Side 60 af 141 FørsteFørste ... 10505758596061626370110 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Lidt højdepunkter fra torsdags nye flavour, Serge Deblés sæson...
    Er tilskuere forbudt i Kazakhstan? I de fleste af klippene er der tilsyneladende ingen?!?
    Sidst redigeret af guldsmed : 16.01.14 kl. 23:53
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. #887
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Nej, den bagkæde er sgu fin. Vores venstreback udløber først om et år, hvis Kris bliver skadet, smider vi bare en østrigsk lejespiller uden kamptræning derind og så kører det sgu nok fint. Det er jo ikke fordi det mesterskab på nogen måde er vigtigt at vinde og vi er bagud ift. førerholdet, så lad os bare tage den med ro og se, hvordan det udvikler sig...
    Du har absolut ret i, at vi mangler en venstre back. Det har vi gjort længe! Men hellere vente på de rigtige løsninger end flere panik køb - bare fordi vi mangler (som CV muligvis er igang med Hamdallah).
    Men i min verden, når vi så ser på hvor mange betydningsfulde kampe vi har i foråret og så den samlede trup så er jeg ikke nervøs for bagkæden.

    Vi har 15 kampe i ligaen og 2 i pokalen og vi har et forsvar pt bestående af 6 mand til 4 pladser.
    Det er uden at tage i betragtning, at vi flere gange har haft Mads Nordam inde om holdet, endnu en mads (aaquist)på højre backen.
    HVIS det går helt galt og vi får mere end to skader - på samme tid - så synes jeg personligt at der er kvalitet nok til at vi må satse på et af de talenter der er i København.
    Jeg ville føle mig mere tryg med en venstre back mere, men på den anden side så vil jeg kun ha ham, hvis det er den nye oviedo!
    Sidst redigeret af Belli : 17.01.14 kl. 00:28

  3. #888
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Alle er i deres gode ret til at være pessimister til andet er bevist, men man skal bare være opmærksom på, at lige præcis den her indstilling, hvor kravet er, at manden fra første kamp skal være en åbenbaring ellers er man i sin gode ret til at råbe fiasko i hovedet på ham, dårligt kan ende som andet en selvopfyldende profeti.

    At lægge hele CVs dårlige track-record på skuldrene af spilleren, er at putte et vanvittigt pres på manden og dermed også rigtig dårlige betingelser for at han kan blive en succes.
    Hvor skrev jeg, at der skulle råbes noget som helst efter spilleren? Pointen var, at når vi endnu engang lægger et afsindigt højt beløb for en spiller fra Tippeligaen (som endda ligner en spillertype, som vi har rigeligt af i forvejen), så har vi forhåbentlig gjort hjemmearbejdet så godt, at han er købt til startopstillingen og kan præstere der fra dag et. Ellers havde det givet væsentligt bedre mening at finde den N'Doye/Corner-klon, som vi reelt mangler eller at have forstærket andre kæder.
    Selvfølgelig skal spilleren - uanset købspris - have en fair chance, men selvfølgelig er han også indstillet på, at hans prislap forpligter og selvfølgelig har han en psyke, der kan holde til presset. Ellers er købet da helt skudt.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  4. #889
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Du har absolut ret i, at vi mangler en venstre back. Det har vi gjort længe! Men hellere vente på de rigtige løsninger end flere panik køb - bare fordi vi mangler (som CV muligvis er igang med Hamdallah).
    Men i min verden, når vi så ser på hvor mange betydningsfulde kampe vi har i foråret og så den samlede trup så er jeg ikke nervøs for bagkæden.

    Vi har 15 kampe i ligaen og 2 i pokalen og vi har et forsvar pt bestående af 6 mand til 4 pladser.
    Det er uden at tage i betragtning, at vi flere gange har haft Mads Nordam inde om holdet, endnu en mads (aaquist)på højre backen.
    HVIS det går helt galt og vi får mere end to skader - på samme tid - så synes jeg personligt at der er kvalitet nok til at vi må satse på et af de talenter der er i København.
    Jeg ville føle mig mere tryg med en venstre back mere, men på den anden side så vil jeg kun ha ham, hvis det er den nye oviedo!
    Vi har 15 ligakampe til at hente seks point på nummer et. En skade til Mellberg eller Stadsgaard sender enten Margreitter med 183 Superligaminutter i benene eller Remmer - der så skal spilles ude af position - ind centralt. Foran en historisk ustabil Wiland og bag en midtbane, der ikke yder optimalt defensivt endnu. For mig at se, ligner det en dum chance at tage.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #890
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Vi har 15 ligakampe til at hente seks point på nummer et. En skade til Mellberg eller Stadsgaard sender enten Margreitter med 183 Superligaminutter i benene eller Remmer - der så skal spilles ude af position - ind centralt. Foran en historisk ustabil Wiland og bag en midtbane, der ikke yder optimalt defensivt endnu. For mig at se, ligner det en dum chance at tage.
    Det er jo uagtet hvem vi henter, så vil vedkommende (forhåbentlig) have færre end Margreitters antal minutter i benene.
    Manden har været her længere og kender både koncept og holdkammerater bedre end en evt. ny mand der skal spilles ind.
    Altså HVIS vi får en skade på en af de to.
    Han har ligeledes spillet i pokalen flere gange - der har efterladt forskellige indtryk.
    Derefter er det så Remmer ind i midten, hvis uheldet skulle være ude med de langtids skadede.

    Men jeg er helt enig i, at det er en chance at tage. Men man skal ikke glemme at vi faktisk ejer en 4. midterforsvarer, der løber rundt oppe i FCN og som udgangspunkt kommer retur til sommer. Det er også dumt at gå ud og købe en mand, hvis vi derudover vælger at købe Margreitter fri, fordi han spiller en fin sæson og kan være en god 3/4 mand.

    Men jeg ville ikke sige nej til en mand vi var sikre på var bedre end Margreitter. Men når man hører de beløb der florerer, så ville det undre mig meget om vi havde luft i budgettet til at forstærke den position så markant, som vi ønsker.

    Jeg er enig i at det er en chance at tage, men ikke en større én end vi bør tage den.

    (Her er regnestykket uden Delaney der kan spille en glimrende VB, hvis vi nu skulle komme i så store skades problemer, at dette blev nødvendigt).

  7. #891
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Hvorfor kan vi aldrig selv scoute spillere som Hamdallah inden de kommer til Norge og får succes så deres reelle værdi stiger til det tre dobbelte ?
    Der er masser af talentfulde spiller i Nordafrika , hvor svært kan det være ?
    Aalesund købte ham for 7.5 millioner DKK, for de penge vi angiveligt betaler Alesund, kunne vi selv hente 3-4 habile spillere fra det område, hvis altså vores scouting system fungerede. Ville det ikke være billigere i længden at investere pengene på at optimere vores scounting ?
    Er frustreret over, at vi altid skal betale store summer for spillere ,hvis pris er blevet skruet urealistisk op i vejret på baggrund af deres "meritter" i Allsvenskan og Tippeligaen (læs Ailton og Diouf)
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #892
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Hvorfor kan vi aldrig selv scoute spillere som Hamdallah inden de kommer til Norge og får succes så deres reelle værdi stiger til det tre dobbelte ?
    Der er masser af talentfulde spiller i Nordafrika , hvor svært kan det være ?
    Aalesund købte ham for 7.5 millioner DKK, for de penge vi angiveligt betaler Alesund, kunne vi selv hente 3-4 habile spillere fra det område, hvis altså vores scouting system fungerede. Ville det ikke være billigere i længden at investere pengene på at optimere vores scounting ?
    Er frustreret over, at vi altid skal betale overpris for spillere ,hvis pris er blevet skruet urealistisk op i vejret på baggrund af deres "meritter" i Allsvenskan og Tippeligaen (læs Ailton og Diouf)
    Det et vel også det vi er igang med, med Mussi... eller ihvertfald prøver på det.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #893
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    https://twitter.com/NicoGrassino/sta...70798248792065

    Nu skulle Mussis-handlen være 90 % i hus - angiveligt mangler parterne kun at blive enige om, hvorvidt Gimnasia skal have en videresalgsklausul på 15 eller 20 %. Men som det har udviklet sig hidtil, så kan der sikkert komme en melding om at handelen er død igen om en time.
    Mvh.
    Dane

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #894
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det et vel også det vi er igang med, med Mussi... eller ihvertfald prøver på det.
    Ja, men vi smider stadigt 25 mil efter en mand som har spillet en god sæson i Tippeligaen. Det er vanvittigt.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #895
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    https://twitter.com/SomosDeporteLP/s...92004205215744

    Nu meldes der også om en pris for Mussis. 2,5 millioner dollars (13,7 mio. DKK), betalt i fem rater af 500.000. Videresalgsklausul på 15 %.
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #896
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://youtu.be/blFpR8zgl7M hold nu op hvor jeg savner den dreng :o han lavede jo kun flotte mål !
    Maks 2-3 regulære forsvarskiks, resten er ren klasse :o

    Ved ikke hvorfor den ryger op her, savner bare Corner !
    - håber virkelig vi får sådan en type, da det er sådan en angriber vi mangler.
    Ikke flere Santin/Vetokele/Pourie typer .. Kom frisk CV .. Overrask os !
    Hamid-halal-Abdul er alt for dyr - Leke James spiller i samme klub..
    Hvis vi endelig skal smide 30 mill deroppe, så tag HELE deres angreb med . Smid gerne PapaJoe og Mos med i handlen..

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #897
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Hvorfor kan vi aldrig selv scoute spillere som Hamdallah inden de kommer til Norge og får succes så deres reelle værdi stiger til det tre dobbelte ?
    Der er masser af talentfulde spiller i Nordafrika , hvor svært kan det være ?
    Aalesund købte ham for 7.5 millioner DKK, for de penge vi angiveligt betaler Alesund, kunne vi selv hente 3-4 habile spillere fra det område, hvis altså vores scouting system fungerede. Ville det ikke være billigere i længden at investere pengene på at optimere vores scounting ?
    Er frustreret over, at vi altid skal betale store summer for spillere ,hvis pris er blevet skruet urealistisk op i vejret på baggrund af deres "meritter" i Allsvenskan og Tippeligaen (læs Ailton og Diouf)
    Nu har vi trods alt hentet lige hentet Adi i Slovakiet og Finnborgason, samt fundet Mussi i Argentina. Ydermere siger rygterne også, at vi måske har kig på Deble fra den armenske liga. Så det kunne da tyde på, at vi er begyndt at scoute noget bredere og i mere eksotiske lande.

    Så den kritik er måske ikke helt retfærdig pt., selvom jeg bestemt ikke er uenig i, at vores scouting sagtens kunne være meget bedre.

    Og mht Allah og prisen på ham. Så synes jeg, at folk er meget hurtige til at skyde hans værd ned og svine CV. For det første er det vel næppe ret mange af os, som reelt ved hvor god han er. Bare fordi han er fra Norge, så kan han godt blive et scoop selv for 20+ mill. For det andet så kan vi da ikke blive sure på CV for at gøre hvad der står i hans magt, så Ståle kan få den spiller han ønsker. For det her virker da i den grad som Ståles ønske spiller.
    Sidst redigeret af k@sper : 17.01.14 kl. 08:54

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #898
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://www.bold.dk/nyt/Argentinere-f...FCK-forhandler

    Det er jo ikke i orden det her. Det er en sælgers marked - det er jeg klar over. Men den beskrivelse af forhandlingerne er samme opfattelse jeg har. La Plate ved at vi er meget interesserede, og presser citronen så meget de overhovedet kan, selvom de måske havde sagt en pris - der efter sigende nu er den dobbelte.

    Synes det er utrolig frækt. Irriterende at Mussis skal se så spændende ud.

  22. #899
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Argentinere-f...FCK-forhandler

    Det er jo ikke i orden det her. Det er en sælgers marked - det er jeg klar over. Men den beskrivelse af forhandlingerne er samme opfattelse jeg har. La Plate ved at vi er meget interesserede, og presser citronen så meget de overhovedet kan, selvom de måske havde sagt en pris - der efter sigende nu er den dobbelte.

    Synes det er utrolig frækt. Irriterende at Mussis skal se så spændende ud.
    Se hvad Dane skriver længere oppe i tråden, der er man kommet frem til en pris.

    Sgu ikke meget hoved eller hale i denne transfergate her.

  23. #900
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Argentinere-f...FCK-forhandler

    Det er jo ikke i orden det her. Det er en sælgers marked - det er jeg klar over. Men den beskrivelse af forhandlingerne er samme opfattelse jeg har. La Plate ved at vi er meget interesserede, og presser citronen så meget de overhovedet kan, selvom de måske havde sagt en pris - der efter sigende nu er den dobbelte.

    Synes det er utrolig frækt. Irriterende at Mussis skal se så spændende ud.
    Ja det lever desværre meget godt op til mine fordomme om fodboldforretninger i Sydamerika. Det her cirkus bliver nok ved, indtil FCKs delligation pakker deres tøj og kører mod lufthavnen. Enten kommer vi hjem tomhændet, eller også kan man håbe på at Argentinerne indser, at der ikke er flere penge at tjene.

    Det skulle lige ligne at vi får en kontrakt med ham i hus fra sommer, og de så finder ud af i løbet af foråret at de hellere vil sælge ham andetsteds hen og det går i kage alligevel. Jeg tør egentlig ikke tro på en aftale, før Mussis løber rundt i en FCK trøje i Parken til sin første superligakamp. Og det er jeg sgu ret pessimistisk omkring, selvom jeg håber det lykkes.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •