Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 141

Emner: Den sydamerikanske forbindelse (med hovedfokus på Argentina)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så spørgsmålet er, hvorfor Santander ikke var på banen. Måske er aftalen mellem de to klubber, at han kun må spille de resterende kampe i CL, som jo er årsagen til det forsinkede skifte...
    Jeg mener, at Jes Mortensen på Twitter engang har nævnt, at der ikke eksisterer sådan en aftale. Altså Guarani kan frit benytte Santander i alle kampe indtil de er ude af Copa America.
    Jeg vil tro, at AndaKbh har fat i grunden. Men det bliver da utroligt spændende, om han spiller semien onsdag i Copa America.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg mener, at Jes Mortensen på Twitter engang har nævnt, at der ikke eksisterer sådan en aftale. Altså Guarani kan frit benytte Santander i alle kampe indtil de er ude af Copa America.
    Jeg vil tro, at AndaKbh har fat i grunden. Men det bliver da utroligt spændende, om han spiller semien onsdag i Copa America.
    Et andet vildt gæt kunne også være, som du selv er inde på, at klubben spiller sin største kamp nogensinde om ganske få dage, og den derfor, måske, tillod sig at spare sin vigtigste spiller med henblik på at opnå det bedst mulige resultat - som man jo så ofte ser det med den type scenarier.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smoking Se meddelelser
    Et andet vildt gæt kunne også være, som du selv er inde på, at klubben spiller sin største kamp nogensinde om ganske få dage, og den derfor, måske, tillod sig at spare sin vigtigste spiller med henblik på at opnå det bedst mulige resultat - som man jo så ofte ser det med den type scenarier.
    Så må det jo næsten skyldes en skade. For man sparer vel normalt ikke spillere, når der er næsten en uge mellem kampe og forøvrigt lige har været en lang turneringspause. Han kan umuligt være træt.

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Det kan vel nemt tænkes at FCK har en klausul om, at handlen kan aflyses hvis Federico bliver skadet, så Guarani sparer ham mod svage modstandere?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det kan vel nemt tænkes at FCK har en klausul om, at handlen kan aflyses hvis Federico bliver skadet, så Guarani sparer ham mod svage modstandere?
    Det synes jeg lyder lidt voldsomt. Jeg er ret sikker på at (som før nævnt i tråden), han ikke spiller fordi han ikke er en del af fremtiden, og de andre kunne klare den modstander uden - deraf vælger de at integrere de andre angribere.

    Når det så kommer til Libertadores (?), så er han selvfølgelig uundgåelig i 11'eren.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Er der nogen der skal se kampen i nat? I så fald, kunne en venlig sjæl lave et indlæg om kampen - om Santander spiller, og hvordan hans indsats var?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Vil se om jeg kan holde mig vågen. Men ved ikke om den bliver vist. Troede faktisk at hvis de tabte kampen i nat så ville han komme til fck. Men kan se at han også skal spille d. 22 og så kommer han hvis de ikke kommer videre.

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Vil se om jeg kan holde mig vågen. Men ved ikke om den bliver vist. Troede faktisk at hvis de tabte kampen i nat så ville han komme til fck. Men kan se at han også skal spille d. 22 og så kommer han hvis de ikke kommer videre.
    Hvor vises kampen?
    .........William Kvist RAUS!!!!

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Hm som jeg kan se det så er det først d. 18/7 kl 02 at de skal spille.....andre der ved noget andet ?? så der sker vist ikke noget inat :-(

  14. #70
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Hvor i alverden ser du det? Kampen starter om under en time.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    River - Guarani 2-0

    ... og jeg er ikke meget klogere på vores nye angriber. Det var simpelthen for meget Federico alene i verden. Guarani stod dybt i banen og Federico Santander lå derfor oftest helt alene mode Rivers forsvar, hvor han så kunne forsøge at nå og holde fast i en række lange bolde fra hans medspillere. Det gjorde han med skiftende held, men rigtig farligt blev det aldrig. Guaranis nærmest fuldstændige mangel på etablerede angreb gør det desuden svært at drage nogensomhelst paralleller til FCK og hvordan Santander vil passe ind hos os. Han ser som forventet ud til at have en fin fysik, og han havde en enkelt god detalje eller to. God med ryggen til mål og fin til at få lagt den af til modspillerne. Han er hurtigere end man skulle tro ud fra hans størrelse, men skal nok ikke spilles dybt. De gange Guarani forsøgte sig med dette løb i hvert fald alle ud i sandet.

    Reelt set var det dog meget lidt han havde at arbejde med i løbet af kampen, så det er svært at drage nogle konklusioner fra kampen overhovedet. Udover at han nok ankommer til FCK tidligst muligt. Jeg ser i hvert fald ikke det Guarani hold, der var på banen i aften, vende aftenens nederlag til en samlet sejr.
    ...

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Hm skal han så spille flere kampe for dem ? Eller kan han være på vej nu efter denne kamp ?

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Hm skal han så spille flere kampe for dem ? Eller kan han være på vej nu efter denne kamp ?
    Han skal vel også spille returkampen?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Han skal vel også spille returkampen?
    Han spiller i Guarani, indtil de ryger ud af Copa Libertadores. Det gør de med lidt "held" om en uge, så Santander kan med lidt god vilje være til rådighed i vores første kamp i superligaen. Så lidt positivt er der i forbindelse med aflysningen af kampen mod Randers.

    Guarani spiller forøvrigt også en ligakamp i weekenden, hvor Santander kan spille med.

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Det er om 1½ time Guarani spiller. Kampen kan vist ses på bl.a. bet365, hvis man har en profil der.

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Tyskland - Argentina
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.06, 02:34
  2. Argentina-Elfenbenskysten
    By JM in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 11.06.06, 11:20
  3. Så prøver Rosenborg med sydamerikanske spilere
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 11:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •