Side 1 af 141 12341151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Nyt transfervindue, ny tråd..
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg er blevet beskyldt for at sætte overlæggeren for lavt. Det vil jeg forsøge at undlade nu :)

    Målmand: På trods af flere fejl ligner Wiland påny en målmand med selvtillid. Behold ham, og sørg for at giv Busk starter mod de lette modstandere, og hav Verspakovskis som 3. målmand.

    Højreback: Forlæng med LJ ét år, og få så spillet både Remmer ind som starter og Aaquist ind som 1. reserve.
    Venstreback: Den er svær. Juelsgaard eller Simon Poulsen ville være gode køb. Et eventuelt Bengtsson-salg bestemmer, om Højer skal lejes ud på ny eller ej.
    Midterforsvar: Mads Nordam op i førsteholdstruppen, og ellers uændret.

    Kanterne: Bolanos ud, og så ind med Kusk og Emil Larsen, eventuelt ham kineseren. Og få spillet Amankwaa mere ind.
    Midtmidt: Forlæng med TK ét år (med en meget billig frikøbsklausul til udenlandske klubber), forlæng med Delaney, og så eventuelt få tilknyttet enten Johansen eller Sloth. Og få spillet Wohlgemuth mere ind.

    Angreb: Mos, Pape, Santin ud. Eventuelt lej Adi ud. Så har vi Braathen, Pourie, Vetokele og en ny angriber til at kæmpe om pladserne.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg er blevet beskyldt for at sætte overlæggeren for lavt. Det vil jeg forsøge at undlade nu :)

    Målmand: På trods af flere fejl ligner Wiland påny en målmand med selvtillid. Behold ham, og sørg for at giv Busk starter mod de lette modstandere, og hav Verspakovskis som 3. målmand.

    Højreback: Forlæng med LJ ét år, og få så spillet både Remmer ind som starter og Aaquist ind som 1. reserve.
    Venstreback: Den er svær. Juelsgaard eller Simon Poulsen ville være gode køb. Et eventuelt Bengtsson-salg bestemmer, om Højer skal lejes ud på ny eller ej.
    Midterforsvar: Mads Nordam op i førsteholdstruppen, og ellers uændret.

    Kanterne: Bolanos ud, og så ind med Kusk og Emil Larsen, eventuelt ham kineseren. Og få spillet Amankwaa mere ind.
    Midtmidt: Forlæng med TK ét år (med en meget billig frikøbsklausul til udenlandske klubber), forlæng med Delaney, og så eventuelt få tilknyttet enten Johansen eller Sloth. Og få spillet Wohlgemuth mere ind.

    Angreb: Mos, Pape, Santin ud. Eventuelt lej Adi ud. Så har vi Braathen, Pourie, Vetokele og en ny angriber til at kæmpe om pladserne.
    Synes nu det er ganske befriende det hele ikke går op i Bendtner-drømmerier. Så en semi-lav (læs:realistisk) er en ok overlægger for mig;-)

    Farvel til:

    - Kim C (fordi det bare giver god mening at han skal afsted)
    - Diouf (ingen grund til at uddybe, men han bliver formentlig ikke nem at slippe af med)
    - Mos (lad os sælge ham til OB, da jeg forventer de gerne vil lægge nogle småpenge nu. Fedt hvis den kunne være klaret i dette vindue)
    - Michael Jacobsen (gerne farvel nu, til sommer er også fint)
    - Santin (farvel og tak for nogle gode år)
    - Margrethe (lidt udenfor bedømmelse, men min mavefornemmelse siger at han ikke er interessant nok. Ingen grund til at gøre mere ved ham. Men selvfølgelig fin som back-up i foråret)
    - Bolanos (det er slut, og ham får vi næppe meget mere ud af. Meget mærkelig afslutning med ham, som i øvrigt allerede i hans storhedstid, var en smule overvurderet..)

    Goddag til:

    - Kusk (Emil L ville også være fint. Nok stor udfordring fra udlandet på dem begge)
    - Juelsgaard eller Simon Poulsen. Måske en kanin. MÅSKE Lumb
    - En ny angriber - aner virkelig ikke hvem. Kineseren og Wolves' islænding ser ud til at være lidt "døde rygter". Specielt sidstnævnte fik mig heller ikke helt op og ringe.
    - Skulle der komme en gylden mulighed, slå til!! (Annan, Johansen eller lign.)

    Ellers synes jeg vi skal spille foråret færdigt uden en større udskiftning, og se hvordan folk som Igor, Pourie, Toutouh etc udvikler sig, og alternativt gå shop-amok til sommer... (Bla med indkøb af Sviachenko...) Forestiller mig heller ikke de køber mere end 2-3 spillere. Mener også Ståle meldte noget lignende ud for nyligt.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 11.12.13 kl. 13:15

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg mener vi skal fokusere på 2 positioner denne vinter: Venstre back og højre midtbane.

    Venstre back er åbenlys, Bengtsson er halvt ud af døren - og vi har absolut INGEN alternativer. Jeg håber der bliver tilknyttet en ung gut, der allerede har prøvet sig i en liga på størrelse med den danske (tænker den hollandske eller belgiske). Han kan så få pokalkampene, og blive spillet ligeså stille ind på holdet - så han kan tage over til sommer.

    Højre midtbane, ganske enkelt fordi Bolanos SKAL videre i dette vindue - og vi ingen alternativer har til Gislason. Håber selv rigtig meget på Kusk, der er billig og har et enormt potentiale. Derudover elsker jeg tanken om en venstrebenet højre kant. Det vil åbne nogle flere muligheder for at trække ind i banen, og åbne mere op for højre back.

    Angriber, midt-midt og evt. endnu en venstre back synes jeg vi skal fokusere på i sommerens transfervindue.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Venstreback: Den er svær. Juelsgaard eller Simon Poulsen ville være gode køb.
    Givet denne forhistorie med Juelsgaard må det nok regnes for uhyre usandsynligt at han skulle ende hos os. Siden da har han forlænget sin kontrakt til udgangen af 2014, og FCM har været tydelige ift. det manglende ønske om at sælge til FC København. Jeg tror roligt vi kan stryge ham fra listen over emner.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Givet denne forhistorie med Juelsgaard må det nok regnes for uhyre usandsynligt at han skulle ende hos os. Siden da har han forlænget sin kontrakt til udgangen af 2014, og FCM har været tydelige ift. det manglende ønske om at sælge til FC København. Jeg tror roligt vi kan stryge ham fra listen over emner.

    /Simon
    Point taken. Den havde jeg ikke set, og ja, det virker noget usandsynligt.

    Mht Bolanos, ligner det mere og mere en realitet at han skal ud af røret:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2171500.ece

    Zan

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ellers synes jeg vi skal spille foråret færdigt uden en større udskiftning, og se hvordan folk som Igor, Pourie, Toutouh etc udvikler sig, og alternativt gå shop-amok til sommer... (Bla med indkøb af Sviachenko...) Forestiller mig heller ikke de køber mere end 2-3 spillere. Mener også Ståle meldte noget lignende ud for nyligt.

    Zan
    Synes nu det ville være rart med et par forstærkninger allerede nu, hvis mesterskabet kommer hjem, så hedder den Champions League kval i 2014 og der synes jeg det er for sent at begynde at spille et nyt hold sammen.
    Man ku' selvfølgelig også ønske at vores sommer-indkøb kommer tidligt i vinduet, men det er bare bestemt ikke noget der ville ligne FCK og bestemt ikke noget jeg ville turde at satse på.

    /Christian

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg tror lige så godt vi kan indse at vi de næste mange år kommer til at spille 4-4-2 i ligaen, samt 4-4-1-1 i Europa. Desuden skal vi have 2 spillere til hver plads, og så evt nogle talenter som "5. valg" i midterforsvaret/central midt/angrebet eller "3. valg" på kanterne/målmand.

    Så ud fra ovenstående (og i øvrigt i forlængelse af den del andre herinde), så håber jeg på følgende til vinter:

    Målmand: Wiland bliver som 1. valg. Forlæng med Kim C. 1 år, alene af den grund at Busk har brug for en hel sæson med fuld spilletid inden han er klar til os. Så udlej Busk 1 år så han får spilletid.
    Højre back: Forlæng med Jacobsen 1 år. Udlej Aaquist. Når Lars stopper: Remmer (med Aaquist som reserve). Jeg synes også at P. Ankersen er god, men synes Remmer har et kæmpe potentiale, og at det derfor vil være meget ærgerligt at købe en dyr spiller (ca 15 mill) til en position, hvor vi allerede er rigtig godt dækket ind, og så ovenikøbet af en SOE-spiller.
    Centralt forsvar: Behold Margreitter, han er ideel som ”4. valg/def. midtbane”, og vil ikke være utilfreds med denne status i truppen. Sælg M. Jakobsen. Mads Nordam som ”5. valg”. Hold godt øje med en klasse-forsvarer, der kan tage over for Mellberg, når hans kontrakt udløber.
    Ventre back: Behold Bengtsson til kontrakt udløb. Udlej Højer. Køb dog allerede ny back til start-11 i januar, således at vi har et halvt år med både Bengtsson og den nye, ligesom vi har haft tidligere halvår med både N. Jensen/Wendt, Wendt/Oviedo, Oviedo/Bengtsson. Når Bengtsson stopper, kan Højer (evt. Amankwaa) bruges som backup. Hvis man ikke tror på dem, skal der købes en talentfuld spiller som reserve.
    Højre midt: Sælg Bolanos. Køb en højrekant, der evt kan spille i begge sider, således at vi har flere muligheder på kanterne. F.eks. kan E. Larsen/Kusk/”kineseren”, alle spille begge kanter.
    Central midt: Delaney har grebet chancen defensivt. Toutouh skal udvikle sig centralt (og skal aldrig mere ud på kanten), pt er han perfekt som ”3. valg”. TK skal blive, idet han er klart det bedste ”4. valg” man kan få, ift kvalitet og harmoni som ”4. valg”. Wohlgemuth kan være talentet, der er ”5. valg”. T. Christensen udlejes/sælges. Det store spørgsmål er, om Claudemir skal blive eller sælges. Bliver han, skal der (desværre) ikke købes centralt ind, idet Toutouh og Delaney begge har grebet chancen, og TK er det bedste ”4. valg” man kan få. Sælges Claudemir, skal der købes en central spilfordeler fra højest mulige hylde, fx Stefan Johansson eller C. Sloth.
    Venstre midt: Jørgensen og Braaten (med Amankwaa som back up) er perfekt.
    Target man: Køb en klasse target man. Behold evt Adi, så han kan lære af denne spiller, alternativt skal han udlejes, men synes at han skal blive som udviklingsspiller. Vetokele og Pourie skal kæmpe om at være makker til den nye target man. De kan begge udvikle sig til at passe ind i systemet endnu bedre. Santin / Diouf / Abdellaoue skal alle sælges. De er forkert scoutet og passer ikke ind i vores spillesystem.

    Så for at opsummere:
    Forlængelse: Kim C (1 år), Lars (1 år).
    Udlej: Busk (1 år), Aaquist (1 år), Højer (1 år).
    Sælg: M. Jakobsen, Bolanos, T. Christensen, Santin, Diouf, Abdellaoue, (evt Claudemir)
    Køb: Klasse venstre back, (evt. venstre back talent), højre midt, klasse target man, (evt. klasse central midt)

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Er enig i de fleste betragtninger, lige bortset fra dem omkring højre back. Kan virkelig ikke se hvorfor vi skulle forlænge med Lars J. Han er mega langt over the hill og bliver nærmest ringere for hver kamp der går. I går har han også en lille bitte andel i Reals 2. mål, idet han giver et fuldstændig unødvendigt hjørnespark væk. Nææ, synes i den grad man skal gå all in på Peter Ankersen. Ved godt vi har Remmer, som ganske rigtigt ser spændende ud, men han er ikke helt klar til 1. holds bold endnu, mens Ankersen besidder en klasse som normalt ville være uopnåelig for os. Hans offensive kvaliteter er så vanvittige, tænk sig en højreside bestående af Gisla/Ankersen. Oven på dagens udmeldinger synes jeg han er et af vintervinduets mest oplagte indkøb. Der skal hentes kvalitet ind på de positioner hvor vi lige mangler det sidste, og her er højreback en af dem. Midt-midt synes jeg egentlig vi har fået fint styr på, så kunne man supplere Ankersen med en Kusk og en virkelig klasseangriber vil jeg være overordentlig tilfreds.

    I første omgang handler det om at sikre sig mesterskabet i foråret, så en venstreback kan jeg på sin vis godt vente med til sommervinduet, hvis det betyder at ovenstående transfers kan realiseres i januar.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg synes, man skal prioritere Remmer højt, han skal ikke være 3. valg. Han er rigeligt god som 2. valg allerede, så jeg håber ikke vi køber Peter Ankersen, MEDMINDRE Lors går på pension. I så tilfælde vilde det give god mening. Peter A. vil med statsgaranti gerne prøve udlandet også, så uden LJ ville det være fint med en ny mentor til Remmer i 1½-2 sæsoner.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ved godt vi har Remmer, som ganske rigtigt ser spændende ud, men han er ikke helt klar til 1. holds bold endnu, mens Ankersen besidder en klasse som normalt ville være uopnåelig for os. Hans offensive kvaliteter er så vanvittige, tænk sig en højreside bestående af Gisla/Ankersen.
    I første omgang handler det om at sikre sig mesterskabet i foråret, så en venstreback kan jeg på sin vis godt vente med til sommervinduet, hvis det betyder at ovenstående transfers kan realiseres i januar.
    Jeg forstår godt den generelle hype omkring P. Ankersen, men jeg forstår ikke hvorfor folk så gerne vil have ham til os. Vi har Lars/Remmer, og det er en perfekt konstellation et år endnu, indtil Lars pensioneres. At bruge ca 15 mill på en plads hvor vi I forvejen er rigtig godt dækket ind, minder mig mere om en indkøbs-politik der hører sig til ude på Vestegnen.
    Jeg er meget uenig i at Remmer ikke er helt klar til 1. holds bold. Jeg synes Remmers (og Toutouhs) udvikling har mere end overbevist mig om at de er værd at blive satset mere og mere på og at de er klar til bold hos os. Det samme gælder Delaney. Synes også det er et fint signal at sende til talenterne, at hvis man er god nok, så får man chancen. Omvendt synes jeg snarere at talenter som Busk, Aaquist, Højer er "gode nok" til at beholde på kontrakt, men har brug for fast 1. holds-spilletid i 1-2 sæsoner endnu, inden vi kan vurdere om de er værd at satse på. Det samme kan gøre sig gældende for Amankwaa og Wohlgemuth, dog tror jeg at de sagtens kunne udvikle sig med lidt spilletid hos os frem for udleje. Men Remmer og Toutouh - de er klar!

    I øvrigt hænger den glædelige nyhed med større løn/transfer budgetter jo eklatant sammen med det faktum at vi på fornem vis har fået afdraget en masse af vores gæld. At bruge 15 mill på Ankersen synes jeg også er tåbeligt alene i den henseende - vi er jo glimrende besat på pladsen allerede. Så hellere bruge mange penge på højrekant, venstreback og target man (og spilfordeler hvis Claudemir sælges).

    Er også uenig i at vi skal vente med at hente en venstre back indtil sommer. Vi har tidligere i 3 x ½sæson haft 2 gode venstrebacker, og det har klart været en fordel for den "nye" at have haft et halvt år til at lære det hele at kende.


  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Peter Ankersen vil være et ubegavet køb. Dels er han for dyr; dels mangler han at bevise, at han kan begå sig på højeste niveau (han har ikke imponeret for landsholdet); dels råder vi over Remmer, der har bevist, at han kan begå sig på FCK's førstehold (mindre risiko). Remmer fortjener chancen, og han skal ikke stå i skyggen af en anden 1-2 år endnu. Så forlæng med LJ et år, og lad Remmer overtage hans plads i startopstillingen senest til sommer. Vi er ganske godt dækket ind på den plads, hvor Aaquist jo også ligner en fremtidig førsteholdsspiller.

    Derimod skal der købes ind til den anden side, hvor vi ret beset har behov for to nye venstrebacks. Bengtsson er væk senest til sommer, og én er for lidt. Vi har jo været begunstiget af utrolig driftsikre backs gennem adskillige år efterhånden, men det er ikke holdbart, ikke at have dobbeltdækning på de pladser. Amankwaa ser jeg ikke som et reelt alternativ til backen.

    Derudover bør vi have et alternativ til venstrekanten, hvor Nicolai Jørgensen jo er det naturlige førstevalg, men ikke har fysikken til at spille alle kampe i en sæson. Jeg synes ikke, at Toutouh er i nærheden af at være så god på kanten, som han er centralt, så vi mangler noget kreativitet fra den kant, når Jørgensen er ude. Emil Larsen er nævnt af mange, og han kunne være et fint bud. Han har også gjort det godt for landsholdet (som højre wing tilmed; han kan altså spille begge kanter).

    Nu hvor det ligger fast, at Bolaños er væk senest til sommer, giver det også god mening at lede efter en ny højrekant. Jeg føler mig ikke sikker på, at Kasper Kusk har, hvad der skal til. Han har gjort det fint i ligaen, men har ikke været god for landsholdet. Men han er ung og billig og kan derfor være et forsøg værd.

    Det der kunne tale imod Emil Larsen og Kasper Kusk er, at Ståle ønsker sig profiler til startopstillingen, da han mener, at bredden er god nok. Kan de to løfte holdet markant? Det er jeg ikke sikker på.

    Endelig kunne vi nok godt have brug for en ny angriber, men her skal man være varsom - de seneste mange angrebsindkøb taget i betragtning. Jeg synes, at vi er rimelig godt dækket ind med angribere ift. Superligaen, og man skal kun købe, såfremt en markant bedre spiller bliver tilgængelig. Ikke flere lottokuponer, tak.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Peter Ankersen vil være et ubegavet køb. Dels er han for dyr; dels mangler han at bevise, at han kan begå sig på højeste niveau (han har ikke imponeret for landsholdet); dels råder vi over Remmer, der har bevist, at han kan begå sig på FCK's førstehold (mindre risiko). Remmer fortjener chancen, og han skal ikke stå i skyggen af en anden 1-2 år endnu. Så forlæng med LJ et år, og lad Remmer overtage hans plads i startopstillingen senest til sommer. Vi er ganske godt dækket ind på den plads, hvor Aaquist jo også ligner en fremtidig førsteholdsspiller.

    Derimod skal der købes ind til den anden side, hvor vi ret beset har behov for to nye venstrebacks. Bengtsson er væk senest til sommer, og én er for lidt. Vi har jo været begunstiget af utrolig driftsikre backs gennem adskillige år efterhånden, men det er ikke holdbart, ikke at have dobbeltdækning på de pladser. Amankwaa ser jeg ikke som et reelt alternativ til backen.

    Derudover bør vi have et alternativ til venstrekanten, hvor Nicolai Jørgensen jo er det naturlige førstevalg, men ikke har fysikken til at spille alle kampe i en sæson. Jeg synes ikke, at Toutouh er i nærheden af at være så god på kanten, som han er centralt, så vi mangler noget kreativitet fra den kant, når Jørgensen er ude. Emil Larsen er nævnt af mange, og han kunne være et fint bud. Han har også gjort det godt for landsholdet (som højre wing tilmed; han kan altså spille begge kanter).

    Nu hvor det ligger fast, at Bolaños er væk senest til sommer, giver det også god mening at lede efter en ny højrekant. Jeg føler mig ikke sikker på, at Kasper Kusk har, hvad der skal til. Han har gjort det fint i ligaen, men har ikke været god for landsholdet. Men han er ung og billig og kan derfor være et forsøg værd.

    Det der kunne tale imod Emil Larsen og Kasper Kusk er, at Ståle ønsker sig profiler til startopstillingen, da han mener, at bredden er god nok. Kan de to løfte holdet markant? Det er jeg ikke sikker på.

    Endelig kunne vi nok godt have brug for en ny angriber, men her skal man være varsom - de seneste mange angrebsindkøb taget i betragtning. Jeg synes, at vi er rimelig godt dækket ind med angribere ift. Superligaen, og man skal kun købe, såfremt en markant bedre spiller bliver tilgængelig. Ikke flere lottokuponer, tak.
    I følge denne artikkel fra Tipsbladet, så vil Stuttgart lave en større udrensning: http://tipsbladet.dk/nyhed/bundeslig...solgt-i-januar

    Her bliver nævnt at de bl.a. vil af med Kvist. Jeg tvivler dog på at han allerede vil hjem til Kbh. Og jeg er egentlig også overordentligt tilfreds med Delaney. Men det jeg studsede over, er at de også vil af med Mohammed Abdellaoue, som Ståle var MEGET varm på da han sidst var i FCK. Her valgte Moa dog tysk fodbold. For bare et års tiden siden var han the shit i Bunderligaen for Hannover 96 og blev bl.a. linket til Arsenal. Han er dog gået FULDSTÆNDIG i stå i Stuttgart. Og jeg sidder nu og tænker at det kan være vores held - han er ingen target mand, men stadigvæk en fremragende angriber.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    I følge denne artikkel fra Tipsbladet, så vil Stuttgart lave en større udrensning: http://tipsbladet.dk/nyhed/bundeslig...solgt-i-januar

    Her bliver nævnt at de bl.a. vil af med Kvist. Jeg tvivler dog på at han allerede vil hjem til Kbh. Og jeg er egentlig også overordentligt tilfreds med Delaney. Men det jeg studsede over, er at de også vil af med Mohammed Abdellaoue, som Ståle var MEGET varm på da han sidst var i FCK. Her valgte Moa dog tysk fodbold. For bare et års tiden siden var han the shit i Bunderligaen for Hannover 96 og blev bl.a. linket til Arsenal. Han er dog gået FULDSTÆNDIG i stå i Stuttgart. Og jeg sidder nu og tænker at det kan være vores held - han er ingen target mand, men stadigvæk en fremragende angriber.
    Ja Kvist kan vi nok ikke få, især ikke hvis Spaniens nummer 2 også er ude efter ham. Moa ville dog være en klassesignin, uanset spillertype. Han ville bombe i Superligaen.

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Ja Kvist kan vi nok ikke få, især ikke hvis Spaniens nummer 2 også er ude efter ham. Moa ville dog være en klassesignin, uanset spillertype. Han ville bombe i Superligaen.
    Hvilken spillertype er MOA helt præcist, det giver ikke mening at hente en Pourie eller Igor type uden først at skyde førnævnte afsted. Man kunne godt fornemme en Albæck situation 2.0. med en skamdinav af højt niveau som gerne vil hjem tæt på og slutte af. (Nårh ja, og Braaten. red.)

    (I FIFA mener jeg at han var habil på låget, men det hjælper jo ikke så meget hvis han ikke er det i virkeligheden.)
    Sidst redigeret af Bakkedal : 11.12.13 kl. 21:40 Årsag: Glemte helt Braaten

Side 1 af 141 12341151101 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •