Se afstemningsresultater: Hvem skal det være Larsen eller Kusk

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Emil Larsen. Brøndbyhader til København

    42 12.10%
  • Kasper Kusk: Målfarlig nordjyde

    111 31.99%
  • Begge to. Der er plads til begge to, både i budgettet og i truppen

    153 44.09%
  • Ingen af dem.

    41 11.82%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 56

Emner: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Jeg stemte for begge to. Jeg er bange for at der snart kan komme bud på både NJ og Gisla "som vi ikke kan sige nej til". Så jeg vil sover meget roligere om natten, hvis vi allerede nu havde talenter på pladserne til at tage over.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    N.Jørgensen - Vetokele
    Pourié - Amankwaa

    E.Larsen - Delaney - Claudemir - Kusk
    Braaten - T.Kristensen - Toutouh - Gislason


    Det ser sgu godt ud. Smid så en Helenius på leje med forkøbsret oven i hatten, så ser det rigtig godt ud
    http://www.bt.dk/fodbold/villa-aabne...dleje-helenius

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Jeg har stemt på Emil Larsen, mere eller mindre udelukkende fordi, at det ganske givet ville gøre helt urimelig ondt på Vestegnen, hvis han blev en succes hos os. Det har ikke noget at gøre med, at jeg synes, han ville være et markant bedre køb end Kusk.

    Nogle forslår også, at vi køber begge to, men det synes jeg nu ville være at stramme den. Nicolai Jørgensen og Gislason må være klare førstevalg, og samtidig har Ståle sammenlignet Toutouh med Hutch, forstået på den måde at begge kan gå ind i banen fra kanten og på den måde gøre en forskel. Amankwaa står vel et eller andet sted også på spring, så allerede nu har vi fire mere eller mindre kvalificerede kantspillere. Jeg tror på, at vi i hvert fald byder på enten Larsen eller Kusk, men begge to vil efter min mening være fjollet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    31

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af august Se meddelelser
    N.Jørgensen - Vetokele
    Pourié - Amankwaa

    E.Larsen - Delaney - Claudemir - Kusk
    Braaten - T.Kristensen - Toutouh - Gislason
    du regner med, Kusk går direkte ind og slår Gislason af holdet?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af klint Se meddelelser
    du regner med, Kusk går direkte ind og slår Gislason af holdet?
    Nu var det oprindeligt Jon85, der foreslog opstillingen, som jeg så kommenterede på. Jeg synes stadigvæk, at hans opstilling ser interessant ud, og hvis man udelukkende kigger på, hvor mange mål, der scores (Gislason vs. Kusk), ville Kusk da være at foretrække. Men personligt tror jeg næppe Kusk ville gå lige ind på holdet og slå Gislason af.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Jeg har stemt på Kusk, af en meget simpel grund. Kusk er en langt bedre spiller end Emil Larsen (hvilket man skal være døv, blind og dum for ikke at kunne se!), han vil kunne bidrage med lagt mere for os(da han er en bedre dribler og kombinationsspiller) og han vi, være den perfekte dækning for Bolanos når han forhåbentlig sælges om en uge.

    Grundlæggende forstår jeg ikke debatten. NJ skal klarevenstre kant, Kusk højre og så skal der hentes noget nyt og mere ekstremt ind til angrebet.

    Får vi samtidig Stefan Johansen til midtbanen, vil vi have den bedste offensiv i klubbens historie ( mit postulat!) ved udgangen af januar. Den ekstra angriber må gerne være en selvrealiserende Bente. Mand en offensiv vi vil kunne skull fucke de uvaskede med!

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har stemt på Kusk, af en meget simpel grund. Kusk er en langt bedre spiller end Emil Larsen (hvilket man skal være døv, blind og dum for ikke at kunne se!), han vil kunne bidrage med lagt mere for os(da han er en bedre dribler og kombinationsspiller) og han vi, være den perfekte dækning for Bolanos når han forhåbentlig sælges om en uge.

    Grundlæggende forstår jeg ikke debatten. NJ skal klarevenstre kant, Kusk højre og så skal der hentes noget nyt og mere ekstremt ind til angrebet.

    Får vi samtidig Stefan Johansen til midtbanen, vil vi have den bedste offensiv i klubbens historie ( mit postulat!) ved udgangen af januar. Den ekstra angriber må gerne være en selvrealiserende Bente. Mand en offensiv vi vil kunne skull fucke de uvaskede med!
    Er i lange træk enig, bortset fra at Kusk bestemt ikke er en bedre dribler end Larsen. Larsen har sin helt store force i sine driblinger, og har en stor fordel her ift. Kusk.

    Den bedste offensiv vi har haft, kan dog ikke overgås af:

    Dame - Santin
    Grønkjær - Kvist - Claudemir - Bolanos

    Det svageste led i den offensiv må være Bolanos, men stort set alle de andre offensive spillere, er klublegender og måske Superligaens bedste nogensinde og kan ikke overgås af NJ, Kusk, Johansen, Vetokele og evt. en ny angriber - i hvertfald ikke endnu.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Jeg kan ikke forstå, at folk opstiller ønskehold uden Youssef Toutouh. Jeg synes, han er i fantastisk udvikling, og håber på, at han mindst er rotationsspiller - også i foråret. Tilgange af (en af) de to i tråden og/eller Johansen og/eller Mussi vil da være pragtfuldt, men YT skal altså spille regelmæssigt, jeg er meget begejstret for den unge herre.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Er i lange træk enig, bortset fra at Kusk bestemt ikke er en bedre dribler end Larsen. Larsen har sin helt store force i sine driblinger, og har en stor fordel her ift. Kusk.

    Den bedste offensiv vi har haft, kan dog ikke overgås af:

    Dame - Santin
    Grønkjær - Kvist - Claudemir - Bolanos

    Det svageste led i den offensiv må være Bolanos, men stort set alle de andre offensive spillere, er klublegender og måske Superligaens bedste nogensinde og kan ikke overgås af NJ, Kusk, Johansen, Vetokele og evt. en ny angriber - i hvertfald ikke endnu.

    http://m.youtube.com/watch?v=_QPi43AsGXY se lige det link, og kom så igen og påstå, at Emil Larsen har en stor fordel i forhold til Kusk. I det hele taget mener jeg, at Kusk overgår Emil Larsen på alle områder på nær speed, men det. Kan han fint kompensere for i den snævre dribling, brilliant teknik og ved et eminent blik for spillet og en imponerende sparketeknik.

    Smid der til en "stjerne"-angriber ind og en Steffen Johansen, av av et angreb og en midtbane. Speed, skudstyrke og teknik på et internationalt niveau.

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Jeg har også stemt for begge. Måske lidt grådigt, men det er to af ligaens allerbedste spillere der både kan udvikles og lige nu er meget billige hvis tallene passer.

    Jeg kan nu godt nøjes med én af dem.

    Og af de to er Kusk umiddelbart mest oplagt som afløser for Bolanos. Emil Larsen vil helst spille venstrekanten, som jo tilhører NJ, men kan også spille på højrekanten.

    Det er en reel indvending om vi kommer til at flyde over med kvalitetsspillere til fare for det nok så omtalte hierarki, skulle vi - mod forventning - købe dem begge, men med i beregningen er at Amankwaa skal lejes ud, at Toutouh hører til centralt, at NJ er alt for ofte skadet og at Gislason måske nok bliver solgt til sommer.

    Det er to af de spillere jeg meget gerne ser i FCK. Allerede ligaprofiler med muligheder for at blive meget bedre - og dyrere.

    Men ender vi med Kusk + den rigtige angriber og den næste venstreback (kan også vente til sommer) er det fint nok.

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Jeg ser meget gerne Kusk som afløser for Bolanos. Så må ham og Rurik kæmpe om højrekanten.
    Til sommer, kunne NJ godt blive solgt, og hvis det sker, ville være Emil Larsen være et godt bud på en afløser. Lige nu sidder NJ dog for tungt på pladsen, med Amakwaa som backup + både Delaney og Toutouh kan spille der i nødstilfælde. Derfor synes jeg ikke, at Emil Larsen skal hentes, med mindre vi sælger NJ.

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Der går lidt løse Twitter-rygter om, at Kusk ender i BIF.

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    https://mobile.twitter.com/Brondbytransfer

    Er det dette rygte du snakker om? I givet fald vil jeg åbne en Twitter-konto på bosnisk og skrive at Zlatan er på vej til Parken, det er jo mindst lige så troværdigt!

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    2

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Har stemt på begge fordi vi har plads til begge.

    Det hælder måske lidt til kusk da vi også ville svække en direkte konkurrent i kampen om mesterskabet, Men Emil Larsen er også et oplagt valg på venstrekanten.
    Det virker endnu ikke som om at Ståle for alvor tør at satse på Amankwaa i de store kampe, når NJ er skadet eller spiller i angrebet og man var også ude efter Joshua John i sommers, så vi er nok på udkig efter folk til den side.

  19. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Nu er der belgisk interesse for Emil Larsen.

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Avis-Belg...il-Emil-Larsen

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Søren Kusk færdig efter spritkørsel
    By Togo in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 27.08.05, 22:41
  2. Emil Schouw?
    By Don Herfølge in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.06.04, 17:11
  3. FCK - FCM dømmes af Emil
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 15.03.04, 17:04
  4. Emil fra Lønneberg
    By GhostInTheShell in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.11.03, 11:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •