Side 19 af 141 FørsteFørste ... 9161718192021222969119 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu var det ikke et forslag, men en tanke! PA kan måske med fordel bruges på midten (i Europa vil ikke være en ringe ide). På samme måde som Bale udviklede sig fra at være en rigtig god back til en af verdens bedste spillere på midten. PA ville så være fra god back til god midtbane påvsuperliganiveau :)
    Fair nok, alle tanker/forslag er selvfølgelig velkomne på et forum som dette.. Men det virker stadig fjollet at bruge 15 mill på at lave et totalt uprøvet eksperiment - ingen har jo set PA spille højre kant - og fordi han gør det godt på backen, kan der jo på ingen måde forventes lignende hvis man rykker ham en plads frem..
    Jeg synes generelt vi har haft en lidt uheldig tendens med at spille folk "ude af position" de sidste mange år:
    Kvist som kant
    Delaney som kant
    Grønkjær som angriber
    Toutouh som kant
    Bolanos som angriber
    osv

    Lad os gerne holde os fra det - også i Europa!

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fuldstændig enig. Vi skal hæve overlæggeren dér hvor det er muligt. Her vil PA være en fremragende tilførsel.
    Nej, vi skal hæve overlæggeren, dér hvor der er (eller hurtigt kommer) et behov! Vi har ikke uanede midler til rådighed, så selvom vi er klassens rige dreng i skandinavien, skal vi trods alt stadig tænke os om, hvis vi gerne vil købe flere spillere for to-cifrede million-beløb..

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #273
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Nej, vi skal hæve overlæggeren, dér hvor der er (eller hurtigt kommer) et behov!
    Så der hvor vores aldrende starter har kontraktudløb til sommer?

    Den ideelle løsning ville selvfølgelig være at vi hentede Peter Ankersen nu mod et (sikkert større) pengebeløb og Remmer på en halvanden års lejeaftale til Esbjerg og så forlængede et enkelt år med Lars. Men selv hvis det ikke var muligt, så er Peter Ankersen så stor en opgradering i vores system at vi bliver nødt til at hente ham hvis vi har muligheden. Så må Remmer enten agere primært venstreback-reserve i et halvt år og så siger vi farvel til Lars til sommer eller også må man ofre Remmer og satse på Aaquist som arvtager når Ankersen ryger videre. Men hverken Lars eller Remmer er backs på et niveau hvor vi kan tillade os at sige nej tak hvis muligheden for Peter Ankersen opstår.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Nej, vi skal hæve overlæggeren, dér hvor der er (eller hurtigt kommer) et behov! Vi har ikke uanede midler til rådighed, så selvom vi er klassens rige dreng i skandinavien, skal vi trods alt stadig tænke os om, hvis vi gerne vil købe flere spillere for to-cifrede million-beløb..
    Jeg tror aldrig vi bliver enige om PA og en evt. tilknytning.

    Jeg så bare en højreback position være dækket ind i FCK i årevis ved følgende ageren:

    - Hiv Peter Ankersen ind og placer ham på højre back.
    - Forlæng med Lars Jacobsen til 31-12-14, men gør ham det klart, at fremtiden byder på en reservetjans. I samme omgang overdrages anførerbindet til Delaney.
    - Send Christoffer Remmer på leje i fx Esbjerg, til og med 31-12-14. Så har han forhåbentligt fået en masse minutter i benene og dertilhørende erfaring, som han kan bruge i sin tilbagevenden til hovedstaden og fremtidige konkurrence med Peter Ankersen, om positionen på højre back.
    - Lars Jacobsen pensioneres 31-12-14, hvor fremtiden og al hans erfaring måske kan bruges på SoE???
    - 01-01-15 sendes Mads Aaquist på leje til og med 31-12-15, hvor han kommer tilbage med en masse erfaring (forhåbentligt), og tager kampen op med Christoffer Remmer, da Peter Ankersen skydes afsted i vintervinduet 2016, hvor hans værdi gerne skulle være steget betragteligt :-)

    Jeg synes på ingen måde at dette ville være at devaluere vores talenter. Tværtimod, sendes de ud og får lidt hår på brystet og kommer endnu stærkere tilbage. Det har altid været svært at komme på hold i FCK som ung spiller, og det synes jeg er ok, med mindre man besidder et ekstraordinært stort talent. Vi er jo ikke de uvaskede ude fra sammenfletningen!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://www.bold.dk/nyt/Sydeuropaeisk...re-til-Bolanos - Muligvis en løntung på vej væk.

    http://www.bold.dk/nyt/Mussis-smigret-af-FCK-interesse - Flirter lidt i vores retning!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #276
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Så der hvor vores aldrende starter har kontraktudløb til sommer?

    Den ideelle løsning ville selvfølgelig være at vi hentede Peter Ankersen nu mod et (sikkert større) pengebeløb og Remmer på en halvanden års lejeaftale til Esbjerg og så forlængede et enkelt år med Lars. Men selv hvis det ikke var muligt, så er Peter Ankersen så stor en opgradering i vores system at vi bliver nødt til at hente ham hvis vi har muligheden. Så må Remmer enten agere primært venstreback-reserve i et halvt år og så siger vi farvel til Lars til sommer eller også må man ofre Remmer og satse på Aaquist som arvtager når Ankersen ryger videre. Men hverken Lars eller Remmer er backs på et niveau hvor vi kan tillade os at sige nej tak hvis muligheden for Peter Ankersen opstår.
    Den med, at "vi bliver nødt til at hente en spiller, hvis vi har muligheden", den holder altså kun for klubber, der mere eller mindre kan se bort fra de økonomiske aspekter. PSG er vel nok det bedste eksempel - da de havde muligheden for at hente Zlatan og Thiago Silva, da måtte de slå til for at styrke den sportslige del. Arsenals køb af Mesut Ozil kan også nævnes.

    FC København er altså ikke en klub, hvor man kan negligere økonomien fuldstændigt, for at kunne finde spillere på "øverste hylde" i vores forstand. Selvfølgelig skal det med i overvejelserne, men det skal det økonomiske også. Dels i form af transfersum/lønudgifter, men også ift. værdien af alternativerne til ikke at hente spilleren - i dette tilfælde Remmer/Aaquist samt potentielt styrkelse på andre poster.

    Pointen er, at det hele skal afvejes med den korrekte vægtning, og når vi begynder at snakke transfersummer oppe omkring 15 mio., så synes jeg vi begynder at hælde over til et nej fra min side.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #277
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Når nu det virker til at Cristián Bolaños muligvis er på vej væk og at Lars Jacobsen ikke bliver yngre, kan det så tænkes at man kigger på at styrke højresiden?
    Bør en Peter Ankersen med sine kvaliteter ikke kunne spille højrekanten/ højrefløj i vores system? Eller Christoffer Remmer for den sags skyld?
    http://www.bold.dk/nyt/Sydeuropaeisk...re-til-Bolanos

    Jeg tror sagtens at Ståle og CV kan se Peter Ankersen og for den sags skyld Christoffer Remmer som (med et Morten Olsen udtryk)) polyvante spillere, der dermed kan dække flere pladser.

    Der bliver tidligere i tråden nævnt at det er et problem, at vi i lang tid har spillet med spillere på forkerte pladser. Men er det ikke netop en styrke at vi har så stærke spillere, at de kan dække flere positioner? Jeg vil fx hellere have en Kvist på venstrekanten, hvis det samlet set løfter holdet end at have en decideret venstre wing bare fordi det skal se godt ud på papiret.

    I forhold til Kasper Kusk og Emil Larsen, der begge er klassespillere, så er Peter Ankersen, nok en mere polyvant spiller og så er spørgsmålet om det er det man vil have.


    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  13. #278
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tror aldrig vi bliver enige om PA og en evt. tilknytning.

    Jeg så bare en højreback position være dækket ind i FCK i årevis ved følgende ageren:

    - Hiv Peter Ankersen ind og placer ham på højre back.
    - Forlæng med Lars Jacobsen til 31-12-14, men gør ham det klart, at fremtiden byder på en reservetjans. I samme omgang overdrages anførerbindet til Delaney.
    - Send Christoffer Remmer på leje i fx Esbjerg, til og med 31-12-14. Så har han forhåbentligt fået en masse minutter i benene og dertilhørende erfaring, som han kan bruge i sin tilbagevenden til hovedstaden og fremtidige konkurrence med Peter Ankersen, om positionen på højre back.
    - Lars Jacobsen pensioneres 31-12-14, hvor fremtiden og al hans erfaring måske kan bruges på SoE???
    - 01-01-15 sendes Mads Aaquist på leje til og med 31-12-15, hvor han kommer tilbage med en masse erfaring (forhåbentligt), og tager kampen op med Christoffer Remmer, da Peter Ankersen skydes afsted i vintervinduet 2016, hvor hans værdi gerne skulle være steget betragteligt :-)

    Jeg synes på ingen måde at dette ville være at devaluere vores talenter. Tværtimod, sendes de ud og får lidt hår på brystet og kommer endnu stærkere tilbage. Det har altid været svært at komme på hold i FCK som ung spiller, og det synes jeg er ok, med mindre man besidder et ekstraordinært stort talent. Vi er jo ikke de uvaskede ude fra sammenfletningen!
    Jeg kan sagtens se din pointe Albinus1995 (og andre der deler denne holdning), lad os sige vi har et budget på 25-30mio kr. (et gæt, men prøv at leg med).

    Nu købes PA for 15mio, som nu også er løntung for han kan spille os ud mod udenlandsk interesse, +han er en stor profil i superligaen. Vi sælger Remmer retur for 4mio, med ved et salg og en tilbagekøbsoption (hvis Esbjerg går med til det).

    Så ser regnestykket således ud 30mio -15mio.+4mio = 19mio.
    Heraf skal vi købe en angriber i højklasse til førsteholdet, en venstreback med mulighed for at spille sig som fast mand til efteråret (så vi kan få lidt for Bengtsson), en højre kant / offensiv højre midt (ala Mussis).

    I det lange løb er muligheden for tilbagekøbet af Remmer og et evt. salg af PA ikke dårligt på nogen måde (stort plus økonomisk og sportsligt), og sportsligt vil PA også være et godt step op. Men pt. mener jeg ikke det kan betale sig at forstærke sig på højreback på bekostningen af det samlede regnskab i dette transfervindue, da vi som YouWantAnswers nævnte ikke har uendelige midler, og vi i højere grad mangler andre positioner dækket.

    Yderligere mener jeg heller ikke at PA er et kæmpe scoop for 15mio, det er ikke sidste gang vi har mulighed for en spiller af hans klasse i det prisleje. Og nej vi skal ikke købe ham for at han måske kan slå til på kanten hvis prisen er 15mio...
    Sidst redigeret af Wonderboy : 31.12.13 kl. 12:40

  14. #279
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Drop PA... vi har ikke brug for ham... få styrket kant,VB, CM og angreb.... så er de 25-30 mill væk

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #280
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg kan sagtens se din pointe Albinus1995 (og andre der deler denne holdning), lad os sige vi har et budget på 25-30mio kr. (et gæt, men prøv at leg med).

    Nu købes PA for 15mio, som nu også er løntung for han kan spille os ud mod udenlandsk interesse, +han er en stor profil i superligaen. Vi sælger Remmer retur for 4mio, med ved et salg og en tilbagekøbsoption (hvis Esbjerg går med til det).

    Så ser regnestykket således ud 30mio -15mio.+4mio = 19mio.
    Heraf skal vi købe en angriber i højklasse til førsteholdet, en venstreback med mulighed for at spille sig som fast mand til efteråret (så vi kan få lidt for Bengtsson), en højre kant / offensiv højre midt (ala Mussis).

    I det lange løb er muligheden for tilbagekøbet af Remmer og et evt. salg af PA ikke dårligt på nogen måde (stort plus økonomisk og sportsligt), og sportsligt vil PA også være et godt step op. Men pt. mener jeg ikke det kan betale sig at forstærke sig på højreback på bekostningen af det samlede regnskab i dette transfervindue, da vi som YouWantAnswers nævnte ikke har uendelige midler, og vi i højere grad mangler andre positioner dækket.

    Yderligere mener jeg heller ikke at PA er et kæmpe scoop for 15mio, det er ikke sidste gang vi har mulighed for en spiller af hans klasse i det prisleje. Og nej vi skal ikke købe ham for at han måske kan slå til på kanten hvis prisen er 15mio...
    Ret beset, så aner vi jo heller ikke en rygende fis om klubbens budget. Og med 30% oveni, har man da lov til at drømme lidt fm-agtigt ;-)

    Mht. om han skal bruges på kanten. Her er jeg bestemt heller ikke enig. Peter er back og det er her at vi skal skole ham endnu mere (såfremt han kommer). Hans offensiv er fremragende, men defensivt kan og skal der bygges på. Her er jeg dog helt rolig ved at det er Ståle der sidder ude på "pinden".

    Jeg er heller ikke sikker på, at 15 mio. kr. er en realistisk pris for Esbjerg. Mindre kan bestemt gøre det, specielt i det marked der opereres i idag. Jeg ser dog et kæmpe udviklings- og vidersalgspotentiale. Dette kombineret med den manglende erfaring som næste geled på positionen i FCK har, synes jeg at et indkøb giver mening.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #281
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    LÆKKERT! Har sgu været helt bange for at klubberne havde trukket følehornene til sig igen, sådan som Bolanos har performet. Er næsten 99% sikker på at Bolanos ryger i dette vindue. Hvor meget vi kan få for ham, og hvem der skal erstatte ham må stå i det uvisse. Men drømmescenariet ville være 2-4 mio - hvis rygterne så taler sandt med Kusks frikøbsklausul, kan jeg ikke se en mere oplagt handel i dette transfervindue.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #282
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Hvis der kommer en interesseret klub med en pose penge (der behøver ikke være så mange penge i posen), så kan der i mine øjne ikke være tvivl om, at Bolanos er fortid i FCK. Det er i alles interesse. Bolanos trænger åbenlyst til nye græsgange, og han underpræsterer i den grad for FCK. Om Kusk hentes ind, ved jeg ikke, for det er svært at forudse, hvor højt overliggeren sættes. Vi har jo Gislason på højrekanten, og han har vel aldrig været bedre, så måske prioriterer klubben anderledes. Toutouh kan jo også spille pladsen, men det kan også være, der kommer en ny højrekant med endnu højere kvalitet end dem vi i forvejen har i truppen.
    Peter Ankersen tror jeg ikke på. Jeg synes, han er en fantastisk dygtig spiller, men vi har Lars Jacobsen, som stadig har masser af kvalitet (selvom flere debattører mener noget andet), og Remmer er i mine øjne helt oplagt at satse på som afløser for Lars. Havde Remmer været fast starter i 2013, er jeg ikke sikker på, Ankersen ville være meget bedre end ham. I øvrigt er Aaqvist en ung spiller på vej!
    Pierre har for længst meldt ud, at han ikke forlænger, og der er ingen naturlig afløser på den plads. Derfor kommer der en ny, højt kvalificeret venstreback!
    Jeg kan godt se ideen i en ny central midt. Jeg vil meget nødig undvære Delaney og Claudemir, men med en ny mand med tydelige spidskompetencer i det defensive (eller det offensive) giver Ståles småforsøg med 3-5-2 pludselig ny mening. Det vil dels gøre midtbanen mindre sårbar overfor skader og karantæner, som TD og Claude får en del af, men samtidig får holdet flere strenge at spille på, hvis man skal indrette sig efter en modstander (læs: europæisk). TK har faktisk overrasket en smule i sine seneste indhop, men han er over the hill i et FCK-perspektiv.
    I angrebet savner jeg stadig en targetman, men jeg føler mig bestemt ikke sikker på, vi får sådan én nu. Dels er Adi vel i gang med at øve sig på sine nye lektier, så han kan bestå sin eksamen i løbet af foråret, og dels er der gang i så mange ting mht de øvrige spilleres udvikling. Tænk fx på Vetokele og Pourié. Nikolaj og Daniel B kan sagtens udfylde pladsen for en hængende angriber i foråret, selvom begge er bedre på andre positioner. Men jeg vil da elske at få en ny angriber ind, som har en væsentlig højere scoringsprocent i forhold til antallet af chancer end dem vi har i truppen i forvejen (med forbehold for Vetokeles skønne udvikling).
    Altså, ind: En venstre back og en højrekant (Kusk?) samt muligvis en central midt og/eller en angriber. Men ikke Peter Ankersen, og i øvrigt heller ikke Emil Larsen.
    Hvornår er det, transfervinduet officielt åbner? Jeg troede, det var lige NU, men jeg mener, jeg læste et sted, at det først er 5.januar?

  21. #283
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Hvis der kommer en interesseret klub med en pose penge (der behøver ikke være så mange penge i posen), så kan der i mine øjne ikke være tvivl om, at Bolanos er fortid i FCK. Det er i alles interesse. Bolanos trænger åbenlyst til nye græsgange, og han underpræsterer i den grad for FCK. Om Kusk hentes ind, ved jeg ikke, for det er svært at forudse, hvor højt overliggeren sættes. Vi har jo Gislason på højrekanten, og han har vel aldrig været bedre, så måske prioriterer klubben anderledes. Toutouh kan jo også spille pladsen, men det kan også være, der kommer en ny højrekant med endnu højere kvalitet end dem vi i forvejen har i truppen.
    Peter Ankersen tror jeg ikke på. Jeg synes, han er en fantastisk dygtig spiller, men vi har Lars Jacobsen, som stadig har masser af kvalitet (selvom flere debattører mener noget andet), og Remmer er i mine øjne helt oplagt at satse på som afløser for Lars. Havde Remmer været fast starter i 2013, er jeg ikke sikker på, Ankersen ville være meget bedre end ham. I øvrigt er Aaqvist en ung spiller på vej!
    Pierre har for længst meldt ud, at han ikke forlænger, og der er ingen naturlig afløser på den plads. Derfor kommer der en ny, højt kvalificeret venstreback!
    Jeg kan godt se ideen i en ny central midt. Jeg vil meget nødig undvære Delaney og Claudemir, men med en ny mand med tydelige spidskompetencer i det defensive (eller det offensive) giver Ståles småforsøg med 3-5-2 pludselig ny mening. Det vil dels gøre midtbanen mindre sårbar overfor skader og karantæner, som TD og Claude får en del af, men samtidig får holdet flere strenge at spille på, hvis man skal indrette sig efter en modstander (læs: europæisk). TK har faktisk overrasket en smule i sine seneste indhop, men han er over the hill i et FCK-perspektiv.
    I angrebet savner jeg stadig en targetman, men jeg føler mig bestemt ikke sikker på, vi får sådan én nu. Dels er Adi vel i gang med at øve sig på sine nye lektier, så han kan bestå sin eksamen i løbet af foråret, og dels er der gang i så mange ting mht de øvrige spilleres udvikling. Tænk fx på Vetokele og Pourié. Nikolaj og Daniel B kan sagtens udfylde pladsen for en hængende angriber i foråret, selvom begge er bedre på andre positioner. Men jeg vil da elske at få en ny angriber ind, som har en væsentlig højere scoringsprocent i forhold til antallet af chancer end dem vi har i truppen i forvejen (med forbehold for Vetokeles skønne udvikling).
    Altså, ind: En venstre back og en højrekant (Kusk?) samt muligvis en central midt og/eller en angriber. Men ikke Peter Ankersen, og i øvrigt heller ikke Emil Larsen.
    Hvornår er det, transfervinduet officielt åbner? Jeg troede, det var lige NU, men jeg mener, jeg læste et sted, at det først er 5.januar?
    Det er d. 05-01-14 i det danske kongerige.

  22. #284
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Tak :-)

  23. #285
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    I realiteten er det lidt ligegyldigt hvornår transfervinduet åbner herhjemme. Vi starter først træning op den 9. og et køb kan jo sagtens offentliggøres før transfervinduet åbner, spillerlicensen kan bare ikke skifte hænder før.

    Hvad angår vores transferbudget er det selvfølgelig svært at sige, men i følge John Dueholm brugte vi 40 millioner i sommers og det var før det fornyede økonomiske fokus. Morten Crone har nævnt at vi kan ende med at komme op på en 50 millioner brugt bare i vintervinduet. Jeg føler mig rimelig tryg ved at sige at budgettet i hvert fald ikke er 25 millioner.

    Og ærlig talt, jeg tror med netop den fornyede økonomiske satsning og Ståles nye plads i organisationen, så bliver det der stopper eventuelle køb i langt højere grad de individuelle udgifter end de samlede. Hvis en spiller er for dyr, så er han for dyr, men jeg har svært ved at tro at vi kigger på en spiller og finder at han både er den rigtige spiller og til den rigtige pris men ikke køber ham fordi der er brugt for mange penge tidligere i vinduet. I fremtiden vil der sikkert mere mere fokus på et samlet budget, men lige i de her næste to vinduer, der tror jeg Ståle får rigtig lang snor.

    Faktisk tror jeg det største problem bliver at finde den rigtige spiller. Heldigvis har Bengtsson først kontraktudløb om et år, for jeg vil ikke blive overrasket hvis man simpelthen ikke kan finde den rigtige spiller til venstrebacken i det her vindue. Hvor lang en liste har man til den centrale midt er også interessant. Hvis vi hverken får Johansen eller Mussis, hvad så? Kigger vi på angrebet og i så tilfælde, hvilken type? Vi har jo formået så småt at stille spillet om til at kunne spille uden targetman, går man tilbage til at lade en sådan spiller være en central del af taktikken eller kigger vi mere efter en angriber der ville passe ind i rollen som Nicolai Jørgensen spiller for tiden?

    Heldigvis er der emner nok til kanterne.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •