Side 13 af 141 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Meget sjovt, for bare et par måneder siden ville jeg sige KØB KØB KØB til Johansen. Idag ser situationen pludselig helt anderledes ud. Delaney har spillet sig op til den styrmand vi har ledt efter, Claudemir har tæt på genfundet sit gamle niveau, Toutouh er rykket ind på midtbanen og ligner allerede en super erstatning til Claudemir på sigt. Samtidig har TK vist sig at være en solid midtbanemotor i de døende minutter.

    TKs kontrakt udløber snart, og Claudemir står nok snart til at blive solgt - så kan sagtens se det smarte i at købe Johansen nu. Men der er ikke ligeså akut brug for ham, som i sommers.

    OFF-TOPIC:

    Bt nævner i følge deres artikel om interessen for Franco: "Det skulle heller ikke kun være FCK, der er ude efter Franco Mussis. Også et par russiske og ukrainske klubber har spurgt på argentineren, der ellers kan blive den kun anden argentiner i Superligaen med Brøndbys Alexander Szymanowski som den første."

    Er det rigtigt? - jeg mindes da at FCM så sent som et par sæsoner siden havde en højre back på lån fra Argentina?

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    OFF-TOPIC:

    Bt nævner i følge deres artikel om interessen for Franco: "Det skulle heller ikke kun være FCK, der er ude efter Franco Mussis. Også et par russiske og ukrainske klubber har spurgt på argentineren, der ellers kan blive den kun anden argentiner i Superligaen med Brøndbys Alexander Szymanowski som den første."

    Er det rigtigt? - jeg mindes da at FCM så sent som et par sæsoner siden havde en højre back på lån fra Argentina?

    Santiago Villafane har skam en permanent kontrakt i FCM, og er pt udlejet til Lyngby. Derudover havde AGF engang en spiller der hed Mauricio Ortiz. Så ved ikke hvor BT har deres information fra...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Santiago_Villafa%C3%B1e

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    OFF-TOPIC:

    Bt nævner i følge deres artikel om interessen for Franco: "Det skulle heller ikke kun være FCK, der er ude efter Franco Mussis. Også et par russiske og ukrainske klubber har spurgt på argentineren, der ellers kan blive den kun anden argentiner i Superligaen med Brøndbys Alexander Szymanowski som den første."

    Er det rigtigt? - jeg mindes da at FCM så sent som et par sæsoner siden havde en højre back på lån fra Argentina?
    Santiago Villafane, Højre back, kommer fra argentina og spillede i FCM uden den store succes - han er pt udlånt til Lyngby..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af 2920 Se meddelelser
    Værsgo - 10 minutter med Franco Mussis - også kaldet Gordo. Judge for yourself

    http://vimeo.com/57916446
    Hans defensive aktioner ser stærke ud, men nærmest samtlige offensive klips er kontrabolde. Og dem gør vi os ikke særlig meget i, i Ståles 4-4-2 dominationsbold.
    Drømmetænking: 4-3-3 hold med følgende offensiv:
    Gislason - Delaney - Mussis
    Veto - Pourie - Nicolai
    Fart over stepperne!!! :D

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg synes på slet ikke han minder om Claudemir. Han er udfordrende, teknisk stærk og har et godt skud fra distancen (dømt ud fra video'er fyldt med han succes aktioner (......)), i kontrast mener jeg at Claudemir er en pasningsstærk spilfordele med et godt øje for spillet.
    Meget enig i at han ikke minder om Claudemir. I mine øjne minder Mussis mere om en type a-la Grindheim eller Mikkel Thygesen - dog med væsentlig bedre teknik og et bedre blik for sine medspillere.

    Hans øgenavn "Gordo" kan vel også bedst oversættes til "tykke" :)

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Han ser sgu komplet ud. Sjældent at man ser en så god dribler på den centrale midtbane. Og så har han noget vi har savnet i mange år: fart og vildskab.
    Hvis vi har 30 millioner til Diouf, Mos og Grindheim, så kan vi vel også finde lidt mønter frem til Franco...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Spændende! Han ligner en Thomas.

    Gravesen, hvis vi er heldige.
    Kristensen, hvis vi ikke er.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #188
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg faldt tilfældigt over at http://en.wikipedia.org/wiki/Aruna_Dindane ikke har nogen klub pt. Han var godt nok skarp for Lens da vi mødte dem dengang, og har siden hen været forbi Crystal Palace her i 2013. Ståle er ihvertfald meget begejstret for ham (eller var), og ved ikke om han er kommet ned i vores lønklasse efterhånden (han er lige blevet 33 og har 2 vm slutrunder og 62 landskampe for elfenbenskysten på bagen).

    Kender dog ikke hans niveau pt. - Lidt mere http://www.bbc.com/sport/0/football/21955542
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  13. #189
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Skriv nu bare med Stefan Johansen, så er vinduet allerede en gigant succes

  14. #190
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvor lang kontrakt kan man evt tilbyde ham ? Er der regler for længde i dk ? Kan ik huske nogen længere end 5 år
    Uden at kunne linke til noget konkret, så kan jeg ikke forestille mig, at der er en maximum længde på "standard" voksen kontrakter, til spillere over 18 år..
    Dog er der ikke rigtig noget, der taler for at skrive en længere kontrakt end max 5 år, hverken for spiller eller klub:
    1) For spilleren, der trods alt lever af lønforhøjelser, bonusser, sign-on-fees, osv, vil en meget lang kontrakt minimere chancerne for bedre fremtidig indtjening, selvom er god, lang kontrakt selvfølgelig også tæller som en slags "sikker indkomst" hvis man bliver skadet (fx Bernburgs nuværende kontrakt i bif)
    2) For klubben giver kontrakter over 5 år vel heller ikke så meget mening, da spilleren kan blive (langtids)skadet, falde i niveau, ikke slå igennem, osv, og derfor vil det være ærgerligt at "hænge på ham" i meget lang tid..

    EDIT: se Colsens svar - 5 år er max
    Sidst redigeret af YouWantAnswers : 22.12.13 kl. 15:37

  15. #191
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014


  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #192
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af klint Se meddelelser
    Hans defensive aktioner ser stærke ud, men nærmest samtlige offensive klips er kontrabolde. Og dem gør vi os ikke særlig meget i, i Ståles 4-4-2 dominationsbold.
    Drømmetænking: 4-3-3 hold med følgende offensiv:
    Gislason - Delaney - Mussis
    Veto - Pourie - Nicolai
    Fart over stepperne!!! :D
    1) Vi har en "rød tråd" hele vejen ned gennem SoE der hedder 4-4-2
    2) vi har haft stor succes med 4-4-2 siden Hogdson/Backes tid
    3) Ståle sværger til 4-4-2 (4-4-1-1 internationalt), og har haft stor succes med den hos os
    4) det er væsentligt nemmere at konvertere til CHL/EuroLeague systemet 4-4-1-1 fra 4-4-2 end 4-3-3
    5) Fraset det tydelige fejlkøb Pape, så har vi en trup, hvor spillerne sådan cirka er castet til vores 4-4-2 system

    Bevares, jeg synes da også, det er fedt hvis vi engang imellem kan spille et andet system end 4-4-2 / 4-4-1-1, og jeg blev da glad da Ståle eksperimenterede lidt med 3-5-2 her i efteråret (desværre ikke med den store succes).. Men jeg begriber aldrig, når folk begynder at tale om, at vi bør spille med et andet system end 4-4-2..

    EDIT: Personligt elsker jeg 3-5-2 (når det er Juve der spiller den), 4-3-3 (Når Barca spiller den), 4-2-3-1 (Når Real spiller den) osv.. MEN! 4-4-2 er nu engang bare det system, der beviseligt passer bedst i FCK..
    Sidst redigeret af YouWantAnswers : 22.12.13 kl. 16:27

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    1) Vi har en "rød tråd" hele vejen ned gennem SoE der hedder 4-4-2
    2) vi har haft stor succes med 4-4-2 siden Hogdson/Backes tid
    3) Ståle sværger til 4-4-2 (4-4-1-1 internationalt), og har haft stor succes med den hos os
    4) det er væsentligt nemmere at konvertere til CHL/EuroLeague systemet 4-4-1-1 fra 4-4-2 end 4-3-3
    5) Fraset det tydelige fejlkøb Pape, så har vi en trup, hvor spillerne sådan cirke er castet til vores 4-4-2 system

    Bevares, jeg synes da også, det er fedt hvis vi engang imellem kan spille et andet system end 4-4-2 / 4-4-1-1, og jeg blev da glad da Ståle eksperimenterede lidt med 3-5-2 her i efteråret (desværre ikke med den store succes).. Men jeg begriber aldrig, når folk begynder at tale om, at vi bør spille med et andet system end 4-4-2..
    Husk nu blot på at 4-4-2 og 4-3-3 osv. betyder når modstanderen har bolden, dvs. når VI forsvarer. Der er jo ikke nogen der spiller statisk angrebsspil, med snorlige linjer :-)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Umiddelbart lader det til at Ståle vil have noget vildskab ind på det her FCK hold. Johansen er kendt for at løbe røven ud af bukserne og ikke bange for at gå ind i duellerne med de store gutter. Mussis ligner lidt ala samme type, der raser op og ned ad banen konstant. Ståle er sgu træt af Bolanos typer, der ikke gør en indsats.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #195
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Husk nu blot på at 4-4-2 og 4-3-3 osv. betyder når modstanderen har bolden, dvs. når VI forsvarer. Der er jo ikke nogen der spiller statisk angrebsspil, med snorlige linjer :-)
    Men hvordan vil du helst forsvare? Personligt vil jeg uden tvivl helst forsvare med 4-4-2 (og det er præcis den opstilling, der har givet os "masser" af succes i CHL)..
    Når vi angriber vil jeg hellere angriber a la 4-1-3-2 med fremskudte backs, dvs de 2 centrale forsvars-spillere og en enkelt midtbane bliver lidt tilbage, hvorimod alle andre er frem over stepperne. Det ville jeg ikke kalde en 4-3-3.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •