Side 57 af 141 FørsteFørste ... 7475455565758596067107 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,390

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Er ikke vældig begejstret for Stadsgaard, men så er Ragnar heller ikke bedre. For de penge er det en no-brainer at sælge. Kan vi tilmed få Zanka for et beskedent beløb, er jeg sgu ganske godt tilfreds.
    Bortset fra det med Zanka.. Enig;-)

    Zan

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ragnar havde heller ikke success i starten.
    Nu har Kris været her i to års tid, og jeg synes nu at han var ganske habil, da han spillede kontinuerligt med Ragnar i midter forsvaret. Dengang tog jeg mig mere til hovedet over Ragnar end jeg gjorde med Kris.
    Men Ragnar er blomstret op ved siden af Mellberg og jeg tror faktisk, at Kris gør det samme.
    Jeg synes ikke nødvendigvis vi behøver at gå ud og investere i bagkæden i dette transfervindue.

    Mellberg, Kris, Margreiter + Remmer som back up derinde. Evt. pokal kampe til unge Mads Nordam.
    Så synes jeg nu heller ikke vi er værre stillet i forårssæsonen end vi kan se, hvordan det udvikler sig.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #843
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Kris er sgu god ! :) han har det hele imo på nær hurtighed... der kommer vi til at mangle lidt med mellberg/kris.... men lige igen...jeg undskylder.... FUCK my life! Jeg vil have Mussis og det kan ikke gå stærkt nok... skid på alle andre transfers....

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #844
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ifølge en eller anden gut på radio "La Redonda", Uriel Arce, ser der ud til at ske noget med Mussis nu. De får en vidersalgs klausul på omkrimg 15 til 20% og han kommer først til sommer. Med den altid gode google translate :


    # GELP Franco accept Mussis go play in the Danish league. The difference today would be who is responsible for taxes.

    # GELP Raul Cascini ¨ Gymnastics would be staying between 15 and 20% of the pass. The Danish club agreed to continue until June Mussis q

    # GELP R. Cascini ¨ before the weekend would define q, pq is a matter of hours people are returning to the Copenhagen Denmark ¨
    Sidst redigeret af cleansation : 16.01.14 kl. 16:51
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #845
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    9

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    I må ikke undervurdere at en spiller som Sloth får andre kollegaer, træningsmetoder og setup end i AGF, han kan sagtens blive klasse, det samme gælder for Emil og Kusk, Zanka spillede mange udmærkede kampe under Ståle. Jeg mener vi spilder penge oppe i Norge, når vi efter rygtestrømmen næsten punger et beløb vi kan købe de fire førnævnte for.
    Bola, Tk og Ragnar ud så er løndelen ligeledes iorden. Marvin og Vetokele skal nok køre foråret hjem. Så er der råd til ny venstreback og angriber tol sommer. Mussis pris må presses længere ned end de før nævnte beløb.

  10. #846
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Kris er sgu god ! :) han har det hele imo på nær hurtighed...
    Jeg synes nu hans største problem er koncentrationssvigt. Han har rigtig mange kampe, hvor han spiller 85 gode minutter, men hvor han laver en eller to halvstore fejl. Herudover, var han i den grad involveret i vores miserable defensiv sidste forår.
    Han er helt sikkert en rigtig dygtig forsvarer, men jeg synes vi mangler lidt at se ham vise det over en længere periode. Jeg vil dog slet ikke afvise, at han med lidt hjælp fra Ståle kan nå derhen:-)
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #847
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Er ikke vældig begejstret for Stadsgaard, men så er Ragnar heller ikke bedre. For de penge er det en no-brainer at sælge. Kan vi tilmed få Zanka for et beskedent beløb, er jeg sgu ganske godt tilfreds.
    Nu er det ikke ligefrem populært at rose CV her, men synes, det er en ret så flot handel. Så tit sker det altså heller ikke, at en dansk klub sælger en forsvarsspiller til de summer. Så må vi se, om vi spilder en masse mio. på en(dnu) en angriber fra tippeligaen. Men om ikke andet må Ståle vel have noget af et netværk i det område til at validere spillerens kvaliteter og fortsatte potentiale. Også selv om brændt barn skyer ilden...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  13. #848
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    "Der er et meget større beløb i spil end de 30 millioner norske kroner, som Hamed-Allah ifølge flere medier kommer til at koste FC København." <-- Hvis vi får ham, så håber jeg virklige han laver mål på samlebånd, hvis det her passer!

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ed-allahs-pris

  14. #849
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Han kommer nok bare til at hedde Mussi. Det er i hvert fald mit gæt. Hvis han er en lille hidsigprop, gør det heller ikke noget, at han har et sødt navn.
    Vi kan også bare kalde ham hans nuværende kælenavn - "Gordo"..

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #850
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ed-allahs-pris
    det er jo hjernedødt.... 30 mill. + for en spiller der har spillet 1 sæson i den dårligste skandinaviske liga... detver fandme fallit erklæring.... CV påstår at abderrazaq har star quality.... øøhhh... ikke udfra youtube videoerne... det er for sygt...kan slet ikke fatte hvis det her bliver en realitet....

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #851
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er jo decideret fucked up, hvis vi lægger mere end 30 mio. norske (+ bonus og videresalg) for Hamed-Allah.
    Ifølge onside.dk:

    Citat Oprindeligt indsendt af onside.dk
    Norske medier har tidligere rapporteret, at Aaleunds udgangspunkt i forhandlingerne var 30 millioner norske kroner.
    Original stavning bibeholdt.

    Jeg formoder at ÅFK's umiddelbare krav er højere end hvad CV er villig til at betale så de har nok mødt hinanden et sted midt i mellem, hvor det så end bliver.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #852
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Christian Poulsen...? Mener hans kontrakt udløber til sommer....

  21. #853
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    Ifølge onside.dk:



    Original stavning bibeholdt.

    Jeg formoder at ÅFK's umiddelbare krav er højere end hvad CV er villig til at betale så de har nok mødt hinanden et sted midt i mellem, hvor det så end bliver.
    Pointen er jo netop, at de beløb, de norske medier tidligere har nævnt, i følge Aalesund-direktøren er for beskedne. Derfor er det svært ikke at konkludere, at vi må være oppe omkring minimum 30 millioner danske kroner. Jeg tør ikke udskrige det som vanvittigt, når jeg intet kender til mandens potentiale, men det er sateme mange penge, så det lægger et gedigent pres på både ham og CV, hvis vi ender med at slå alle transferrekorder.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #854
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ed-allahs-pris
    det er jo hjernedødt.... 30 mill. + for en spiller der har spillet 1 sæson i den dårligste skandinaviske liga... detver fandme fallit erklæring.... CV påstår at abderrazaq har star quality.... øøhhh... ikke udfra youtube videoerne... det er for sygt...kan slet ikke fatte hvis det her bliver en realitet....
    Er helt enig i at Hamed-Allah (eller hvad han nu hedder) ikke skal købes for dyrt. Nu siger jeg ikke at prisen er i orden, men man skal dog huske på veksel-kursen, således at
    30 mill NKR = 26,7 mill DKR
    Det er stadig (for) dyrt, men vi må lige huske omregningen uanset :)

  24. #855
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    CV er begejstret og omtaler ham som havende "star quality".

    Vi må antage, at Ståle vil have ham.

    David Nielsen roser ham til skyerne. Modsat eksempelvis Pape Pate.

    Alt over 20 millioner er rigtig mange penge, og det forekommer risikabelt, men jeg tror på, de rammer plet denne gang. Og ellers kræver jeg CVs hoved på et sølvfad :-)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •