Se afstemningsresultater: Hvem skal det være Larsen eller Kusk

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Emil Larsen. Brøndbyhader til København

    42 12.10%
  • Kasper Kusk: Målfarlig nordjyde

    111 31.99%
  • Begge to. Der er plads til begge to, både i budgettet og i truppen

    153 44.09%
  • Ingen af dem.

    41 11.82%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 56 af 56

Emner: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Selv uden en angriber, kunne jeg sagtens se denne opstilling få succes - hvis alle selvfølgelig rammer deres topniveau og kan holde sig skadesfri.

    SA
    Remmer - Zanka - Anton - Ludwig
    Kusk - Amartey - Delaney - NJ
    Kadrii - Cornelius

    Den har præcis alle de dimensioner vores hold skal bruge.

    - Erfaren målmand
    - Hurtige offensive backs, der slår millimeter præcise indlæg.
    - Erfarent midterforsvar, der har hurtighed og fysik og kender hinanden
    - Hurtige tekniske kanter, der er gode i de små rum, kan trække både ud og ind i banen og kan skyde udefra.
    - Fysisk stærk central midtbane, med et meget højt løbepensum der samtidig kan skyde udefra
    - En stor og en lille angriber, der begger har en god portion fysik. Den ene har sine spidskompetencer i luften, den anden på jorden.

    Derudover kan det selvfølgelig nævnes at vi har mange hovedstødsstærke spillere i den formation, samt en god dødboldstager i Ludwig. Ja, så mangler vi kun de lange indkast.

    Det er samtidig et meget ungt hold, som forhåbentlig kan fortsætte 2-3 år sammen hvor der kun skal tænkes på en erstatning til Anton.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    SA
    Remmer - Zanka - Anton - Ludwig
    Kusk - Amartey - Delaney - NJ
    Kadrii - Cornelius
    Et hold, som meget usædvanligt for FCK i nyere tid, ville indeholde en stor overvægt af spillere med dansk pas.

    Ikke, at det er noget jeg har været specielt meget optaget af (det dér med nationaliteter), men kan meget godt lide tanken, når jeg sidder og kigger på den overstående opstilling.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    SA
    Remmer - Zanka - Anton - Ludwig
    Kusk - Amartey - Delaney - NJ
    Kadrii - Cornelius

    Den har præcis alle de dimensioner vores hold skal bruge.

    - Erfaren målmand
    - Hurtige offensive backs, der slår millimeter præcise indlæg.
    - Erfarent midterforsvar, der har hurtighed og fysik og kender hinanden
    - Hurtige tekniske kanter, der er gode i de små rum, kan trække både ud og ind i banen og kan skyde udefra.
    - Fysisk stærk central midtbane, med et meget højt løbepensum der samtidig kan skyde udefra
    - En stor og en lille angriber, der begger har en god portion fysik. Den ene har sine spidskompetencer i luften, den anden på jorden.
    Det begynder at se lovende ud, men midtbanen ville ikke skade af at have noget mere teknik, så vi kan bryde op gennem midten uden at en kant skal gøre det og efterlade backen - især når kanterne højest sandsynligt ikke vil komme til baglinjen. Kan godt være det bare er mig, men synes jeg savner en højrebenet højrekant og en venstrebenet venstrekant.
    Det er selvfølgelig bare præferencer og spillestil og jeg kan sagtens se det hold få succes. Det eneste minus ved det hold må være den lave alder hos de offensive spillere.

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    SA
    Remmer - Zanka - Anton - Ludwig
    Kusk - Amartey - Delaney - NJ
    Kadrii - Cornelius

    ...

    Det er samtidig et meget ungt hold, som forhåbentlig kan fortsætte 2-3 år sammen hvor der kun skal tænkes på en erstatning til Anton.
    Alternativt, kunne man sætte Amartey ned ved siden af Zanka når Anton takker af... Lidt frås, måske, at have så komplet en spiller rendende nede bagerst, men også lidt cool, IMO.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Det eneste minus ved det hold må være den lave alder hos de offensive spillere.[/QUOTE]

    Yep - Der er et signifikant sportsligt og økonomisk potentiale i den trup og prikken over i'et, vil naturligvis være Dame N'Doye eller lign.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Alternativt, kunne man sætte Amartey ned ved siden af Zanka når Anton takker af... Lidt frås, måske, at have så komplet en spiller rendende nede bagerst, men også lidt cool, IMO.
    Jeg tror desværre at Amartey bliver solgt inden Anton når sin udløbsdato. En spiller med hans alder og kvaliteter og som oven købet er ved at bryde igennem på landsholdsplan også, vil være utroligt svær at holde på for en klub på vores niveau.

    Jeg synes egentlig også det ville være lidt synd at sætte ham ned i forsvaret. Han er i mine øjne en dygtig forsvarsspiller men en decideret fremragende midtbanespiller.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Selv uden en angriber, kunne jeg sagtens se denne opstilling få succes - hvis alle selvfølgelig rammer deres topniveau og kan holde sig skadesfri.

    SA
    Remmer - Zanka - Anton - Ludwig
    Kusk - Amartey - Delaney - NJ
    Kadrii - Cornelius

    Den har præcis alle de dimensioner vores hold skal bruge.

    - Erfaren målmand
    - Hurtige offensive backs, der slår millimeter præcise indlæg.
    - Erfarent midterforsvar, der har hurtighed og fysik og kender hinanden
    - Hurtige tekniske kanter, der er gode i de små rum, kan trække både ud og ind i banen og kan skyde udefra.
    - Fysisk stærk central midtbane, med et meget højt løbepensum der samtidig kan skyde udefra
    - En stor og en lille angriber, der begger har en god portion fysik. Den ene har sine spidskompetencer i luften, den anden på jorden.

    Derudover kan det selvfølgelig nævnes at vi har mange hovedstødsstærke spillere i den formation, samt en god dødboldstager i Ludwig. Ja, så mangler vi kun de lange indkast.

    Det er samtidig et meget ungt hold, som forhåbentlig kan fortsætte 2-3 år sammen hvor der kun skal tænkes på en erstatning til Anton.
    Du glemmer bare punktet:

    - Angribere, der kan score mål.

    Hvis ikke Cornelius hæver sit målgennemsnit, så må og skal vi have en ny angriber, også når Bashkim bliver klar igen, da han heller ikke ligner en topscorertype, selvom jeg egentlig godt kan lide ham som angriber. Det handler simpelthen også bare om at have flere kvalificerede folk til de forskellige pladser, så man også kan stole på, at vi kan score mål, hvis en af de foretrukne offensive folk render ind i en skade.
    Mvh.
    Dane

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Du glemmer bare punktet:

    - Angribere, der kan score mål.

    Hvis ikke Cornelius hæver sit målgennemsnit, så må og skal vi have en ny angriber, også når Bashkim bliver klar igen, da han heller ikke ligner en topscorertype, selvom jeg egentlig godt kan lide ham som angriber. Det handler simpelthen også bare om at have flere kvalificerede folk til de forskellige pladser, så man også kan stole på, at vi kan score mål, hvis en af de foretrukne offensive folk render ind i en skade.
    Uafhængigt af Corners målgennemsnit, så skal vi have endnu en angriber af samme type. I min verden ville det optimale være at finde en ældre type (omkring de 30), der er god nok til at starte inde og kan acceptere bæken - en ny 32 med andre ord!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Rasmus Falk, tak.

    Kæmpe talent i en liga for sig – sammen med NJ. Max et par år mere i andedammen. Hurtig, teknisk formidabel og fighterhjerte.

    Hele pakken!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af ppl Se meddelelser
    Rasmus Falk, tak.

    Kæmpe talent i en liga for sig – sammen med NJ. Max et par år mere i andedammen. Hurtig, teknisk formidabel og fighterhjerte.

    Hele pakken!
    Er det dig, Rasmus? :-/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Na, det er det nu ikke :-)

    Men jeg mener faktisk, at han er et noget større talent end Kusk – og særligt noget mere interessant end Larsen. Som sagt rangerer jeg ham på linje med NJ.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Søren Kusk færdig efter spritkørsel
    By Togo in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 27.08.05, 22:41
  2. Emil Schouw?
    By Don Herfølge in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.06.04, 17:11
  3. FCK - FCM dømmes af Emil
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 15.03.04, 17:04
  4. Emil fra Lønneberg
    By GhostInTheShell in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.11.03, 11:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •