Viser resultater 1 til 15 af 141

Emner: Den sydamerikanske forbindelse (med hovedfokus på Argentina)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af valbytossen87 Se meddelelser
    Jeg mener man skal have registreret en spiller minimum en runde før spilleren benyttes, så Esbjerg er nok for tidligt, hvis jeg vel og mærke har forstået reglerne rigtigt, men Sønderjydske den 2.August ville så være en mulig debutkamp :-)
    Det tror jeg ikke er korrekt — check regelsættets pkt 16.1:
    http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...rneringen.aspx

    Ud fra det skulle der ikke være noget i vejen for, at spilletilladelsen overføres, Fede sættes på et fly, og får debut i Esbjerg på søndag. Men det er med forbehold for, at reglerne er meget kringlet skrevet. Prøv f.eks. at tyde betydningen af 16.6. Jeg tror ikke, det har det mindste med denne sag at gøre. Men jeg forstår simpelthen ikke teksten.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Jeg kan heller ikke se at det ikke skulle kunne lade sig gøre, men om man så vælger at smide ham på banen få dage efter en lang flyvetur (Jetlag), og så endda på udebane tvivler jeg så på....

    16.6 Det er også helt sort for mig :-)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ...Prøv f.eks. at tyde betydningen af 16.6. Jeg tror ikke, det har det mindste med denne sag at gøre. Men jeg forstår simpelthen ikke teksten.
    Der står vel bare, at en spiller ikke må spille halvsæsonen færdig for sin nye klub, selvom den afgående klubs halvsæson allerede er færdigspillet. Han kan tidligst få debut i den næstfølgende halvsæson.

    § 16.6 Uanset de foranstående regler kan spilleberettigelse i turneringen efter et klubskifte fra en udenlandsk eller dansk klub, som på tidspunktet for klubskiftet har afsluttet sin turnering efter turneringen i den pågældende turneringshalvdel er begyndt, tidligst opnås fra og med første spillerunde i den nærmest efterfølgende turneringshalvdel.
    Men - indrømmet - det er dælme snørklet formuleret.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tyskland - Argentina
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.06, 02:34
  2. Argentina-Elfenbenskysten
    By JM in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 11.06.06, 11:20
  3. Så prøver Rosenborg med sydamerikanske spilere
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 11:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •