Se afstemningsresultater: Hvor ser I PL-bold

Stemmeafgivere
111. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Kanal 5/6

    91 81.98%
  • TV3 +/Viasta

    20 18.02%
Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: PL-bold på Kanal 6 eller Viasat

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    PL-bold på Kanal 6 eller Viasat

    Hvor ser folk PL-bold. Kanal 6 eller Viasat.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: PL-bold på Kanal 6 eller Viasat

    Det bliver Kanal 6 hver gang, men indrømmer blankt, at jeg ikke har givet Viasat en chance. Vanens magt velsagtens + stor tilfredshed med det eksisterende tilbud fra Kanal 6.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: PL-bold på Kanal 6 eller Viasat

    Har ikke Kanal 6, så valget er meget enkelt. Synes Viasat's dækning er ok, men det vigtigste er den klassiske "dong", som allerede har suppleret mig og drengene med tre fantastiske brænderter indtil videre i denne sæson.

    Må dog indrømme jeg savner det engelske studie, som var tilgængeligt med Viasat i de foregående sæsoner. Deres eksperter var en sand fornøjelse.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: PL-bold på Kanal 6 eller Viasat

    Når jeg ser PL bold er det på kanal 6 - sikkert vanens magt, da det er der jeg har set PL i flere sæsoner.

    Men de irriterer mig at 3+ og kanal 6 viser de samme kampe.......
    Øvre C'er

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: PL-bold på Kanal 6 eller Viasat

    Det er ikke til at give et entydigt svar. Det handler mere om fravalg end om tilvalg. Da det f.eks. gik op for mig, at Carsten Sæbye og Jan Mølby kommenterede Merseyside-derbyet på 3+, kunne det kun gå for langsomt med at komme væk derfra. Da det så senere viste sig, at Faxe kommenterede Arsenals kamp på 6eren, gik turen tilbage til 3+ igen.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #6
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: PL-bold på Kanal 6 eller Viasat

    Da jeg har valgt at benytte Viaplay frem for at bløde for en stor Yousee-pakke, har jeg ikke andet valg end at skulle benytte Viasats billede.

    Lyden kan jeg heldigvis selv regulere. Jeg er allergisk over for Sæbye, Graulund og Werge, så der ser jeg bold uden lyd.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: PL-bold på Kanal 6 eller Viasat

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser
    Lyden kan jeg heldigvis selv regulere. Jeg er allergisk over for Sæbye, Graulund og Werge, så der ser jeg bold uden lyd.
    Jeg har en ting med Werge, som jeg måske skulle smide i en "Jeg er ligeglad"-tråd … jeg kan godt lide ham :-) Og hænger derfor gerne fast til deres eftersnak kl seks på 3+, hvor de har én stor force: Klip fra alle kampene.

    En skam, de insisterer på at vise klippene i miniformat med en ramme om, men det er stadig meget bedre end ingenting.

    Hvad så angår den der fetish med konsekvent at vise samme kamp kl. fire: Det er jo bare idiotisk.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. TV3+ og Kanal 5 på Cypern
    By kvik in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 14.05.05, 18:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •