Side 103 af 141 FørsteFørste ... 35393100101102103104105106113 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,531 til 1,545 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #1531
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    http://onside.dk/superligaen/aalesun...e-klub-end-fck

    Håber så inderligt at vi har noget bedre i baghånden. De virker utrolig arrogante.
    Hvilke klubber er ellers interesseret i Hamdallah?
    Det virker underligt at give så mange millioner for en spiller som ingen andre klubber ser det store talent i.
    De må grine godt i Norge og specielt Aalesund hvis FCK virkelig ligger op mod 25 millioner for en spiller.
    Hvis der ikke er andet i baghånden så spar pengene og brug dem når der dukker en anden spiller op, også selvom det betyder det først kan blive i næste vindue. At sprænge banken for en Marrokansk landsholdsspiller med 5 A kampe og EN sæson i Norge er da fuldstændig at tabe småkagerne. Det kan kun blive en taber sag for FCK og Hamdallah...

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1532
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg er egentlig glad for, at CV ikke for længst har lukket en dyr handel med eksempelvis Aafk.

    Jeg lægger for det første til grund, at mange af de mere attraktive spillere ofte vil have flere tilbud på hænderne. En for FCK stor profil som har et egentlig ok tilbud fra FCK vil naturligvis ikke skrive under d. 10. januar, hvis spilleren har en rimelig forventning om, at der også vil komme tilbud fra endnu større klubber. Det er i høj grad noget, som ligger udenfor CVs indflydelse, og han må dermed tåle at vente til de sidste dage eller timer i transfervinduet, hvis han vil hente sådanne spillere.

    Alternativet er vel at hente spillere fra en lavere hylde, hvor spilleren ikke har så gode eller så mange forventede alternativer og derfor uden større tøven vil accpetere et tilbud fra FCK.

    For det andet antager jeg, at CV som udgangspunkt arbejder inden for et fast budget, som kun undtagelsesvist vil kunne blive overskredet. Lukker CV en dyr handel med Aafk, er mulighederne for at landre andre spillere, som tilbyder sig senere i vinduet, formentlig begrænsede.

    Jeg håber naturligvis, at CV har styr på det så langt, at han har en plan B, som han kan falde tilbage på d. 31., f.eks. en handel med Aafk, men jeg kan på ingen måde bebrejde CV, at han venter til det sidste, hvis han vurderer, at der er en reel mulighed for at lande en større profil sidst i vinduet.

    Så lever jeg med de lidt længere løg...

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1533
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Mere attraktiv? Hvad baserer du det på? Jeg kender lige så lidt til denne Núñez som Hamed-Allah, så jeg kan bestemt ikke afvise, at han er vældig god, men jeg ser intet i YouTube-videoen, der gør, at jeg ønsker ham til FCK. Hans Wiki-stats er heller ikke imponerende: http://en.wikipedia.org/wiki/José_Ariel_Núñez

    Af samme grunde troede jeg heller ikke på historien. Det giver simpelthen ingen mening at udleje Pourie for at hente en decideret lottokupon i stedet.
    Zan beskriver det for mig:
    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nunez har præsteret på et, i mine øjne, mindst ligeså højt niveau. Han har været en tur forbi La Primera, og selvom 9 kampe ikke er meget, tæller det stadig i min bog. Og så er der lige de ca 20 mio kroners forskel (udfra hvad vi har hørt fra pressen vel at mærke!). Det er en markant prisforskel!
    Det lyder generelt bare som en mere bulletproof deal, uden at nogle af os selvfølgelig kan forudse hvad der ender med at være rigtigt og forkert.
    Er helt enig mht. Pourié.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 29.01.14 kl. 11:34

  6. #1534
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Hvis vi vinder DM så tror jeg at vi lader Bengtsons kontrakt løbe ud...

  7. #1535
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Hvis vi vinder DM så tror jeg at vi lader Bengtsons kontrakt løbe ud...
    Det må du lige uddybe. Hvilken sammenhæng ser du der?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #1536
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Det har jeg lært af Stefan Johansen handlen herinde: Det er for dårligt at vi i FCK ikke kan være hurtigere ude og hente spillere før klubber fra større ligaer får øjnene op for dem, for så er det for sent.

    Det har jeg lært af Hamdallah handlen herinde: Det er for dårligt at vi i FCK er interesserede i en spiller som klubber fra større ligaer ikke har fået øjnene op for, så er han nemlig ikke god nok.

    Det er et meget snævert vindue at bevæge sig i for stakkels CV.


  9. #1537
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Zan beskriver det for mig:
    Jeg er med på, at prisen taler til fordel for Núñez, men jeg har stadig svært ved at se, hvad der desuagtet gør ham mere attraktiv - som du jo skriver. Når jeg kigger på nettet, har han fået 246 minutter i 6 kampe i La Liga. Med nul mål til følge. Det kan altså aldrig blive mere imponerende end 15 mål på en sæson i Tippeligaen. Og det siger jeg ikke, fordi jeg ønsker Hamed-Allah til FCK.

    Norge og Paraguay kan ikke umiddelbart sammenlignes på klubplan, men Paraguay er nr. 51 på FIFA's liste og Marokko nr. 74. Med forbehold for kvaliteten af FIFA's rangordning, er der ikke en verden til forskel.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  11. #1538
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det må du lige uddybe. Hvilken sammenhæng ser du der?
    Jeg ser at vi lader hans kontrakt ud og vælger det sikre ihvertfald indtil det er afgjort om vi kommer i CL….. Det er meget små penge vi kan få ved at lade ham gå til sommer…..

  12. #1539
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jf. denne artikel (http://www.bold.dk/nyt/Agent-Bedste-loesning-for-Pourie) stod Pourié ikke til spilletid i foråret. Eftersom han i forvejen var bagved Santin, så må det unægteligt betyde, at der er én eller flere angribere på vej (hvis de ikke allerede er købt).

    Ydermere var der en, der nævnte, at vi skriver d. 29. januar nu, og vi stadig ikke har præsenteret nogen spillere. Så meget desto mere grund til at antage, at vi allerede har signet en række spillere, og de først bliver præsenteret samlet fx lørdag, da eventuelle sidste handler skal falde på plads fredag aften.

    Og hvad angår placeringen af Mos i samme fiasko-kategori som Diouf, synes jeg ikke helt er fair. Indtil videre synes jeg, at Diouf kvaliteter har været meget svære at få øje på (udover at han kan hoppe højt). Mos derimod er velsagtens en af ligaens farligste og køligste angribere, han var bare ikke den type vi havde brug for. Men nogen dårlig spiller er han da ikke. Indtil videre i år er han den angriber i ligaen, der har brugt færrest tid pr. mål: http://www.superstats.dk/maal/ (og det er endda for et midter/bund-hold som OB).

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1540
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...-middlesbrough

    Jeg drømmer videre, men mener stadig at vi burde forhøre os. Campell og Jones må være LANGT foran Corner.

  15. #1541
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Ydermere var der en, der nævnte, at vi skriver d. 29. januar nu, og vi stadig ikke har præsenteret nogen spillere. Så meget desto mere grund til at antage, at vi allerede har signet en række spillere, og de først bliver præsenteret samlet fx lørdag, da eventuelle sidste handler skal falde på plads fredag aften.
    Det er jo en ægte klassiker, du omtaler der :-) I hvert eneste vindue nægter transferoptimisterne at give op, bare fordi der ikke er meldt noget ud kl. 00.30 efter det hele er slut. Jeg kan dog oplyse at vi i historisk perspektiv stadig har til gode at opleve at en signifikant transfernyhed blev meldt ud med forsinkelse. Jeg kan på stående for ikke huske andre eksempler end at en udlejning af Bertolt blev meldt ud kort efter midnat, da vinduet netop var lukket.

    Dermed ikke sagt at scenariet er umuligt, men at manglende officiel aktivitet kan tolkes som et udtryk for at der samles sammen til et ordentligt rabalder af en gruppepræsentation efter vinduet er lukket, det er i hvert fald ikke funderet i nogen form for tradition eller historisk empiri.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #1542
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    [...]Ydermere var der en, der nævnte, at vi skriver d. 29. januar nu, og vi stadig ikke har præsenteret nogen spillere. Så meget desto mere grund til at antage, at vi allerede har signet en række spillere, og de først bliver præsenteret samlet fx lørdag, da eventuelle sidste handler skal falde på plads fredag aften. [...]
    Nu er der flere gange blevet beskrevet et scenarie, hvor vi på et stort anlagt pressemøde efter deadline præsenterer flere spillere, der alle er blevet signet løbende gennem vinduet, uden at det er blevet offentliggjort. Er der noget, udover frustration over manglende signings indtil videre, der taler for, at dette skulle være tilfældet? Jeg mindes ikke umilddelbart, at der er blevet ageret sådan fra klubbens side før. Og ville det desuden ikke kunne give os problemer i forhold til manglende børsmeddelelse, som det fx skete for FC Midtjylland ved Duncan-købet?

  18. #1543
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Det er bare nye tider, that's all I'm saying :)

    Vi har nye midler, nyt setup osv. Hvorfor ikke skyde den nye halvsæson og den nye æra i gang med et brag af en præsentation. Det eneste jeg kunne have ønsket var, at vi havde ventet med at præsentere Lange dertil også. Men det var nok for svært at skjule, eftersom han allerede har sin gang på hovedkvarteret.

  19. #1544
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Ydermere var der en, der nævnte, at vi skriver d. 29. januar nu, og vi stadig ikke har præsenteret nogen spillere. Så meget desto mere grund til at antage, at vi allerede har signet en række spillere, og de først bliver præsenteret samlet fx lørdag, da eventuelle sidste handler skal falde på plads fredag aften.
    Der er flere problemer med denne teori:

    For det første: Hvad skulle fordelen være ved at holde handlerne tilbage indtil en samlet præsentation? De enkelte signings ville drukne i mængden, hvis der var meget mere end to, og det ville mediemæssigt give meget mere mening, at brede de gode nyheder ud over en længere periode, og dermed få mere omtale. For slet ikke at snakke om, at vi gerne skulle have de nye spillere ud at træne med holdet så hurtigt som muligt, og ikke sidde og vente af pressetaktiske årsager.

    For det andet: Der to parter til en handel. De klubber, vi køber spillerne af, kan være forpligtet til at orientere diverse børser og finansielle myndigheder, når handlerne er indgået. Det er et skidt signal at vente med nyheden om et stort salg, da de kan skabe mistanke om insiderhandel m.v. Så selv hvis FCK gerne ville vente, er det tvivlsomt om vi kunne få de sælgende klubber til at tie stille i dage- eller ugevis.

    Mvh,
    Karsten

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1545
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Vi har nye midler, nyt setup osv. Hvorfor ikke skyde den nye halvsæson og den nye æra i gang med et brag af en præsentation. Det eneste jeg kunne have ønsket var, at vi havde ventet med at præsentere Lange dertil også. Men det var nok for svært at skjule, eftersom han allerede har sin gang på hovedkvarteret.
    Jeg tror du bliver slemt skuffet hvis du forventer noget i den dur. Så skulle man da også have gemt Mussis-historien i stedet for at komme med en mellemtid på den. Jeg tipper at der inden fredag eftermiddag kommer mindst én nyhed, som om ikke andet afkræfter at der arbejdes på en større masterplan for at præsentere en større gruppe nye spillere samlet på lørdag. Er det ikke også ved at være år og dag siden man har indkaldt til pressemøde om spillertilgange? Uden at huske det præcist tror jeg Laursen og Junior var sidst det skete.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •