Se afstemningsresultater: Hvem skal det være Larsen eller Kusk

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Emil Larsen. Brøndbyhader til København

    42 12.10%
  • Kasper Kusk: Målfarlig nordjyde

    111 31.99%
  • Begge to. Der er plads til begge to, både i budgettet og i truppen

    153 44.09%
  • Ingen af dem.

    41 11.82%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Hej, på opfordring fra Zan, har jeg oprettet en afstemning, om hvem du helst så i FCK-trøjen i januar14 transfervinduet.
    Emil Larsen, primært venstrefløj. Lynhurtig og fint skud. Rygterne siger frikøbsklausul på 7,5 mio dkk
    Kasper Kusk, primært højrefløj. God dribler, lavt tyngdepunkt og fint skud. Rygterne siger frikøbsklausul på omkring 4 mio dkk

    Så kan CV jo bare gå efter den demokratiske beslutning.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Har stemt begge to - når Bola ryger, så mangler vi én, og med NJ skader, så synes jeg der burde være plads til begge!
    Linderoth tilbage!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellerup Se meddelelser
    Har stemt begge to - når Bola ryger, så mangler vi én, og med NJ skader, så synes jeg der burde være plads til begge!
    Men vi har vel også brug for lidt rutine i form af alt-mulig-manden Braaten, der næppe surmuler for meget når hans gamle krop skånes på bænken. Med dit forslag har vi (når læge-staben er i form) 4 klasse-spillere til 2 pladser; NJ, Gislason, Kusk OG EL. Ingen af dem bør spille "ude af position" i angrebet (heller ikke i Europa). Når vi får en target-man, så er Igor/Marvin ideele som den anden angriber og det bør holde vores nævnte kanter, dér hvor de hører hjemme: på kanten!
    NJ og Gislason bidrager med forskellige ting og har begge leveret varen.. Hvis man beholder Braaten som "super-sub/4. valg til kanterne, så vil det efter min mening være over-kill (og muligvis dårligt for trup-harmonien), at have hele to så gode spillere bænket generelt.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    Men vi har vel også brug for lidt rutine i form af alt-mulig-manden Braaten, der næppe surmuler for meget når hans gamle krop skånes på bænken. Med dit forslag har vi (når læge-staben er i form) 4 klasse-spillere til 2 pladser; NJ, Gislason, Kusk OG EL. Ingen af dem bør spille "ude af position" i angrebet (heller ikke i Europa). Når vi får en target-man, så er Igor/Marvin ideele som den anden angriber og det bør holde vores nævnte kanter, dér hvor de hører hjemme: på kanten!
    NJ og Gislason bidrager med forskellige ting og har begge leveret varen.. Hvis man beholder Braaten som "super-sub/4. valg til kanterne, så vil det efter min mening være over-kill (og muligvis dårligt for trup-harmonien), at have hele to så gode spillere bænket generelt.
    Hvis man kører Braaten som angriber, hvor jeg egentlig synes at han giver mest mening. Så kan der være plads til begge to, men jeg har stemt kusk, ganske enkelt fordi jeg synes at han har et større udviklingspotentiale end Emil L.(Det er naturligvis en personlig vurdering). Men hold da op hvor ville jeg fryde mig hvis Emil for os kunne score mod de pisgule.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Hvis de har de lave frikøbsklausuler vi hører om i pressen og de har lyst til at spille for København, så har vi ikke råd til at lade være. Sjældent er så store ligaprofiler, i så ung alder, til rådighed for så få penge. Vores hjemlige modstandere plejer enten at nægte at sælge til os, af hensyn til den sportslige konkurrence, eller også malker de os for penge, så der til tider er tale om klare overpriser. Så store talenter, fås bare ikke til så små priser herhjemme, normalt.

    Rent sportsligt har de begge et højt topniveau allerede og helt klart potentiale til at blive endnu bedre og efter noget tid i hænderne på Ståle, er jeg sikker på at deres bundniveau også vil blive hævet, med taktisk disciplin og ved at lære af de erfarne kollegaer, det professionelle setup vores klub byder på, klubbens erfaringer fra de internationale turneringer de seneste år og følelsen af et være en del af et tophold, som spiller om guld hvert år.

    Så de kan både blive kæmpe gevinster økonomisk og sportsligt, så jo før vi slår til, desto større bliver afkastet, så slå til mens de er på tilbud. Det begrænser også den negative effekt, såfremt den ene eller dem begge, mod al forventning skulle gå hen og floppe.

    Køb og køb.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Kun enig i at begge burde købes, men er bange for det kun bliver den ene og der går jysk fornuft i den. Kunne man forestille sig at Emil Larsen kunne omskoles til venstre back ala Kadrii med flere?
    - Torben

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Kun enig i at begge burde købes, men er bange for det kun bliver den ene og der går jysk fornuft i den. Kunne man forestille sig at Emil Larsen kunne omskoles til venstre back ala Kadrii med flere?
    Det ville da være den største synd i fodboldens historie. For det første er han højre benet, så det ville gå helt galt - for det andet er en af Larsens største forcer hans driblinger som ville gå til spilde nede i forsvaret.

    Jeg har stemt Kusk, ganske enkelt fordi jeg mener at vi mangler en type som ham mest. Han er utrolig god til at sætte sine medspillere op, hvor jeg mener Larsen gør det mere på egen hånd. Derudover kunne jeg godt frygte at Larsen vil få lidt tilvænningsproblemer i vores system, da jeg synes han spiller lidt mere end wing, end midtbane. Er i øvrigt uhyggelig enig i Skroders betragtning. Det er ikke tit vi får muligheden for at købe en af vores direkte konkurrents største profil så billigt. Hvis vi ikke køber Kusk, synes jeg vi har begået en af de største fejl i Superligaens historie.

    Jeg frygter inderligt for at Brøndby hapser Kusk foran os - E. Larsen er jeg ikke så bange for af åbenlyse grunde.
    Sidst redigeret af scoring : 20.12.13 kl. 08:12

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det ville da være den største synd i fodboldens historie. For det første er han højre benet, så det ville gå helt galt - for det andet er en af Larsens største forcer hans driblinger som ville gå til spilde nede i forsvaret.

    Jeg har stemt Kusk, ganske enkelt fordi jeg mener at vi mangler en type som ham mest. Han er utrolig god til at sætte sine medspillere op, hvor jeg mener Larsen gør det mere på egen hånd. Derudover kunne jeg godt frygte at Larsen vil få lidt tilvænningsproblemer i vores system, da jeg synes han spiller lidt mere end wing, end midtbane. Er i øvrigt uhyggelig enig i Skroders betragtning. Det er ikke tit vi får muligheden for at købe en af vores direkte konkurrents største profil så billigt. Hvis vi ikke køber Kusk, synes jeg vi har begået en af de største fejl i Superligaens historie.

    Jeg frygter inderligt for at Brøndby hapser Kusk foran os - E. Larsen er jeg ikke så bange for af åbenlyse grunde.
    Hvis vi pludselig skulle vise os at være interesserede i Larsen tror jeg ret hurtigt de kan få en "second opinion" på det knæ. - ellers, what Scoring said

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Herfra er der stemt Kusk.

    Bevars, jeg græder da ikke hvis vi henter begge, men tror også på Danebulls teori om jysk fornuft.

    Højrekanten er dér vi mangler mest, Såfremt Bola smutter.

    På venstre har vi NJ, Gisla dækker den fint, og Toutouh har vist også spillet den nogen gange (dog med begrænset succes). Og så er der jo Amankwaa, som jeg på sigt(!) tror bliver spændende.

    På højre vil vi udelukkende stå med Gislason. Derfor er Kusk ganske oplagt. Det ville passe mig fint med lidt rotation imellem NJ, Kusk og Gisla.

    Zan

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Meget mærkeligt forhold jeg har til emnet i denne tråd. Jeg håber på dem begge. Jeg tror ikke, at de vil falde til. Og jeg tror ikke, at vi henter nogen af dem (af alle mulige forskellige grunde). Jeg kan ikke forklare, hvorfra jeg har mine fornemmelser, men det vil glæde mig, hvis jeg tager fejl.

    I øvrigt mener jeg ikke, at præmissen kan være:
    Såfremt Bola smutter
    Bola er smuttet, og lige om lidt bor han ikke længere tæt på København.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Vi skal bruge 4-5 til kanterne. Vi har 5 brugbare NJ, Gisla, Braathen, Tut-tut og Amankwaa (enig i at Bola er væ) og mangler derfor ikke. 2 gode grunde til at vi alligevel skal købe: frikøbsklausulen på Emil L og frikøbsklausulen på Kusk!

    Det hele skal så gå op:

    - NJ, Gisla, Braathen, Kusk, Emil L og Toutouh hos FCK (vanvittigt)
    - Amankwaa bliver lejet ud til OB/Aab/EFB
    - Midten kan styrkes, men kun hvis TK ryger, da Toutouh også kan bruges derinde

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi skal bruge 4-5 til kanterne. Vi har 5 brugbare NJ, Gisla, Braathen, Tut-tut og Amankwaa (enig i at Bola er væ) og mangler derfor ikke. 2 gode grunde til at vi alligevel skal købe: frikøbsklausulen på Emil L og frikøbsklausulen på Kusk!

    Det hele skal så gå op:

    - NJ, Gisla, Braathen, Kusk, Emil L og Toutouh hos FCK (vanvittigt)
    - Amankwaa bliver lejet ud til OB/Aab/EFB
    - Midten kan styrkes, men kun hvis TK ryger, da Toutouh også kan bruges derinde
    Uden at gå for meget væk fra emnet, synes jeg faktisk at Toutouhs fremtid burde ligge på midten. Ser helst han er spilleren der overtager Claudemirs rolle, når han smutter. (Hvis ikke Youssef er solgt inden)

    Har stemt Emil Larsen fordi jeg har den største fidus til hans fodboldmæssige evner. Kusk er dog også enormt spændende, og med et halvt år tilbage af Braatens kontrakt, Bola der burde sidde i et fly med alle sine ting og en Toutouh jeg synes burde spille på midten, så ville begge spillere da helt klart være bedst... (Skulle nok have stemt begge ved nærmere eftertanke ;))

    /Mike
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Jeg har stemt på Emil Larsen.
    Jeg kan sagtens se talentet i Kusk, meeeeeen pga vores spillestil, så er jeg ikke sikker på at vi har råd til både at have NJ der trækker ind i banen i den ene side, og så Kusk til at trække ind i banen i den anden side. Det vil komme til at blive for kompakt igennem midten.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    wiu

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Har stemt Emil. Men mener, som skroder, at begge bør hentes hvis muligt. Emil kan jo spille begge fløje. Kusk kan spille fløj, hængende angriber og central midt. Og som bekendt elsker Ståle jo flex-spillere :-)
    Desuden er både Bola eller Braaten muligvis væk inden for overskuelig fremtid. Og NJ står vel overfor det endelige gennembrud, der nok gør at forlader København et af de kommende 4-5 vinduer. Ellers har han jo også, som nævnt af flere, en relativ høj skadesfrekvens....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    N.Jørgensen - Vetokele
    Pourié - Amankwaa

    E.Larsen - Delaney - Claudemir - Kusk
    Braaten - T.Kristensen - Toutouh - Gislason

    = Jon meget tilfreds.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Søren Kusk færdig efter spritkørsel
    By Togo in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 27.08.05, 22:41
  2. Emil Schouw?
    By Don Herfølge in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.06.04, 17:11
  3. FCK - FCM dømmes af Emil
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 15.03.04, 17:04
  4. Emil fra Lønneberg
    By GhostInTheShell in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.11.03, 11:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •