Side 110 af 141 FørsteFørste ... 1060100107108109110111112113120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,636 til 1,650 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #1636
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ja jeg holder fast i den tanke ^^ så mangler bare zanka og en mussis der tiltræder med det samme...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1637
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg er enig at Corner kan blive en succes og en top angriber...men 27 mill. for en spiller som måske er blevet ødelagt efter 1/2 år i Cardiff... Jeg er bare bange for at han har fået et alvorligt knæk...
    Du kan også vende den rundt. Ville du udleje Corner i 6 mdr. for 40 mllioner? Det her er helt vildt, altså manden kan ikke være smadret på 6 mdr og det betyder såan set, at vi har Corner "gratis" til en kongeløn i 4 år! 65 millioner - 27 - 4x6 millioner = Corner gratis + 15 millioner (minimum).

    Rosenberg, Corner og Vetokele... av av av det kunne være vildt. Hvis det er BiF som løber med Rosenberg, såer han naturligvis over the hill, men ellers er det et MEGA klassekøb.


  4. #1638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg må da sige, at hvis det skulle lykkedes at købe Corner tilbage for omkring 27 millioner, så er det da en vanvittig handel. Han er den type angriber som mange af os har ønsket at vi ville få (den type som jeg selv troede Adi var) og nu kan vi få en som vi allerede ved kan præstere. Alternativet er åbenbart at købe Hamedallah til omkring samme pris og så er jeg selv mere sikker på Corner. Selv hvis han skulle have fået et knæk, så tror jeg det hjælper ham at komme tilbage i vante omgivelser og det er da rart at se en spiller der ikke laver en Bendtner.


  5. #1639
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg må da sige, at hvis det skulle lykkedes at købe Corner tilbage for omkring 27 millioner, så er det da en vanvittig handel. Han er den type angriber som mange af os har ønsket at vi ville få (den type som jeg selv troede Adi var) og nu kan vi få en som vi allerede ved kan præstere. Alternativet er åbenbart at købe Hamedallah til omkring samme pris og så er jeg selv mere sikker på Corner. Selv hvis han skulle have fået et knæk, så tror jeg det hjælper ham at komme tilbage i vante omgivelser og det er da rart at se en spiller der ikke laver en Bendtner.
    Ja, bare der ikke er noget i vejen med ham fysisk, skal han nok komme tilbage på sporet.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. #1640
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    @Chobby

    Men altså det er jo en ubekendt, du ikke kan begynde at fremskrive på.
    Havde Cornelius nu fortsat over flere sæsoner med skader, dårlig form og reservebold, ville jeg være anderledes skeptisk over et tilbagekøb.

    Vi skal dog ikke mere end få måneder tilbage i tiden, siden vi så, hvad manden har af evner på vores hold.

    Tænk over det: For den angivelige salgspris på Corner til Cardiff, kan vi få Cornelius hjem OG købe to Hamed-Allah'er.
    Man kan sige meget om det her transfervindue, men hvor det før i tiden har været temmelig forudsigeligt, er der da drama for alle pengene denne her gang.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1641
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Corner har ret beset spillet én enkelt god HALVSÆSON og ellers har han set skidt ud synes jeg. Jeg jubler på ingen måde over dette indkøb hvis det bliver en realitet.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1642
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Zanka og Cornelius ja !!!!!!! Rosenberg tror jeg ik noget på, han ryger til Malmø.Men Vetokele og Corner med Adi som back up er også ok

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1643
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Hold nu kæft der er gang i den nu...Hamed allah, Høgli, Zanka, Mussi, Corner, Rosenberg og Sana der skal finde ny klub! evt. også en syd amerikansk venstre back mm.

    Sender straks red bull og andet energi fremkaldende mod Øster alle for CV og Ståle skal altså give den gas de næste 56 timer... CV og Ståle - Don't blink and make us proud!!!

    Forza FC

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1644
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Så er Hamed-Allah dealen vist død - http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2205690.ece

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1645
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Vi har tidligere solgt samme spiller for 75 mio. Vi har lige solgt en spiller som Ragnar for 38 mio. Hvordan kommer du frem til, at 27 mio er for meget for Cornelius? Corner har alle forudsaetninger for at blive en successful angriber paa europaeisk niveau. Hvis vi kan faa ham for under 30 mio, saa har vi gjort aartiets bedste handel.
    Fuldstændig enig. Og kan vi sælge ham for 75 mio. kr. en gang, kan vi sælge ham for det samme igen :)

    Er dog dybt overrasket over FCK's nye, offensive pressestrategi. Førhen var der hermetisk lukket. Nu ser vi indslag med Mussis, selv om han (officielt) ikke har skrevet under endnu, og klubben melder selv den absolut største transfernyhed ud i dette vindue med under 2,5 døgn til transfervinduet lukker. Det er dæleme underholdende, og lykkes det hele, er det jo også godt gået. Men FCK må godt nok føle sig meget sikre i deres sag. Lykkes hverken det ene eller det andet, vil det være en gigantfiasko for CV. Superspændende!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  17. #1646
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Corner har ret beset spillet én enkelt god HALVSÆSON og ellers har han set skidt ud synes jeg. Jeg jubler på ingen måde over dette indkøb hvis det bliver en realitet.
    Nu har han jo reelt også kun spillet to halvsæsoner, hvis vi ser bort fra de få indhop tidligere. Og at han ikke præsterede bedre end han gjorde i foråret, er jeg ikke så bekymret for. Hvis det skulle danne grundlag for om spillerne er gode nok, var der vist ikke nogen af dem der spillede i foråret, der burde være på holdet i dag :o)

    Jeg jubler gerne højt og længe, hvis denne transfer bliver en realitet. Men jeg går dog også ud fra at Corner kommer til at tage en gevaldig lønnedgang.
    - We'll Sing on our own! -

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1647
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Så er Hamed-Allah dealen vist død - http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2205690.ece
    My face


  20. #1648
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Udover at jeg ikke er ovenud begejstret for Zanka, synes jeg, folk glemmer, at Mussis først kommer til sommer. Vi vil skulle hente syv point på FCM med en meget tynd midtbane, hvis der ikke sker andet end trafik i forsvar og angreb...
    Altså..."meget tynd" er måske lidt hårdt sagt med spillere som Nicolai Jørgensen, Delaney, Claudemir og ikke mindst Gislason på holdet. Dertil kommer Daniel Braaten og TK som backup og så Bolanos, trods alt.

    Efter salgene af Santin og Sigurd er det jo særligt i forsvars- og angrebskæden, der mangler. Og her må Cornelius og Zanka være ret så fornuftige erstatninger til en slags FCK All Star Dream Team (Zuma og Grønkjær, anyone? Såååå gamle er de da heller ikke... :)).

    Så skulle det ende med Corner & Zanka her og nu og Mussis til sommer, vil jeg være mere end tilfreds med dette vindue.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #1649
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg ville nu ikke have noget imod at signe både Hamad-Allah og Cornelius. Vil nu langt hellere have Hamad-Allah end Rosenberg. Selvom 25 mio er dyrt for Hamad-Allah bør han kunne sælges videre for en del mere. Og de 2 kunne være et giftigt angreb.

  23. #1650
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg kan ikke sige noget klogt om det ene eller andet lige nu, men hold nu fast for en slutning på et transfervindue vi går i møde!

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •