Side 106 af 141 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,158

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Er det egentlig blevet debatteret hvad Mussis skal have af kæle-/øgenavn? Jeg synes det er helt oplagt med "Musse"! Det er lidt sjovt med et danskklingende kælenavn til en spiller fra eksotiske egne, og så er det også en skæg kontrast at have et nuttet navn til et ordentligt skaldet brød fyldt med blæk. Det er måske ikke helt på højde med "Pølsen" om Würtz, men det er så afgjort i nærheden, og jeg håber folk vil bakke op om forslaget. Når der skal laves sange til Musse er der også mulighed for nogle rimelig gode rim - så har jeg vist ikke sagt for meget hehe. I den mere sobre ende, hvis han laver en N'Doye: ♫ Åhhh, vores Musse / Han lod sig tusse / for FCK… ♫

    /Simon
    Du behøver ikke sidde og komponere en sang til Mussis. Den er allerede klaret her fremført af Hansi Hinterseer: http://www.youtube.com/watch?v=loj7IynAQA0

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1577
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    29. januar og stadig ingen (bekræftede tilgange). Det er vist tid til endnu en genpost af mit tidligere indlæg fra 2008 om CV's rettidige omhu!

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...188#post470188

  4. #1578
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Nej tak til Rosenberg... han er bare ikke god mere..

    http://en.wikipedia.org/wiki/Markus_Rosenberg

    Han scorer stort set ingen mål. Køb hellere en ung med videresalgs potentiale.
    Er det ikke at overvurdere vores muligheder, samt undervurdere Rosenberg at afskrive ham?

    Hvis vi uden anden sammenligning tager Jesper Grønkjær og ser han Wiki stats inden hans skifte til os http://da.wikipedia.org/wiki/Jesper_Gr%C3%B8nkj%C3%A6r er det da heller ikke imponerende.

    Rosenberg er en spiller med rutine, en alder til at kunne bidrage et par år, og med et niveau der er et stykke over den almindelige superligaangriber.

    Hvad er forventningerne, hvis det ikke er ham og ikke endnu en norsk angriber, ikke en ukendt i stil med Adi?

    Er det en ukendt angriber fra Syd-Amerika eller hvem skal vi lande for at være tilfredse?

    Jeg siger i hvert fald ja tak til Rosenberg, har svært ved at se vi kan gøre det bedre.


  5. #1579
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Kixsomanov Se meddelelser
    Er det ikke at overvurdere vores muligheder, samt undervurdere Rosenberg at afskrive ham?

    Hvis vi uden anden sammenligning tager Jesper Grønkjær og ser han Wiki stats inden hans skifte til os http://da.wikipedia.org/wiki/Jesper_Gr%C3%B8nkj%C3%A6r er det da heller ikke imponerende.

    Rosenberg er en spiller med rutine, en alder til at kunne bidrage et par år, og med et niveau der er et stykke over den almindelige superligaangriber.

    Hvad er forventningerne, hvis det ikke er ham og ikke endnu en norsk angriber, ikke en ukendt i stil med Adi?

    Er det en ukendt angriber fra Syd-Amerika eller hvem skal vi lande for at være tilfredse?

    Jeg siger i hvert fald ja tak til Rosenberg, har svært ved at se vi kan gøre det bedre.
    Grønkjær er ikke angriber? Og Rosenberg er 31 og har været for nedadgående de sidste sæsoner, har set nogen premier league kampe med ham, og det er altså ikke noget der imponere mig. Han er 31, han vil være et ok bredde køb som Braaten, men ville være slemt skuffet hvis han bliver "angriber" transferet det her vinduet. Kan selvfølgeligt heller ikke afvise han kan finde sit gamle niveau... Kan vi få en en Rosenberg som da han var i Werder er han selvfølgeligt en forstærkning.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1580
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Grønkjær er ikke angriber? Og Rosenberg er 31 og har været for nedadgående de sidste sæsoner, har set nogen premier league kampe med ham, og det er altså ikke noget der imponere mig. Han er 31, han vil være et ok bredde køb som Braaten, men ville være slemt skuffet hvis han bliver "angriber" transferet det her vinduet.
    Hvis han imponerede dig i Premier League, så ville han ikke være realistisk i FCK. Sådan er livet bare, og det er der nok nogle brugere herinde der snart må se at få indset...


  8. #1581
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Smoking Se meddelelser
    Værd at bemærke, begynder der at florere rygter på Twitter om, at Corner skulle være på vej hjem på en lejeaftale.
    Andre rygter siger permanent aftale på 30 mio.

    Ja tak.


  9. #1582
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Puha hvor jeg dog håber vi ender med at lande denne "endnu en angriber". Vil simpelthen blive så skuffet hvis vi ender med at signe en afdanket skandinav som ikke har præsteret i gud ved hvor lang tid i et hav af forskellige klubber. Han skal vel bruge minimum et halvt år på at komme i gear, og så er guldet for længst sendt over på den anden side af Storebælt.. I min optik er det livsnødvendigt med en kreativ fløj til at aflaste vores to glasben på kanterne, men det kommer formentlig ikke til at ske, hvis man skal tro rygtestrømmen..

    Synes da i øvrigt "General Franco" kunne være et klasse kælenavn til vores, forhåbentligt, kommende midtbanegeneral.
    Skal vi absolut ty til fascistiske referencer, så er jeg nu mere fan af "Musselini"

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1583
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Søren Rieks sættes angiveligt i forbindelse med Superligaklubber? Det kan vel næsten kun være os og Brøndby? Jeg overvejede ham som en forstærkning til os for en uges tid siden, så sjovt at denne nyhed dukker op.

    Han var klasse, da han var i Esbjerg, og han er indbegrebet af fight. Ham og Gislason på hver sin kant og med Mussis og Delaney på midtbanen ville der blive fightet alle 90 minutter - noget vi har manglet længe...

    http://www.bold.dk/nyt/Rieks-afviser-dansk-interesse

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1584
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ok Corner ser jeg så endnu mindre perspektiv i end Rosenberg. Med mindre det er for øje at hente ham permanent efter sommerferien, hvilket jeg dog stærkt betvivler. Vi skal simpelthen ikke til igen at bygge spillet op om en spiller, som snart er væk igen. I øvrigt har Corner set skrækkelig ringe ud efter sin skade, så igen ville vi signe en angriber i meget skidt forfatning. Vi skal bruge spillere som fra dag et gør en forskel og som vi kan bygge holdet op omkring. Kan ikke se at hverken Corner eller Rosenberg er dette.

  14. #1585
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Nej tak til Rosenberg... han er bare ikke god mere..

    http://en.wikipedia.org/wiki/Markus_Rosenberg

    Han scorer stort set ingen mål. Køb hellere en ung med videresalgs potentiale.
    Uden at tage stilling til Rosenbergs nuværende form synes jeg det ville være en genial forstærkning at få en ældre og mere erfaren spille ind i angrebet.
    Pt består vores angreb af Vetokele 21 år, Danny Amankwaa 19 år, Adi 23 år og tildels Toutouh (21 år) år det giver en gennemsnits alder på 21 år. Braaten (31år) og Diouf (27år) osv. kan også bruges men ingen af dem kan bidrage med kynisme og erfaringen på toppen.

    Så jeg synes det ville give god mening at investere i en spiller der stadig kan levere på top niveau men også give noget erfaringen videre. Præcis som Melberg og LJ har bidraget med i forsvaret.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1586
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Søren Rieks sættes angiveligt i forbindelse med Superligaklubber? Det kan vel næsten kun være os og Brøndby? Jeg overvejede ham som en forstærkning til os for en uges tid siden, så sjovt at denne nyhed dukker op.

    Han var klasse, da han var i Esbjerg, og han er indbegrebet af fight. Ham og Gislason på hver sin kant og med Mussis og Delaney på midtbanen ville der blive fightet alle 90 minutter - noget vi har manglet længe...

    http://www.bold.dk/nyt/Rieks-afviser-dansk-interesse
    Har du læst artiklen?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1587
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Grønkjær er ikke angriber? Og Rosenberg er 31 og har været for nedadgående de sidste sæsoner, har set nogen premier league kampe med ham, og det er altså ikke noget der imponere mig. Han er 31, han vil være et ok bredde køb som Braaten, men ville være slemt skuffet hvis han bliver "angriber" transferet det her vinduet.
    Men at Rosenberg ikke imponerer dig i Premier League siger vel ikke så meget i forhold til om han kan bruges hos os. I Premier League går tingene bare så meget hurtigere og spillerne er så meget bedre at Rosenberg sagtens ville kunne forstærke os markant selvom han ikke ser imponerende ud i de Premier League kampe du har set med manden.

    Et måske dårligt eksempel da en skade selvfølgelig også har spillet ind er Cornelius. Han bombede for os i sidste sæson, men kan ikke komme i nærheden af holdet i Cardiff.
    ...

  19. #1588
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,158

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg ved snart ikke hvad jeg håber på mht Allah, Rosenberg eller en helt tredje. Umiddelbart er jeg hooked på Allah grundet at han er ung og kan stadig udvikles, imens Rosenberg er i sin karrieres efterår. Dog må Rosenberg forventes at have noget kvalitet og rutine som bestemt kunne styrke os.

    Jeg kunne egentlig godt forestille mig, at Rosenberg er grunden til, at Allah ikke er landet endnu. Måske muligheden for Rosenberg er opstået for nylig og derfor har FCK udskudt beslutning med Allah. Kommer Rosenberg bliver Allah hjemme - glipper Rosenberg kommer Allah. Jeg tror ikke på begge eller for den sags skyld to angribere.

    Rosenberg kunne bort set fra det også være et typisk navn, som Per Rud hev op af hatten so stil med Kanibalen.

    Nå men egentlig må der bare gerne snart ske noget.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1589
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Men at Rosenberg ikke imponerer dig i Premier League siger vel ikke så meget i forhold til om han kan bruges hos os. I Premier League går tingene bare så meget hurtigere og spillerne er så meget bedre at Rosenberg sagtens ville kunne forstærke os markant selvom han ikke ser imponerende ud i de Premier League kampe du har set med manden.

    Et måske dårligt eksempel da en skade selvfølgelig også har spillet ind er Cornelius. Han bombede for os i sidste sæson, men kan ikke komme i nærheden af holdet i Cardiff.
    Det er selvfølgeligt rigtigt, men han har været decideret ringe... "ikke imponere" var måske et forkert ordvalg. Men ja der er en helvedes forskel på premier league og superligaen, så kan da godt være han viser sig at være klasse for os....

  22. #1590
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Andre rygter siger permanent aftale på 30 mio.

    Ja tak.
    Det ville næsten være århundredets handel at sende ham ud for 75 mio. og købe ham tilbage for 30 et halvt år senere.
    Jeg tvivler dog på sandheden i rygterne.

    Cornelius rygtes i øvrigt også afsted på en lejeaftale til Middlesborough i Championship.
    ...

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •