Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 82

Emner: Tråden om FCK's landsholdsspillere

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Ougar- dit alvidende orakel indenfor absurdt statistik, er det vildt som ACE påstår? Og du får rigeligt med frihedsgrader til at definere 'vildt'
    MCN
    Der må jeg beklagelig vis melde pas. Eneste data jeg har på landskampe er EM og VM slutrunder, så det er vanskeligt at komme med et svar.

    Men bedømt ud fra hvor relativt sjældent det er, at vores spillere scorer for landshold, så tror jeg Ace har ret i, at det er vildt. Måske endda mere end bare "lidt" :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Efter en ekstremt skuffende sæson med klubholdet ser mange af vores spillere også ud til at få en skuffende slutrundesommer. Flere var tæt på at kvalificere sig til VM, men røg ud: Gregus med Slovakiet, Zeca med Grækenland og Santander med Paraguay. Andre har landshold, der rent faktisk er med til VM, men deres præstationer for København eller generelt bare for lave niveau har gjort, at de ikke kommer i betragtning: Matic og Pavlovic for Serbien, Bengtsson for Sverige og Toutouh for Marokko eller Danmark.
    Desuden missede hele vores U19-kuld kvalifikationen til EM.

    Tilbage har vi så en mindre flok spillere, der stadig kan nå med til VM, men som også må siges at være hæmmet af holdets sløje præstationer, der betyder, at flere af dem ikke ligefrem står stærkt i billedet frem mod udtagelsen af de endelige trupper.

    Robin Olsen er skadet og får formentlig svært ved at nå i rigtig god kampform. Desuden har han ikke stået særlig godt for FCK det meste af sæsonen, men han var førstemålmand for Sverige i kvalifikationen og var med to clean sheets mod Italien stærkt medvirkende til at sikre VM-billetten, så jeg gætter på, at han også bliver udtaget. Konkurrenterne er Kalle Johnsson (Guingamp, 5 landskampe), Rinne (AaB, 2 landskampe) og Nordfeldt (reserve i Swansea, 8 landskampe), så det er ikke fantastisk skræmmende.

    For Danmark må man gå ud fra, at Kvist er sikker, mens en spiller som Falk ikke lader til at indgå i planerne. Dermed er de usikre Ankeren, Boilesen og Fischer. Ankersen har haft en decideret ringe sæson og har virket udisciplineret med dumme kort og dårlig attitude. På landsholdet har han heller ikke været overbevisende, og nul minutter som efterudtaget i denne omgang er vist et ret tydeligt vink med en vognstang om, at han sidder på et meget yderligt mandat. Boilesen gjorde det fornuftigt mod Chile, kan dække to pladser og er som venstrebenet en naturlig reserve for Bjelland og en lidt anden type end de andre backer. Ligner dog ikke et førstevalg på nogen af pladserne. Fischer skal fortsætte sin gode form og formentlig håbe på skader til de andre i offensiven for at komme med.

    Truppen kunne se sådan ud:
    Schmeichel, Lössl, Rønnow - så godt som sikkert.

    Kjær, Zanka, Bjelland, Dalsgaard, Christensen, Stryger er de sikre. Formentlig to mere af Knudsen, Boilesen, Durmisi, Vestergaard, Ankersen i prioriteret rækkefølge.

    Eriksen, Delaney, Kvist, Schøne, Lerager virker sikre. Højbjerg, Wass og Mike Jensen (utroligt nok) kæmper nok om en sidste plads.

    Jørgensen, Sisto, Yurary Poulsen, Cornelius, Bendtner må anses som sikre. Det efterlader én plads at kæmpe om for Braithwaite, Fischer og Dolberg.

    Har jeg glemt nogen?

    Mit bud er derfor, at vi får Olsen, Kvist og Boilesen med til VM.
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Mit bud er derfor, at vi får Olsen, Kvist og Boilesen med til VM.
    Med et godt forår (uden skader) tror jeg også Fischer klemmer sig med. Ellers enig i betragtningerne. At Ankersen overhovedet kan blive udtaget, siger noget om, hvor håbløst Danmark er besat på den position...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Mit bud er derfor, at vi får Olsen, Kvist og Boilesen med til VM.
    Jeg er rimelig enig i din trup, men jeg tror (og håber) at Åge kunne finde på at droppe Mike Jensen, da AC også kan dække en midtbaneplads og så ville der være plads til både Fischer og Braithwaite.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Hele fem spillere har vi med i Hareides bruttotrup på 35: Boilesen, Ankersen, Kvist, Fischer og Skov. Personligt mener jeg ikke, at de tre af dem har vist et niveau, der berettiger til en plads i den endelige trup, men lad os da endelig få så mange med som muligt! :-)
    HIC SUNT LEONES

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Hele fem spillere har vi med i Hareides bruttotrup på 35: Boilesen, Ankersen, Kvist, Fischer og Skov. Personligt mener jeg ikke, at de tre af dem har vist et niveau, der berettiger til en plads i den endelige trup, men lad os da endelig få så mange med som muligt! :-)
    Jeg gætter på Ankersen, Kvist og Skov? :-)

    Der skal nok en hel stribe skader til, før Skov kommer med. Kvist og Fischer er vel sikre. Jeg tror også, at både Ankersen og Boilesen kommer med, men hvor meget spilletid, de får, er nok mere tvivlsomt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  13. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Har godt nok svært ved at se både PA og Boilesen. Tror sidstnævnte, ikke førstnævnte, har størst chance.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #68
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Har godt nok svært ved at se både PA og Boilesen. Tror sidstnævnte, ikke førstnævnte, har størst chance.
    Jeg tror, Boilesen får pladsen på bekostning af Jonas Knudsen. Primært fordi han også kan spille centralt og trods alt har en del mere erfaring.

    Og Ankersen lader til at stå foran Dalsgaard i køen til højre back, men den er mere åben, tror jeg.

    Durmisi og Stryger er nok førstevalgene til de to backer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror, Boilesen får pladsen på bekostning af Jonas Knudsen. Primært fordi han også kan spille centralt og trods alt har en del mere erfaring.

    Og Ankersen lader til at stå foran Dalsgaard i køen til højre back, men den er mere åben, tror jeg.

    Durmisi og Stryger er nok førstevalgene til de to backer.
    Mit indtryk er at Dalsgaard står forrest i køen til højre back, mens Stryger sidder på VB. Man kunne så overveje at tage både Boile og Durmisi med som de to sidste, og så kan Stryger spille højre back hvis Dalsgaard bliver skadet eller ryger i karantæne. Jeg tror Ankersen og Knudsen bliver sorteper, hvis to backs skal sorteres fra.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Lidt sjælden succes for den gode Jan Gregus.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-mod-marokko/

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Med de nuværende og tidligere spillere, vi har med til VM, sikrer vi os i øvrigt en FIFA-kompensation, der som udgangspunkt er på i alt omkring fem millioner kroner. Den stiger, jo længere spillerne når ved slutrunden.
    Man kan læse mere om det her http://www.fifa.com/worldcup/news/ho...ld-cup-2921370
    Beløbet per spiller er på $8.530 per dag fra den 1. juni og til dagen efter, at holdet ryger ud.

    Vi får fuld kompensation for Robin Olsen og William Kvist samt andele for Fischer, Delaney, Cornelius, Augustinsson og Zanka, der alle kun har været i klubben en del af perioden fra sommeren 2016 til nu.
    HIC SUNT LEONES


  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Ærgerligt, at Danmark er færdige ved VM.
    Godt, at Fischer og Kvist kan være i spil til sæsonens første kampe om 11 dage (EL) og 15 dage (liga).
    HIC SUNT LEONES

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ærgerligt, at Danmark er færdige ved VM.
    Godt, at Fischer og Kvist kan være i spil til sæsonens første kampe om 11 dage (EL) og 15 dage (liga).
    De skal vel på ferie nu.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    De støder til dagen efter vores første EL Kamp.. Men de kan være med til SL og retur kampen i EL :)
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Tråden om FCK's landsholdsspillere

    Her står, at Robin Olsen nu har tangeret rekorden for at have holdt målet rent i flest kampe for Sverige ved VM.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. FCKs landsholdsspillere
    By ougar in forum De lange linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 23.02.11, 21:43
  2. Kan FCK's landsholdsspillere rejse sig?
    By Langemand in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 24.08.07, 09:41
  3. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 30.05.05, 13:44
  4. Vores landsholdsspillere?
    By 5.LarsHøjer in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 18.11.04, 11:43
  5. Vores landsholdsspillere i dag.
    By FC William in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.10.04, 22:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •