Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    65 91.55%
  • Uafgjort!

    3 4.23%
  • Viborg FF Sejr!

    3 4.23%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 23 af 23

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

  1. #16
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Youssef Toutouh kan blive stor - rigtig stor. Har mange af Claudemirs egenskaber, men udover det kan han skyde på mål, sprinte, drible og heade - nærmest komplet - det er vel kun manglende rutine der kan sættes en finger på - og så måske mgl. defensiv - men det er heller ikke hans opgave. Skal lige siges at Claudemir godt kan skyde på mål, han gør det bare meget sjældent
    Claudemir har samme træfsikkerhed som Atiba havde. Faktisk er det ganske rystende at se på.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Youssef Toutouh kan blive stor - rigtig stor. Har mange af Claudemirs egenskaber, men udover det kan han skyde på mål, sprinte, drible og heade - nærmest komplet - det er vel kun manglende rutine der kan sættes en finger på - og så måske mgl. defensiv - men det er heller ikke hans opgave. Skal lige siges at Claudemir godt kan skyde på mål, han gør det bare meget sjældent
    Fuldstændig enig. Ståle udtaler også at Toutouh har al det fodboldmæssige på plads, nu skal han bare lige lære det taktiske.

    Når det er på plads. Så har vi vores kraftværk ala Yaya Touré. DK målestok bevares ;-)

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Er ikke sikker på midten, men jeg synes at yussef kommer med mere energi end TK"

    Rolig nu, Claudemir har karentæne. Hvis TK ikke starter inde, hvem skal så slå de der tværafleveringer lige i fødderne på modstanderne som Claudemir og TK er stor-leverandør af????
    Jeg må sige - og jeg er bestemt ikke fan - at TK har lavet nogle ganske fornuftige indhop, på det seneste, hvor han viser vilje og gejst, løber og kæmpe fint. Men ikke han bør starte inde, men som indhopper er jeg egentlig meget godt tilfreds.
    NJ spilllede en forfærdelig kamp.


  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    11

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Another day at the office. Ikke så meget at sige der. Irriterende med de mange gule kort, men nu skal der bare gives max gas mod BIF. Lad os vise hvem der er DKs mestre!
    Ja, frustrerende med gule kort, når man vinder relativt overlegent. Det betyder, at Gislason har karantæne mod BIF, hvilket må betegnes som et pænt handicap for os.

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sofafan Se meddelelser
    Ja, frustrerende med gule kort, når man vinder relativt overlegent. Det betyder, at Gislason har karantæne mod BIF, hvilket må betegnes som et pænt handicap for os.
    Det må man sige. Det åbner så for Toutouh på højrekanten, og det bliver trods alt et ok hold vi kan stille med:

    Toutouh - Claudemir - Delaney - NJ
    Vetokele - Santin/Braaten

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Jeg må sige - og jeg er bestemt ikke fan - at TK har lavet nogle ganske fornuftige indhop, på det seneste, hvor han viser vilje og gejst, løber og kæmpe fint. Men ikke han bør starte inde, men som indhopper er jeg egentlig meget godt tilfreds.
    Ganske enig. TK fik da også leveret en flot assist til Toutouh og søgte generelt afleveringer frem ad banen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

    Lagde også godt mærke til TK - han gør det ganske glimrende, og får lidt stabilitet ind på midtbanen (tænk at jeg nogensinde skulle sige det) - og så laver han jo nærmest en assist identisk som den mod OB i pokalen (3-3 målet).


  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    NJ spilllede en forfærdelig kamp.
    HVilket så i øvrigt var hans anden rædsomme kamp i streg. Den var også helt gal i Esbjerg. Det er godt nok usædvanlig dårlig timing, at vores bedste mand begynder at spille dårligt lige nu. Til gengæld er det en sand fornøjelse at se Youssef Toutouh. Han må da snart have sat sig på den ene midtbaneplads (i hvert fald imod hold, som vi forventes at kunne dominere).
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (01.09.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 02.09.13, 20:13
  2. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Viborg FF
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 16.05.08, 14:54
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 01.04.08, 15:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •