Side 55 af 141 FørsteFørste ... 5455253545556575865105 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg tror at vi skal have is i maven. Gimnasia skulle efter sigende mangle penge, så 27 mio lyder voldsomt opskruet at ville have for en spiller der måske er det halve værd. Hvis vi virkelig er de eneste der forhandles med synes jeg ikke vi skal smide de penge, medmindre klubben (Gimnasia) ved der er større klubber der er parate til at smide beløbet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Køb en forhåndsret på ham for de 11-16 mio. De får penge, og får lov at beholde ham til at sikre en god placering i ligaen. Vi får sikret en spiller der er i god form, og da vi alligevel nok først sælger Claudemir til sommer, så er det mere oplagt.

    LET IT HAPPEN!
    Det er netop det, Gimnasia ikke vil længere, så vidt jeg kan se. De vil vente til sommer med at aftale noget som helst, fordi de regner med at kunne få mere til den tid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #813
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Tingene ændrer sig hurtigt og der tages mange upålidelige kilder ibrug rundt omkring (også fra avisernes side).. De nyeste forlydender er at FCK er 500.000 $ fra at blive enige med Gymnastico, og har mulighed for at svare idag.. Jeg tror bestemt ikke denne handel er død endnu, det er nærmere et spørgsmål om kære Carsten Vagn er villig til at smide 3 mio. $ for 80% ejerskab af temmelig uprøvet (i europæiske sammenhæng) spiller...

  6. #814
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Det er simpelthen løgn det her.... bye bye Mussis ig abderrazaq... goddag til norkse panik køb... latterligt

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #815
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Det er simpelthen løgn det her.... bye bye Mussis ig abderrazaq... goddag til norkse panik køb... latterligt
    Så hellere helt lade være med at handle, dette betyder dog at vi heller ikke skal sælge andet end Bola, der har været tilpas elendig gennem LANG tid.

    Vi kan sagtens køre sæsonen igennem med den nuværende trup.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #816
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Here we go again. Bye Bye Mikael Forssell, hello Junior. Bye bye Gerndt og Ujah, hello Pape.

    Udefra virker det nogen gange til, at CV & co mangler nosser til at starte med et ordenligt saa handlerne kan lukkes inden vores transfer targets bliver interessante for stoerre klubber. Gad vide hvad vi har laengere nede paa listen. Emil Larsen, maaske?

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #817
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014


  13. #818
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Lad os håbe det kan være åbningen for de andre handler, i så fald der stadig var tale om ca.35 mio. JEG HÅBER VIRKELIGT!!!!!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #819
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så hellere helt lade være med at handle, dette betyder dog at vi heller ikke skal sælge andet end Bola, der har været tilpas elendig gennem LANG tid.

    Vi kan sagtens køre sæsonen igennem med den nuværende trup.
    Jeg er et eller andet sted enig. Hvis vi ikke kan få noget ordentligt, så lad os vente indtil sommer og vurdere tingene derfra.

    Så giv en motiveret Pourie en reel chance, kør videre med et spændende projekt med Toutouh som CM og sats på at Vetokele og co fortsætter de gode takter.

    Man er lidt slukøret, men det kan jo være der pludselig dukker noget heftigt op. Det er jo sket før...

    Zan

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #820
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af valbytossen87 Se meddelelser
    Lad os håbe det kan være åbningen for de andre handler, i så fald der stadig var tale om ca.35 mio. JEG HÅBER VIRKELIGT!!!!!
    Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ville blive losset ud af CBS efter sådan cirka halvanden dag...

    Så måske et dumt spørgsmål: Hvordan fortolker man at et salg "...påvirker regnskabet positivt med 22 mio kroner...".

    Formoder at det ikke nødvendigvis er et udtryk for hvad de rent faktisk betaler for ham.

    Er der nogle der kan oversætte?

    Zan

  18. #821
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ville blive losset ud af CBS efter sådan cirka halvanden dag...

    Så måske et dumt spørgsmål: Hvordan fortolker man at et salg "...påvirker regnskabet positivt med 22 mio kroner...".

    Formoder at det ikke nødvendigvis er et udtryk for hvad de rent faktisk betaler for ham.

    Er der nogle der kan oversætte?

    Zan
    Kort sagt: Hvis Ragner var bogfoert som aktiv med en vaerdig af 10 mio, vil en handel der paavirker regnskabet positivt med 22 mio betyde, at russerne have givet 32 mio for ham.

    Edit: Og det kan saa tilfoejes, at den samlede salgspris vil vaere som foelger: Bogfoerte vaedi af Ragnars kontrakt som aktiv (f.eks. 10 mio) + den vaedi regnskabet bliver paavirket positivt med (22 mio) + det beloeb, som gaar til Goteborg ifm. den vidresalgsklausul som var aftalt i handlen med FCK i sin tid. Alt i alt maa man sige, at det lyder til at FCK har gjort en god handel.
    Sidst redigeret af Emilo : 16.01.14 kl. 14:50

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #822
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Det er skam ikke et dårligt eller dumt spørgsmål!! Som jeg forstår det betyder det blot at det budgetterede regnskab bliver 22 mio bedre, men at det ikke nødvendigvis er transfersummen, da det jo godt kan have vendt et minus til plus. Jeg er ikke ekspert, så hvis jeg er gal på den så ret mig endelig!!

  21. #823
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Bum. Officielt:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nar-sigurdsson

    Formentligt betyder det et "goddag Zanka"

    Zan

  22. #824
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Vist også noget med at IFK Göteborg havde en videresalgsklausul på ham...

  23. #825
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Here we go again. Bye Bye Mikael Forssell, hello Junior. Bye bye Gerndt og Ujah, hello Pape.

    Udefra virker det nogen gange til, at CV & co mangler nosser til at starte med et ordenligt saa handlerne kan lukkes inden vores transfer targets bliver interessante for stoerre klubber. Gad vide hvad vi har laengere nede paa listen. Emil Larsen, maaske?
    Tja på den anden side mener jeg, at Mos blev købt lynhurtigt af frygt for konkurrence. Og det gik jo også godt.

    Nå men Ragner solgt. Så må vi håber at det løsner de sidste mill, så Mussis og Allah kan hentes alligevel.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •