en overskuelig hjemmekamp vs. SønderJyske, bunder vel i din angst for at se dit hold blive maltrakteret. Den kan jeg sådan set godt have forståelse for.
    Jeg er faktisk på ingen måde angst for at se drengene få en kæmperøvfuld af Real Madrid. Jeg forventer at det sker. Og det er netop dét, der gør, at jeg ikke ser frem til kamp i Madrid. Jeg er ikke bange for et nederlag. Jeg er nærmest ligeglad. Der er ingen spænding. Ingenting. Selv hvis vi skulle gå amok og få 1-1, vil vi stadig ligge næstsidst i superligaen.

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den angst deler vi sgu nok allesammen lige præcis op til onsdagens opgør. Men det er og bliver den gambling der ligger i at spille Champions League, og vel lige præcis det som gør det hele så unikt når vi rent faktisk henter point imod Barca, Man U, Juve osv.
    Og hey, onsdagens eventuelle nedslagtning havde altså stadigvæk været en reel mulighed OGSÅ hvis vi havde signet Jakob Ankersen + Kim Johansen + Fall og ligget i toppen af Superligaen.
    Pointen er jo at der, til forskel fra 2006 og 2010, IKKE er noget gambling over kampen. Vi er simpelthen for ringe defensivt.

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg køber dog at det er svært at trylle de optimistiske peptalks frem pt, men det var det jo også før Juve-kampen (skønt jeg er helt på det rene med at denne kamp er en anden, hvor det bare handler om at overleve med lidt skind på næsen. Men igen, det havde 2-3 nyindkøb ikke ændret meget på).

    Zan
    2 - 3 nyindkøb havde selvfølgelig ikke gjort nogen forskel. Dette hold har været i forfald i 3 år. Det er en systemisk krise, som Ståle, over tid, forhåbentlig kan rette op på. Men ift. denne kamp er dette jo ligegyldigt.

    Jeg er klar over, at nogle bliver irriterede over negative posts herinde. Men ærligtalt. Havde aldrig troet, at en CL kamp mod RM kunne vække så lidt begejstring i mig.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Uhm. Nej.

    Jeg er faktisk på ingen måde angst for at se drengene få en kæmperøvfuld af Real Madrid. Jeg forventer at det sker. Og det er netop dét, der gør, at jeg ikke ser frem til kamp i Madrid. Jeg er ikke bange for et nederlag. Jeg er nærmest ligeglad. Der er ingen spænding. Ingenting. Selv hvis vi skulle gå amok og få 1-1, vil vi stadig ligge næstsidst i superligaen.

    Pointen er jo at der, til forskel fra 2006 og 2010, IKKE er noget gambling over kampen. Vi er simpelthen for ringe defensivt.

    2 - 3 nyindkøb havde selvfølgelig ikke gjort nogen forskel. Dette hold har været i forfald i 3 år. Det er en systemisk krise, som Ståle, over tid, forhåbentlig kan rette op på. Men ift. denne kamp er dette jo ligegyldigt.

    Jeg er klar over, at nogle bliver irriterede over negative posts herinde. Men ærligtalt. Havde aldrig troet, at en CL kamp mod RM kunne vække så lidt begejstring i mig.
    Jeg håber da så sandeligt ikke at du skal en tur til Madrid. Det ville da være surt at smide så mange penge efter noget du tydeligvis synes er til at lukke op og sk... i.

    Nu fik Galatasaray jo en pæn røvfuld, og de har da på papiret et noget bedre hold, end vi nogensinde kommer i nærheden af at have, med den økonomiske og sportslige status Superligaen har.
    Ja vi kan rende ind i en røvfuld i Madrid, det kunne vi også have gjort i Barca, havde det ikke været for en god linie dommer dengang.
    Hvis man kigger på det generelt, så kan alle, bare middelmådige hold i europa, blive kørt over at de to klubber hvis de lyster. Og det kommer vi da aldrig til at kunne ændre på, hvormeget vi end ønsker det.

    Men det faktum, som er vores økonomiske og sportslige formåen, skal da ikke ændre på at vi kommer til at spille med der hvor det er sjovt? Og at vi i første kamp i turneringen berettigede vores eksistens i den turnering?

    Jeg vil på ingen måde forsvarer vores position i suppen, men det handler altså også om at tingene i øjeblikket ikke går vores vej. Vi skal i øjeblikket slide langt mere for pointene end vi skulle i sidste sæson, men lad os nu se om ikke Ståle faktisk har vendt skuden, og at kampen i brøndby mere var et bevis på at vi aldrig bliver uovervindelige, indbyrdes?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Uhm. Nej.

    Jeg er faktisk på ingen måde angst for at se drengene få en kæmperøvfuld af Real Madrid. Jeg forventer at det sker. Og det er netop dét, der gør, at jeg ikke ser frem til kamp i Madrid. Jeg er ikke bange for et nederlag. Jeg er nærmest ligeglad. Der er ingen spænding. Ingenting. Selv hvis vi skulle gå amok og få 1-1, vil vi stadig ligge næstsidst i superligaen.

    Pointen er jo at der, til forskel fra 2006 og 2010, IKKE er noget gambling over kampen. Vi er simpelthen for ringe defensivt.

    2 - 3 nyindkøb havde selvfølgelig ikke gjort nogen forskel. Dette hold har været i forfald i 3 år. Det er en systemisk krise, som Ståle, over tid, forhåbentlig kan rette op på. Men ift. denne kamp er dette jo ligegyldigt.

    Jeg er klar over, at nogle bliver irriterede over negative posts herinde. Men ærligtalt. Havde aldrig troet, at en CL kamp mod RM kunne vække så lidt begejstring i mig.
    Det er skam fint med negative posts (specielt i denne tid er de uundgåelige og ofte velargumenterede) - fodbold fremkalder en masse irrationelle og paradoksale følelser. Den er jeg helt med på!

    I øvrigt er der også en hel del der ser ud til at bakke op om din holdning. Og som tidligere nævnt, er det ikke fordi det er volapyk for mig at man har svært ved at finde optimismen (og derved samme begejstring) frem pt.

    Hvad der undrer mig er de indlæg der giver udtryk for at CL er noget nær ligeyldigt - med det argument at vi ligger næstsidst i Superligaen. Jeg har efterhånden købt argumentet fra eksempelvis Kjoeller; "at vores dårlige situation overskygger glæden ved disse kampe". Jeg glæder mig nu selv en hel del til vores CL-kampe, men kan se hvad han mener. Men at vi pludselig ikke skulle kunne glæde os over gode CL-resultater - selvom vi ligger næstsidst i Superligaen. Det er den holdning overrasker mig, og har svært ved at se argumenterne for.

    Men hey, det er individuelt - og sådan skal det selvøgelig også være.

    Zan

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Kunne være så overdrevet fedt hvis Ståle smider Bolanos på bænken - efter den indsats mod Brøndby, skal han vide at det ikke er acceptabelt, og så må man se med fra sidelinjen.

    Så kan han evt. overveje om han skal yde 90% ekstra, ift. de 10% han yder lige pt - for at spille mod Madrid i Parken.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Åbenbart er Gareth Bale ude af truppen i morgen aften.

    https://twitter.com/espcore/status/385083742038921216

    Så ... eh ... ja, teknisk set er vores chancer måske en smule større. Normalt ville en skade til modstanderens dyreste spiller måske være en nyhed, der battede mere :-)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    Kunne godt tænke mig at komme med lidt personlige tanker forud for denne "kamp" og ikke mindst oplevelse der venter os alle trods helt forskellige indgangsvinkeler til det at følge F.C. København.

    i morgen venter der en kamp af hidtil historisk karakter, jovist har vi trods den forholdvis korte historie allerede på nuværende tidspunkt oplevet resultater og store europæiske oplevelser så som Barca, Man U, Ajax, Juve og ikke mindst en CL 1/8 finale. Men jeg vil nu alligevel sige at det der venter alle fans af FCK i morgen om noget er historisk. At se sin klub gå ind imod verdens vel nok klart største klub, på deres historiske stadion er noget alle kan være stolte over at være vidne til. De færreste skænker det tanken hvor mange millioner af fodbold fans verden over, der for en stund i morgen ville ønske de var i vores sted. Hvis vi for en stund "glemmer" dagligdagen ( selvom det utroligt svært) og ser på HVOR heldige vi er over at skulle se VORES hold på udebane i Madrid - det simpelthen fantastisk.

    om du er blandt de godt og vel 1500 FCK fans på stadion, eller om du sidder derhjemme med
    vennerne og skal se kampen sammen, så gør mig ALLE den tjeneste at når uret imorgen aften rammer 20:40;40 og spillerne starter deres indmarch så smil til dine FCK venner omkring dig, og gem det øjeblik i din hukommelse - for det kan "stort set" ikke blive meget større end det vi nu skal opleve!

    med ønske om en god kamp til alle, og fantastisk tur til alle i Madrid som jeg selv - en stolt FCK fan !
    Sidst redigeret af SLO-teamet : 01.10.13 kl. 18:33
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Optakts- og kamptråd: Real Madrid – FC København (02.10.13 kl.20.45 Champions League)

    daniello er der noget nyt om vi skal være på stadion 30 timer før kamp start som i Barcelona. ses i morgen. .

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 23.09.13, 16:17
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 08.12.10, 12:49
  3. Optakts- og kamptråd: Rubin Kazan-FCK (Champions League)
    By PremiAir in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 26.11.10, 11:23
  4. [Champions League] Celtic FC - FC København
    By FCKdeutsch in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 19:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •