Side 102 af 141 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Nu var Jose Ariel Nunez blevet bragt på banen herinde, men iflg. twitter, så er det De uvaskede, der har budt en million euro på ham :/
    Nunez bekræfter det selv: http://onside.dk/superligaen/nunez-h...-er-gode-penge - iøvrigt lyder prisen på 1 mio €

    Derudover skulle de også have vundet kampen om Viktor Ankersen: http://onside.dk/superligaen/avis-br...for-ung-keeper

  2. #1517
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Bare at vende sig til det med CV ved roret

  3. #1518
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    [QUOTE=scoring;618886]Nunez bekræfter det selv: http://onside.dk/superligaen/nunez-h...-er-gode-penge - iøvrigt lyder prisen på 1 mio €

    Mage til useriøs journalist ... Kæmpe fejl i artiklen .... Der er da ingen, der skifter til BIF for pengenes skyld ... Forventer korrigeret artikel med fantastiske fans, bedste klub og spændende projekt ....


  4. #1519
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Nunez bekræfter det selv: http://onside.dk/superligaen/nunez-h...-er-gode-penge - iøvrigt lyder prisen på 1 mio €

    Derudover skulle de også have vundet kampen om Viktor Ankersen: http://onside.dk/superligaen/avis-br...for-ung-keeper
    Jeg ved ikke hvad der er værst, at de uvaskede muligvis får en mere attraktiv angriber end os - og så til billigere penge (nej, jeg har endnu ikke set mig varm på Hamed-Allah). -eller at de i medierne blev forvekslet med landet stolthed.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  6. #1520
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-fck-om-zanka

    Zanka aftale stadig ikke på plads.

  7. #1521
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad der er værst, at de uvaskede muligvis får en mere attraktiv angriber end os - og så til billigere penge (nej, jeg har endnu ikke set mig varm på Hamed-Allah). -eller at de i medierne blev forvekslet med landet stolthed.
    Hvis prisen på de 7,5 mio holder, så er det vel noget der ligner 20 mio MINDRE end Allah! Udover det virker Nunez mere komplet (på det man nu kan finde, godt nok), og spillet på Paraguays landshold, som vel ikke er helt ringe. Bedre end Marokkos antager jeg.

    Jeg kan godt se det ikke er vanvittigt nuanceret stillet op, men med den prisforskel vil jeg kalde BIFs eventuelle gamble med Nunez noget klogere end vores med Allah.

    Gør mig i hvert fald klar til at lægge ører til lidt af hvert, når deres 7,5 mio mand har scoret 8 mål til juni, og vores 25 mio mand har scoret 2...

    Zan


  8. #1522
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Dave Se meddelelser
    Jeg går og tror på at FCK kalder til pressekonference fredag og laver en præsentation af Mussis, Hamed-Allah, Tom Høgli (til v. back) og Zanka. Det er lidt mærkeligt at flere medier har skrevet om at spillerne og klubberne er blevet enige, men FCK ikke har præsenteret dem endnu. Samtidigt fortæller de også at Pape er røget retur til Norge. Som en anden bruger nævnte, så figurerer han ikke længere på http://www.fck.dk/holdet/.

    I den forbindelse er det noget nyt, at Mads Aaquist er at finde på samme side, eller har jeg bare ikke lagt mærke til ham før nu?

    Yes we can!
    Hvor er det, du har set, at Diouf er på vej tilbage til Norge? Jeg tolker det som sagt som et utvetydigt signal på, at han er på vej væk i dette transfervindue, at han ikke findes på FCK's side, men det ville være rart at høre, hvad du har hørt. :-)

    I øvrigt ikke overraskende tyndt, at ingen af landets sportsjournalister har opsnappet sådan et vink med en vognstang.

    Og ja, Aaquist er røget på siden inden for det seneste døgn, så det kan man muligvis også konkludere noget ud fra. Spiller han venstre back? For i så fald er det jo nok et signal om, at man ikke skal regne med en back-kanin i dette vindue, men se ham som backup indtil Høgli formentlig kommer til sommer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1523
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvor er det, du har set, at Diouf er på vej tilbage til Norge? Jeg tolker det som sagt som et utvetydigt signal på, at han er på vej væk i dette transfervindue, at han ikke findes på FCK's side, men det ville være rart at høre, hvad du har hørt. :-)

    I øvrigt ikke overraskende tyndt, at ingen af landets sportsjournalister har opsnappet sådan et vink med en vognstang.

    Og ja, Aaquist er røget på siden inden for det seneste døgn, så det kan man muligvis også konkludere noget ud fra. Spiller han venstre back? For i så fald er det jo nok et signal om, at man ikke skal regne med en back-kanin i dette vindue, men se ham som backup indtil Høgli formentlig kommer til sommer.
    Aaquist er UDELUKKENDE højre back!

    Endu en islænding på vej til SOE?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...slaending-igen

  11. #1524
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Aaquist er UDELUKKENDE højre back!
    Ok. Gad vide, hvad man så skal lægge i det - udover at se det som et klart tegn på, at Diouf er på vej væk (altså at trup-siden bliver opdateret, uden at Diouf kommer på)?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #1525
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Nu må Lars også godt snart melde ud, hvad der skal ske.

    Aaquists forfremmelse, tyder vel på at man har planer med ham - og det vil formentlig blive en reservetjans, som Remmer allerede sidder på. Tror Remmer bliver kørt i stilling lige så småt her i foråret med en masse kampe.

    Til sommer hedder det nok:

    Venstre back: Høgli (reserve: ny)
    Højre back: Remmer (reserve: Aaquist)

  13. #1526
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg kan godt se det ikke er vanvittigt nuanceret stillet op, men med den prisforskel vil jeg kalde BIFs eventuelle gamble med Nunez noget klogere end vores med Allah.
    Zan
    Ja det kan jo diskuteres. Man kan argumentere for, at det er ret klogt at betale mere for en spiller som man ved kan falde til i de nordiske lande og som har bevist, at han kan præstere i en liga på nogenlunde vores niveau og nogenlunde vores spillestil. Samtidig kan man argumentere for, at det er meget større gamble at hente en mand som potentielt ikke kan falde til i norden og som aldrig har vist noget i Europa. Og det gælder forøvrigt både for BIFs mand fra Paraguay og for Mussis.

    Men det kendetegner jo generelt vores indgangsvinkel til tingene. Vi spiller jo netop ikke udelukkende med talenter som AAB (lidt overdrevet formuleret) eller henter uprøvede billige spillere, netop for at undgå at gamble med niveauet. Og det giver i mit hoved meget god mening, når vi har de økonomiske muligheder. (Dette kræver selvfølgelig, at vores scouts og sportschef har bedre styr på det end købene af Diuf, Mos osv viser.)

    Men derfor kan du jo få ret i, at BIF kan få stort held med deres gamble og få en klassespiller til en lav pris. Jeg synes dog deres gamble er større end vores. Og vores gamble med Allah er imo under ingen omstændigheder på størrelse med vores gamble med Mussis som alle er henrykt over.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1527
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://onside.dk/superligaen/aalesun...e-klub-end-fck

    Håber så inderligt at vi har noget bedre i baghånden. De virker utrolig arrogante.


  16. #1528
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad der er værst, at de uvaskede muligvis får en mere attraktiv angriber end os - og så til billigere penge
    Mere attraktiv? Hvad baserer du det på? Jeg kender lige så lidt til denne Núñez som Hamed-Allah, så jeg kan bestemt ikke afvise, at han er vældig god, men jeg ser intet i YouTube-videoen, der gør, at jeg ønsker ham til FCK. Hans Wiki-stats er heller ikke imponerende: http://en.wikipedia.org/wiki/José_Ariel_Núñez

    Af samme grunde troede jeg heller ikke på historien. Det giver simpelthen ingen mening at udleje Pourie for at hente en decideret lottokupon i stedet.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1529
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Tænk engang, vi skriver nu 29. januar, og stadig har vi første indkøb til gode. Imens har vi mistet en af vores vigtigste forsvarsspillere samt vores 2. og 3. angriber. De spillere, som synes mest oplagte at vi henter kommer først til sommer. Jeg får mega lange løg af det her! Håber virkelig CV får hevet mindst et par offensive kaniner op af hatten inden fredag, men er godt nok begyndt at tvivle på det.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1530
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det kan jo diskuteres. Man kan argumentere for, at det er ret klogt at betale mere for en spiller som man ved kan falde til i de nordiske lande og som har bevist, at han kan præstere i en liga på nogenlunde vores niveau og nogenlunde vores spillestil. Samtidig kan man argumentere for, at det er meget større gamble at hente en mand som potentielt ikke kan falde til i norden og som aldrig har vist noget i Europa. Og det gælder forøvrigt både for BIFs mand fra Paraguay og for Mussis.

    Men det kendetegner jo generelt vores indgangsvinkel til tingene. Vi spiller jo netop ikke udelukkende med talenter som AAB (lidt overdrevet formuleret) eller henter uprøvede billige spillere, netop for at undgå at gamble med niveauet. Og det giver i mit hoved meget god mening, når vi har de økonomiske muligheder. (Dette kræver selvfølgelig, at vores scouts og sportschef har bedre styr på det end købene af Diuf, Mos osv viser.)

    Men derfor kan du jo få ret i, at BIF kan få stort held med deres gamble og få en klassespiller til en lav pris. Jeg synes dog deres gamble er større end vores. Og vores gamble med Allah er imo under ingen omstændigheder på størrelse med vores gamble med Mussis som alle er henrykt over.
    Enig i forholdt til Mussis. Han er blevet en mindre besættelse for de fleste herinde (ikke mindst for undertegnede), og det er en lidt svær erkendelse at han rent faktisk er et gamble, som du også nævner. (Så er der hele fortolkningen af ordet "gamble", for det er alle spillere vel i bund og grund, men det er en anden snak).

    Mht Allah, er mit problem netop at han ikke har bevist særligt meget! Han har scoret 15 kasser i en liga, som i min optik, halter et stykke efter Superligaen. Det synes jeg generelle transfers til og fra Norge beviser (uddyber gerne, men tænker eksemplerne er obvious).
    Han har præsteret 1 eneste sæson, og kan ikke bryste sig med erfaring fra større ligaer end Tippeligaen.

    Havde han kostet 10 - 12 mio, så fint nok. Go for it! Men vi er rent faktisk i gang med at sætte all-time transfer-rekord. Det er for mig en stor chance at tage - en chance jeg har svært ved selv at finde de rigtig gode argumenter for (selvom jeg er klar over Ståle og CV må have et par stykker. Dummere er de jo ikke...)

    Nunez har præsteret på et, i mine øjne, mindst ligeså højt niveau. Han har været en tur forbi La Primera, og selvom 9 kampe ikke er meget, tæller det stadig i min bog. Og så er der lige de ca 20 mio kroners forskel (udfra hvad vi har hørt fra pressen vel at mærke!). Det er en markant prisforskel!
    Det lyder generelt bare som en mere bulletproof deal, uden at nogle af os selvfølgelig kan forudse hvad der ender med at være rigtigt og forkert.

    Kan godt høre det lyder som om jeg mener man - helt spontant - skal sætte alt ind på Nunez. Det er nok mere det overordnede eksempel jeg har en mening om.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 29.01.14 kl. 10:53

  21. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •