Side 10 af 141 FørsteFørste ... 789101112132060110 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Er Larsen ikke venstre kant?

    Kusk er billigere, og er mere oplagt hvis Bolanos smutter. Derudover ville det ikke være dårligt at købe AaBs bedste spiller - når man tænker på at vi ligger i mesterskabskamp med dem.

    Begge er gode muligheder, men jeg håber på Kusk - kan rigtig godt lide tanken om at vi har en højrebenet venstrekant, og omvendt på den anden kant.

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    Så du vil gerne bruge ca 10 mil på Bashkim, som har været skadet det sidste halve år? Vi ved ikke hvordan han kommer sig over skaden, og om han overhoved gør det. Vi så jo hvordan det kom til at gå med Vingaard efter hans lange skade, som minder meget om Bashkims. Derudover tror jeg ikke at han vil spille back hos os eller nogen steder, som du jo selv nævner var det imod hans egen vilje at blive sat derned.
    Emils klausul er vist på 7,5 mill. Jeg vil gerne bruge ca 7,5 mill på Bashkim i hvert fald..
    Grundet hans ærgerlige skade, tror jeg ikke hans agent har vadet i udenlandske tilbud på ham. Alt andet lige er det væsentligt nemmere at slå igennem på vb (på fx landsholdet men også i udlandet), så med den rette "salgstale" tror jeg sagtens han kan overbevises om, at ca 3 år i FC som vb, vil være det rette karriere-mæssige skridt for ham..
    Sidst redigeret af YouWantAnswers : 19.12.13 kl. 17:35

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    wiu

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Er Larsen ikke venstre kant?
    Kusk er billigere, og er mere oplagt hvis Bolanos smutter. Derudover ville det ikke være dårligt at købe AaBs bedste spiller - når man tænker på at vi ligger i mesterskabskamp med dem.
    Larsen vs Kusk Ifølge (u)pålidelige transfermarkt
    Født i 1991 Født i 1991.
    Denmark 4/0 (kampe/mål) 4/0
    - Denmark U21 12/4 6/ 0
    - Dänemark U19 13/3 0
    - Dänemark U18 7/0 0
    - Dänemark U17 16/1 0
    - Dänemark U16 2/0 0
    Pris:-------------------------- ca 7,5 mill -------------------ca 4 mill
    Main position: ---------------- 1. Left Wing -----------------1. Right midfield
    Secondary positions----------- 2. Attacking Midfield --------- 2. Left midfield
    -------------------------------3. Right Wing---------------- 3. Secondary striker
    Foot:------------------------- both ------------------------both


    Erfaringen taler for: Emil
    Prisen taler for: Kusk
    Positionen taler: ca 50/50, men som højre midt er det Kusk, der er mest "vant" til den. Det lader
    dog til, at de begge kan spille begge kanter uden større problemer.
    Nuværende form: ca 50/50, måske med et lidt bedre efterår til Kusk.

    Derudover kan der nævnes ting som at Emil Larsen er født og opvokset i KBH, og derfor muligvis kan have nemmere ved at falde til end Kusk. Dog har Emil selvfølgelig den famøse gamle knæskade.

    Jeg er personligt mest fan af Emil Larsen, men baseret på ovenstående, burde den måske hedde 45/55 i Kusk's favør.

    Anyways, så er det jo et positivt "problem" at vi har 2 så realistiske, billige, kvalificerede og danske løsninger til en position hvor vi bør forstærkes.

    Konklusion: Jeg smiler uanset hvem af de to, CV (forhåbentligt) præsenterer...
    Sidst redigeret af YouWantAnswers : 19.12.13 kl. 19:29 Årsag: Beklager den rodede opsætning

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Enig. Har også ham som et muligt emne som erstatning for Mellberg til fremtiden!

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Er Larsen ikke venstre kant?
    Han kan spille begge kanter. Har jo gjort det fint for landsholdet som højre wing.

  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Mht. venstre back problematikken er der to veje man kan gå som jeg ser det. Enten henter man i dette vindue et nyt talent (Som f.eks. en Jonas Knudsen i Efb, hvis det skal være et bud fra Suppen), og så køre med de to indtil sommer hvor Pierre tager videre. Her kunne man så vurdere om talentet, hvem det så end er, er god nok på dette tidspunkt, eller om man skal hente en back med erfaring til start-11eren. Backtalentet kan så læne sig op af denne spiller. Det ville give god mening, da det vil være usandsynligt at hente den rutinerede back nu til at sidde 6 måneder på bænken, m.m. man får et rigtigt godt bud på Pierre, og Ståle har en spiller på ønskelisten allerede (Hvilket jeg ikke kan forestille mig han ikke har :-) )

  9. #142
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://diagonales.infonews.com/nota-...ine-la-CD.html

    Det her er vel noget af det mest konkrete indtil videre? Jeg forstår inter af artiklen men det lyder da meget spændende. En 21-årig kantspiller fra den næstbedste argentinske række.
    Sidst redigeret af DroitAuBut : 20.12.13 kl. 22:08
    EC1V Finsbury

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #143
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Vi har åbenbart afgivet et konkret bud, hvis dokumentet altså er ægte. Klubben vil dog ikke bekræfte dette. Og så kan der komme konkurrence fra Metalist Kharkiv...men det lyder da umiddelbart spændende!

  12. #144
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af DroitAuBut Se meddelelser
    http://diagonales.infonews.com/nota-...ine-la-CD.html

    Det her er vel noget af det mest konkrete indtil videre? Jeg forstår inter af artiklen men det lyder da meget spændende.

    Først en ung kineser, og nu en argentiner. Ser ud til at vi er aktive på de mere eksotiske markeder, hvilket jeg synes er fint.

    Ifølge Wiki, er der tale om en 21 årig midtbanespiller der har haft en god sæson i den argentinske liga.


    På nedenstående link, diskuteres hans evner på engelsk og der er nogle meget korte videoklip(håber det er den rigtige spiller):
    http://pesstatsdatabase.com/viewtopic.php?f=456&t=29225

    Der skrives rigtig positivt om ham. Er eftersigende en balanceret offensiv/defensiv midtbane der løber konstant og har gode pasninger.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #145
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Skal det forståes sådan at det er næsten 100% siden der er trøje og fifa stempel ? Det forklar jo lars højet var i argentina for ca en månef siden

  15. #146
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Photoshop og højst sandsynligt en and .... Tvivler på at kontrakten bare ligger i offentligheden ....

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeps, dokumentet skulle være det officielle tilbud..om det er ægte kan man dog godt tvivle på. Klubben benægter fortsat, at buddet er ægte. Metalist Kharkiv rygtes også interesseret...

  18. #148
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Han er da også en dyr herre i følge kontrakten. 14.000.000 millioner persos eller tilsvarende 10 milliarder danske kroner.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #149
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Bastiano Se meddelelser
    Han er da også en dyr herre i følge kontrakten. 14.000.000 millioner persos eller tilsvarende 10 milliarder danske kroner.
    Hvordan regner du det ud ? 100kr er 118 pesos. Dvs 14 millioner pesos er ca 11.5 mill, så vidt jeg kan regne ud :D

    Eller henviser du bare til at de i kontrakten skriver 14.000.000 millioner og ikke 14 millioner? :D , der står dog også (fourteen million) så det er vist rimeligt klart hvad der menes.




    Med mindre sådanne artikler tit dukker op og er falske har jeg meget svært ved at se hvorfor denne skulle være falsk, hvem vil lave alt det arbejde for ingen ting ?:D (artiklen mv)
    Sidst redigeret af mathiasf : 20.12.13 kl. 22:53

  21. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Bastiano Se meddelelser
    Han er da også en dyr herre i følge kontrakten. 14.000.000 millioner persos eller tilsvarende 10 milliarder danske kroner.
    Selvom det regnestykke vist ikke helt passer er der et par underlige ting, som "either" bliver til "eather"... Det virker lidt sløjt.

    Men det er dog en utrolig underlig falsk nyhed at lave, især at sidde og fuske med dokumenter på den måde... Oskar Olsen og onfield management findes bestemt også ( http://mx.linkedin.com/pub/oskar-skj...sen/32/298/7a5 ), så det virker lidt for mærkeligt at en eller anden argentisk journalist lige skulle hive de navne ud af røven for at skrive en nyhed som tiltrækker danske læsere.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •