Side 9 af 141 FørsteFørste ... 67891011121959109 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Nu er det jo altså halvandet år siden vi solgte Oviedo til Everton, så nej, sådan er det åbenbart ikke bare :-)

    Du nævner selv Bengtssons skadefrekvens, og den indgår selvfølgelig også i vurderingen. Foråret byder jo også på langt færre kampe end efteråret i et noget mindre presset program. Vi har som sagt klaret os tre halvsæsoner uden en decideret reserve til venstreback, og da Bengtsson har kontrakt et år endnu er behovet hverken mere eller mindre presserende nu. Hvis en god reserve/udviklingsspiller bliver en mulighed, så skal den da forfølges, men kabalen er nok ikke så enkel som du forsøger at stille det op.

    Det vigtigste i vinterens transfervindue er at skabe de optimale chancer for at vinde guld til sommer, og i den henseende er det (for mig at se) et mere akut problem at vi mangler kvalitet i offensiven end at vi kan risikere at skulle spille med Lars og Remmer på backerne i Pierres mulige fravær.

    /Simon
    Og lige siden har der næsten været snakket om at vi burde købe en venstre back mere. Det blev nævnt i sidste transfervindue nærmest som en første prioritet efter erstatning til Corner. I det kommende transfervindue har Ståle også været ude at sige at han vil have en venstre back. Den havde aldrig gået i et halvandet år med Jakobsen som reserve til venstre back med Ståle ved roret.

    Nej, han er ikke skadet meget - men det skulle da lige passe at det skulle ske nu hvor han vil få færre kampe. Derudover er han jo også altid i fare for karantæne.

    En ting vi kan blive enige om er dit sidste afsnit. Det vigtigeste er mesterskabet, og mesterskabet bliver vundet med en god defensiv. Vi er allerede ligaens mest scorende hold, men ligger alligevel på en 3. plads pga. en noget vaklende defensiv, hvori Bengtsson jo faktisk har været den stærkeste. Et tab af ham ville være fatalt. Hvis vi ikke køber en venstre back, som du ikke mener er særlig vigtigt - så beder jeg til gud om at Bengtsson forbliver skadesfri og ikke skal ud i for mange gul korts tacklinger.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ang venstreback var jo milimeter fra en i sommers, så vi er helt sikkert i markedet for det, hvis den rette byder sig.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...erkrig-mod-fck

    Udover det synes jeg vi bør snuppe både Emil og Kusk.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Og lige siden har der næsten været snakket om at vi burde købe en venstre back mere. Det blev nævnt i sidste transfervindue nærmest som en første prioritet efter erstatning til Corner. I det kommende transfervindue har Ståle også været ude at sige at han vil have en venstre back. Den havde aldrig gået i et halvandet år med Jakobsen som reserve til venstre back med Ståle ved roret.

    Nej, han er ikke skadet meget - men det skulle da lige passe at det skulle ske nu hvor han vil få færre kampe. Derudover er han jo også altid i fare for karantæne.

    En ting vi kan blive enige om er dit sidste afsnit. Det vigtigeste er mesterskabet, og mesterskabet bliver vundet med en god defensiv. Vi er allerede ligaens mest scorende hold, men ligger alligevel på en 3. plads pga. en noget vaklende defensiv, hvori Bengtsson jo faktisk har været den stærkeste. Et tab af ham ville være fatalt. Hvis vi ikke køber en venstre back, som du ikke mener er særlig vigtigt - så beder jeg til gud om at Bengtsson forbliver skadesfri og ikke skal ud i for mange gul korts tacklinger.
    Jeg synes også det ligger i kortene at man går ret hårdt efter en VB i dette vindue.

    Puma4Ever's link er ganske god dokumentation, ligesom Bengtssons agent har stået for meget kategoriske udmeldinger vedr PBs fremtid i FCK. Så vidt jeg husker hed den "væk senest til sommer".
    At det så er FCK der har det sidste ord, er jeg helt med på! Kunne dog godt forestille mig at man vælger at indfrie Bengtssons ønske til sommer.

    Faktisk tror jeg det kan ende med at blive angriberen, der bliver nedprioriteret i dette vindue. Vi har pt en godt kørende Vetokele, en Pourie i (forsigtig) udvikling, ligesom Ståle ikke har været bange for at bruge sine store drenge Braaten og NJ oppe foran. Adi og Diouf er slet ikke en del af kabalen...

    Så holder stadig på 1) Venstre-back (Simon Poulsen en mulighed, uden at jeg stor-jubler) 2) Kant (Kusk meget oplagt) 3) MÅSKE en angriber, hvis der opstår en god mulighed

    Ud er røget/ryger Santin og Bolanos.

    Zan

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg vil lige smide en navn på bordet. Alexander Milosevic fra AIK. Kan ikke huske at han er blevet nævnt.
    Han spiller center forsvar, og skulle være et af de største talenter i sverige.
    Det er måske ved at være semi-urealistisk, da der er mange storklubber såsom Liverpool og Arsenal som er interesseret i ham. Men det kunne vel ikke være. Men udover interessen på fra andre større klubber, kan jeg ikke se andre grunde til at han ikke kunne komme til FCK.
    Men det skader vel ikke at prøve at hente ham

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes også det ligger i kortene at man går ret hårdt efter en VB i dette vindue.

    Puma4Ever's link er ganske god dokumentation, ligesom Bengtssons agent har stået for meget kategoriske udmeldinger vedr PBs fremtid i FCK. Så vidt jeg husker hed den "væk senest til sommer".
    At det så er FCK der har det sidste ord, er jeg helt med på! Kunne dog godt forestille mig at man vælger at indfrie Bengtssons ønske til sommer.

    Faktisk tror jeg det kan ende med at blive angriberen, der bliver nedprioriteret i dette vindue. Vi har pt en godt kørende Vetokele, en Pourie i (forsigtig) udvikling, ligesom Ståle ikke har været bange for at bruge sine store drenge Braaten og NJ oppe foran. Adi og Diouf er slet ikke en del af kabalen...

    Så holder stadig på 1) Venstre-back (Simon Poulsen en mulighed, uden at jeg stor-jubler) 2) Kant (Kusk meget oplagt) 3) MÅSKE en angriber, hvis der opstår en god mulighed

    Ud er røget/ryger Santin og Bolanos.

    Zan
    Enig, og mon ikke også der kommer en central midtbane. Jeg ved godt Toutout er begyndt at spille derinde, men man må også formode at enten Claude, TK eller Delaney (det håber jeg ikke) forsvinder i en af de næste to vinduer, har man således en afløser klar.
    Sloth har været på tale. Jeg ved ikke om han er god nok.

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Så holder stadig på 1) Venstre-back (Simon Poulsen en mulighed, uden at jeg stor-jubler) 2) Kant (Kusk meget oplagt) 3) MÅSKE en angriber, hvis der opstår en god mulighed
    For mig at se er det et absolut must med en ny angriber nu hvor Santin er solgt. Igor skal nok få en forstrækning/fiber eller to i foråret, og så duer det ikke at hænge på Pourié i en eller anden kombination med Braaten eller Jørgensen eller hvad ved jeg. Kantspilleren er ligeledes nødvendig, da der simpelthen er for langt fra Rurik og Jørgensen ned til de næste muligheder, og Jørgensen misser jo også gerne en flok kampe i en halvsæson.

    Venstrebacken kan man tale for og imod. Jeg tør dog godt vædde forsigtigt på at hvis vi henter en, så bliver det ikke Simon Poulsen. Jeg tror (og håber) at man regner ham for alt for defensivt udfordret, placeringssvag og taktisk udisciplineret og for meget "hollandsk back med wing-tendenser"-typen.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Jeg må sige jeg er stærkt uenig i de folk der bliver ved med at snakke om forstærkning til midtbanen. Med mindre vi kan hente en i "linderoth klassen" spiller så synes jeg vi er ret stærkt besat på midten. Delany bliver bedre og bedre, touhtouh bliver bedre og bedre. Claudemir er ved at finde sit niveau og TK er selvom vi elsker at hade ham, en udemærket backup.
    Vi kan spille alle formationer på den midtbane om det er med 3 centrale eller 2 centrale midtbane spillere. om det er den flade 4-4-2 diamanten. og det er med to offensive og en balance spiller osv osv.

    konklussion: hvis ikke vi sælger en midtbane spiller er det altså ikke her der skal handles.

    eneste sted vi vel egentlig mangler en starter er oppe foran! alle andre steder har vi spillere der er er gode nok!

    omkring venstre Back, så tror jeg ståle har skumle planer med amankwa, men det må tiden vise!
    written by Zeez

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Så har jeg et nyt bud på en kommende angriber i klubben. Det er denne serbiske målmaskine. der pt spiller i LIGA Adelante, for Sporting de Gijón, på en lejeaftale. Ikke helt urealistisk, selvom de kæmper med om oprykning.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_...%87epovi%C4%87

    http://www.youtube.com/watch?v=RlYQihEAatc

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Det er nok lidt meget at håbe på, men hvis TK nu rejser så kunne der også blive plads til CP på midtbanen.
    Så ville vi have 4 spiller til de to centrale pladser: Claude, CP, Delaney og Toutouh.. Det ville da være tåbeligt at have en af disse spillere som 4. valg, med næsten ikke noget spille-tid.. TK passer perfekt som 4. valg, så lad nu være med at tale om at sælge ham..

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så har jeg et nyt bud på en kommende angriber i klubben. Det er denne serbiske målmaskine. der pt spiller i LIGA Adelante, for Sporting de Gijón, på en lejeaftale. Ikke helt urealistisk, selvom de kæmper med om oprykning.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_...%87epovi%C4%87

    http://www.youtube.com/watch?v=RlYQihEAatc
    Ganske interessant spiller og imponerende scoringssnit, må man sige...

    Hvis Brøndby kan hente en polak i Huelva, kan vi også hente en serber i Gijon... Som man siger...:-/ Spørgsmålet er om ikke Partizan gerne vil satse på ham - og tør ikke rigtigt gisne om vores muligheder for at hente i en klub som Partizan. Anyone?

    Zan

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Tænk at vi har gået igennem 3 transfervinduer uden overhovedet at have tænke på at købe et talent til venstre backen. På grund af dårlig planlægning, står vi nu i en LIDT stresset situation med venstre backen. Den kunne nemt have været undgået.
    Folk glemmer lidt Casper Højer, der pt har været udlejet til Brønshøj.
    http://www.dbu.dk/landshold/Landshol...?playerid=6982
    Han mangler lidt fysik, men har alligevel fået en del U-landsholds-kampe. 4 mål på landsholdet i 15 kampe (5 som indskifter), borger trods alt for en del (offensiv) kvalitet som venstre back. Lad os købe en ve. back til start-11'eren og droppe snakken om talentet indtil vi er blevet 1-1,5 år klogere på om Casper Højer er fremtiden..

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Jeg vil lige smide en navn på bordet. Alexander Milosevic fra AIK. Kan ikke huske at han er blevet nævnt.
    Han spiller center forsvar, og skulle være et af de største talenter i sverige.

    Men det skader vel ikke at prøve at hente ham
    Vi er rigeligt besat i det centrale forsvar, og efter Ståle er kommet til, vil vi nok forsætte med at lukke færre og færre mål ind med de spillere vi har centralt pt. Skal vi ikke overlade dét med at købe spillere pga af deres navn fremfor vores behov til andre (vestegns) klubber?

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #133
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Er jeg den seneste der håber på, at CV sætter sig ind i sin Mercedes og kører vest på, krydser Storebælt og kommer hjem ca 15-18 mill kr fattigere, men med Bashkim og Emil siddende på bagsædet??

    Bashkim er på glimrende vis blevet omskolet til vb i OB (selvom det har været lidt mod hans vilje), og i vores spilsystem tror jeg sagtens han kan få stillet sine offensive lyster..

    Desuden har jeg på fornemmelsen at Emil vil brænde endnu mere efter at præstere for os efter Ejlif Larsens dom over hans knæ.. Og så vidt jeg ved var han ikke erklæret brøndby-fan, men ønskede af "personlige årsager" at komme tilbage til sjælland..

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #134
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Er jeg den seneste der håber på, at CV sætter sig ind i sin Mercedes og kører vest på, krydser Storebælt og kommer hjem ca 15-18 mill kr fattigere, men med Bashkim og Emil siddende på bagsædet??

    Bashkim er på glimrende vis blevet omskolet til vb i OB (selvom det har været lidt mod hans vilje), og i vores spilsystem tror jeg sagtens han kan få stillet sine offensive lyster..

    Desuden har jeg på fornemmelsen at Emil vil brænde endnu mere efter at præstere for os efter Ejlif Larsens dom over hans knæ.. Og så vidt jeg ved var han ikke erklæret brøndby-fan, men ønskede af "personlige årsager" at komme tilbage til sjælland..
    Så du vil gerne bruge ca 10 mil på Bashkim, som har været skadet det sidste halve år? Vi ved ikke hvordan han kommer sig over skaden, og om han overhoved gør det. Vi så jo hvordan det kom til at gå med Vingaard efter hans lange skade, som minder meget om Bashkims. Derudover tror jeg ikke at han vil spille back hos os eller nogen steder, som du jo selv nævner var det imod hans egen vilje at blive sat derned.

  24. #135
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    Så du vil gerne bruge ca 10 mil på Bashkim, som har været skadet det sidste halve år? Vi ved ikke hvordan han kommer sig over skaden, og om han overhoved gør det. Vi så jo hvordan det kom til at gå med Vingaard efter hans lange skade, som minder meget om Bashkims. Derudover tror jeg ikke at han vil spille back hos os eller nogen steder, som du jo selv nævner var det imod hans egen vilje at blive sat derned.
    Jeg ved ikke med Bashkim. Er lidt angst for konsekvenserne af hans skade... Tror Vingaard har plantet et lille traume i mig. Kan han ramme samme niveau som inden skaden, er han et rigtig godt bud. Og god pointe, vores offensive spil kan sandsynligvis bruges som argument til at han vil spille pladsen i FCK... Ville meget gerne se ham spille 8-10 kampe mere for OB. Det kan selvfølgelig også være farligt at vente...

    Og mht, Emil Larsen... Ja, det er jo nærmest en afstemning værdigt; hvem vil folk helst have Kusk vs. Larsen?
    Jeg er meget sikker på vi ikke sign'er dem begge. Til gengæld er jeg ligeså sikker på at én af disse to er at finde i FCKs trup i starten af februar...

    Zan

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •