Side 141 af 141 FørsteFørste ... 4191131138139140141
Viser resultater 2,101 til 2,108 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #2101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Pr4nkster Se meddelelser
    FØJ FCK!!! CV Du er da den mest elendige sporstschef in the world.... Tom Høgli!!?? endnu en afdanket Nordmand som erstatning, why on earth kan Mellberg have en plads på vores hold, men der kan ikke være plads til Jacobsen, der om nogen er en klubmand... Ækelt at være vidne til.
    Hvis du læser denne artikel, så skulle du vel nærmere skrive FØJ Ståle og i stedet hylde CV som den sande helt.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2236145.ece

    Ærgerligt med Lars, da han er en dygtig spiller. :en jeg tror nu nok vi kommer over det tab. Og forøvrigt har jeg aldrig rigtigt set ham som en speciel klubmand.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    1. Fordi Mellberg er klasse
    2. Man spiller ikke fordi man er klubmand. I det tilfælde bør CV jo også sidde forevigt som sportsdirektør(hvilket han nok også gør...)...
    3. Skal Bolanos også spille hver gang så...(en stor del af klubben siden 2010...)
    4. Kan du helt konkret give en analyse af hvordan du vurderer at Tom Høgli er afdanket ?
    5. Mellberg og Lars J spiller, til din orientering, ikke samme plads og du kan derfor ikke tale om hvorvidt de kan/skal spille samtidig...

    Det var såmænd bare det ...
    1. What!!?? Han har kostet mål i superligaen og i europæiske kampe.. er langsom som ind i helvede, formår ikke rigtigt at kontrollere forsvaret, som den general han er blevet udråbt til, skal. Han virker ikke som typen der hiver sine medspillere op til kampene som man f.eks. ser Jacobsen gøre, både før og under kampene.
    2. Lars har altid stået for stabilitet, både for FCK og for det danske landshold. Han er ikke bange for at sige "det var ikke godt nok" efter en dårlig kamp.
    3. Nej, for Bola kæmper ikke på banen, det gør Lars i alle kampe og i alle minutter. Han har været i klubben over 2 gange. Han er anfører og en kulturbærer.
    4. Har du seriøst nogensinde selv set Høgli spille bold? Det har jeg, af flere omgange. Han har spillet i den norske liga stort set hele sin aktive karriere, bortset lige fra Brugge, som allerede prøvede at komme af med ham sidste år, hvor de sjovt nok prøvede at få fat i Lars i stedet. Høgli er ikke andet end en norsk udgave af Ole Tobiasen.. Hverken god eller dårlig, men langsom og forudsigelig. Vi havde været meget bedre stillet med en helt tredje.
    5. Mellberg er 36 år og spiller centralt, Lars er 34 år og spiller back.. I know, what´s your point? Min point er at, man henter et fossil i Mellberg, som er crap, beklager folks, men i er jo blinde hvis i stadig syntes Mellberg er god nok. Jeg mener at der må være noget respekt for spillere der har gjort FCK til hvad de er idag, og der har Lars Jacobsen spillet en enorm rolle.

    Prøv at lægge mærke til hvor rolig han agere overfor pressen med hensyn til sin degradering som første valg og nu ingen forlængelse. Respekt for ham.. skidt for FCK.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis du læser denne artikel, så skulle du vel nærmere skrive FØJ Ståle og i stedet hylde CV som den sande helt.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2236145.ece

    Ærgerligt med Lars, da han er en dygtig spiller. :en jeg tror nu nok vi kommer over det tab. Og forøvrigt har jeg aldrig rigtigt set ham som en speciel klubmand.
    Har godt læst den.. Og det bekræfter jo kun min påstand om at CV er en elendig sportschef ;) Det er sikkert en vennetjeneste af Ståle til Høgli.

  6. #2104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Derudover føler jeg mig også overbevist om, at vi vil forsøge at hente en venstreback mere. Det er simpelthen for lidt men én mand til hver back, men henter vi en ekstra venstreback har vi halvanden spiller til hver position, med Høgli der dækker begge pladser.
    Samt et stort talent i Aaquist der primært er højreback, men også kan dække venstre side.
    ...

  7. #2105
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg tror sgu', at Pape er på vej væk i dette vindue (Sverige/Norge).

  8. #2106
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Det er ok vi ikke forlænger med Lars. Han har set ganske sløj ud over en længere periode nu. Ingen tvivl om han er en klub-mand og er god at have i truppen, men i erkendelse af, at hans funktion i den næste kontraktperiode primært vil være som stemningsindpisker og erfarent holdepunkt i spillertruppen, synes jeg det er fint nok man tilbyder ham en kontrakt som er væsentligt ringere end den han har nu.. Derimod er jeg ikke overbevist om at hverken Remmer eller Høgli har det niveau der skal til..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2107
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tror sgu', at Pape er på vej væk i dette vindue (Sverige/Norge).
    Det ville være en kæmpe drøm. Jeg har ikke noget i mod Pape, men for helvede nogle tunge lønkroner der går til en mand der stort set ikke bliver betragtet som FCK'er.

    Hvis Pape smutter, og med LJ ude af døren - giver det vel et luft i lønbudgettet på en halv mio?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #2108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...vel-til-sommer

    Claudemir kan også, nok som forventet, være fortid til sommer. Ville ikke være noget kolossalt tab i mine øjne, men det ligner umiddelbart 4-6 afgange til sommer og med en i forvejen tynd trup, må man håbe, at CV og Ståle ikke regner med for mange ugers ferie til dem selv.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •