Side 7 af 141 FørsteFørste ... 456789101757107 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er såmænd et ganske raffineret lille træk.

    Hvis Kim C smuttede, skulle der formentligt bruges ærgelige kræfter på at kigge efter en 2. eller 3. keeper. Der har været en amerikaner til prøvetræning, ligesom den position vist er blevet nævnt i forbindelse med mulige transfers (kan dog ikke finde link'et, som var et interview med CV).

    Nu har man et glimrende 2./3. valg (ved ikke om han rykker op i hierakiet efter kontraktforlængelsen..?), Busk kan få lov at udvikle sig, og Kim C er vel tilfreds med fremtidsperspektivet som målmandstræner i Nordens største klub.

    Godt lavet!

    Zan
    Ikke mindst sikrer forlængelsen, at der er tilstrækkeligt back-up til, at Jakob Busk måske for en periode kan udlejes til en anden Superliga-klub i en halv eller hel sæson. Det er ikke nemt for en målmand at få spilletid hist og her, som man kan med andre type spillere, og jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at se Jakob Busk spille fast en halv eller hel sæson, før man udråber ham til afløseren for Wiland. Som nævnt kunne flere Superliga-klubber stå til at skulle have ny målmand til sommer, så det kunne være en oplagt mulighed for at sende Busk ud på en lejeaftale, nu hvor vi har sikret Kim C de næste par år.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg stødte lige på dette link, hvilket fik mig til at drømme lidt om den gode mand, Bryan Ruiz.

    http://www.bold.dk/nyt/Anderlecht-va...Ruiz-og-Defour

    Jeg anser Anderlecht som en større klub end FCK. Tvivler egentlig på den store forskel rent økonomisk, men klubben har en traditionsrig fortid, og et udmærket navn i Europa. Derudover er Belgien, af gode grunde, et temmelig fodbold-hype'et land lige pt.
    Jeg tror, man kan være ret sikker på, at Anderlecht arbejder med et langt større budget, end vi gør her. Jeg kan ikke lige finde så mange links, der underbygger den påstand, men her er et tre år gammelt et, hvor der gik rygter om en kontraktforlængelse til Boussoufa med en løn på 15 mio. kr. om året. Det lykkedes også klubben at forlænge kontrakten med den argentinske landsholdsspiller Lucas Biglia på trods af interesse fra flere storklubber, før han inden denne sæson røg til Lazio for 55 mio. I sommer solgte de også Mbokani til Kiev for over 80 mio. Til gengæld hentede de den unge serber Aleksandar Mitrovic for 40 mio kr. I alt løb sommerens indkøb op i over 80 mio kr.

    Anderlecht, eller måske i første omgang snarere de to andre store belgiske klubber Standard Liege og Club Brugge, er det niveau, vi kan og bør stræbe efter at nå, men lige nu tror jeg, der er langt derop, og selvom Ruiz er en spændende spiller, ser jeg ham (også) som meget urealistisk, da han uden tvivl vil have mere attraktive bejlere, hvis Fulham overhovedet vil af med ham.
    HIC SUNT LEONES

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Er så træt af udenlandske lønninger. Når man tænker på hvordan Anderlecht klarede det i dette års CL, i en gruppe der var lettere end vores - så skulle man være fristet til at tro at vi er på niveau med dem rent sportsligt.

    Men hvis de kan tiltrække en spiller som Ruiz, så tager jeg hatten af. Anderlecht er måske en stor klub, men ikke stor nok til en spiller som Ruiz.

    AaB parat til at sælge til FCK: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ck-og-broendby

    Sød musik i mine øre. Der er så mange spændende spillere på det hold. Kasker Kusk og Nicolaj Thomsen specielt, men også Jacob Ahlmann er meget undervurderet - kunne blive en god spiller at have i baghånden, også selvom han skal være reserve for en anden venstre back vi henter.
    Sidst redigeret af scoring : 18.12.13 kl. 11:49

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg tror, man kan være ret sikker på, at Anderlecht arbejder med et langt større budget, end vi gør her. Jeg kan ikke lige finde så mange links, der underbygger den påstand, men her er et tre år gammelt et, hvor der gik rygter om en kontraktforlængelse til Boussoufa med en løn på 15 mio. kr. om året. Det lykkedes også klubben at forlænge kontrakten med den argentinske landsholdsspiller Lucas Biglia på trods af interesse fra flere storklubber, før han inden denne sæson røg til Lazio for 55 mio. I sommer solgte de også Mbokani til Kiev for over 80 mio. Til gengæld hentede de den unge serber Aleksandar Mitrovic for 40 mio kr. I alt løb sommerens indkøb op i over 80 mio kr.

    Anderlecht, eller måske i første omgang snarere de to andre store belgiske klubber Standard Liege og Club Brugge, er det niveau, vi kan og bør stræbe efter at nå, men lige nu tror jeg, der er langt derop, og selvom Ruiz er en spændende spiller, ser jeg ham (også) som meget urealistisk, da han uden tvivl vil have mere attraktive bejlere, hvis Fulham overhovedet vil af med ham.
    Det er nogle gode eksempler du har, og det må også være et udtryk for at de arbejder i en økonomisk liga over os. Der går nok nogle år før vi smider 40 mio for en spiller... (I øvrigt, ganske imponerende at Anderlecht kan hente Mitrovic - såfremt det altså er "den" Mitrovic...)

    Skal jeg tage den realistiske hat på, vil jeg gerne sætte mine penge på vi ender med 1. Kasper Kusk 2. Simon Poulsen 3. En angriber, hvis der opstår en mulighed

    Zan

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Hvor interessant er Peter Løvenkrands nu om dage?

    Det ville være rart med en erfaren spiller som kunne kaste noget erfaring af på vores unge angrebstrup.
    Pourié 22 år
    Vetokele 21 år
    Adi 23 år
    Finnbogasson 18 år
    Amankwaa 19 år

    Det er et gennemsnit på 20,6 år.
    - Santin (32 år) smutter med stor sandsynelighed, og Pape (27 år) lader ikke til at indgå i nogen planer.
    Selvom Braaten bliver brugt på toppen er han bestemt ikke den rolle model vores spillere skal sigte efter, NJ bliver også brugt i front men kunne også godt bruge noget gråt-guld at stile efter i boksen.

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvor interessant er Peter Løvenkrands nu om dage?

    Det ville være rart med en erfaren spiller som kunne kaste noget erfaring af på vores unge angrebstrup.
    Pourié 22 år
    Vetokele 21 år
    Adi 23 år
    Finnbogasson 18 år
    Amankwaa 19 år

    Det er et gennemsnit på 20,6 år.
    - Santin (32 år) smutter med stor sandsynelighed, og Pape (27 år) lader ikke til at indgå i nogen planer.
    Selvom Braaten bliver brugt på toppen er han bestemt ikke den rolle model vores spillere skal sigte efter, NJ bliver også brugt i front men kunne også godt bruge noget gråt-guld at stile efter i boksen.
    Løvenkrands er sgu for gammel. Han var interessant for 2-3 år siden, men han fylder 34 år om 1 måned. Det holder ikke, synes jeg.

    Hvad med ham hér på VB - han var da ret fed i Lyngby:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/h...-genk-i-januar

    Zan

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-par-spillere

    1-2 spillere mener Ståle der skal til. Ikke de store armbevægelser fra hans side af, men vi må vente og se hvad der sker.

    Et par spillere kan da også være ok hvis de har den rigtige kvalitet og vi samtidigt ikke sælger nogen fra start 11eren.

  10. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Løvenkrands er sgu for gammel. Han var interessant for 2-3 år siden, men han fylder 34 år om 1 måned. Det holder ikke, synes jeg.

    Hvad med ham hér på VB - han var da ret fed i Lyngby:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/h...-genk-i-januar

    Zan
    Jeg plejer ellers at være meget enig i mange af dine indlæg. Men ikke denne her gang.

    Brian er en ok back og ville være perfekt i den rolle han pt har i Genk. Det er han dog nok ikke interesseret i.

    Ståle ligger op til to handler. Jeg vil æde en gammel bøllehat på dette scenarie:

    1) Vi henter en kvalivarer til venstreback, som bliver sluset ind i truppen foråret over og som tager over fra sommeren af, hvor vi sælger Pierre.

    2) Vi henter en kvalivarer til angrebspositionen.

    3) Sker der mere, så betyder det afgang først.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg plejer ellers at være meget enig i mange af dine indlæg. Men ikke denne her gang.

    Brian er en ok back og ville være perfekt i den rolle han pt har i Genk. Det er han dog nok ikke interesseret i.

    Ståle ligger op til to handler. Jeg vil æde en gammel bøllehat på dette scenarie:

    1) Vi henter en kvalivarer til venstreback, som bliver sluset ind i truppen foråret over og som tager over fra sommeren af, hvor vi sælger Pierre.

    2) Vi henter en kvalivarer til angrebspositionen.

    3) Sker der mere, så betyder det afgang først.
    Jeg tror Kusk er den mest oplagte pt, og det er højre kant. Så den mangler du;-) Måske på bekostning af angriberen, som måske først ankommer til sommer..?

    Ellers enig.

    Det er såmænd heller ikke fordi jeg har de vådeste drømme over Hamalainen. Bevars, har ikke set én eneste kamp fra hans tid i Belgien.
    Det er simpelthen fordi jeg synes den kvalivarer på venstrebacken er ekstremt svær at gisne om. Der er imo ingen muligheder der ligger ligefor... Måske Simon Poulsen (selvom jeg kun er semi-tændt den transfer...).

    Men lad os da håbe Ståle har noget i ærmet.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 18.12.13 kl. 16:10

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg vil gerne komme med en eksotisk spiller til vinterens vindue:
    Khouma Babacar

    Han er lejet ud til Modena fra Fiorentina, hvor han har meget svært ved at få spilletid foran Gioseppe Rossi og Mario Gomez.
    Han har score 9 mål for Modena i Serie B i denne sæson. Han er en hurtig, stærk angriber med god teknik og næse for mål.
    Med vores nye økonomiske muskler er det en spiller vi bør kigge efter, da han intern lå over Zohore på deres primavera hold.

    http://www.youtube.com/watch?v=R3xEnT_RzTM

    Vores elskede Transfermakt har ham her:
    http://www.transfermarkt.it/it/khoum...direktErgebnis

    Og så er han kun 20 år

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    AGK

  16. #101
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Nok ikke sandsynligt. PL-klubber ude efter ham: http://www.express.co.uk/sport/footb...s-Arsenal-move

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Nok ikke sandsynligt. PL-klubber ude efter ham: http://www.express.co.uk/sport/footb...s-Arsenal-move
    PL klubber er ude efter alle. Specielt West Ham bliver kædet sammen med gud og hver mand.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Baseret på den youtube-videoe, så besidder Babacar's afslutningsevner af en kvalitet, der sjældent er set i Superligaen. Med en alder på 20 år, ville han være et scoop udover det sædvanlige.

    Dog virker det på den artikel TopM referer til, at han ligger i et prisleje, der er et par niveauer over os. Selvom det kun er spekulationer, så er 5 mio. £ en indikation på, at vi nok ikke rigtig kan være med, medmindre det er ren påfund.
    Sidst redigeret af AGK : 18.12.13 kl. 19:43

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Det med at Ståle sige vi kun skal have 1-2 spiller i dette vindue tror jeg man ikke skal ligge så meget i. Tror det er et spørgsmål om forventningsstyring, hvor man ikke vil melde for meget ud, da pressen (og os) vil trippe for at f.eks. et mål på 3-4 spiller bliver udfyldt. Tror selv på 3 måske 4 spillere, men vi må bare slå kold vand i blodet og vente, men det vil da være en dejlig julegave med en præsentation inden jul af f.eks. Kusk. Det er sket før...
    - Torben

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    May 2013
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Det med at Ståle sige vi kun skal have 1-2 spiller i dette vindue tror jeg man ikke skal ligge så meget i. Tror det er et spørgsmål om forventningsstyring, hvor man ikke vil melde for meget ud, da pressen (og os) vil trippe for at f.eks. et mål på 3-4 spiller bliver udfyldt. Tror selv på 3 måske 4 spillere, men vi må bare slå kold vand i blodet og vente, men det vil da være en dejlig julegave med en præsentation inden jul af f.eks. Kusk. Det er sket før...

    Som altid, er vores færden på transfermarkedet også stærkt afhængig af hvor meget CV formår at få trimmet den nuværende trup.
    Jeg forestiller mig, at Ståle med sin meget ligefremme natur, og stålsatte vindermentalitet har været ret eksplicit overfor CV ift. hvem han vil bruge, hvem der er potentiale i, og hvem der ikke passer ind i hans maskine. Med de seneste forfremmelser/degraderinger/sidestillinger/*indsæt selv smart business-udtryk for at CV får mindre indflydelse* i den sportslige sektor, så ligner det at Ståle får en enormt stor stemme i transferafdelingen, og så er han bedøvende ligeglad med, om CV har betalt 12, 14 eller 18 mille for en spøjs ranglet type der engang har scoret i den norske Troldeliga.

    Man kunne derfor sige, at der var størst sandsynlighed for min 2 spillere, og så er der faldende sandsynlighed for hver ekstra spiller, og præcis hvor meget sandsynligheden falder afhænger af hvor meget vi får ryddet op, samt hvem de pågældende potentielt nye spillere er.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •