Side 20 af 141 FørsteFørste ... 10171819202122233070120 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Kunne godt tænke mig vi fik smidt et par ekstra på Gislasons kontrakt :) guderne skal vide af jeg var efter ham i starten af hans FCK tid, men den udvikling han har haft under Ståle kan godt blive mange penge værd

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Hvad angår vores transferbudget er det selvfølgelig svært at sige, men i følge John Dueholm brugte vi 40 millioner i sommers og det var før det fornyede økonomiske fokus.
    What? I sommers? Som i "sommeren 2013"? Det kan umuligt være rigtigt, med mindre vi har givet gigantiske sign-on fees til Braaten, Ståle og Olof eller vi har betalt 20-25 mio. kr. for Adi.

    Georg kom på leje, Olof og Braaten var transferfri. Det efterlader Marvin (til ca. 10 mio. kr. i følge medier) og så Adi.

    Jeg har vanskeligt ved tro, at vi har smidt 30 mio. kr. efter Adi, Olof, Braaten og Ståle i form af transfers/sign-on. 40 mio. kr. virker derfor som en uvirkelig stor sum når det gælder transfers denne sommer.

    Morten Crone har nævnt at vi kan ende med at komme op på en 50 millioner brugt bare i vintervinduet. Jeg føler mig rimelig tryg ved at sige at budgettet i hvert fald ikke er 25 millioner.

    Og ærlig talt, jeg tror med netop den fornyede økonomiske satsning og Ståles nye plads i organisationen, så bliver det der stopper eventuelle køb i langt højere grad de individuelle udgifter end de samlede. Hvis en spiller er for dyr, så er han for dyr, men jeg har svært ved at tro at vi kigger på en spiller og finder at han både er den rigtige spiller og til den rigtige pris men ikke køber ham fordi der er brugt for mange penge tidligere i vinduet. I fremtiden vil der sikkert mere mere fokus på et samlet budget, men lige i de her næste to vinduer, der tror jeg Ståle får rigtig lang snor.

    Faktisk tror jeg det største problem bliver at finde den rigtige spiller.
    Hvis vi virkelig har en 40-50 mio. kr. at smide efter spillere/klubber i transfers, og der også er plads i budgettet til pæne lønninger, så bliver det største problem nok snarere, om vi kan få tilstrækkeligt attraktive spillere lokket til at spille i Superligaen i dette vindue. Igen jf. Mussis og måske også Stefan Johansen. Vi går nu formentlig i højere grad end før efter spillere, der også har eller er tæt på tilbud fra klubber fra ligaer, der er større / mere attraktive end vores.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #288
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    What? I sommers? Som i "sommeren 2013"? Det kan umuligt være rigtigt, med mindre vi har givet gigantiske sign-on fees til Braaten, Ståle og Olof eller vi har betalt 20-25 mio. kr. for Adi.
    Som i "sommeren 2013".

    http://politiken.dk/sport/fodbold/EC...tsat-fck-guld/

    Hovedstadsklubben skal genvinde det danske mesterskab, når sæsonen slutter næste år i maj, lyder kravet fra formanden for moderselskabet Parken Sport & Entertainment, John Dueholm.

    Han peger på, at FC København har investeret 40 millioner kroner i nye spillere i sommerens transfervindue.

    »Med det niveau og de kapaciteter, vi har i spillertruppen, burde vi helt klart føre Superligaen. Vores målsætning er at blive dansk mester i år - altså sæsonen 2013/14 - og det når vi«, siger John Dueholm til BørsenTV.
    Selve Børsen TV indslaget er desværre nu kun tilgængeligt for folk med Børsen abonnement, men han sagde altså fyrre millioner.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #289
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Som i "sommeren 2013".

    http://politiken.dk/sport/fodbold/EC...tsat-fck-guld/



    Selve Børsen TV indslaget er desværre nu kun tilgængeligt for folk med Børsen abonnement, men han sagde altså fyrre millioner.
    Det er fint, at han siger det, men det passer jo ikke. Vi har ikke købt spillere for 40 mio. kr. (det er mao. foruden Ståles ansættelse) i sommerens transfervindue. Hvordan skulle det dog kunne lade sig gøre med de førnævnte spillere? Jeg er nær ved at tro, at JD mener, hvad den samlede investering i truppen står til pr. sommeren 2013 - det virker nærmest tættere på virkeligheden.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #290
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Han var i interviewet meget præcis med at det var hvad der var brugt i sommervinduet. Jeg skal ikke sige om det nu også kan passe, men han var klar nok i både spyt og mæle.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #291
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Han var i interviewet meget præcis med at det var hvad der var brugt i sommervinduet. Jeg skal ikke sige om det nu også kan passe, men han var klar nok i både spyt og mæle.
    Ok. Jamen det kan da være, at Adi så er den nye Ailtion rent prismæssigt :-(
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  12. #292
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Nægter at tro på at Adi har kostet mere end Pourie.

    Måske er de 40 mio. inkl. løn?


  13. #293
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Nægter at tro på at Adi har kostet mere end Pourie.

    Måske er de 40 mio. inkl. løn?
    Næh jeg tror skam heller ikke, at Adi har været dyrere end Pourie. Faktisk tror jeg ikke, at Adi har kostet halvdelen af Marvin i transfer. Men inkl. løn er det næppe heller. Så skal det da være for hele kontraktperioden pr. spiller. Men hvis JDs 40 mio. kr. omhandler de samlede omkostninger for Georg, Adi, Marvin, Braaten og Olof (og måske Ståle) så giver de 40 mio. kr. jo ikke rigtig noget pejlemærke, i forhold til hvad der er gjort tilgængeligt af midler transfer mv. i vintervinduet.

    Nå. Nok om de 40 mio. kr. og deres svært fattelige oprindelse herfra. Jeg er langt mere nysgerrig efter, om vi rent faktisk kan hente en spiller som Stefan Johansen.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #294
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg lagde ud med et udgangspunkt på 25-30 mio., hvoraf det første lader til at være de seneste par års budget, hvilket så bliver tilført 30% og kommer til at ligge på 32,5 mio.

    Her er et overslag fra tipsbladet over superligaklubbernes indkøb de sidste år.


    Det nye regnestykke med PA ville givet vis være 32.5-15+4 = 21.5 mio til resten af vinduet.

    Da vores indkøb har være på 21 mio. siden sommeren 2011, synes jeg i højgrad det lyder som om man gerne vil tilbage til de summer man havde i 2011 (og før). Det tyder på at vi kan forvente et råderum på ca. 32.5-35 mio., el. 21.5-24 mio. ved købet af PA (og et slag+tilbagekøbspolitik med Remmer).
    - HVIS vi derimod har små 40mio at gøre godt med, kan det måske fungere at købe PA og forstærke holdet på de positioner som jeg tidligere nævnte (VB, CM (offensiv)/Højrekant + Angriber), men jeg tror virkelig ikke på at vi kommer til at smide 40 mio. i dette vindue. -jeg er klar til at æde mine ord (med glæde) hvis jeg tager fejl.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 02.01.14 kl. 11:46

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #295
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Skulle ikke undre mig om Ole Gunnar tager Stefan J med til Cardiff, Tror ikke vi skal forvente mange indkøb her i vinter med mindre spillere forlader os..

  18. #296
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Skulle ikke undre mig om Ole Gunnar tager Stefan J med til Cardiff, Tror ikke vi skal forvente mange indkøb her i vinter med mindre spillere forlader os..
    Hvorfor skulle han det? Specielt når man tænker på, at han aldrig selv har trænet ham. Der er langt større chance for, at han tager Mats Møller Dæhli med sig. Han spiller samme plads, er et større tallent (men også makant dyrere!) og så har Ole Gunnar trænet ham både i Molde og i ManUre.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #297
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ole Gunnar er kendt for at give unge chancen. Har et stort kendskab til ham plus han tidligere udtalt at han er tipprligaens bedste spiller

  21. #298
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvorfor skulle han det? Specielt når man tænker på, at han aldrig selv har trænet ham. Der er langt større chance for, at han tager Mats Møller Dæhli med sig. Han spiller samme plads, er et større tallent (men også makant dyrere!) og så har Ole Gunnar trænet ham både i Molde og i ManUre.
    Dette spekuleres der ihvertfald også i, i norsk presse.

    http://www.vg.no/sport/fotball/premi...diff/10149074/

  22. #299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Lidt nyt fra Sverige, lyder dog ikke specielt konkret, især med den tidligere udtalelse. Han spiller midtback, og Aston Villa har også været kædet sammen med ham.

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...vill-forlanga/

    – Det är ingenting som är aktuellt för mig. Då stannar jag hellre i Malmö. Allsvenskan är på uppgång. Jag ska inte säga att vi slår dem alla dagar i veckan men vi kan nog spela jämnt med dem. Om jag ska spela i Norden så är det i Malmö. Man ska inte vara dum och stänga några dörrar men jag har högre ambitioner och mål än att spela i den danska ligan, säger Jansson.
    http://bloggar.expressen.se/larssono...ackar-i-malmo/
    EC1V Finsbury

  23. #300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af DroitAuBut Se meddelelser
    Lidt nyt fra Sverige, lyder dog ikke specielt konkret, især med den tidligere udtalelse. Han spiller midtback, og Aston Villa har også været kædet sammen med ham.

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...vill-forlanga/
    Langsigtet lyder det umiddelbart som en rigtig interessant spiller. Det er nok ikke en spiller vi skal forvente går direkte ind i startopstillingen, men Magreitter tager formentlig tilbage til England, Mellberg holder ikke evigt og Stadsgaard har aldrig grebet chancen for alvor, selv da han var at finde i startopstillingen under Ariel.

    Nogle der kan sige noget om hans niveau? Det er forholdsvis store klubber der har været ude efter ham.

    En ting er sikkert hvis vi henter ham. Jeg vil altid omtale ham som "Pontus" ;-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •