Side 12 af 141 FørsteFørste ... 291011121314152262112 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af 2920 Se meddelelser
    Værsgo - 10 minutter med Franco Mussis - også kaldet Gordo. Judge for yourself

    http://vimeo.com/57916446
    Mange tak - faktisk helt ok video... I følge et argentisk forum (linket tidligere i tråden) er han en to-vejs central midtbane med en kæmpe vilje, godt skud udefra, ok teknik og helt utroligt løbe-pensum. De nævner konstant hans utrolige løbe-pensum. Køber vi ham, tror jeg TK får en seriøs udfordrer til bip-testen.

    Desuden var der især en positiv ting der faldt i øjnene; jeg tror han er den mest "to-benede" spiller jeg nogensinde har set! Vel nærmest umuligt at sige om han er højre eller venstre benet!

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Mange tak - faktisk helt ok video... I følge et argentisk forum (linket tidligere i tråden) er han en to-vejs central midtbane med en kæmpe vilje, godt skud udefra, ok teknik og helt utroligt løbe-pensum. De nævner konstant hans utrolige løbe-pensum. Køber vi ham, tror jeg TK får en seriøs udfordrer til bip-testen.
    TK har måske klubrekorden, men han er ikke på samme niveau mere - jeg mener vist at Remmer vandt den sidste yoyo-test der blev afholdt ;-)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    TK har måske klubrekorden, men han er ikke på samme niveau mere - jeg mener vist at Remmer vandt den sidste yoyo-test der blev afholdt ;-)
    Der bliver vist kun holdt én yoyo-test om året (i januar). TK har klubrekorden, sat i jan 2012 ( http://www.fck.dk/nyhed/2012/01/17/61799 ), men du har helt ret; Remmer vandt i jan 2013 ( https://twitter.com/colsen38/status/289038674182668288 )..
    Så kan det være at Mussis tager den i næste måned ;)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Der bliver vist kun holdt én yoyo-test om året (i januar). TK har klubrekorden, sat i jan 2012 ( http://www.fck.dk/nyhed/2012/01/17/61799 ), men du har helt ret; Remmer vandt i jan 2013 ( https://twitter.com/colsen38/status/289038674182668288 )..
    Så kan det være at Mussis tager den i næste måned ;)
    Mærkeligt - fandt lige et link: http://www.youtube.com/watch?v=Wx5XSQy9hz0 - hvor Storskov nævner at de afholder 2 om året. En før træningen går i gang i foråret, og samme i efteråret. Men man får åbenbart kun resultatet fra januar?

    Men interessant at læse sidste afsnit i dit første link: "En anden midtbanespiller kom ind på andenpladsen. Det var Thomas Delaney, der pressede Thomas Kristensen til det yderste, og måske var netop den indædte konkurrence i yoyo-testen mellem de to udslagsgivende for den nye klubrekord."

    Det bliver interessant at se udfaldet i næste måned!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #170
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Mange tak - faktisk helt ok video... I følge et argentisk forum (linket tidligere i tråden) er han en to-vejs central midtbane med en kæmpe vilje, godt skud udefra, ok teknik og helt utroligt løbe-pensum. De nævner konstant hans utrolige løbe-pensum. Køber vi ham, tror jeg TK får en seriøs udfordrer til bip-testen.

    Desuden var der især en positiv ting der faldt i øjnene; jeg tror han er den mest "to-benede" spiller jeg nogensinde har set! Vel nærmest umuligt at sige om han er højre eller venstre benet!
    Det er værd at lægge mærke til at videoen er over 10 måneder gammel og meget kan være sket med sådan en ung fætter. Eksempelvis tror jeg at hans mange gode langskud på træværket, er fra kampe i den bedste række. :)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Mange tak - faktisk helt ok video... I følge et argentisk forum (linket tidligere i tråden) er han en to-vejs central midtbane med en kæmpe vilje, godt skud udefra, ok teknik og helt utroligt løbe-pensum. De nævner konstant hans utrolige løbe-pensum. Køber vi ham, tror jeg TK får en seriøs udfordrer til bip-testen.

    Desuden var der især en positiv ting der faldt i øjnene; jeg tror han er den mest "to-benede" spiller jeg nogensinde har set! Vel nærmest umuligt at sige om han er højre eller venstre benet!
    Meget enig. Han ligner i hvert fald ikke en kantspiller, som det står skrevet nogle steder. Jeg synes faktisk, at han minder ret meget i stil om Claudemir, dog mere dynamisk. På baggrund af videoen, så håber jeg bestemt at der er noget i historien og at det lykkes at hente ham. Han vil blive publikumsyndling fra dag et. Og så passer han jo fint ind i rækken af store midtbaneprofiler i klubben som Hutch, Kvist og Claudemir, der også var total ufarlige :-)

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #172
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Meget enig. Han ligner i hvert fald ikke en kantspiller, som det står skrevet nogle steder. Jeg synes faktisk, at han minder ret meget i stil om Claudemir, dog mere dynamisk. På baggrund af videoen, så håber jeg bestemt at der er noget i historien og at det lykkes at hente ham. Han vil blive publikumsyndling fra dag et. Og så passer han jo fint ind i rækken af store midtbaneprofiler i klubben som Hutch, Kvist og Claudemir, der også var total ufarlige :-)
    meget enig! hans indlæg er dårligere end Piotr Harens.... Men han ser virkelig dynamisk og dejlig aggressiv ud

  14. #173
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Hvor lang kontrakt kan man evt tilbyde ham ? Er der regler for længde i dk ? Kan ik huske nogen længere end 5 år

  15. #174
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Så kædes vi sammen med Stefan Johansen igen: http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-jagt...idtbanespiller
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Meget enig. Han ligner i hvert fald ikke en kantspiller, som det står skrevet nogle steder. Jeg synes faktisk, at han minder ret meget i stil om Claudemir, dog mere dynamisk. På baggrund af videoen, så håber jeg bestemt at der er noget i historien og at det lykkes at hente ham. Han vil blive publikumsyndling fra dag et. Og så passer han jo fint ind i rækken af store midtbaneprofiler i klubben som Hutch, Kvist og Claudemir, der også var total ufarlige :-)
    Jeg synes på slet ikke han minder om Claudemir. Han er udfordrende, teknisk stærk og har et godt skud fra distancen (dømt ud fra video'er fyldt med han succes aktioner (......)), i kontrast mener jeg at Claudemir er en pasningsstærk spilfordele med et godt øje for spillet.
    Jeg tror han vil fungere godt med vores nuværende angrebstrup da både Vetokele, Marvin og Danny er glad for dybden. Vi har også set hvordan kanterne får plads når Toutouh tager opmærksomheden som trussel på den offensive midtbane. Så jeg tror han ville passe godt ind i non-targetman konceptet.

    At FCK hverken be- eller afkrafter noget er ikke nogen nyhed, men det ville selvfølgelig også være dårlig markedsføring at indrømme at man var ALL-IN på Johanson. Han lyder hårdt arbejdende, i form af løbevillig og sine defensive aktioner ned i banen. -og det er bestemt noget Ståle er glad for.

    - Det er en and indtil andet er bevist dog :(

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ffs hvor jeg dog håber vi henter Stefan Johansen (Den norske Modric!)

    Min ønskeliste er:

    Stefan Johansen CM
    Michael Lumb VB som har været alt for god til at rende rundt i min hjemby og spille for Slagelse! Pierre smutter til sommer og Lumb er i sin bedste alder til at afløse ham!
    En stærk boksspiller alá Damen og Cornelius
    og en kantspiller som kan få Rurik,NJ og Toutouh til fortsat med og stramme sig an og præstere!

    Kom igang CV! :D
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det er værd at lægge mærke til at videoen er over 10 måneder gammel og meget kan være sket med sådan en ung fætter. Eksempelvis tror jeg at hans mange gode langskud på træværket, er fra kampe i den bedste række. :)
    Du har helt ret - jeg undrede mig også over hvor alle hans stolpe-skud blev af i den lange video, men som du siger, så er den lange video nok for gammel..
    http://www.youtube.com/watch?v=Yj1Le_fUNVw
    http://www.youtube.com/watch?v=uw03P5rte1E
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=lWJuC8rtepw
    I øvrigt to langskud med venstre, og et langskud med højre.. de færreste to-benede, der alligevel vælger at trykke af så langt udefra med det "dårlige ben"

    Elsker i øvrigt hans vildskab/ærgelse når han brænder - der er sku virkelig krummer i ham.. Var der ikke også en der sagde han havde fået 2 røde i ca 50 kampe.. Selvfølgelig ikke voldsomt meget, men lidt over et rødt pr sæson er vel mere end gennemsnittet..

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ffs hvor jeg dog håber vi henter Stefan Johansen (Den norske Modric!)

    Min ønskeliste er:

    Michael Lumb VB som har været alt for god til at rende rundt i min hjemby og spille for Slagelse! Pierre smutter til sommer og Lumb er i sin bedste alder til at afløse ham!
    At hente Lumb vil være en fallit-erklæring :)

    EDIT: 7 assists i 19 kampe i efteråret (25 år) vs fx. Pierres 3 mål + 4 assists i 25 kampe er nok ikke ligefrem en fallit-erklæring. Synes bare ikke han har været talk-of-the-town i efteråret ifm hans præstationer for FCV..
    Sidst redigeret af YouWantAnswers : 22.12.13 kl. 11:39

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Synes jeg sku ikke at det vil være :)
    Han har vist at han er for god til at spille i Superligaen det her efterår, og han har trodsalt spillet i Zenit og et par andre udlandske klubber. Jeg håber slf at vi kan hente en som er bedre, men kan bare ikke se hvem det skulle være, udover Wendt ;) Men det er dog for urealistisk...
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  24. #180
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Synes jeg sku ikke at det vil være :)
    Han har vist at han er for god til at spille i Superligaen det her efterår, og han har trodsalt spillet i Zenit og et par andre udlandske klubber.
    Ca 7 kampe alt i alt (heraf 2-3 som indskifter) i de ca 3 år han var ejet af Zenit er da ikke imponerende i sig selv. I Feyenoord og Freiburg var spilletiden lige så sløj. Kun i Bochum (i 2. Bundesliga), samt da AAB skulle redde sig fra nedrykning spillede han fast. At få splinter i røven i Zenit, Feyenoord og Freiburg tæller ikke op i min bog.

    Det svarer til at sige at Bendtner må være vild fordi han har spillet i 7-8 år i Arsenal.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •