Side 53 af 141 FørsteFørste ... 3435051525354555663103 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Han kommer nok bare til at hedde Mussi. Det er i hvert fald mit gæt. Hvis han er en lille hidsigprop, gør det heller ikke noget, at han har et sødt navn.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    av Willy » Tir Jan 14, 2014 22:


    Nevn 3 spisser i den norske ligaen med samme kvaliteter som Hamedallah de siste 5 årene. Det finnes ingen i nærheten med det samme potensialet spør du meg.

    En spiss som er like god med venstre og høyre fot og i tillegg god med hodet også. For ikke å nevne en iskald ro foran mål.. Det kaller jeg en komplett spiss! Slike spillere vokser ikke på trær akkurat og jeg tror en slik spiller er verdt mere en 20-30 millioner..

    Investorer, styret og Hoff bør ha litt is i magen her og ikke hoppe på det første og beste tilbudet! Det tror jeg vil lønne seg i det lange løp..
    A
    Willy

    Registrert: Fre Des 04, 2009 18:09:46
    Innlegg: 406
    Toppen


    Saksen fra Aalesunds fanforum

  4. #783
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Lyder lidt som en beskrivelse af Pourie..

    Det eneste positive jeg har set ved Hamed, som vi ikke allerede har i forvejen i vores angreb er at han er mentalt stærk. Han virker lidt ala Balotelli, der er ligeglad med alt andet end at score mål. Han er ligeglad med hvordan, den skal bare i kassen.

    Deraf også den egoisme nogle Rosenborg fans nævner.

  5. #784
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ja, vi kan vel efterhånden godt betragte Hamed-Allah som FCK-spiller...

    Ouch! Det virker nærmest helt absurd at vi igen smider så store penge imod Tippeligaen. (Selvom jeg godt ved det ikke er en særlig reflekteret måde at se tingene på...)

    Men jeg er både skeptisk, skuffet og angst for vi endnu en gang bliver til grin.

    Selvfølgelig virkelig skuffet over at Mussi-handlen muligvis kan gå i vasken.

    En positiv ting er dog at Hamed-Allah lader til virkelig at ville det, hvorimod der er noget der tyder på at Mussi i virkeligheden ikke er fyr og flamme over FCK. (Indrømmer jeg sidder og fortolker løs på noget jeg ikke ved en skid om...)

    Et suk herfra, men er selvfølgelig klar til at bakke Hamed op. Håber på at Ståle ved hvad han laver... Og få nu ham argentineren i stalden også!!

    Zan

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #785
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men joken i at give spillerne fascistiske øgenavne er IMO til at overse, så skal vi ikke droppe den idé?
    Hil Cæsar, Hil Cæsar.
    Det er for sent.-)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  9. #786
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Hil Cæsar, Hil Cæsar.
    Det er for sent.-)
    Ja... Men der er nu alligevel noget med tidsperspektivet i det, der gør en væsentlig forskel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #787
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, vi kan vel efterhånden godt betragte Hamed-Allah som FCK-spiller...

    Ouch! Det virker nærmest helt absurd at vi igen smider så store penge imod Tippeligaen. (Selvom jeg godt ved det ikke er en særlig reflekteret måde at se tingene på...)

    Men jeg er både skeptisk, skuffet og angst for vi endnu en gang bliver til grin.

    Selvfølgelig virkelig skuffet over at Mussi-handlen muligvis kan gå i vasken.

    En positiv ting er dog at Hamed-Allah lader til virkelig at ville det, hvorimod der er noget der tyder på at Mussi i virkeligheden ikke er fyr og flamme over FCK. (Indrømmer jeg sidder og fortolker løs på noget jeg ikke ved en skid om...)

    Et suk herfra, men er selvfølgelig klar til at bakke Hamed op. Håber på at Ståle ved hvad han laver... Og få nu ham argentineren i stalden også!!

    Zan
    Mussis skal være velkommen til at komme og bruge os som springbræt på sni vej videre ud i Europa. For at blive solgt skal han jo præstere og det er i mine øjne en fin nok form for motivation.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  13. #788
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja... Men der er nu alligevel noget med tidsperspektivet i det, der gør en væsentlig forskel.
    Helt ærligt. Lad nu være med at sidde og få ondt i r.... over det. Jeg har tysk familie og ved tilpas meget om hvad man kan tillade sig. Man kan tillade sig rigtig meget, specielt når det er i jokens tegn. At den var lidt flad anerkender jeg, men at du mellem linjerne skriver, at det grænser til det uartige, kan jeg kun slå mig på lårene over :-)

    Det nuværende tyske, eller spanske folk, skal da på ingen måde stå på mål for en gal mands værk. Deraf det tilladelige i jokes. Hmmm... MEGET stramme sko.

    Tilbage til emnet :-)
    Sidst redigeret af albinus1985 : 16.01.14 kl. 10:21

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #789
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Simon Poulsen har været oppe og vende. Han skulle nu være på vej "hjem" til Alkmaar.

    http://www.bold.dk/nyt/Medie-Simon-P...em-til-Alkmaar

    Må indrømme, at jeg heller ikke er imponeret over de evner, som han er i besiddelse af.

  16. #790
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Situationen er nu lidt en anden i Spanien, hvor Franco sad helt op til 70'erne, og mange den dag i dag er tilhængere af ham. Ikke som i Tyskland, hvor det altoverskyggende flertal naturligvis er enige om, at Hitler var en skidt fyr. På den måde er det et langt mere politisk udsagn at kalde vores nye spiller Franco. Udover det tror jeg nu ikke, det ville falde i god jord at lave Hitlerjokes, hvis vi nu skulle signe en spiller ved navn Adolf.

    Jeg prøver ikke at sige, at det grænser til det uartige. Jeg vil dog holde mig fra at kalde ham general Franco.


  17. #791
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Situationen er nu lidt en anden i Spanien, hvor Franco sad helt op til 70'erne, og mange den dag i dag er tilhængere af ham. Ikke som i Tyskland, hvor det altoverskyggende flertal naturligvis er enige om, at Hitler var en skidt fyr. På den måde er det et langt mere politisk udsagn at kalde vores nye spiller Franco. Udover det tror jeg nu ikke, det ville falde i god jord at lave Hitlerjokes, hvis vi nu skulle signe en spiller ved navn Adolf.

    Jeg prøver ikke at sige, at det grænser til det uartige. Jeg vil dog holde mig fra at kalde ham general Franco.
    "Mange" er et meget vidt begreb. Der findes også en del der deler Hitlers tanker om den ariske race. Dette gælder i hele Europa (og bestemt også i Tyskland, hvor nazismen er forbudt), bare se på de højre nationalistiske partier, der stormer frem i hele vesten.

    Dette kan blive en MEGET lang debat om hvad der "rigtigt" og "forkert" og jeg stopper den her. Vi bliver nok aldrig helt enige :-)

    Tilbage til emnet.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  19. #792
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Så godt som sikkert at Simon Poulsen skal til Alkmaar.

    http://www.bold.dk/nyt/AZ-bekraefter...-til-laegetjek

  20. #793
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ifølge den argentinske avis, El Dia, er handlet faldet til jorden. Trods økonomiske vanskeligheder i Gymnastica, har de ikke lyst til at undvære spilleren i resten af sæsonen. Klubben vil derfor hellere vente på et bud til sommer, istedet for at sælge spilleren nu og aflevere ham til sommer, hvilket vel egentlig er forståeligt nok.. De kræver efter sigende 5 mio. dollar for ham, hvilket de altså håber på at kunne indbringe ved et salg til sommer. Desuden skulle Mussis være mere interesseret i at komme til en større liga og et land med mere fordelagtige skatteforhold.

    http://www.eldia.com.ar/edis/2014011...deportes11.htm

  21. #794
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    9

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg synes det er ærgeligt at gå glip af gode danske spillere, Sloth, Kusk, Emil, Zanka, for at handle oppe i langrendslandet endnu engang, det ender med et reservehold der kun taler norsk.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #795
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Kastandir Se meddelelser
    Jeg synes det er ærgeligt at gå glip af gode danske spillere, Sloth, Kusk, Emil, Zanka, for at handle oppe i langrendslandet endnu engang, det ender med et reservehold der kun taler norsk.
    Ifølge Ekstra Bladet taler Hamed-Allah nu udelukkende arabisk.
    ...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •