Side 91 af 141 FørsteFørste ... 418188899091929394101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,351 til 1,365 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #1351
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,542

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg foretrækker et ordentlig kaffejern (ala Hangelang, Gravgaard) frem for Zanka, da jeg mener vi med Ragners afgang og uden stor angriber kan få det svært på dødbolde.
    Jeg er ikke bekendt med ordet "kaffejern", men Zanka er højere end både Gravgaard og Sigurdsson.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1352
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er ikke bekendt med ordet "kaffejern", men Zanka er højere end både Gravgaard og Sigurdsson.
    Aaarrh men nu kommer det jo også an på mere end højden. Det kan godt være, at Zanka er højere end både Gravgaard og Ragnar, men til gengæld er/var både Gravgaard og Ragnar bedre i luftspillet end Zanka.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1353
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,768

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Aaarrh men nu kommer det jo også an på mere end højden. Det kan godt være, at Zanka er højere end både Gravgaard og Ragnar, men til gengæld er/var både Gravgaard og Ragnar bedre i luftspillet end Zanka.
    Det var da en halv løgn du lige fik fyret af der. Jeg tror der er RIGTIG mange der simpelthen har glemt Zanka. Han er aldeles ikke dårligere i luften end Ragnar, og det er nærmest det eneste han har kunne finde ud af i PSV (at være en trussel i luften i begge felter).

    Zankas store problem er at han tit bare ser fodbold, og ikke kan placere sig ordentligt. Han nævner det endda selv, i et af de video interviews der er med ham på youtube (kan ikke lige huske hvilken).

    Zanka er hurtig, tacklestærk og god i luften.


  6. #1354
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Præcis hurtigheden mangler vi i den grad ved siden af mellberg i de internationale kampe! Men må indrømme det eneste jeg glæder mig til er en underskrevet kontrakt og knterview med Mussis ^^nogen der ved hvornår han ankommer til kbh ? Imorgen ?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1355
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og det er ikke 7,5 mio. værd...
    Jeg må anbefale Zanka-skeptikerne at se noget video fra 2010/2011-sæsonen. Det må regnes for tvivlsomt om vi nogensinde får et bedre FCK-hold at se, og Zanka var stensikkert valg i den start-11'er, der spillede forrygende i CL og kørte de hjemlige modstandere fuldstændig over. Alene det fortæller jo at man er på månen, hvis man mener at vi bør kunne få langt bedre for 7,5 millioner. Desuden har Zanka nogle spillemæssige kvaliteter, som kunne pynte på holdet. Der ville mildest talt komme lidt mere teknik og bedre afspilsmuligheder i backkæden af at få ham ind i stedet for Ragnar (som jeg ellers er stor fan af). Zanka og Mellberg ville også være en artig offensiv trussel på dødbolde.

    Det er da rigtigt at Zanka har sine udfald, og at Ståle skal være over ham for at hans dovne tilbøjelighed ikke tager overhånd, men altså: Ståle har jo før vist at han kan håndtere Zanka, og hvad udfaldene angår vil jeg ærlig talt se på et par fejl fra Zanka ind i mellem end jeg vil se Kris Stadsgaard spille gennemgående middelmådigt. Eller tage en chance med en spiller fra Norge eller Sverige, der lige såvel kan blive den næste Peter Larsson som den næste Ragnar.

    Sidst men absolut ikke mindst er Zanka jo et klubkoryfæ, og jeg glemmer ham aldrig for nedenstående øjeblik. Jeg ville elske at opleve noget tilsvarende igen! Hvis vi kan få Zanka hjem for en relativt billig penge, så er det i mine øjne en fabelagtig signing.

    2_5_10__BIF_-_FCK__540546m.jpg
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  9. #1356
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Aaarrh men nu kommer det jo også an på mere end højden. Det kan godt være, at Zanka er højere end både Gravgaard og Ragnar, men til gengæld er/var både Gravgaard og Ragnar bedre i luftspillet end Zanka.
    Scoringsmæssigt leverede Zanka og Gravgaard næsten en identisk indsats. Ifølge nipserstat.dk nåede Gravgaard og Zanka, at score lige mange mål, ialt 10 mål hver. Zanka skulle dog bruge 13 kampe flere end Gravgaard.
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  10. #1357
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af thped5 Se meddelelser
    Scoringsmæssigt leverede Zanka og Gravgaard næsten en identisk indsats. Ifølge nipserstat.dk nåede Gravgaard og Zanka, at score lige mange mål, ialt 10 mål hver. Zanka skulle dog bruge 13 kampe flere end Gravgaard.
    Dog spillede Gravgaard (11498 min)næsten 1000 minutter længere end Zanka (10653min)

  11. #1358
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Præcis hurtigheden mangler vi i den grad ved siden af mellberg i de internationale kampe! Men må indrømme det eneste jeg glæder mig til er en underskrevet kontrakt og knterview med Mussis ^^nogen der ved hvornår han ankommer til kbh ? Imorgen ?
    Tror jeg ikke du skal regne med. De spiller som tidligere nævnt kamp i dag (hvilket vil sige kl 02.00 i nat dansk tid). Så forvent ham ikke af sted før tirsdag. Muligvis samtidig med Hamed-Allah.

  12. #1359
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg må anbefale Zanka-skeptikerne at se noget video fra 2010/2011-sæsonen. Det må regnes for tvivlsomt om vi nogensinde får et bedre FCK-hold at se, og Zanka var stensikkert valg i den start-11'er, der spillede forrygende i CL og kørte de hjemlige modstandere fuldstændig over. Alene det fortæller jo at man er på månen, hvis man mener at vi bør kunne få langt bedre for 7,5 millioner.
    Vil det sige at du også mener at vi skulle være lykkelige, hvis vi kunne få lov til at betale 7,5+ millioner kroner for at få Vingaard tilbage i vores startende 11? Eller er det her bare et eksempel på de der selvfølgeligheder alle burde kunne se, men dog kun gælder som argument når det er belejligt?

    Zanka var desværre faldet voldsomt i niveau da han vendte tilbage fra sin skade og nåede aldrig at genfinde sig selv. I Holland fandt han heller ikke niveauet og slog derfor aldrig igennem. Han er et stort sats, såfremt vi skulle hente ham og umiddelbart mener jeg at så store sats skal være en hel del billigere, men så kunne han til gengæld også være værd at gå efter, da talentet nok stadig er der, men der skal både arbejdes hårdt og indløses en god portion held hvis vi skal se ham indfri talentet i vores hvide trøje, igen. :)

    Nå, men hvis Nordkorea kan have en mand gående rundt på solen, kan jeg vel også være på månen, I guess. ;)


    Er der i øvrigt nogen der ved hvornår Mussis skal spille mod Estudiante, dansk tid? Og nogen der har et bud på hvor den ville kunne ses?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1360
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Vil det sige at du også mener at vi skulle være lykkelige, hvis vi kunne få lov til at betale 7,5+ millioner kroner for at få Vingaard tilbage i vores startende 11? Eller er det her bare et eksempel på de der selvfølgeligheder alle burde kunne se, men dog kun gælder som argument når det er belejligt?

    Zanka var desværre faldet voldsomt i niveau da han vendte tilbage fra sin skade og nåede aldrig at genfinde sig selv. I Holland fandt han heller ikke niveauet og slog derfor aldrig igennem. Han er et stort sats, såfremt vi skulle hente ham og umiddelbart mener jeg at så store sats skal være en hel del billigere, men så kunne han til gengæld også være værd at gå efter, da talentet nok stadig er der, men der skal både arbejdes hårdt og indløses en god portion held hvis vi skal se ham indfri talentet i vores hvide trøje, igen. :)

    Nå, men hvis Nordkorea kan have en mand gående rundt på solen, kan jeg vel også være på månen, I guess. ;)


    Er der i øvrigt nogen der ved hvornår Mussis skal spille mod Estudiante, dansk tid? Og nogen der har et bud på hvor den ville kunne ses?
    Og for at runde din fine opsummering af, så kan man jo frygte at han laver en "Michael Jakobsen" og viser sig at være komplet uduelig, på trods af at man tidligere har vist et højt niveau i Superligaen.

  15. #1361
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Vil det sige at du også mener at vi skulle være lykkelige, hvis vi kunne få lov til at betale 7,5+ millioner kroner for at få Vingaard tilbage i vores startende 11? Eller er det her bare et eksempel på de der selvfølgeligheder alle burde kunne se, men dog kun gælder som argument når det er belejligt?

    Zanka var desværre faldet voldsomt i niveau da han vendte tilbage fra sin skade og nåede aldrig at genfinde sig selv. I Holland fandt han heller ikke niveauet og slog derfor aldrig igennem. Han er et stort sats, såfremt vi skulle hente ham og umiddelbart mener jeg at så store sats skal være en hel del billigere, men så kunne han til gengæld også være værd at gå efter, da talentet nok stadig er der, men der skal både arbejdes hårdt og indløses en god portion held hvis vi skal se ham indfri talentet i vores hvide trøje, igen. :)

    Nå, men hvis Nordkorea kan have en mand gående rundt på solen, kan jeg vel også være på månen, I guess. ;)


    Er der i øvrigt nogen der ved hvornår Mussis skal spille mod Estudiante, dansk tid? Og nogen der har et bud på hvor den ville kunne ses?
    Zanka fik fem kampe efter sin skade, så det er næppe så mærkeligt, at han ikke nåede at genfinde sig selv. I Holland er han så aldrig kommet i gang, men det betyder ikke, at han ikke kan komme det i København, hvis vi får ham hjem inden måneden er omme og kan have ham med på træningslejr og få bygget hans form op fra bunden. Det er nok en smagssag, om man mener, at det sats, som Zanka selvfølgelig i større eller mindre grad vil være, er 7,5 mio. værd, men med hans topniveau in mente - og de andre gode argumenter, som andre har præsenteret (kender klubben osv.) - så synes jeg, at det ville være dumt ikke at hente ham hjem. Det kan snildt vise sig at blive et decideret røverkøb.
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #1362
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,542

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Og for at runde din fine opsummering af, så kan man jo frygte at han laver en "Michael Jakobsen" og viser sig at være komplet uduelig, på trods af at man tidligere har vist et højt niveau i Superligaen.
    Michael Jakobsen har alle dage været middelmådig.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #1363
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Det er et sats at smide 7.5-10 mio for Zanka, lige så vel som det er et sats at smide 15 mio for Mussis, 26 mio for Hamad Allah, 19 mio for Diouf, 8 mio for Pourié osv. osv.... Det vil jo pr. definition altid være et sats at købe en spiller. Selv hvis vi købte Messi, ville det være et sats - han kunne jo risikere at blive skadet...

    Det der generer mig, er, at vi udviklede og gav Zanka hans gennembrud. Takken var, at han smuttede gratis. Han slog så ikke igennem, og hvis vi så nu skal til at udvikle ham på ny og give ham et nyt gennembrud, så er der da noget helt galt økonomisk og logisk, hvis vi skal til at betale 7.5-10 mio for det og samtidig få en ringere spiller hjem, end vi sagde farvel til...

    Som udgangspunkt synes jeg ikke, at vi skal købe spillere, der smuttede fra os gratis. De må gerne komme på en fri transfer, men det andet hænger ikke sammen økonomisk. Lad os eventuelt leje ham med en købsklausul, og så må han bevise sit værd. Hvis han kan det, så stemmer jeg for et køb....

  20. #1364
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Sagde vi ikke selv nej tak til ca. 20 mio for Zanka? Så er det da ikke rimeligt at bebrejde manden, at kontrakten løber ud ...

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #1365
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Sagde vi ikke selv nej tak til ca. 20 mio for Zanka? Så er det da ikke rimeligt at bebrejde manden, at kontrakten løber ud ...
    Hvis det er rigtigt, sætter det selvfølgelig det hele i et nyt perspektiv.

    Men jeg skrev trods alt også: "Som udgangspunkt synes jeg ikke, at vi skal købe spillere, der smuttede fra os gratis."

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •