Se afstemningsresultater: Hvem skal det være Larsen eller Kusk

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Emil Larsen. Brøndbyhader til København

    42 12.10%
  • Kasper Kusk: Målfarlig nordjyde

    111 31.99%
  • Begge to. Der er plads til begge to, både i budgettet og i truppen

    153 44.09%
  • Ingen af dem.

    41 11.82%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 56

Emner: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Denne debat kunne måske godt tages op igen, med Rasmus Falk i stedet for Emil Larsen.

    Vi sælger formentlig Gislason til sommer. Han vil have ét år tilbage af sin kontrakt til den tid, og Ståle antydede til Inside (af hvad jeg har hørt) at man skulle skille sig af med spillere før de ramte de her 'down-perioder' som Gislason i den grad har ramt nu.

    Rasmus Falk:

    Havde endnu en brandkamp i går som han kronede med et sandt kongemål, og har altid haft et meget højt teknisk niveau. Har kun ét år tilbage af sin kontrakt til sommer, hvor han måske søger nye udfordringer i og med at han har spillet hele sin karriere i Odense. Afløseren findes allerede i Dessler, der gør det rigtig godt og burde kunne tage over med det samme. OB har aldrig været særlig afvisende overfor at sælge deres største profiler til ligaens konkurrenter, og specielt ikke os. Spørgsmålet er om Falk ikke allerede er klar til udlandet, hvor jeg godt kunne forstille mig at sub-top klubber i Holland og midterklubber i Frankrig kunne være interesserede.

    Kasper Kusk:

    Har ikke spillet for Twentes førstehold i hele 2015, hvor han udtaler at han vil overveje sin situation til sommer. Twente er i økonomiske problemer, hvor et salg af Kusk uden tab kunne virke sandsynligt. Ståle har aldrig lagt skjul på at han er er yderst begejstret for Kusk på en fodboldbane, hvor han gav ham maksimum point ved kåringen af efterårets profil 2013 - så jeg tror bestemt at han følger med i hans situation i Holland. Spørgsmålet er om han har for store følelser for AaB, til at ville skifte til hovedstaden eller om han vil prøve lykken i en anden udenlandsk klub.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Én ting, der i hvert fald taler klart til Kusks fordel er hans evne til at afslutte. Han scorer simpelthen oftere når han spiller godt. Vores nuværende situation taget i betragtning, må dette være en vigtig parameter. (det samme gælder i øvrigt assists) Hvordan hans form og selvtillid har påvirket dette er jo ikke til at vide, men når de hver er bedst, kan Kusk mere.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Nabil Bahoui!
    Som jeg evigt og altid tager op, men som i ikke slipper for da han stadig er at finde i AIK. Måske (meget) en drøm, og lidt realisme.
    Hans pris lød i vinterens transfervindue på 25 mio (SEK - ca. 20 mio. DKK), men AIK skulle ifølge rygterne have accepteret 20 mio (SEK - ca. 16½ mio. DKK) fra Real Sociedad - en handel der på mystisk vis er gået i vasken. Næste vindue bliver til sommer, og måske vi er heldige at prisen er nede på et niveau hvor vi har en chance?

    - Han spiller både venstre- og højrekant, samt angriber.
    - Han er noteret for 14 scoringer i Allsvenskan, samt 7 assists i sidste sæson - 2014!
    - Han er et teknisk vidunder, og sparker som en hest.

    https://www.youtube.com/watch?v=aK5IsjL3oK0

    Med andre ord så ingen af dem, hvis Bahoui er en mulighed!
    Sidst redigeret af Wonderboy : 10.03.15 kl. 12:30

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Står valget mellem Falk og Kusk, så siger jeg også Kusk. Jeg er egentlig stor fan af Falk, men jeg ser ham ikke spille højre kant (hos os i hvert fald) og som hængende angriber har vi i forvejen Nico og De Ridder. Om Kusk passer ind på højre kant hos os ved jeg ikke, men det kunne være spændende at prøve. Han har i hvert fald noget fart og målfarlighed, som vi mangler, og han har spillet pladsen med succes i AAB

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Min stemme går til Falk.
    Han virker hidsig i sin returløb og er arbejdsom hele kampen, begge veje.
    Han har "dåseåbner" kvaliteter og kan trække fri og afslutte.
    Han har _rigtigt_ godt blik for sine medspillere (noget vi virkelig mangler) og kan smække indlæg ind fra baglinjen.

    /Jacob

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Det maa blive et ja-tak til baade Falk og Kusk. Saa kan Falk og kusk slaas om hoejrekanten, og Falk og De Ridder slaas om den haengende angriber plads ved siden af Corner.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Kusk - Klart!! Og jeg ved sku ikke hvad det er, har bare altid ment at Kusk har været bedre.
    men selvfølgelig, Falk er spændende - og kongemål igår !

    Men jeg synes bare der er noget VSTG-Prol over ham. JEG KAN VIRKELIG IKKE LIDE DEN MAND !


    Og det virker lidt til at folk har glemt Kadrii?
    Han er forhåbentlig tilbage næste år, men synes faktisk han var skide god da han spillede
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 10.03.15 kl. 18:14

  14. #38
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Siger ja tak til dem begge

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Og det virker lidt til at folk har glemt Kadrii?
    Han er forhåbentlig tilbage næste år, men synes faktisk han var skide god da han spillede
    Han kommer ikke til at spille højrekant, og når han kommer tilbage må han spille sig på holdet fordi han er af høj kaliber. Han har været ude så længe at der ikke er nogen garanti for at han kommer tilbage på det niveau som vi før har set (snøft: Vingaard).


  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    2

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Man skal altid passe på med Youtube videoer, men han ser vild nok ud, det må jeg give dig.
    NJ på doping... det kunne vi da godt bruge - og så ud med Gislason som er gået i stå.

    Så mangler vi bare at Bendtner får drukket et par gange champagne mere med Hørsholdt så begynder det at ligne noget til sommer.. :D

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Kun Kusk

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Som forudset, skulle vi efter sigende have følere ude efter Kusk:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1443/FC-Twent...vernemen.dhtml
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Kan vi få ham op i nærheden af det niveau, han havde i Aab's mesterskabs sæson, så kan han kun blive en gevinst for os.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Som forudset, skulle vi efter sigende have følere ude efter Kusk:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1443/FC-Twent...vernemen.dhtml
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...sommer/5486441

    Ifølge EB synes det ikke helt umuligt.

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Afstemning Emil Larsen vs Kusk

    Hvis Kusk kan lokkes hjem er det efter min mening bare om at slå til. Han ville pynte noget så gevaldigt på midtbanen med sin kombination af hurtighed, gennembrudsstyrke, god teknik og giftige afslutninger. Han er venstrebenet, men har vel haft det meste af sin succes på højrekanten, så han vil uden problemer kunne dække af i begge sider. Hvis han kunne ramme noget nær niveauet fra den sidste AaB-tid, så tror jeg "nemt" han ville lave 10 mål pr. sæson for os. En kvalificeret skudtrussel fra distancen, oh joy.

    Hvis vi kunne få fingre i Kusk og en ordentlig angriber ville vi være ret tæt på at have truppen på plads til næste sæson. Hvis Rurik kunne sendes videre og/eller hvis det ikke skal være alt for spændende om Bashkim bliver klar igen, så kunne man finde en kantspiller mere, men det er de 2-3 profiler der mangler for at gøre os til guldfavoritter næste år.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Søren Kusk færdig efter spritkørsel
    By Togo in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 27.08.05, 22:41
  2. Emil Schouw?
    By Don Herfølge in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.06.04, 17:11
  3. FCK - FCM dømmes af Emil
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 15.03.04, 17:04
  4. Emil fra Lønneberg
    By GhostInTheShell in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.11.03, 11:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •