Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
141. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    35 24.82%
  • Uafgjort!

    63 44.68%
  • Real Madrid Sejr!

    43 30.50%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Den største klubkamp på dansk grund siden februar 2011 spilles tirsdag kl.20.45 når den sjette og sidste runde af denne sæsons Champions League-gruppespil byder på kamp mellem:
    FC København vs. Real Madrid

    Optakt:
    Ikke mange havde regnet med at vores FC København skulle klare sig så hæderligt i en så hård gruppe, men her er stillingen:
    1. Real Madrid, 5 Kampe, 4 sejre, 1 uafgjort 13 point (målscore: 18-5)
    2. Juventus, 5 Kampe, 1 sejr, 3 uafgjorte, 1 nederlag, 6 point (9-8)
    3. Galatasaray, 5 Kampe, 1 sejr, 1 uafgjort, 3 nederlag, 4 point (7-14)
    4. FC København, 5 Kampe, 1 sejr, 1 uafgjort, 3 nederlag 4 point (4-11)

    2 hurtige opfordringer til at starte med: 1. Kom til kampen senest 20:35 og gør stemningen unik - TIFO-gruppen har forberedt noget spændende! 2. Tag ud og støt U19-holdet allerede kl.16 på Frederiksberg Idrætspark - det er gratis!

    Som nævnt har der ikke været en større klubkamp på dansk grund siden februar 2011, hvor FC København tog imod Chelsea i Champions League efter gruppespillet - det tætteste nok gruppespillets første kamp i denne sæson mod Juventus og det er bestemt ikke for negligere denne kamp eller andre store kampe. Real Madrid er et godt bud på verdens pt. bedste klubhold og superstjernen Cristiano Ronaldo er en af favoritterne til Ballon d'or til foråret. Det bliver bare ikke meget større og derfor har FC København også brug for maksimal støtte. Når det samtidig er efterårets sidste kamp inden den ekstremt lange vinterpause - er der ingen undskyldning for ikke at give den max gas og samtidig nyde det hele i fulde åndedrag.

    Vi ved fra kampen mod FC Vestsjælland at plænen i PARKEN desværre ikke ser præsentabel ud og holdet var endda nød til at flytte træning mv. for at skåne banen. Ståle mener dog med en del forbehold at det kan være både fordel og ulempe for FC København at banen er dårlig, men Ancelotti nedtoner betydningen og kommer med roser til Københavnerne.

    Officiel optakt:
    FCK-TV: Spillerne glæder sig til stemningen - det kribler i kroppen.
    FCK-TV: Delaney før Real Madrid - det er desserten til sidst.
    FCK-TV: De uovervindelige.
    FCK.DK Kom gratis til U19-holdets skæbnekamp mod Real Madrid på Frederiksberg.
    FCK.DK: Årets sidste kampprogram - Stort Ståle portræt.
    FCK.DK: Huskeliste til kampen.
    Optakt fra UEFA.com.
    Optakt fra tipsbladet.dk.
    Optakt fra indkast.dk.

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    02. Lars Jacobsen
    03. Pierre Bengtsson
    04. Kris Stadsgaard
    05. Olof Mellberg
    06. Claudemir
    08. Thomas Delaney
    09. Igor Vetokele
    11. César Santin
    15. Georg Margreitter
    16. Thomas Kristensen
    17. Ragnar Sigurdsson
    18. Nicolai Jørgensen
    19. Rúrik Gíslason
    21. Johan Wiland
    23. Marvin Pouiré
    24. Youssef Toutouh
    25. Christoffer Remmer
    30. Christian Bolanos
    31. Jakob Busk
    32. Danny Amankwaa

    Karantæner: Ingen.
    Skader: Nicolai Jørgensen, Daniel Braaten og Rúrik Gislason.

    Real Madrid:
    01. Iker Casillas
    25. Diego Lopez
    13. Jesus Fernandez

    03. Pepe
    12. Marcelo
    15. Dani Carvajal
    17. Alvaro Arbeloa
    18. Nacho Fernandez
    38. Diego Llorente

    11. Gareth Bale
    14. Xabi Alonso
    16. Casemiro
    19. Luka Modric
    22. Angel Di María
    23. Isco
    24. Asier Illarramendi

    07. Cristiano Ronaldo
    09. Karim Benzema
    20. Jese Rodriguez
    21. Alvaro Morata

    Karantæner: Sergio Ramos.
    Skader: Raphael Varane, Fabio Coentrao og Sami Khedira.

    Forventede startopstillinger:
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Olof Mellberg – Ragnar Sigurdsson – Pierre Bengtsson
    Christian Bolaños – Claudemir – Thomas Delaney – Youssef Toutouh
    Igor Vetokele – Nicolai Jørgensen

    Karim Benzema
    Angel Di María – Isco – Cristiano Ronaldo
    Xabi Alonso – Asier Illarramendi
    Marcelo – Alvaro Arbeloa – Pepe – Dani Carvajal
    Iker Casillas

    Form:
    FC København:
    V-T-V-V-V (Målscore: 11 - 6)

    24. Nov 2013 FC København – Viborg FF 4-1
    27. Nov 2013 Juventus – FC København 3-1 (Champions League)
    01. Dec 2013 BIF – FC København 1-3
    04. Dec 2013 Lyngby – FC København 1-2 (DBU Pokalen)
    07. Dec 2013 FC København – FC Vestsjælland 1-0

    Real Madrid:
    V-V-V-V-U (Målscore: 18 - 2)

    09. Nov 2013 Real Madrid – Real Sociedad 5-1
    23. Nov 2013 Almeria – Real Madrid 0-5
    27. Nov 2013 Real Madrid – Galatasaray 4-1 (Champions League)
    30. Nov 2013 Real Madrid – Real Valladolid 4-0
    07. Dec 2013 Olimpic Xativa – Real Madrid 0-0 (Copa Del Rey)

    Statistik i Champions League/UEFA Mesterholdsturnering:
    Alle kampe:
    Kampe: 59
    Sejr: 25
    Uafgjorte: 10
    Nederlag: 24
    Målscore: 80-77
    Gns.-point: 1,44
    Gns.-FCKmål: 1,31

    Kampe i PARKEN:
    Kampe: 29
    Sejr: 18
    Uafgjorte: 4
    Nederlag: 7
    Målscore: 45-31
    Gns.-point: 2,00
    Gns.-FCKmål: 1,55

    Seneste kamp:
    02. Oktober 2013 Real Madrid – FC København 4-0
    ”21 1-0 Cristiano Ronaldo
    ”65 2-0 Cristiano Ronaldo
    ”71 3-0 Angel Di Maria
    ”91 4-0 Angel Di Maria
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Olof Mellberg – Ragnar Sigurdsson – Pierre Bengtsson
    Rúrik Gislason – Claudemir – Thomas Delaney – Youssef Toutouh
    Nicolai Jørgensen – Daniel Braaten

    Dommeren:
    Tyske Felix Brych dømmer mod Real Madrid.


    Se kampen:
    I PARKEN

    Den kamp har alle der har støttet FC København fortjent, som en stor oplevelse at mindes i de næste mange år eller i den næste krise. Resten af Danmark må nøjes med at se med på 3+ med optakt fra kl.19.30.

    Vejret:

    Det ser ikke ud til at blive så koldt, men mon ikke det er en god idé ikke at undervurdere kulden, tage varmt tøj på alligevel og så synge/danse under hele kampen:)

    Oddset:
    FC København – Real Madrid: 1 - X - 2
    Danske Spil: 7.20 - 5.10 – 1.38
    Unibet: 8.00 – 5.00 - 1.40
    Betsafe: 6.80 - 4.75 - 1.42

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk, -smølle m.fl.

    ALLE MAND I PARKEN - VI SES!!!

    /Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 10.12.13 kl. 16:08

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Jeg er meget lidt tilfreds med DMI vejrudsigten. Det burde være MEGET koldere....


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Wiland
    LJ - Mellberg - Ragnar - Pierre
    TK
    Rurik - Claudemir - Delaney - Toutouh
    NJ

    Det historisk obligatoriske point skal knokles hjem og sikkert vindes på en dødbold. Lad os håbe at banen er frygtelig så vi får en masse nærkampe. Vi må også gå ud fra at Real helst vil slippe for skader.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Wiland
    LJ - Mellberg - Ragnar - Pierre
    TK
    Rurik - Claudemir - Delaney - Toutouh
    NJ

    Det historisk obligatoriske point skal knokles hjem og sikkert vindes på en dødbold. Lad os håbe at banen er frygtelig så vi får en masse nærkampe. Vi må også gå ud fra at Real helst vil slippe for skader.
    Rurik er ude og NJ er tvivlsom.
    http://www.bold.dk/nyt/Nye-FCK-probl...n-ude-mod-Real

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Havde troede på point hvis NJ og Rurik begge var med 100% fit, men hvis de begge er ude så ser det virklig slemt ud da de også er vigtige defensivt!

    Kan slet ikke forestille mig hvem Ståle vil vælge til sin starter så :/

    Wiland

    Lars-Mellberg-Ragge-Pierre

    Bola-Claudemir-Delaney-Toutouh

    Veto-Santin/Pourie

    Sådan måske?
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Havde troede på point hvis NJ og Rurik begge var med 100% fit, men hvis de begge er ude så ser det virklig slemt ud da de også er vigtige defensivt!
    Du joker forhåbentlig? - NJ er utrolig ringe defensivt - du kan jo evt. lige se highlights fra Gala kampen, for at se hvad jeg mener ;-)

    Er mere irriteret over tabet af Braaten. Han er god til at lave de der frispark, der evt. kan udvikles til at blive seriøse chancer.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Så for satan, den med Rurik havde jeg ikke fanget. Så vil jeg vædde en kasse øl på, at vi spiller samme formation som mod Brøndby.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Så har Madrid offentliggjort deres trup:

    Real Madrid squad to play against Copenhagen:
    Iker Casillas, Diego Lopez and Jesus Fernandez (Goalkeepers)
    Pepe, Marcelo, Dani Carvajal, Arbeloa, Nacho and Diego Llorente (Defenders)
    Bale, Xabi Alonso, Casemiro, Modric, Di María, Isco and Illarra (Midfielders)
    Cristiano Ronaldo, Karim Benzema, Jese Rodriguez and Alvaro Morata (Strikers)

    Der skal da nok blive lidt modstand, dér.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Så har Madrid offentliggjort deres trup:

    Real Madrid squad to play against Copenhagen:
    Iker Casillas, Diego Lopez and Jesus Fernandez (Goalkeepers)
    Pepe, Marcelo, Dani Carvajal, Arbeloa, Nacho and Diego Llorente (Defenders)
    Bale, Xabi Alonso, Casemiro, Modric, Di María, Isco and Illarra (Midfielders)
    Cristiano Ronaldo, Karim Benzema, Jese Rodriguez and Alvaro Morata (Strikers)

    Der skal da nok blive lidt modstand, dér.
    En anelse modstand kan ovennævnte trup jo nok bringe. Og fra et københavnsk synspunkt var det endog særdeles uheldigt, at Real Madrids reserver (som dog talte folk som Casillas, Sergio Ramos, Isco og di María) blot spillede en målløs uafgjort i første opgør i årets spanske Copa Del Rey ude mod La Segunda B-holdet Olímpic de Xativa. Ancelotti havde givetvis overvejet at spare i hvert fald nogle af de klare førstevalg i København, og i stedet give chancen til yngre folk som Diego Llorente, Casemiro, Jesé og Álvaro Morata, men efter den pauvre indsats i pokalturneringen er de fleste i Spanien overbeviste om, at han ender med at rulle hele garden af stjerner ud i morgen.

    Cristiano Ronaldo har været fraværende i tre kampe med en mindre skade, men er på Champions League gruppespilstopscorer-jagt, hvor han er neck to neck med Zlatan Ibrahimovic med otte mål, så han vil desværre være alt for motiveret i København.

    Jeg gætter på følgende Real Madrid-opstilling og håber inderligt på forfærdeligt vejr, en elendig bane, en hurtig klumpspilsscoring til København, og at stjernerne fra Madrid hurtigt finder ud af, at det ikke kan betale sig at være alt for tændte i en for dem ligegyldig kamp:

    Iker Casillas

    Álvaro Arbeloa
    Pepe
    Nacho
    Marcelo

    Asier Illarrramendi
    Luka Modric/Isco
    Xabi Alonso

    Gareth Bale
    Karim Benzema
    Cristiano Ronaldo

    God fornøjelse, København..!
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Så for satan, den med Rurik havde jeg ikke fanget. Så vil jeg vædde en kasse øl på, at vi spiller samme formation som mod Brøndby.
    TOP!

    Som sofafan havde jeg chancen for at se interview med Ståle istedet for at sidde med i futtoget. Han var ude i noget norsk a la "det kan ikke lade sig gøre mod Real, så bliver vi kørt over på kanterne" hvis jeg ikke husker galt.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    TOP!

    Som sofafan havde jeg chancen for at se interview med Ståle istedet for at sidde med i futtoget. Han var ude i noget norsk a la "det kan ikke lade sig gøre mod Real, så bliver vi kørt over på kanterne" hvis jeg ikke husker galt.
    Ståle antydede, at det var en taktik, han næppe ville bruge ofte, da man gambler lidt med spillernes energi. Jeg tvivler derfor på, at han gentager taktikken fra Brøndby-kampen mod Real Madrid.

    Spillerne skal nok komme rigeligt ud at løbe i den kamp, selv hvis bussen parkeres foran eget mål. Det lugter fælt af, at hjemmebanestatistikken i CL som ubesejret står for fald :/

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Vil lige dele lidt information med folket herinde frem mod morgendagens store kamp i PARKEN. Med denne "gave" af en mulighed for videre avancement til EL, er jeg sikker på alle ser meget frem til dysten mod verdens vel nok største klub hold. Det imponerende at vi her før sidste runde selv kan afgøre om der skal spilles Europa efter nytår. I anledningen af dette, så har Tifo gruppen KNOKLET for at igen kunne berige PARKEN og klubben med endnu en visuel oplevelse i morgen. Jeg vil som opbakning til det arbejde der her er lavet, komme med et ønske til alle om at få spredt ønsket om at alle har fundet deres plads i PARKEN i morgen senest kl: 20:35 - yderligere naturligvis også opbakning til selve udførelsen af tifoen. I morgen er der Tifo på Hele B tribunen og Hele C - har du derfor plads her så kom gerne i god tid, og sig det gerne videre til andre du ved står samme sted eller på nogen af de omtalte tribuner.

    Jeg glæder mig utroligt meget til i morgen, at vi København hjemme i København må byde verdens største klub og stjernespækkede mandskab op til dans, ja det historie ! - god kamp lad os alle råbe og pifte for KBH !

    Mvh Daniell

    tilrettet tak ;-)
    Sidst redigeret af SLO-teamet : 09.12.13 kl. 23:22
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


  20. #13
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Her er lidt om kampen i morgen, set fra Madrids side.


    http://uk.youtube.com/v/EOe2g_PApwU


    Mvh
    Kasper

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Havde troede på point hvis NJ og Rurik begge var med 100% fit, men hvis de begge er ude så ser det virklig slemt ud da de også er vigtige defensivt!

    Kan slet ikke forestille mig hvem Ståle vil vælge til sin starter så :/

    Wiland

    Lars-Mellberg-Ragge-Pierre

    Bola-Claudemir-Delaney-Toutouh

    Veto-Santin/Pourie

    Sådan måske?


    Det viser sig at det blot var "spin" for at skræmme Real Madrid, så de ryster i bukserne. Eller noget. Anyways, det ligner at der er pæn chance for, at både Rurik og NJ18 er klar til i aften!

    - Jeg har selvfølgelig sagt til Ståle, at jeg aldrig har haft det bedre, for jeg vil rigtig gerne spille den her kamp. Jeg spurgte ham, om han nogensinde havde set en spiller med fiber i læggen, der blev man of the match, griner Gislason.

    - Forhåbentlig får jeg lov til at spille i morgen, og lige nu føler jeg mig klar.

    http://www.bold.dk/nyt/Optimistisk-R...oeler-sig-klar

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Real Madrid (10.12.13 kl.20.45 Champions League)

    Citat Oprindeligt indsendt af SLO_Daniell Se meddelelser
    Vil lige dele lidt information med folket herinde frem mod morgendagens store kamp i PARKEN. Med denne "gave" af en mulighed for videre avancement til EL, er jeg sikker på alle ser meget frem til dysten mod verdens vel nok største klub hold. Det imponerende at vi her før sidste runde selv kan afgøre om der skal spilles Europa efter nytår. I anledningen af dette, så har Tifo gruppen KNOKLET for at igen kunne berige PARKEN og klubben med endnu en visuel oplevelse i morgen. Jeg vil som opbakning til det arbejde der her er lavet, komme med et ønske til alle om at få spredt ønsket om at alle har fundet deres plads i PARKEN i morgen senest kl: 20:35 - yderligere naturligvis også opbakning til selve udførelsen af tifoen. I morgen er der Tifo på Hele B tribunen og Hele C - har du derfor plads her så kom gerne i god tid, og sig det gerne videre til andre du ved står samme sted eller på nogen af de omtalte tribuner.

    Jeg glæder mig utroligt meget til i morgen, at vi København hjemme i København må byde verdens største klub og stjernespækkede mandskab op til dans, ja det historie ! - god kamp lad os alle råbe og pifte for KBH !

    Mvh Daniell

    tilrettet tak ;-)
    Meget enig her..

    Vi kan ikke stresse nok med at fortælle jer, hvor vigtigt det er, at folk er på plads i god tid. Især på B tribunen, men bestemt også på C. Vi bliver mange i morgen, og den der med at man regner med at være i god tid, hvis man er ved Parken 20:15, den holder desværre ikke. Kom ud af døren tidligt.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 07.11.13, 10:56
  2. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 25.10.13, 10:08
  3. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  4. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 23.09.13, 16:17
  5. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 08.12.10, 12:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •