Side 6 af 141 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Nu vi er ved angribersnakken, synes jeg man burde gå langt for at hente denne spiller. BT har også nævnt ham som et muligt
    emne med vores øgede muligheder, men spørgsmålet er nok om han vil tage et større spring, da større klubber garanteret også kigger på ham. Han kunne være erstatning for, og minder også i stil om en yngre César.

    http://www.youtube.com/watch?v=UGfFOWKZ1jM

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Iflg. denne artikel bruger vi både Wyscout og Amisco:
    http://issuu.com/sportexecutive/docs/se_7_2013_net/18

    Og vi står såmænd også på kundelisten hos det tredje firma, der nævnes i førnævnte artikel.
    http://info.scout7.com/Clients.aspx?lang=en
    Og total ligegyldig og latterlig information til dem der undrer sig; Wyscout er et italiensk firma, hvorfor vi staves Copenaghen. Jeg troede også de havde lavet en fejl i Torino, indtil en klog mand fortalte mig at det er den italienske måde at stave vor by på...

    I øvrigt, lettet over at se vi bruger disse tools. Vi figurerede ikke på Wyscout-listen i sommers, hvilket skræmte mig lidt (da jeg i forvejen er noget skeptisk omkring effektiviteten i vores scouting...). Ville bare ikke "græde ud" på Sidelinien, da jeg tænkte at nørde-barometeret ville springe... Sååå.. dejligt at se jeg ikke er den eneste;-)

    Zan

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og total ligegyldig og latterlig information til dem der undrer sig; Wyscout er et italiensk firma, hvorfor vi staves Copenaghen. Jeg troede også de havde lavet en fejl i Torino, indtil en klog mand fortalte mig at det er den italienske måde at stave vor by på...

    I øvrigt, lettet over at se vi bruger disse tools. Vi figurerede ikke på Wyscout-listen i sommers, hvilket skræmte mig lidt (da jeg i forvejen er noget skeptisk omkring effektiviteten i vores scouting...). Ville bare ikke "græde ud" på Sidelinien, da jeg tænkte at nørde-barometeret ville springe... Sååå.. dejligt at se jeg ikke er den eneste;-)

    Zan
    Hell no my friend.

    Det kan under ingen omstændigheder blive for nørdet - intet for småt - intet for stort. Det er jo netop derfor vi har Sidelinien. Så vi kan vende hver en sten i vores elskede klub :-)

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Det er såmænd et ganske raffineret lille træk.

    Hvis Kim C smuttede, skulle der formentligt bruges ærgelige kræfter på at kigge efter en 2. eller 3. keeper. Der har været en amerikaner til prøvetræning, ligesom den position vist er blevet nævnt i forbindelse med mulige transfers (kan dog ikke finde link'et, som var et interview med CV).

    Nu har man et glimrende 2./3. valg (ved ikke om han rykker op i hierakiet efter kontraktforlængelsen..?), Busk kan få lov at udvikle sig, og Kim C er vel tilfreds med fremtidsperspektivet som målmandstræner i Nordens største klub.

    Godt lavet!

    Zan


  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Vældig fornuftigt at forlænge med Kim C. Jeg er helt tryg ved at have ham som enten 2. eller 3. reserve. Så skulle der være ro på målmandssituaitonen de næste to år, eller i hvert fald indtil Wiland evt. sælges.


  9. #82
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Vældig fornuftigt at forlænge med Kim C. Jeg er helt tryg ved at have ham som enten 2. eller 3. reserve.
    Ja, og modsat Wiland, så er Kim ikke umulig i spillet langs jorden eller på udspark, for med Wiland er der da tale om et fornærmende ringe niveau.
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar

  10. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Godt for os med en forlængelse af Kim C, men for hans eget synspunkt kan jeg sgu ikke rigtig forstå det. Det virker som om han nærmest giver op på spilletid, og egentlig bare gerne vil være målmandstræner nu.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Manden er 34 år, og der er umiddelbart ikke mange ledige jobs i superligaen. Nu får han to år mere, og en mulighed for at blive i branchen som træner. Jeg kan godt forstå det, både på hans og FCKs vegne.


  13. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg tror, at Kim C. gerne vil slippe for at flytte + tjene en pæn hyre. Og selvom han bestemt har niveauet til at spille i Superligaen, så er der jo aldrig nogen garantier.

  14. #86
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Manden er 34 år, og der er umiddelbart ikke mange ledige jobs i superligaen. Nu får han to år mere, og en mulighed for at blive i branchen som træner. Jeg kan godt forstå det, både på hans og FCKs vegne.
    Er 100% sikker på at Esbjerg gerne vil have fingre i Kim C, da Rønnow skal tilbage til Horsens til sommer. Derudover kunne jeg godt forstille mig at AGF ville være interesserede, når S. Rasmussens kontrakt udløber til sommer, og han måske godt kunne tænke sig noget nyt efter 12 år i Aarhus? Som boblere er der AaB, der næppe kan holde fast i Nicolai Larsen med det niveau han har vist i så ung en alder.

  15. #87
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Det er da fint du er 100% sikker på, at der er muligheder for Kim i det jyske. Hvad i Esbjergs hidtidige strategi tyder på, at Esbjerg ville være interesseret i en 34 årige reservemålmand. Jeg tror så de med de penge de har tjent, sagtens kan købe Rønnow. Horsens har jo allerede hentet Heinze som afløser.

    Med hensyn til AaB. Hvorfor skulle de være interesseret i en 34 årige reservemålmand fra KBH. Hvad i deres strategi tyder på det.
    Med hensyn til AGF, så tror jeg faktisk heller ikke de er interesseret.
    Forøvrigt har alle jo haft muligheden for at skrive kontrakt med ham 14 dage, før den udløber. Hvorfor mon det ikke er sket?

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #88
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Det er da fint du er 100% sikker på, at der er muligheder for Kim i det jyske. Hvad i Esbjergs hidtidige strategi tyder på, at Esbjerg ville være interesseret i en 34 årige reservemålmand. Jeg tror så de med de penge de har tjent, sagtens kan købe Rønnow. Horsens har jo allerede hentet Heinze som afløser.

    Med hensyn til AaB. Hvorfor skulle de være interesseret i en 34 årige reservemålmand fra KBH. Hvad i deres strategi tyder på det.
    Med hensyn til AGF, så tror jeg faktisk heller ikke de er interesseret.
    Forøvrigt har alle jo haft muligheden for at skrive kontrakt med ham 14 dage, før den udløber. Hvorfor mon det ikke er sket?
    Måske fordi Kim ikke selv er interesseret, men gerne vil blive i kbh af grunde du og cybamerc nævner? - jeg kommenterede blot på dit postulat om at Superligaen ikke har mange ledige jobs på målmandsposten. Om klubberne rent faktisk er interesserede i Kim C, ved hverken du eller jeg, så ja de 100% var meget malplaceret, og jeg trækker det gerne tilbage, min fejl. Jeg tænkte blot på at de også var interessede i ham i sommers. ( http://www.bold.dk/nyt/Esbjerg-lurer...im-Christensen )

    Målmænd holder jo som bekendt lidt længere i fodbolden, og Kim C burde da min. have 3 gode år i sig endnu. Han er stadig en klasse målmand som han beviste i vores mesterskabssæson sidste år hvor han havde en stor andel. Han har både gode reflekser og er ganske dygtig med fødderne. Derudover har han en vis rutine som mange klubber i Superligaen burde være lykkelige over at besidde.

  18. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Mht Kim C, så kom han til FCK blandt andet fordi han ville tilbage til Kbh. Han fik nok også en større hyre som reserve i Kbh end førsteholdskeeper i Stockholm. Nu står han vel over for samme valg - evt. Førstekeeper væk fra Kbh eller reserve i Kbh til samme løn. Han er hvor han vil bo og han ser nu en fremtid inden for fodbold! Han har truffet et valg, der passer til hans liv fremfor at få lidt flere kampe! Dette er rent gætværk naturligvis.

    Angriber: Helenius skal måske lejes ud! Han var den oplagte afløser for Corner, men tror nogle havde givet ham for høje forventninger og da hans prislap må betegnes som så lav, at han er en lottokupon på billigste hylde for en PL klub, så slog Aston Villa til. Må van allerede skifte permanent til os? Ellers ville et lejemål med købsoption være muligt. 5. valg hos Villa må trods troen på sit eget talent give stof til eftertanke!

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #90
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg stødte lige på dette link, hvilket fik mig til at drømme lidt om den gode mand, Bryan Ruiz.

    http://www.bold.dk/nyt/Anderlecht-va...Ruiz-og-Defour

    Jeg anser Anderlecht som en større klub end FCK. Tvivler egentlig på den store forskel rent økonomisk, men klubben har en traditionsrig fortid, og et udmærket navn i Europa. Derudover er Belgien, af gode grunde, et temmelig fodbold-hype'et land lige pt.

    Alligevel mener jeg, såfremt vi skal en hylde op, at dette ville være type spiller man skal holde øje med, og vise interesse for.

    Ruiz er en boldsikker hængende angriber, der er pasningsstærk og med en ganske god fysik. Måske ikke spot-on den boksspiller vi kigger efter, men jeg kan alligevel ikke lade være med at drømme lidt om ham liggende lige bag en dynamisk Vetokele. Det vil sgu være ret giftigt i mine øjne...

    Hans CV taler for sig selv, og nårh ja, så kommer han fra Costa Rica;-)

    Indrømmet, det er lige på grænsen for hvad jeg selv anser som urealistisk. Dog ser jeg større muligheder her end eksempelvis Bendtner, N'Gogh og Milik. Han er vist røget ud i kulden i Fulham, og med hans 28 år ikke det oplagte emne for de større klubber.

    Men vil Anderlecht have ham, ryger han til Belgien (han har førhen haft succes i Gent) - men det skal med at Anderlecht ikke ser ham som Plan A... Lønmæssigt skal man sandsynligvis også et godt stykke ned i portemonéen, og han ville heller ikke være værd at nævne, hvis ikke der var varslet nye tider fra Hørholt...

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 18.12.13 kl. 10:12

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 141 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •