Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Hvad kan det ikke blive til ?

  1. #1
    Big Ernie Slettet

    Hvad kan det ikke blive til ?

    Vi spiller stadig som en pose jord men er alligevel heldige at få nogle (udebane)sejre og langt flere point end spillet berettiger til !

    Hvis vi kunne få spillet til at køre som i efteråret 2002, så ville det sandt for dyden give spændende perspektiver.

    Lad os nu endelig ikke forblænde af den knebne (og lidt heldige) sejr i går ---- uha der er stadig meget, der skal arbejdes med.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    217

    Korrekt

    Ja vi spiller elendigt i øjeblikket, men det er jo det der gør holdet stærkt, at man får sejre på dårligt spil. Moralen forøges, samtidig med at troen på tingene forøges.
    Og samtidg med det så vinder vi med fem stamspillere ude og her taler vi ikke BARE om fem hvem som helst...

    Det skal nok gå..

    Vi fra Nedre C skal også bare lære at støtte op omkring dem i tykt og tyndt.. det har været lidt trist at stå på nedre c her i efteråret,, dog god stemning i søndags, det skal BEVARES og første skridt på dette bevis er på søndag!!!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311
    ›Ja vi spiller elendigt i øjeblikket, men det er jo det der gør
    ›holdet stærkt, at man får sejre på dårligt spil. Moralen forøges,
    ›samtidig med at troen på tingene forøges.

    Jammerligt spil - og alligevel en del point her i efteråret. Moralen burde jo være skyhøj nu! Det kan bare ikke ses på spillet....

    ›Og samtidg med det så vinder vi med fem stamspillere ude og her
    ›taler vi ikke BARE om fem hvem som helst...

    Selvfølgelig betyder det noget, men når Herfølge står uden noget der ligner 7 stamspillere, så imponerer en kneben 0-1 sejr i Herfølge altså ingen steder. Vores trup er omvendt bred, så det burde ikke betyde noget.


    ›Det skal nok gå..

    Snarere slæbe sig afsted.


    ›Vi fra Nedre C skal også bare lære at støtte op omkring dem i
    ›tykt og tyndt.. det har været lidt trist at stå på nedre c her i
    ›efteråret,, dog god stemning i søndags, det skal BEVARES og
    ›første skridt på dette bevis er på søndag!!!!!

    Sikke en gang ævl. At der står 17.000 i søndags i bidende kulde efter den gang lort de har leveret er i sig selv dybt imponerende. Og jeg ved ikke hvornår du er hoppet på FC vognen, men når man selv har været med fra starten, skal der ikke komme nogen og ævle om at støtte i tykt og tyndt.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    ›Sikke en gang ævl. At der står 17.000 i søndags i bidende kulde
    ›efter den gang lort de har leveret er i sig selv dybt
    ›imponerende. Og jeg ved ikke hvornår du er hoppet på FC vognen,
    ›men når man selv har været med fra starten, skal der ikke komme
    ›nogen og ævle om at støtte i tykt og tyndt.

    HØRT !!!!!
    Men lagde nu ikke mærke til kulden..... :-D Stemningen var bedre end normalt og den skal blive endnu bedre på søndag.....:-)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    217
    Uanset om truppen er bred eller ej vil det altid kunne mærkes uanset om du hedder united real madrid fck eller midtjylland..
    Et undertippet hold som herfølge vil alle dage kæmpe med næb og klør uanset hvor mange spillere de har ude hvor et tophold bruger mere tid på at fundere over hvorfor spillet ikke fungere istedet for at gøre det samme som de undertippede hold.

    FCK har den største fanklub og det skal altså kunne høres og ses så det med at vi var 17000 er ikke en overraskelse, det viser hvor loyal man er, men det er altså ikke altid nok.. det skal også kunne høres....

    Der er for mange fans der er blevet for forvente..

    Hvad vil de gøre den dag det går rigtig skidt hvor der ingen point kommer på kontoen!!!!

    Se positivt på det , svært ja har selv svært ved det, men vi får trods alt pointene og det er det vigtigste i sidste ende..

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    ›Uanset om truppen er bred eller ej vil det altid kunne mærkes
    ›uanset om du hedder united real madrid fck eller midtjylland..

    ›Et undertippet hold som herfølge vil alle dage kæmpe med næb og
    ›klør uanset hvor mange spillere de har ude hvor et tophold bruger
    ›mere tid på at fundere over hvorfor spillet ikke fungere istedet
    ›for at gøre det samme som de undertippede hold.


    ›FCK har den største fanklub og det skal altså kunne høres og ses
    ›så det med at vi var 17000 er ikke en overraskelse, det viser
    ›hvor loyal man er, men det er altså ikke altid nok.. det skal
    ›også kunne høres....


    ›Der er for mange fans der er blevet for forvente..

    ›Hvad vil de gøre den dag det går rigtig skidt hvor der ingen
    ›point kommer på kontoen!!!!




    ›Se positivt på det , svært ja har selv svært ved det, men vi får
    ›trods alt pointene og det er det vigtigste i sidste ende..

    HØRT HØRT....

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311
    ›Uanset om truppen er bred eller ej vil det altid kunne mærkes
    ›uanset om du hedder united real madrid fck eller midtjylland..

    ›Et undertippet hold som herfølge vil alle dage kæmpe med næb og
    ›klør uanset hvor mange spillere de har ude hvor et tophold bruger
    ›mere tid på at fundere over hvorfor spillet ikke fungere istedet
    ›for at gøre det samme som de undertippede hold.

    Som de siger i Seinfeld: Jada, jada, jada...
    Der er ingen undskyldninger, og jeg tror på ingen måde at vi havde kørt dem ud af banen, om vi så var stillet op i "stærkeste opstilling". Sidst fik vi en kedelig 0-0 mod dem, og det var så vidt jeg husker i stærkeste opstilling, så hvad var undskyldningen der?


    ›FCK har den største fanklub og det skal altså kunne høres og ses
    ›så det med at vi var 17000 er ikke en overraskelse, det viser
    ›hvor loyal man er, men det er altså ikke altid nok.. det skal
    ›også kunne høres....

    Sammenligner man indsatsen mellem spillere og fans i de sidste to kampe, så ved jeg godt hvem der har leveret de bedste indsatser.


    ›Der er for mange fans der er blevet for forvente..

    Med hvad? En god kamp, mod jammerlige AGF har vi spillet i år, og alligevel har tilskuerindsatsen været god her på det sidste!!!


    ›Hvad vil de gøre den dag det går rigtig skidt hvor der ingen
    ›point kommer på kontoen!!!!

    Øhh...som sagt, der har vi ligesom været før, så det er jo ikke fordi vi aldrig har prøvet det. Men det lyder som om du ikke har.


    ›Se positivt på det , svært ja har selv svært ved det, men vi får
    ›trods alt pointene og det er det vigtigste i sidste ende..

    Jeg har altid været positiv, men min tålmodighed er ved at være brugt op. Vores filosofi er trist, og det er trist at se på. Vi er godt organiserede i kampene, men vi overrasker ALDRIG! Derfor kunne vi kun stå godt mod Rangers - og sidste gang Djurgården, men vi kunne aldrig løfte os over for dem, og sætte os igennem. Og det er faktisk det der har overbevist mig.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    217
    Jeg har skam været med i snart 10 år så...

    Jeg pointere bare at jeg på en måde godt kan forstå at vi fans er frustreret over spillet, men samtidig kan jeg ikke forstå at vi brokker os så gevaldig meget over at det går dårligt vi ligger trods alt stadig i top
    tre..

    Jeg kunne forstå hvis vi ikke havde fået point i de sidste fem kampe men det er nu altså ikke tilfældet....

    Jeg er nået til det punkt hvor jeg personligt mener at der er andre ting man kan være frustreret over en lige vores spil..

    det er trods alt pointene dere tæller og ikke det formidable spil og lige nu får vi point..

    kom med brok den dag vi ikke har fået point i fem kampe i træk

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    88
    ››Uanset om truppen er bred eller ej vil det altid kunne mærkes
    ››uanset om du hedder united real madrid fck eller midtjylland..

    ››Et undertippet hold som herfølge vil alle dage kæmpe med næb og
    ››klør uanset hvor mange spillere de har ude hvor et tophold bruger
    ››mere tid på at fundere over hvorfor spillet ikke fungere istedet
    ››for at gøre det samme som de undertippede hold.

    ››
    ››FCK har den største fanklub og det skal altså kunne høres og ses
    ››så det med at vi var 17000 er ikke en overraskelse, det viser
    ››hvor loyal man er, men det er altså ikke altid nok.. det skal
    ››også kunne høres....

    ››
    ››Der er for mange fans der er blevet for forvente..
    ››
    ››Hvad vil de gøre den dag det går rigtig skidt hvor der ingen
    ››point kommer på kontoen!!!!



    ››
    ››Se positivt på det , svært ja har selv svært ved det, men vi får
    ››trods alt pointene og det er det vigtigste i sidste ende..

    ›HØRT HØRT....

    Uha da da... Er glad for at ingen af jer sider på trænerbænken. Så ville tilskuertallet være langt under nuværende. Tålmodighed er en dyd, men det blir "Backes død".
    FORZA-AC og FORZA FCK

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311
    ›Jeg har skam været med i snart 10 år så...

    Nybegynder!! ;-)


    ›Jeg pointere bare at jeg på en måde godt kan forstå at vi fans er
    ›frustreret over spillet, men samtidig kan jeg ikke forstå at vi
    ›brokker os så gevaldig meget over at det går dårligt vi ligger
    ›trods alt stadig i top
    ›tre..

    I princippet har du ret, og jeg har selv været tålmodig længe. Problemet er bare at det aldrig har været rigtig godt under Backe. I hvert fald ikke i forhold til de spillere vi har på papiret. Jo vist har resultaterne været ok, hvis man kigger på papiret. Påstanden er bare at det ikke rækker lnagt i Europa, når vi aldrig "løfter spillet". Og tal nu ikke om Ajax for det var Roys efterdønninger. Ja, vi ligger i top 3, men med vores materiale burde vi ligge i top-3 og samtidig være i stand til at henrykke bare en smule med lidt offensivt spil.

    ›Jeg kunne forstå hvis vi ikke havde fået point i de sidste fem
    ›kampe men det er nu altså ikke tilfældet....

    Vær opmærksom på at eks. Herfølge og AB på en uheldig dag er uafgjorte eller tabte kampe. Forskellen på os og BIF er at de på en uheldig dag som i går KUN vinder 1-0 og er uheldige med ikke at vinde større, mens vi er heldige med at skrabe 1-0 hjem over en oprykker.


    ›Jeg er nået til det punkt hvor jeg personligt mener at der er
    ›andre ting man kan være frustreret over en lige vores spil..

    Hvad???


    ›det er trods alt pointene dere tæller og ikke det formidable spil
    ›og lige nu får vi point..

    Ja, med røven i vandskorpen i sådan en grad at der ikke skal mere end en fjer til at båden tipper. Vi slår med stort held AB 1-0. AAB og Esbjerg kører dem ud på røv og albuer og vinder 3-0 og 3-1. Kan du se en forskel?


    ›kom med brok den dag vi ikke har fået point i fem kampe i træk

    Pjat med dig. Der er trods alt forskel på når Frem taber 5 kampe i træk, og når vi gør det. Vores ambitionsniveauer BØR være forskellige.
    Jeg er ikke fortaler for panikløsninger, men vi har kun momentvis spillet rigtig godt under Backe. Og så kan man argumentere for at - jamen vi har fået resultater. Ja - et DM guld.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    217
    ja og er det ikke det man vil vinde :-)

    uanset hvad så synes jeg stadig at det er frustrerende at vi fans bruger enorm meget tid på at være negative hele tiden.. i stedet for at bruge den på støtten.

    stemningen hos os har været markant bedre end det den er nu. og uanset hvordan det går så skal vi sgu være der hele tiden..

    det er vi ikke der er slet ikke det flow over sangene som tidligere og trods alt smitter det altså af på spillerne.. kig på i søndags ikke prangende nej men trods alt en betydelig bedre indsats fra deres side og fra vores side...

    jo mere de har os i rykken jo mere yder de på banen..

    kald mig fjols eller noget, men spillerne har netop brug for al den støtte de kan få netop nu og ike for al den brok vi kan komme med for den er de godt selv klar over.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689
    ›Vær opmærksom på at eks. Herfølge og AB på en uheldig dag er
    ›uafgjorte eller tabte kampe. Forskellen på os og BIF er at de på
    ›en uheldig dag som i går KUN vinder 1-0 og er uheldige med ikke
    ›at vinde større, mens vi er heldige med at skrabe 1-0 hjem over
    ›en oprykker.

    Jeg har skrevet det før (vistnok i blabla) men jeg skal gerne gentage det: BIF får lige for tiden LANGT mere ud af deres spillere end FCK magter. Jeg ser ikke hverken Retov, Kahlenberg, Kamper, Foldgast, Johansen osv. som guds gaver til fodbolden, men de formår sammen med resten af BIF-holdet i de fleste kampe at lægge et relativt hårdt pres mod modstanderen, senest i kampen mod Viborg i går hvor det - uanset hvad folk ellers skriver - kun er Onyszkos fortjeneste at BIF ikke vinder større. At BIF så har ineffektive angribere for tiden er noget helt andet, men det er ikke essensen i diskussionen.

    FCK har nogle spillere som ikke går ind og sætter sig på kampen (P. Nielsen undtaget) men i stedet prøver med lidt tilfældigt pres at arbejde sig ind på modstanderen. Nu har jeg ikke set hele Herfølge-kampen, men af det jeg nu så synes jeg stadig det er tydeligt at man ikke er i stand til at tiltvinge sig et spilovertag ud fra simple midler. Ganske enkelt fordi det går for langsomt! Og fordi nogle spillere af en eller grund føler det som et større pres at skulle præstere for FCK end for BIF, selv om man p.t. har svært ved at hvorfor det skulle være tilfældet. Jeg må give de folk ret der skriver, at både BIF, OB og til dels Esbjerg spiller mere underholdende for tiden, under alle omstændigheder er det mere effektivt.

    ››det er trods alt pointene dere tæller og ikke det formidable spil
    ››og lige nu får vi point..

    ›Ja, med røven i vandskorpen i sådan en grad at der ikke skal mere
    ›end en fjer til at båden tipper. Vi slår med stort held AB 1-0.
    ›AAB og Esbjerg kører dem ud på røv og albuer og vinder 3-0 og
    ›3-1. Kan du se en forskel?

    Jeg kan godt se forskellen. De er ganske få kampe hvor FCK er kommet foran og har bevaret spilovertaget gennem det meste af en kamp, personligt er det vist kun AGF-kampen (4-0) der lige springer i øjnene. Og tænk hvad en mand som Søren Kusk har fået ud af et relativt ordinært AaB-hold, et hold som den ene uge taber 0-2 hjemme til Herfølge efter en gudsjammerlig indsats, og nu har spillet 7 kampe i træk med 5 sejre og 2 uafgjorte som resultat! Skulle man overføre det til FCK'ske termer kunne man sige, at hvis spillerne er så usikre på rollefordelinger osv., så må man vel gå tilbage til basics, kæmpe noget mere og derigennem finde det gode spil frem.

    ››kom med brok den dag vi ikke har fået point i fem kampe i træk

    ›Pjat med dig. Der er trods alt forskel på når Frem taber 5 kampe
    ›i træk, og når vi gør det. Vores ambitionsniveauer BØR være
    ›forskellige.

    Nu er jeg ikke Nipserstat'er, men det er vel trods alt længe siden FCK har tabt 5 i træk. Sådan noget gør tophold bare ikke, der taler man mig bekendt om kriser hvis man har tabt 2 i træk.....

    ›Jeg er ikke fortaler for panikløsninger, men vi har kun momentvis
    ›spillet rigtig godt under Backe. Og så kan man argumentere for at
    ›- jamen vi har fået resultater. Ja - et DM guld.

    Så er spørgsmålet om det er nok......

    Mvh.
    Esmis

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311
    ›ja og er det ikke det man vil vinde :-)

    Pointen og trykket skulle lægges på ET! Og skal vi være ærlige kunne det mere end nemt være blevet sølv....


    ›uanset hvad så synes jeg stadig at det er frustrerende at vi fans
    ›bruger enorm meget tid på at være negative hele tiden.. i stedet
    ›for at bruge den på støtten.

    Har længe været min egen filosofi. Men der er altså forskel på at være positiv i.f.t. at være naiv og tossegod. Jeg står der igen på søndag og skal nok støtte, men leverer de lort, får de noget høvl. Selvfølgelig skal de ikke svines uden grund, for det gavner ikke nogen, men omvendt gider jeg ikke ukritisk og stå og juble over noget jeg reelt synes er noget lort. Min kærlighed til FCK, gør dog at jeg kommer.


    ›stemningen hos os har været markant bedre end det den er nu. og
    ›uanset hvordan det går så skal vi sgu være der hele tiden..

    Og det er vi jo også - men vi mister nogen hvis det bliver ved med at ligne lort. Og den holder ikke helt, for der var mange år hvor støtten var fin, men hvor de ikke leverede varen. De må gerne være lidt bange for os og vores reaktion, for det bør sætte dem op at de ved vi kan være kritiske. Ellers bliver vi bare et ligegyldigt lydtapet med samme reaktion uanset om det går op eller ned.


    ›det er vi ikke der er slet ikke det flow over sangene som
    ›tidligere og trods alt smitter det altså af på spillerne.. kig på
    ›i søndags ikke prangende nej men trods alt en betydelig bedre
    ›indsats fra deres side og fra vores side...

    Støtten var da også god mod Ferencvaros, og hvordan synes du de spillede der? Det er sgu lidt naivt at stille fodboldspillet proportionalt med støtten fra tilskuerne. Sådan fungerer det altså ikke.


    ›jo mere de har os i rykken jo mere yder de på banen..

    Marginalt ja, men hvis du tror det får dem til at svinge fra lort til guld, så er du naiv.

    ›kald mig fjols eller noget, men spillerne har netop brug for al
    ›den støtte de kan få netop nu og ike for al den brok vi kan komme
    ›med for den er de godt selv klar over.

    Men hvad skal vi så gøre når det ikke bliver bedre. Hvor længe skal vi blive ved med ukritisk at støtte før det er nok? Her er jo ikke tale om en lille bølgdal, men en langvarig tørke.

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    67
    Hmmm... Tjaa...! Hvordan kan jeg sige det?

    Vi spiller af numse til, mens Bromby, de spiller godt, i hvertfald pt...
    På trods af den forskel, og at vi spille det ringeste bold jeg længe har set, er vi "kun" 4 point efter Bromby på en 3. plads...
    Det viser vel aligevel liidt om vores hold?
    At selv om vi spiller f lort til, holder vi stadigvæk fast i toppen?!?

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    311
    ›Hmmm... Tjaa...! Hvordan kan jeg sige det?

    ›Vi spiller af numse til, mens Bromby, de spiller godt, i hvertfald pt...
    ›På trods af den forskel, og at vi spille det ringeste bold jeg
    ›længe har set, er vi "kun" 4 point efter Bromby på en
    ›3. plads...

    ›Det viser vel aligevel liidt om vores hold?
    ›At selv om vi spiller f lort til, holder vi stadigvæk fast i toppen?!?

    Og her er det logikken svigter for mig. Skal vi sidde og juble over at vi stadig skraber point sammen, selvom vi spiller som lort, eller burde det ikke være tilladt at fantasere om hvad der kunne ske, hvis vi havde en træner der turde mere end at køre modstanderne trætte og være tålmodig?

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kan det blive mere kedeligt?
    By drix in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 08.10.05, 02:27
  2. Kan det blive bedre ?
    By Stive Per - Filipe in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 19.08.05, 12:02
  3. Hvor udmygende kan det blive???
    By jaydee in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 04.08.04, 20:26
  4. Hvad er det de ikke kan finde ud af
    By midtjyden in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.08.03, 10:14
  5. Kan vi ikke blive enige om......
    By brothermoo in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 04.08.03, 14:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •