Se afstemningsresultater: Hvordan har smørrebrødskonkurrencen påvirket dig?

Stemmeafgivere
202. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Smørrebrødshvafferenfisk?? Jeg aner ikke hvad du taler om

    2 0.99%
  • Jeg har fulgt konkurrencen men den har ikke påvirket hvad jeg har spist

    88 43.56%
  • Jeg har selv lavet (højtbelagt) smørrebrød som jeg ellers ikke ville have lavet.

    23 11.39%
  • Jeg har, som følge af konkurrencen, købt smørrebrød i kantinen på mit arbejde/studiested

    8 3.96%
  • Jeg har, som følge af konkurrencen, købt eller planlagt at købe smørrebrød fra en smørrebrødsbutik

    36 17.82%
  • Jeg har, som følge af konkurrencen, spist eller planlagt at spise smørrebrød på et spisested

    17 8.42%
  • Jeg har, som følge af konkurrencen, købt smørrebrød netop hos Th. Sørensen

    3 1.49%
  • Jeg har ikke spist noget smørrebrød, men lækkersulten har medført at jeg har spist andet mad

    49 24.26%
  • Det er Sokkens skyld!!!!!!!!!

    73 36.14%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Kære alle,
    Vi er snart over i slutfasen af smørrebrødskonkurrencen. Igennem den sidste måned er blevet diskuteret panering, rugbrød vs. franskbrød, det rette tilbehør til gammel ost, lykken ved sky, produktionsmetoder til leverpostej og et hav af andre emner, både i trådene og i skakten. Og meget ofte er diskussionerne blevet ledsaget af en Pavlovsk rumlen i maven og en pludselig lyst til højtbelagt smørrebrød.
    Derfor en lille mini-evaluering omkring hvordan konkurrencen har påvirket sidelinie brugernes hverdag og livvidde. Man kan stemme på flere muligheder i ovenstående.
    Sidst redigeret af Dingo : 11.01.14 kl. 21:32
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Det har indtil videre været en fantastisk underholdende konkurrence og på trods af et par skønhedsfejl, vil jeg godt benytte lejligheden til at takke og lovprise organisationen bag.
    Max flot arbejde.

    .o0{konkurrencen om kbh's bedste grillbar/pølsevogn/snask kunne også være sjov}
    Imod moderne stemningsdiktatur


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Det har indtil videre været en fantastisk underholdende konkurrence og på trods af et par skønhedsfejl, vil jeg godt benytte lejligheden til at takke og lovprise organisationen bag.
    Max flot arbejde.
    Helt enig!! Når man dog ser bort fra skandalen med de to bortdømte stykker smørrebrød, særligt Stjerneskuddet, som jo helt klart burde have været med.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    "Jeg stemmer på det andet, og af den grund regner jeg ikke dette for smørrebrød".
    "Når det er værst, er det ikke egnet til menneskeføde".
    "Det andet er det mest grufulde mad på jorden; kun velegnet for udsultede fluer; består af Satans galdesten rørt op i Ruben Baggers morgenurin".

    Gentages i hvert heat.

    Det var nu sjovere i nomineringsfasen ;-)

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    FFS!!!

    Jeg skulle have stemt på svarmulighed 2, men kom til at ramme 1'eren :-(

    Pede

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    86

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Jeg ønsker mig at kunne brevstemme end anden gang...
    "Ronaldos dramatiske optakt til at stille sig i position til frisparket er jo omvendt proportional med antallet af kemikalier i hans hår" - Troels Bech.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Citat Oprindeligt indsendt af Ribs Se meddelelser
    Jeg ønsker mig at kunne brevstemme end anden gang...
    Oh, jeg fik faktisk ikke skrevet det, men I må også meget gerne bruge tråden til at komme med forslag om fremtidige konkurrenceemner og ændringer til konkurrencens form.

    Omkring varigheden og risikoen for at der går "metaltræthed" i konkurrencen
    I skakten har vi allerede diskuteret at ændre varigheden på de første runder til en dag og så have to dage fra semien og frem. Det vil blive normen i fremtidige konkurrencer. Endvidere har jeg i denne omgang lukket runder inden deadline egentlig udløb. Dette er sket i de tilfælde hvor følgende tre parametre var opfyldt:
    • Konkurrencen havde været i gang i minimum 24 timer
    • Der var over 200 stemmer
    • En af af kombatanterne havde mere end 65% af stemmerne


    Grunden til dette var selvsagt for ikke at spilde vores tid på en runde der allerede er afgjort.

    Omkring emner til fremtidige afstemninger
    Det er allerede besluttet i skakten at sommerkonkurrencen kommer til at handle om is i en eller anden forstand. Endvidere går jeg og tumler en ide om at kåret 80erne eller 90ernes bedste film, men den ide skal nok lige have lov til at modne først (og jeg skal have tiltusket mig adminrettigheder til kulturforummet :-)

    Men alle andre kreative forslag modtages som sagt gerne.
    Sidst redigeret af Dingo : 12.01.14 kl. 17:31
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Is lyder som en rigtig god ide.. jeg skal nok ofre mig og besøge www.ismageriet.dk dagligt :)

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014
    Indlæg
    6

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Det mest indlysende emne at behandle, er vel... øl?

  14. De følgende 13 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Det var nu meget sjovt, men alligevel synes jeg Sokken kaster en stor grum skygge over hele festivitasen.

    At han og Måløvmureren, Tølløsetækkeren, Slagelsesvejseren eller hvad han nu hedder(!?) står for lodtrækningen er ganske morsomt og jeg lo da også lidt, meget lidt.

    Men når han så hele vejen igennem optræder som var det hans arrangement, ja der hopper kæden af for mig. At man:


    • sidder og bagtaler folk, der demokratisk agiterer og stemmer på noget andet, end det man havde som favorit
    • får jaget to andre stemmere (undertegnede og /Simon), ikke deltagere, stemmere bort fra konkurrencen. Gad vide om ikke de terrormetoder har holdt andre fra også at stemme og deltage
    • spreder sit budskab via elektronisk post til andre, der ikke har bedt om det - det er vist også et brud op gældende lovgivning (Markedsføringsloven §6 stk 1 om uanmodede henvendelser)


    ikke er nok til at løbsledelsen i det mindste henstiller til at han skal tage en chill-pill - eller i yderste konsekvenst diskvalificerer ham, som var han en parisebøf eller et stjerneskud. Ja, det siger vel alt om hvor inficeret og beregnende denne konkurrence har været. Man foranlediges næsten til at tro at Dingo blot agerer stråmand for sokken så denne kan få placeret leverpostejen som den ypperligste danske smørrebrøds-spise!?

    Så tillykke til Sokken, Stryhns og hårfarven på min tidligere tysklærer!
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Citat Oprindeligt indsendt af jeske Se meddelelser
    Det var nu meget sjovt, men alligevel synes jeg Sokken kaster en stor grum skygge over hele festivitasen.

    At han og Måløvmureren, Tølløsetækkeren, Slagelsesvejseren eller hvad han nu hedder(!?) står for lodtrækningen er ganske morsomt og jeg lo da også lidt, meget lidt.

    Men når han så hele vejen igennem optræder som var det hans arrangement, ja der hopper kæden af for mig. At man:

    • sidder og bagtaler folk, der demokratisk agiterer og stemmer på noget andet, end det man havde som favorit
    • får jaget to andre stemmere (undertegnede og /Simon), ikke deltagere, stemmere bort fra konkurrencen. Gad vide om ikke de terrormetoder har holdt andre fra også at stemme og deltage
    • spreder sit budskab via elektronisk post til andre, der ikke har bedt om det - det er vist også et brud op gældende lovgivning (Markedsføringsloven §6 stk 1 om uanmodede henvendelser)

    ikke er nok til at løbsledelsen i det mindste henstiller til at han skal tage en chill-pill - eller i yderste konsekvenst diskvalificerer ham, som var han en parisebøf eller et stjerneskud. Ja, det siger vel alt om hvor inficeret og beregnende denne konkurrence har været. Man foranlediges næsten til at tro at Dingo blot agerer stråmand for sokken så denne kan få placeret leverpostejen som den ypperligste danske smørrebrøds-spise!?

    Så tillykke til Sokken, Stryhns og hårfarven på min tidligere tysklærer!
    Jeg er så altså nødt til påpege at visse debatørers hysteri og ageren under PM-gate var direkte pinlig, og selvom jeg selv valgte (efter længe overvejelse) at sætte min stemme på tatar, så skal Sokken have al mulig kredit for sit kreative stunt.

    Dog må jeg efterfølgende påpege at Sokken og hans lune leverpostej naturligvis skal diskvalificeres. Ikke pga. hans ihærdige og kreative kampagne for sin nominerede kandidat. Ikke fordi hans kandidat ikke er yderst lækkert og velsmagende. MEN fordi det af indlysende grunde jo ikke er et stykke smørrebrød. Lun leverpostej kan jo af ganske indlysende grunde aldrig være et smørrebrød, da smørrebrød som kendt ikke er lunt, men skal kunne nydes koldt. At opvarme visse ingredienser, kan naturligvis forbedre smagsoplevelsen betragteligt, men må og bør være at betragte som doping!!!

    Jeg ser derfor ingen anden udvej end at lun leverpostej øjeblikkeligt trækkes ud af konkurrencen. I stedet står der jo en fremragende kandidat klar til at overtage pladsen: Stjerneskud. Det er jo efterhånden konstateret at det så sandelig er smørrebrød efter alle gængse definitioner, og i øvrigt også kan og bør nydes koldt, uden at det hæmmer smagsoplevelsen nævneværdigt.

    jeg håber naturligvis at arrangøren straks vil rette op på denne fadæse!

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Først & fremmest: Det ER sokkens skyld!

    Dernæst: En ide til en kommende afstemning. SLIK! Hvad er det bedste slik? Er det Piratos? Bassets winegums? Gajol? Dronning mandler? Bolcher fra Sømods? Guldkarameller? (fortsæt selv ad nauseam).

    (EDIT: Hvis skakten er tilregnelig, så vinder poletter uden videre vrøvl)

    Afgrænsningen af emnet står afstemningslederen naturligvis for, og herfra skal lyde en opfordring til at holde sokken langt udenfor indflydelse. Vi skulle nødig have en situation hvor en serie natlige 32'ere betyder at bacon klarer en nominering!


    Mvh,
    Z
    Sidst redigeret af Zetterstedt : 13.01.14 kl. 18:14
    All Criminals Are Bastards

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Citat Oprindeligt indsendt af Urbanus Se meddelelser

    Jeg ser derfor ingen anden udvej end at lun leverpostej øjeblikkeligt trækkes ud af konkurrencen. I stedet står der jo en fremragende kandidat klar til at overtage pladsen: Stjerneskud. Det er jo efterhånden konstateret at det så sandelig er smørrebrød efter alle gængse definitioner, og i øvrigt også kan og bør nydes koldt, uden at det hæmmer smagsoplevelsen nævneværdigt.
    Hverken leverpostej, fiskefileter, frikadeller, flæskesteg, stegte sild eller hakkebøffer kan betegnes som smørrebrød, hvis de er lune, men du ville med glæde sætte tænderne i et køleskabskoldt stjerneskud? Okay :-)

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Ide til fremtidige afstemninger......man kunne overveje om det næste vinter (ja det er langt væk) kunne lave en større afstemning på/fra tråden "Hvem er du hemmeligt forelsket i"? Bare som en slags opsamling på denne tråd.

    (antager naturligvis at emnet ikke behøver at være direkte madrelateret)

    /hp
    Sidst redigeret af hpless : 15.01.14 kl. 18:06 Årsag: præcisering
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  24. #15
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Evaluering af smørrebrødskonkurrencen

    Faktisk kunne vi også have en konkurrence med Is.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Smørrebrødskonkurrencen
    By Dingo in forum Mad
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.01.14, 16:28
  2. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 12.01.14, 13:28
  3. Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 20.12.13, 13:42
  4. Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.12.13, 10:37
  5. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 16.12.13, 18:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •